BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BRİFİNG DOSYASI BRİFİNG DOSYASI İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
DESTEK EĞİTİM ODASI.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
REHBERLİKTE HİZMET TÜRLERİ
Haliliye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Okul Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 32 Öğrenci Sayısı : 857 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı : 1 BT(Bilgisayar)
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
EĞİTİMDE DRAMA.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Kişisel-Sosyal Rehberlik
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
KINIK ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ OKUL TANITIMI
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
Bütünleştirme uygulamaları
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Mehmet zeki obdan ilkokulu
ŞEHİT YUSUF TUNA GÜZEY İLKOKULU EKİM 2017
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI ŞANLIURFA ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
NEŞET YALÇIN ANADOLU LİSESİ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YALINAYAK İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Okul Öncesi Eğitim.
1. İnsanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyi-kötü gibi ahlaksal açıdan.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
Eğitimde Ölçülen Bilişsel Özellikler
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

BRİFİNG DOSYASI 2017-2018 İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU ........... - 2013

Okul / Kurum Haritası

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü İZMİR Torbalı BÖLÜM   KURUMUN ADI : İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü İLİ İZMİR İLÇESİ Torbalı ADRES Alpkent Mah. 1029 Sokak no:10 Torbalı - İZMİR WEB ADRES http://torbaliihtanaokulu.meb.k12.tr E-POSTA 974550@meb.k12.tr  TEL (0232) 856 50 72  FAKS (0232) 856 00 47 - 3 -

Torbalı İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı II. BÖLÜM TARİHÇE Okulumuz 28 Ekim 2011 tarihinde açılmıştır ve 27 Şubat 2012 tarihinde eğitim-öğretime başlamıştır.2011-2012 Eğitim-Öğretim yılında 36’sı kız öğrenci,44’ü erkek öğrenci olmak üzere toplam 80 öğrencimiz,1 okul müdürü,1 müdür yardımcısı,4 ücretli öğretmeni,1yardımcı personeli ile eğitim-öğretime başlamıştır. 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında 150 ’i kız öğrenci,141’i erkek öğrenci olmak üzere toplam 291 öğrencimiz,1 okul müdürü,1 müdür yardımcısı 11 kadrolu öğretmeni ve 4 ücretli öğretmeni,5 yardımcı personeli ile eğitim-öğretime devam etmektedir. Torbalı İnci Hikmet Tözün Anaokulu Müdürlüğü Personel Sayısı 2016-2017 2017-2018 Müdür 1 Müdür Yardımcısı Öğretmen 14 15 Memur - Hizmetli 5 Şoför - 4 -

ÖĞRETİM ŞEKLİ : İkili Öğretim İnci Hikmet Tözün Anaokulu BİNA BİLGİLERİ ÖĞRETİM ŞEKLİ : İkili Öğretim YAPILDIĞI TARİH : 2011 ( EĞT. VE ÖĞRT. AÇILDIĞI TARİH : 2012 ) M2 OLARAK ALANI : 1419.20 m2 BAHÇE - 420 m2 BİNA ALANI MÜLKİYETİ : İL ÖZEL İDARE BİNA SAYISI : 1 DERSLİK SAYISI : 7 OKULUN KAPASİTESİ: 300 ÖĞRENCİ SAYISI :285 ISINMA DURUMU : Doğalgaz - 5 -

3-Atatürk, Millet, Vatan ve Bayrak sevgisini kazandırmaktır. İnci Hikmet Tözün Anaokulu DEĞER VE İLKELERİMİZ 1-Çocukların bedensel, zihinsel, duygusal ve sosyal yönden gelişimini, temel alışkanlıklar kazanmalarını sağlamaktır. 2-Her fırsattan faydalanarak çocukların milli, manevi, ahlaki, kültürel yönden ve insani değerlere bağlılığının gelişmesini sağlamaktır. 3-Atatürk, Millet, Vatan ve Bayrak sevgisini kazandırmaktır. 4-Çocukların sorumluluk sahibi olmalarını, dürüst, saygılı, nazik ve düzenli olmalarını sağlamaktır. 5-Çocuğun benlik kavramını geliştirmesine, kendini ifade etmesine, bağımsızlığını kazanmasına ve öz denetimini sağlamasına imkan tanımaktır. 6-Anadilini doğru ve düzgün konuşmalarını sağlamaktır. 7-Farklı sosyo-ekonomik çevrelerden gelen çocuklara zengin uyarıcı çevre olanakları sunarak ilköğretime hazırlamaktır. - 6 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKULUMUZUN BÖLÜMLERİ Okulumuz zemin +1 katlıdır. Zemin katta iki sınıf ve mutfak, yemekhane ,depo, kombi odası, iki kız-iki erkek ve yetişkin WC bulunmaktadır. Birinci katta beş sınıf, iki idare odası, bir öğretmenler odası, iki kız-iki erkek ve iki yetişkin WC bulunmaktadır. Okul bahçemizde oyun parkı bulunmaktadır. Anaokulunun kullanmış olduğu alan 420 m2, okul bahçemiz is 1419.20 m2’dir. İ - 7 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu ÖĞRETİM ŞEKLİ Okulumuzda 8 Öğlen ,6 Sabah v 1 özel eğitim sınıfı bulunmaktadır. Eğitim programımız Öğlen 12.30-17.30,Sabah 07.30- 12.30 arasındadır. Sınıflarımızda serbest zaman, sanat, fen,Türkçe dil, müzik, oyun etkinlikleri gibi müfredatımıza uygun etkinlikler yapılmaktadır. - 8 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu EĞİTİM ÖZELLİKLERİ Eğitim-öğretim çalışmaları yürütülürken SEVGİ’ yi ön planda tutmaya özen göstermekteyiz. Etkili eğitimin ilk basamağının sevgi olduğu inancıyla çalışmalara yön verilmektedir. Yapılacak etkinlikler öğrencilerimizin ilgi ve ihtiyaçları göz önünde bulundurarak planlanmaktadır. Gün boyu sürdürülen serbest zaman etkinliği, oyun, müzik, anadili, drama, fen ve doğa, okuma-yazmaya hazırlık ve sanat etkinliklerini, öğrencilerimizi sıkmadan, zorlamadan yaş gruplarına ve seviyelerine uygun olmasına, gelişim alanlarına katkıda bulunacak özellikte olmasına özen gösterilmektedir. - 9 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Eğitim çalışmalarımıza velilerimizin azami ölçüde katılımını sağlamak amacıyla çeşitli çalışmalar yürütülmektedir. Bunlar; veli toplantıları, her ay evlere gönderilen bilgilendirme raporları, sergi çalışmaları, gösteriler, sık sık birebir görüşmeler v.b. Bütün bu ve benzeri çalışmaların yanında velilerimizin okulda olan her olay ve konuyla ilgili bilgi sahibi olmaları için hemen hemen her gün küçük notlar gönderilmekte veya telefonla görüşmeler yapılmaktadır. - 10 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Öğrencilerimizin eğitimine katkıda bulunacak her imkandan faydalanmaları sağlanmaktadır. Sağlık taramaları,çeşitli meslek gruplarının okula davet edilerek bilgi vermelerini sağlamak, çeşitli kuruluşlara inceleme gezileri yapmak, tiyatro gruplarının okula kabulü, sinemaya gitmek, piknik v.b. Okulda ise yaparak-yaşayarak öğrenmelerini sağlamak amacıyla çeşitli kostüm ve aksesuarlarla drama çalışmaları, fen ve doğa etkinlikleri, deneyler v.b. çalışmalar yapılmaktadır. - 11 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Doğru alışkanlıklar kazanmalarını sağlamak için uyarı ve ceza yerine daha çok ödül verme yoluna gidilmekte, ailelerinde ödül verme konusundaki çalışmaları evde de sürdürmelerine rehberlik edilmektedir. - 12 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Aile eğitimi çalışmalarımızda ailelerin yanlış tutum ve davranışlarını fark ederek doğru davranışlar kazanmaları konusunda rehberlik edilmektedir. Her konuda, her problemde velilerimize ve öğrencilerimize rehberlik hizmeti verilmektedir. Yardıma ihtiyacımızın olduğu durumlarda Rehberlik Araştırma Merkezi’nden yardım alınarak veliler bu merkeze yönlendirilmektedir. Eğitim-öğretim yılının başında ve ihtiyaç duyuldukça merkezce görevlendirilen rehber öğretmenlerin velilerimize belli konularla ilgili bilgi vermeleri için gerekli organize çalışmaları yapılmaktadır. - 13 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu Ayrıca yılın başından itibaren velilerimizin çocuklarını gönül rahatlığı ile okulumuza bırakabilmeleri, aldığı eğitim yada güvenliği ile ilgili herhangi bir kuşkuya düşmemeleri için, her sorularına yanıt verilmekte, istedikleri her an okulumuzu, sınıflarımızı ziyaret edebilecekleri, derse katılabilecekleri konusunda bilgi verilmekte ve yardımcı olunmaktadır. Sonuç olarak; öğrenciyi ön planda tutan ve destekleyen bir eğitim programımız mevcuttur. - 14 -

İnci Hikmet Tözün Anaokulu MİSYONUMUZ Çocuklarımızın okul öncesi hazırlıklarını bütün gelişim alanlarında (bilişsel, sosyal, duygusal, fiziksel) tamamlayabilmeleri için; Her öğrenciyi kendi kapasitesinin en üst noktasına ulaştırabilmek, Benlik algısını güçlendirerek, öz güvenini kazanmasına yardımcı olmak, Yaşıtlarına ve yetişkinlere karşı kendini ifade edebilme becerisini geliştirmek, Yetişkinden bağımsız hareket etme becerilerini geliştirebilmek, Hayal gücünü teşvik etmek, Oyun aracılığı ile zihinsel keşif olanakları sağlamak. VİZYONUMUZ Özgür ve sevgi dolu bir ortamda ülkemizin yarınlarına hizmet edecek mutlu çocuklar yetiştirmede öncü OKUL olmak. - 15 -

İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU ÖĞRETMEN NORM KADRO 2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRANŞLAR Norm Kadro Mevcut İhtiyaç Okul Öncesi 14 15 TOPLAM 16 - 16-

İNCİ HİKMET TÖZÜN ANAOKULU ÖĞRENCİ SAYILARI 2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2017-2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ ERKEK TOPLAM 135 130 265 150 142 292 -17

OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI -Mehtap B. DİKBAŞ Okul Müdürü - Ayşegül KESKİN………………………………….Müdür Yardımcısı - Dilek TOY……….............................5 Yaş Sabah Grubu G Şubesi Öğretmeni - Zehra N. KILIÇ………….………….….…5 Yaş Sabah Grubu F Şubesi Öğretmeni - Meryem YILDIZ ………………….….….5Yaş Sabah Grubu K Şubesi Öğretmeni - Emine Burçin YOLCU …………….…..5 Yaş Sabah Grubu J Şubesi Öğretmeni Meral ÖZCAN …………….……….. 5 Yaş Sabah Grubu H Şubesi Öğretmeni ASLI ŞEN …………………………..… 5 Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni - Pınar BEYDİLLİ.………………..….. 5 Yaş Öğlen B Grubu E Şubesi Öğretmeni - Binnaz ÖZKAYA…………………….…….5 Yaş Öğlen Grubu C Şubesi Öğretmeni - Burçin ZEYBEKOĞLU ……….………..3 Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni - Nurgül ARISOY ………….……….……..5 Yaş Öğlen Grubu D Şubesi Öğretmeni Meryem OKAY ŞAHİN.. ……………….4 Yaş Sabah Grubu D Şubesi Öğretmeni - Dicle ÇETİN………….……………….….4 Yaş Öğlen Grubu A Şubesi Öğretmeni -Hatice GÜMÜŞ ……………….…….…4 Yaş Öğlen Grubu B Şubesi Öğretmeni - Berna ERCİKER ……………………….….4 Yaş Öğlen Grubu C Şubesi Öğretmeni - 18-

OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKULUMUZ PERSONELİ VE GÖREV DAĞILIMI - Hatice SÜMER..........................ÖZEL EĞİTİM A ŞUBESİ öğretmeni - Serpil ERSOY .................................Yardımcı Personel - .Yeliz GÜLEÇ ..........................Yardımcı Personel - Meltem AKBABA.........................Yardımcı Personel - Hatice GENCEROĞLU…………………. Yardımcı Personel -- Mehmet VARIŞ …………………. Yardımcı Personel Bedriye ÇOLAK OĞLU........................... Aşçı   - 19 -

OKUL TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN PROJELER İnci Hikmet Tözün Anaokulu OKUL TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN PROJELER - 20-