Madde Aynı Madde, Görünümü Değişti

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ANLATIM TÜRLERİNİ SINIFLANDIRMA. Edebî türler veya metin türleri olarak bilinen yazılarda farklı anlatım birlikleri bir araya gelir. Bir hikâyede betimleme,
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
GİRİŞ ETKİNLİĞİ Aşağıdaki sorularla ilgili düşünceleriniz nelerdir? Yağmur niçin yağar? Sıcak havalarda yağmur yağarken, soğuk havalarda kar yağmasının.
Hafta 7: Öz Türleri ve Fonksiyonları BBY 306 Dizinleme ve Öz Hazırlama.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.

Determinant Bir kare matrisin tersinir olup olmadığına dair bilgi veriyor n- boyutlu uzayda matrisin satırlarından oluşmuş bir paralel kenarın hacmine.
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
O R T L G İ M A A Ve Problem çözme.
DİRENÇ. Cisimlerin elektrik akımını geçirirken gösterdiği zorluğa direnç denir. Birimi ohm olup kısaca R ile gösterilir. Devredeki her elemanın direnci.
Kuvvet nedir?. Kuvvetin etkilerini hayatımızın her yerinde gözlemleyebiliriz. Çantamızı taşırken,sıramızı çekerken, meyveleri soyarken, kapıyı açarken,
ZAMIRLER(ADILLAR). ZAMİR (ADILLAR) İsimlerin yerine kullanılan sözcüklerdir. Bütün zamirler sıfatlardan farklı olarak isim çekim eki alabilir.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Metin Tabanlı İçerik Oluşturma Araçları (Microsoft Word Programı)
SOSYAL BİLGİLER 6.SINIF YERYÜZÜNDE YAŞAM ETKİNLİĞİ
KDV BEYANNAMESİ / MUHTASAR BEYANNAME / KURUMLAR VERGİSİ BEYANNAMESİ / GEÇİCİ VERGİ BEYANNAMESİ’NDE ORTAK ÖZELLİKLER F5 PENCERESİ Beyannamelerde yer alacak.
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Hazırlayan : İbrahim Gökhan Uzun
TAM SAYILAR.
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Ünite- 1 Vücudumuz ve Sistemler
BEYAZ BULUT YAĞMUR OLMAK İSTEDİ
Zaman ve Gölgesi Prof. Dr. Şafak URAL
ELİ ÖPÜLESİ CAN ÖĞRETMENLERİM KAÇ ALIŞKANLIĞIMIZ VAR DERSİNİZ?
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞİMLER
FİZİKSEL VE KİMYASAL DEĞİŞİMLER
Ders 8 Değerlendirme ve kavram öğretimi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
MADDENİN DEĞİŞİMİ VE TANINMASI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
Proje Oluşturma ve Yönetimi
Music World.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Madde ve Maddenin Özellikleri
Fİzİksel ve Kİmyasal Değİşİmler
Maddeler doğada karışık halde bulunur
ŞEKİLLER.
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
MADDEYİ TANIYALIM.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
ÜRETEÇLERİN BAĞLANMASI VE KIRCHOFF KANUNLARI
SAYI ÖRÜNTÜLERİ ANAHTAR KAVRAMLAR MODELLEME ÖRÜNTÜ SAYI ÖRÜNTÜSÜ ÜS
3.ÜNİTE TEMAS GEREKTİRMEYEN KUVVETLER MIKNATISLARLA OYNAYALIM
Doğru Ürün Kiti Kullanım Kılavuzu
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
Sağlık Bilimleri Fakültesi
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
seyahat zeyno zeyno seyahat
2. Isının Işıma Yoluyla Yayılması
İLETİŞİMİ KOLAYLAŞTIRAN YAKLAŞIMLAR
Maddeyi Tanıyalım.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
CİHANGİR ÇAĞLAR ZAMİRLER
KARIŞIMLAR.
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Element, Bileşikler ve Karışımlar
Fiziksel ve Kimyasal Değişim
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
İleri Algoritma Analizi
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ Bitirme Çalışması Başlığı
Etkinlik ayrıntılarınızı buraya yazın
Enerji ve Hareket Belkıs Garip.
Sunum transkripti:

Madde Aynı Madde, Görünümü Değişti

Araç-Gereçler küp şeker ◆ ceviz içi ◆ fındık ◆ kâğıt ◆ kurdele ◆ kumaş ◆ mum ◆ çikolata ◆ buz Gruplara ayrılalım. • Çalışma masalarımızın üzerine listedeki madde örneklerinden birer miktar koyalım. • Aşağıdaki çizelgeyi defterimize çizelim.

Ne Biliyorum? Ne Öğrenmek istiyorum? Ne Öğrendim ? Örnek maddelerimizi ve bu maddelerin özelliklerini çizelgemizin “Ne Biliyorum?” sütununa kaydedelim. • Örnek maddelerin kimliklerini değiştirmeden şekillerini nasıl değiştirebileceğimizi tasarlayalım. Tasarladıklarımızı “Ne Öğrenmek istiyorum?” sütununa kaydedelim. Daha sonra planlarımızı hayata geçirelim. • Değişime uğrayan maddelerin ilk durumlarıyla etkinlik sonunda ulaşılan durumlarını karşılaştıralım ve bunlar› çizelgemizin “Ne Öğrendim?” sütununa kaydedelim.

Sonuca Varalım • Maddelerin şeklini değiştirmek için neler yaptık? • Bütün bu değişimlerin, maddenin kimliğini değiştirip değiştirmediğini tartışalım. • Metnimizden sadece görünümün değiştiği olaylara örnekler verelim. • Maddelerin sadece görünümlerinde olan değişimleri hangi adla ifade edebiliriz?

Bu kimlik kime ait? Su damlası Buz Su buharı Hepimizin!