ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AKILCI İLAÇ KULLANIMI OTURUMLARI İÇİN ÖRNEK SUNUM
Advertisements

HASTA VE ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HASTA HAKLARI.
Dr. Haldun Soygür Psikiyatri Doçenti Farmakoloji Bilim Doktoru (PhD)
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
Laboratuvarlarda Kalite Yönetim Sistemi: Giriş
DOĞUMHANE HİZMETLERİ HOŞGELDİNİZ.
Yataklı Tedavi Kurumları Enfeksiyon Kontrol Yönetmeliği

AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
TÜRK TORAKS DERNEĞİ 1.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ZEYNEP ALPTEKİN GÖLCÜK ASKER HASTANESİ
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
AKILCI İLAÇ KULLANIMI OTURUMLARI İÇİN ÖRNEK SUNUM
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
Öznur OKAY Mali Hizmetler Uzmanı
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
KOMİTELER VE TOPLANTI KAYITLARI
Performans ölçme ve değerlendirme güz
BAŞARILI EMZİRMEDE 10 ADIM
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
E.Ü.T.F. ÇALIŞAN SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İş Sağlığı ve Güvenliği
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA UYUM EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA.
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
International Quality Assurance, Technical Control & Certification
Hastalık ve Erken Ölümleri Önleme Açısından Toplum Sağlığı Merkezleri
Dr. Mehtap Türkay Ankara SÇS Akdeniz Üniversitesi İşyeri Sağlık Birimi.
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
ocak AŞAMALAR Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü 2010 Mükemmellikte Süreklilik Ödülü 2013 ISO Belgesi.
Dentistanbu l DENTİSTANBUL DİŞ HASTANELERİ Gülümseyin Burası Dentistanbul... Özel Dentistanbul Diş Hastanesi, temelleri 2 Ağustos 2001’de Özel.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
Ölüm Nedeni İstatistikleri. Ölüm Nedenleri İstatistiklerinin KULLANIMI 1.Ölümlülük modellerini yer ve zaman ayrımında açıklar, 2.Nüfus projeksiyonlarının.
EKONOMİK DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ
Standardizasyon.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
HEMŞİRELİK NEDİR??? DOÇ. DR. SEVİM ÇELİK.
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
Özel Körfez Marmara Hastanesi
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
ÇOCUK ONKOLOJİ HEMŞİRESİNİN ROLLERİ VE HEMŞİRELİK STANDARTLARI.
TKY UYGULAMASI.
SAĞLIK ENFORMASYON YÖNETİMİ 1 DERSİ 6. DERS : HASTA DOSYALARI ARŞİVİ
SAĞLIK ENFORMASYON YÖNETİMİ 1 DERSİ 11
VEHBİKOÇ VAKFI (VKV) AMERİKAN HASTANESİ
Otizm Farkındalık Araştırması
İlk hastanesi 1991 yılında kurulan Acıbadem Sağlık Grubu, bünyesinde bulunan 21 hastane ve 16 tıp merkezinde doktor, hemşire olmak üzere.
KALİTE YÖNETİMİ.
Yeditepe Üniversitesi Hastanesi
Hasta ve Çalışan Güvenliği. HASTA GÜVENLİĞİ Hasta güvenliği; sağlık hizmeti sunumu sırasında bu hizmetlerden dolayı oluşabilecek zararları önleme eylemleridir.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Sunum transkripti:

ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ

MİSYON Topluma, koruyucu ve iyileştirici sağlık hizmetlerini sunmak amacıyla; "Hastalıkta ve Sağlıkta Hep Yanınızda" sloganını benimseyerek, hem hasta hem de çalısanlarının memnuniyetine odaklanmak, kendilerini mesleklerine adamış sağlık çalışanları ve doktorların el ele verip birlikte nitelikli sağlık hizmeti sunmasını kendimize misyon edindik.

VİZYON Uluslararası standartlarda sağlık hizmeti sunan güvenilir, bilimsel, etik ve hasta haklarına saygılı referans merkezi olmak.

Kalite Yolculuğumuz 1-İSO 9001 Türk Standartları Enstitüsü, TSE İstanbul Personel ve Sistem Belgelendirme Müdürlüğü denetçileri tarafından TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı çerçevesinde, üç gün süren BELGELENDİRME denetimi sonucu hastanemiz 07.08.2008 tarihinde TS EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanmıştır. Hasta memnuniyetine odaklı bir yaklaşımla hasta ve yakınlarınız ihtiyaç ve beklentilerine uygun hizmet üretmek için tüm süreçleri kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen TS-EN-ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi kurulması ile mükemmelliğe giden kalite yolculuğumuzda ilk adım atılmıştır. 2008 yılında uluslar arası geçerliliği olan ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini alan Maltepe Bölge Hastanesi’nin yeniden belgelendirme kapsamında  tüm bölümleri denetlenmekte ve yeniden belgelendirme sürecine tabi tutulmaktadır. 2-TC BAŞBAKANLIK TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU  TEŞEKKÜR BELGESİ 2008 yılında Türkiye İstatistik Kurumu  tarafından hesaplanan ve enflasyonun ölçümüne esas teşkil eden üretici ve tüketici  fiyat endeksleri ile ilgili fiyat derleme çalışmalarına sunulan destek nedeni ile teşekkür belgesi verilmiştir.

3- SAĞLIK BAKANLIĞI BEBEK DOSTU HASTANE  SERTİFİKASI BELGESİ 2006 yılında, WHO ve UNİCEF tarafından önerilen başarılı anne sütü uygulamaları nedeni ile BEBEK DOSTU HASTANE ÜNVANI verilmiştir. 4- MALTEPE  BÖLGESİ YEREL GAZETESİ  OLAN OLAY GAZETESİ  İZ BIRAKANLAR ÖDÜLÜ 2005-2006 VE 2007-2008 yıllarında OLAY GAZETESİ tarafından hastanemize,  ‘Maltepe Bölge İnsanına Yaptığı Hizmet  Nedeni ‘ ile İZ BIRAKANLAR ÖDÜLÜ verilmiştir. 

KALİTE POLİTİKALARIMIZ Sağlık hizmetinin verimliliğini ve niteliğini arttırarak, tıbbi uygulamaları en üst düzeyde gerçekleştiren, Şikayetleri etkili bir şekilde ele alarak, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini ön planda tutan, İş sağlığı ve güvenliği risklerini belirleyerek kontrol altına alan, Çalışanlarımızın iş güvenliği ve çevre koruma bilincini geliştirerek, sürekli eğitimini ve memnuniyetini sağlayan,

Çevre sağlığını önemseyerek, atıklarını azaltmaya çalışan ve çevreye olan etkilerini kontrol altına alan, Kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak faaliyetlerini gerçekleştiren, Yasal şartlara uyan ve yönetim sistemlerinin etkinliğini arttırarak, sürekli iyileşmeyi daimi hedef edinen, Dürüst, ilkeli ve etik değerlere bağlı bir kurum olmaktır.

KALİTE KOMİTELERİ Atık ve Temizlik Kontrol Ekibi Beyaz Kod Yönetim Ekibi Bina Turu Ekibi Çalışan Öneri-Şikayet Görüş Değerlendirme Ekibi Eğitim Komitesi Enfeksiyon Komitesi Hasta Güvenliği Komitesi Hasta Hakları İletişim Birimi Hasta Öneri-Şikayet Görüş Değerlendirme Ekibi Transfüzyon Komitesi

İlaç Yönetim Ekibi İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Kırmızı Kod Yönetim Ekibi Mavi Kod Yönetim Ekibi Nutrüsyon Destek Ekibi Palyatif Bakım Ekibi Pembe Kod Yönetim Ekibi Radyasyon Güvenliği Komitesi Tesis Güvenliği Komitesi Tıbbi Cihaz Komitesi

Joint Commission International Akreditasyonu JCI; dünyada yaygın olarak kabul görmüş olan, hasta bakımı ve güvenliği ile organizasyon idaresini belirleyen standartları kapsayan, kâr amacı gütmeyen uluslararası bir organizasyondur. JCI, ABD’de yaklaşık 20.000 sağlık kurumunu akredite eden dünyanın en büyük akreditörü JCAHO’nun uluslararası alanda faaliyet gösteren bölümüdür. JCI, Avrupa ülkeleri başta olmak üzere, Orta Doğu, Güney Amerika gibi 40`tan fazla ülkede çalışma yapmakta ve sağlık kuruluşlarının yapılanma, uygulama ve sonuç aşamalarında sürekli iyileştirmeyi hedefleyerek altın standartlar olarak kabul edilen belirli standartları yerine getirmeleri durumunda belge vermektedir. Bu organizasyon tarafından akredite edilmek, sağlık bakım hizmetlerinin kalitesinin bir göstergesi olarak uluslar arası bir saygınlık kazandırmaktadır.

HASTALIKTA VE SAĞLIKTA HEP YANINIZDA "Hastalıkta ve Sağlıkta hep yanınızda" sloganıyla yola çıkan hastanemiz sizlere sunduğu hizmetlerde kalitesini sürekli olarak geliştirmeyi hedefleyerek 06-09 Haziran 2011 tarihlerinde Joint Commission International (JCI) tarafından gerçekleştirilen denetim sonucu akredite olmuştur. Bu belge 2014 yılında ve 2017 yılında bir kez daha yenilenmiştir.

JCI standartlarının hasta ve çalışan güvenliği açısından kurumumuza kazandırdıkları; Hasta güvenliğini ön planda tutarak tıbbı hataları önlemek, Hasta ve ailesinin haklarını gözeterek hizmetlerini sunmak, Hasta ve ailesine yapılacak tüm işlemler konusunda bilgi verilmesini ve onaylarının alınmasını sağlamak, hastanın tedaviye katılımını desteklemek, Multidisipliner bir yaklaşım benimseyerek, gerektiğinde tüm branşlardan görüş almak Hasta memnuniyetine odaklanmak

Sağlık çalışanları ile hasta ve ailesi arasındaki iletişiminin etkinliğini sağlamak. Hasta ve ailesinin eğitim gereksinimlerini belirleyerek, ihtiyaç duyulan eğitimleri vermek. Tedavinin her aşamasında hasta bakımını en üst düzeyde sağlamak, Hasta mahremiyetini korumak Tıbbi terimler ve kavramlar konusunda ortak bir platform oluşturmak. Tıbbi kayıtların doğru ve tam olarak hazırlanarak, tedavinin güvenliğini ve sürekliliğini sağlamak. Hasta ve çalışanlardan gelen geri bildirimler ile hataları azaltmak, riskleri belirlemek ve maliyetleri düşürmek. Afet durumunda kurumun her olasılığa hazır olmasını sağlamaktır.

1151005022