ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KONYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

Diyadin İmam Hatip Lisesi Eğitim Öğretim yılında toplamda 4 sınıf ve 146 dokuzuncu sınıf öğrencisi ile eğitim ve öğretime başlamıştır. İmam.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
REHBERLİKVE ÖLÇME DEĞERLENDİRME BİRİMLERİ TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
Temel Eğitimden Orta Öğretime Geçiş (TEOG) Sistemi.
OKULUMUZA HOŞGELDİNİZ. TOKİ OSMANGAZİ İMAM HATİP ORTAOKULU.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI VERGİ MÜFETTİŞ YARDIMCISI OLUNUR ? NASIL.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
NİSAN Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır. Şuan 94 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
TEOG PUANI İLE LİSE TERCİH AŞAMALARI AYSEL ÖZMUTLU 24 KASIM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
NE YAPMAK İSTİYORUZ?  Günümüz şartları göz önünde bulundurularak hafızlık geleneğini sürdürmek.  Hafızlık eğitimini okul eğitimleri ile beraber yürütmek,
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME SÜRECİ
Erasmus+ Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Başvuruları   Değerli Koordinatörler, Sevgili Öğrenciler,   Üniversitemizin Erasmus+ Öğrenci.
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
TEOG.
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı Bilgilendirme Sunusu
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
ABDULLAH ACAR ortaokulu
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
TEOG SINAVI.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ MAHALLİ YERLEŞTİRME SİSTEMİ(MYS)
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
NECİP FAZIL KISAKÜREK İMAM HATİP ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
Müfitcan ÖZKÖYLÜ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
YENİ SINAV SİSTEMİ   REHBERLİK SERVİSİ.
TEOG SINAV SİSTEMİ.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ (TEOG)
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Bilgilendirme Toplantısı
Yüksek öğretim KURUMLARI sınavı
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
ÖZEL ATACAN ORTAOKULU LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ (LGS) ( )
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
6569 Sayılı Kanunla değiştirilen 2547 Sayılı Kanunun 44
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Liselere Geçiş Sınavı;
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HAFIZ YETİŞTİRME VE AKADEMİK BAŞARIYI DESTEKLEME PROJESİ (ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU)

PROJENİN HEDEFİ Öğrencilerin okullarıyla beraber, hafızlık yapmalarını sağlamak Takviye programlarla ders başarılarını artırmalarına yardımcı olmak Sosyal etkinliklerle topluma katılım sürecine ve eğitim motivasyonuna destek olmak.

Eğitim Öğretim Süreci Seçilen öğrencilerin program için açılan sınıflarda eğitim öğretime devam etmeleri sağlanır. Öğrenciler sabahları önce hafızlık çalışmalarına ardından okullarında derslerine katılırlar. Hafızlık çalışmaları hafta içi her gün yapılır. Hafta sonları sadece Cumartesi günü öğleden önce ek ders çalışmaları, öğleden sonra da sosyal faaliyetler planlanır.

Hafızlık Çalışmaları Öğrenciler en fazla 12’şer kişilik gruplara ayrılır. Her grup için bir hafızlık hocası belirlenir. Hafızlık çalışmaları dört yılda tamamlanacak şekilde planlanmıştır.

ÖĞRENCİ SEÇİMİ YAZILI SINAV MÜLAKAT

YAZILI SINAV (07 Mayıs) 20 SORU 20 SORU 20 SORU ÇOKTAN SEÇMELİ 60 SORU 20 SORU 4. Sınıf müfredatı Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri ve Sosyal Bilgiler 20 SORU Duha – Nas arasındaki sureler Arapça 20 SORU Fil-Nas arasındaki surelerin meali MANTIK soruları Dereceye giren öğrenciler mülakata girmeye hak kazanacaklardır.

MÜLAKAT Yazılı sınavda başarılı olan öğrenciler bir mülakata tabi tutulacaktır Programa alınacak öğrenci sayısının üç katı (72 kız öğrenci-72 erkek öğrenci)sayısınca öğrenci mülakata alınacaktır. Mülakatlar Mayıs ayı içerisinde yapılacaktır. (Öngörülen tarih: 21-22 Mayıs)

MÜLAKAT YÖNTEMİ Öğrencilere yüzünden Kuran-ı Kerim okutularak ses, mahreç, tecvit kuralları, akıcılık vs. gibi kriterlerle değerlendirme yapılacaktır. Duha ile Nas Sureleri arasındaki surelerden zorluk derecelerine göre üç grup şeklinde belirlenen surelerden üçünü ezber okumaları istenecektir. Mülakatta da başarılı olan öğrenciler(48 kız öğrenci-48 erkek öğrenci) yaz döneminde yapılacak olan programa katılma hakkı kazanacaklardır.

Okul Yönetiminin Görevleri-1 Proje süresince okul ile proje koordinatörlüğü arasındaki iletişimin sağlanması, Projenin okul ayağındaki işlemlerin yürütülmesi, koordinatörlükten gelen yazılara zamanında cevap verilmesi,

Okul Yönetiminin Görevleri-2 4. Sınıfta okuyan tüm öğrencilerin ve velilerin proje hakkında bilgilendirilmelerinin sağlanması. Bunun için, afişlerin okullarda görülebilecek yerlere asılması. Broşürlerin 4. Sınıfta okumakta olan tüm öğrencilerin velilerine dağıtılması.

Okul Yönetiminin Görevleri-3 İmkanı olan okulların veli bilgilendirme toplantılarını düzenlenmesi Katılsın ya da katılmasın tüm velilerin başvuru belgelerinin 22 Nisan 2016 tarihine kadar toplanması ve bir yıl süre ile itirazlara karşı saklanması

Okul Yönetiminin Görevleri-4 Proje koordinatörlüğünden gelen yazılı sınav giriş belgelerinin sınava girecek öğrencilere dağıtılması, Proje koordinatörlüğünden gelen sınav sonuçlarının ilgililere duyurulması.

Okul Yönetiminin Görevleri-5 Yazılı sınavda başarılı olan öğrencilere mülakat tarihlerinin ve yerlerinin duyurulması. NOT: Projenin tanıtımı ve başvuruların kabulü okul müdürlüklerinin sorumluluğunda yürütülecektir.

(ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU) ozkanatikiho.meb.k12.tr İletişim (ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU) ozkanatikiho.meb.k12.tr oatikio@gmail.com (332)447 73 18 www.hafiziho.org