Bilim ve Toplum Programları Tanıtımı ve Proje Hazırlama Eğitimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
Advertisements

KALİTE ETİKETLERİ VE ÖDÜLLER Ayşe SAYLIK TR Ulusal Destek Servisi.
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
. Bologna Sürecinde İç Denetçilerin Rolü (YÖK Düzeyinde) Hazırlayan: Süreyya SÜZEN Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı İç Denetçisi.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI Görev ve Sorumluluklar Ö Ğ RET İ M ÜYES İ DI Ş INDAK İ Ö Ğ RET İ M ELEMANI KADROLARINA YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
T.C. BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE DESTEK PROGRAMLARI İL MÜDÜRLÜKLERİ EĞİTİM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
Program Tasarım Modelleri
HAZIRLAYANLAR SEDA NUR GÖK KEMAL ŞAHİN. AÇILIMI Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu Türkiye’de bilim ve teknolojiyi teşvik etme Yönlendirme.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
Aile Atölyeleri Projesi
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Bilgilendirme Toplantısı
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Doç. Dr. Fevzi HANSU
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ LİSANS EĞİTİMİ
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Sağlık Bilimleri Enstitüsü
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Araştırma Önerisi ve Hazırlanması
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
SANAYİ ve TEKNOLOJİ BAKANLIĞI Ar-Ge Teşvikleri Genel Müdürlüğü
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

Bilim ve Toplum Programları Tanıtımı ve Proje Hazırlama Eğitimi Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Van, 17.10.2017

Bilim ve Toplum Programları Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü; ülkemizde «bilim kültürü» oluşturabilmek amacıyla; Bilim ve toplum alanında yeni destek programları geliştirme, Mevcut destek programlarını yürütmek ve koordine etme, Bilim ve toplum alanında ulusal ve uluslararası işbirlikleri geliştirme, Topluma yönelik bilimsel etkinlikler düzenleme, faaliyetlerini yürütmektedir. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Destek Programları Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları 4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 4006- TÜBİTAK Bilim Fuarları 4007- TÜBİTAK Bilim Şenlikleri Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları AMAÇ: Doğa Eğitimleri: Doğayla ilgili konular çerçevesinde, hedef kitleye geniş bir ekoloji vizyonu kazandırmayı amaçlar. Bilim Okulları: Hedef kitlenin bilimsel kavramları, süreçleri anlamasını ve bunları uygulaması için gerekli olan ortamların oluşturulmasını, yaygınlaştırılmasını amaçlar. 2007 yılında açıldı. Yılda bir defa çağrıya çıkılır. Destek süresi: 12 ay Destek miktarı: 120.000 TL Ayrıntılı Bilgi: www.tubitak.gov.tr/4004 Başvuru: http://bilimtoplum-pbs.tubitak.gov.tr/ Üniversite-sanayi-okul arasında köprü kurarak öğrenmeyi destekleme Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları 3 – 6 yaş grubu çocuklar (Okul öncesi) İlköğretim öğrencileri Lise öğrencileri Üniversite öğrencileri MEB’e bağlı öğretmenler Kamu personeli 4004 projeleri tüm topluma hitap etmekle birlikte aşağıdaki gruplardan bir ya da birkaçını kapsayabilir: Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Aşağıdaki idari görevlerde bulunanlar yürütücü olamaz: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları BAŞVURU ŞARTI 1. Bir üniversite ya da kamu kurum/kuruluşunda tam zamanlı personel kadrosunda bulunmak ve 2. En az tezli yüksek lisans derecesine sahip olmak. Aşağıdaki idari görevlerde bulunanlar yürütücü olamaz: Üniversitelerde; rektör, dekan, enstitü müdürü, yüksekokul müdürü, meslek yüksekokulu müdürü ve sayılan unvan sahiplerinin yardımcıları Kamu kurum ve kuruluşlarında; vali, kaymakam, belediye başkanı, müsteşar, genel sekreter, genel müdür, başhekim, daire ve grup başkanı, il ve ilçe milli eğitim müdürleri ve sayılan unvan sahiplerinin yardımcıları. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları ÇAĞRI KAPSAMI Doğa Bilimleri Mühendislik ve Teknoloji Alanları Tıbbi Bilimler Tarımsal Bilimler Sosyal Bilimler Beşeri Bilimler Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Proje Etkinlikleri Aşağıdaki Yöntemlerin En Az Birini İçermelidir 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Proje Etkinlikleri Aşağıdaki Yöntemlerin En Az Birini İçermelidir Gözlem Atölye çalışmaları Saha çalışmaları İçeriği oyunlarla aktaran etkinlikler İçeriği sanatsal faaliyetlerle aktaran etkinlikler Drama Ölçme ve değerlendirme etkinlikleri Grup çalışmaları Spor etkinlikleri Online etkileşimler ve uygulamalar Deneysel çalışmalar Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Desteklenmeyecek Etkinlik Türleri 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Desteklenmeyecek Etkinlik Türleri Hizmet içi ve hizmet öncesi eğitim programlarında bulunan herhangi bir faaliyetin (seminer, konferans, laboratuvar çalışması vb.) tekrarı, uygulaması, saha çalışması, pekiştirilmesi vb. tür etkinlikler Sadece teorik anlatımlara dayalı sunu ve seminerler Sadece bilinçlendirmeye yönelik kampanya türü faaliyetler Belirli bir yarışmaya veya sınava hazırlık amaçlı olduğu izlenimi veren etkinlikler Bilim şenlikleri Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Projeler panelde 3 temel kritere göre değerlendirilir: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projeler panelde 3 temel kritere göre değerlendirilir: 1. İçerik ve Aktarım Teorik bilgilerin popüler bir dille ve etkileşimli uygulamalarla aktarılması 2. Yaygın Etki Proje kazanımlarının kalıcılığı ve ulusal boyutta yaygınlaşması 3. Yapılabilirlik Proje ekibi, ekipman, altyapı, yöntem ve yönetim Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

1. İÇERİK VE AKTARIM KRİTERLERİ 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları 1. İÇERİK VE AKTARIM KRİTERLERİ Projenin bilimsel içeriği Proje hedeflerinin gerçekçiliği Proje konusunun destek çağrısında belirtilen amaçlara uygunluğu Proje amacı ile hedef kitlede gerçekleşmesi beklenen değişim/gelişimin uyumu Projenin, katılımcılara bilime yönelik olumlu tutum kazandırma niteliği Proje etkinliklerinin hedef kitlenin bilgi ve beceri düzeyini geliştirebilme niteliği Projede teori/uygulama dengesi ile etkileşimli yöntemlerin kullanımı Proje kapsamında kullanılması düşünülen bilimsel araç/gereçler Projede yer alan ölçme ve değerlendirme etkinlikleri Projenin uygulama alanı/bölgesinin uygunluğu Önceki proje deneyimlerinden ne şekilde yararlanıldığı Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları 2. YAYGIN ETKİ KRİTERLERİ Projenin katılımcı sayısı ve niteliğinin uyumu Proje sonuçlandıktan sonra kazanımların kalıcı olması, geliştirilmesi ve paylaşılmasına ilişkin plan Projede elektronik ortamların kullanımı Projenin yeni projelerin üretilmesine temel oluşturabilme özelliği Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları 3. YAPILABİLİRLİK KRİTERLERİ Proje ekibi ve uzmanlık alanları Proje personelinin eğitim düzeyi ve bilgi birikimi Kurumun var olan imkânlarının kullanılma durumu Projenin etik ve evrensel değerlere uygunluğu Ekibin projedeki görev dağılımı ve bu dağılımın gerekçeleri Proje etkinliklerinin programı ve yürütülme süreci Proje planlanırken risklerin dikkate alınması Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Öğrencilerde bilimsel konulara ilişkin olumlu tutum geliştirilmesi amacıyla, öğretmenlere yenilikçi yöntem ve tekniklerin etkileşimli olarak aktarılmasını amaçlar. 2013 yılında başladı. Yılda bir defa çağrıya çıkılır. Destek süresi: 12 ay Destek miktarı: 120.000 TL Hedef kitle: Öğretmen/Akademisyen Ayrıntılı bilgi: www.tubitak.gov.tr/4005 Başvuru: http://bilimtoplum-pbs.tubitak.gov.tr/ Üniversite-sanayi-okul arasında köprü kurarak öğrenmeyi destekleme Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları BAŞVURU ŞARTI En az doktora derecesine sahip olmak ve bir üniversitede tam zamanlı akademik personel olmak veya En az tezli yüksek lisans derecesine sahip olmak ve üniversite dışındaki bir kamu kurum/kuruluşunda tam zamanlı personel olmak ve en az 5 yıl tam zamanlı öğretmenlik tecrübesine sahip olmak. Aşağıdaki idari görevlerde bulunanlar yürütücü olamaz: Üniversitelerde; rektör, dekan, enstitü müdürü, yüksekokul müdürü, meslek yüksekokulu müdürü ve sayılan unvan sahiplerinin yardımcıları Kamu kurum ve kuruluşlarında; vali, kaymakam, belediye başkanı, müsteşar, genel sekreter, genel müdür, başhekim, daire ve grup başkanı, il ve ilçe milli eğitim müdürleri ve sayılan unvan sahiplerinin yardımcıları. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Proje Etkinlikleri Aşağıdaki Yöntemlerin En Az Birini İçermelidir Mobil uygulamalar E-öğrenme uygulamaları Deneysel uygulamalar Hesaplamalı bilim uygulamaları Oyun tabanlı uygulamalar Artırılmış gerçeklik uygulamaları Gözlem Atölye çalışmaları Saha çalışmaları Sanatsal uygulamalar Grup çalışmaları Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Desteklenmeyecek Etkinlik Türleri Hizmet içi ve hizmet öncesi öğretmen yetiştirme/eğitimi programları kapsamında bulunan herhangi bir faaliyetin (seminer, konferans, laboratuvar çalışması vb.) uygulaması, tekrarı, saha çalışması, pekiştirilmesi vb. etkinlikler, Yükseköğretim öncesi örgün eğitime yönelik hazırlanan öğretim programlarında yer alan ve/veya yapılması öngörülen etkinliklerin tekrarı, uygulaması, saha çalışması, pekiştirilmesi vb. içeren faaliyetler, Teorik anlatımlara dayalı sunu, seminer ve konferanslar, Sadece bilinçlendirmeye yönelik kampanya türü faaliyetler, Sadece belirli bir okulun veya tamamen özel eğitim kurumlarının personelini kapsayan projeler, Belirli bir yarışmaya veya sınava hazırlık amaçlı etkinlikler. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Projeler panelde 3 temel kritere göre değerlendirilir: 1. İçerik ve Aktarım Öğretmenlere yenilikçi yöntem ve tekniklerin etkileşimli olarak aktarılması 2. Yaygın Etki Yenilikçi yöntemlerin toplumda ve eğitim sisteminde yaygınlaştırılması 3. Yapılabilirlik Proje ekibi, ekipman, altyapı, yöntem ve yönetim Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 1. İÇERİK VE AKTARIM KRİTERLERİ Proje süresince yenilikçi eğitim etkinlik ve uygulamaların kullanımı Bilimsel içeriğin aktarımı, kalitesi ve anlaşılırlığı Projenin destek çağrısında belirtilen amaçlara uygunluğu Hedeflerin gerçekleştirilebilirliği ve proje sürecinin açıklığı Proje amacı ile hedef kitlede gerçekleşmesi beklenen değişim/gelişimin uyumu Proje etkinliklerinin hedef kitlenin bilgi ve beceri düzeyini geliştirebilme niteliği Projede teori/uygulama dengesi ile etkileşimli yöntemlerin kullanımı Proje kapsamında kullanılması düşünülen bilimsel araç/gereçler Projede yer alan ölçme ve değerlendirme etkinlikleri Daha önce desteklenen proje deneyimlerinden ne şekilde yararlanıldığı Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 2. YAYGIN ETKİ KRİTERLERİ Projenin katılımcı sayısı ve niteliğinin uyumu Proje sonuçlandıktan sonra kazanımların kalıcı olması, geliştirilmesi ve paylaşılmasına ilişkin plan Projede elektronik ortamların kullanımı Projenin yeni projelerin üretilmesine temel oluşturabilme özelliği Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

4005- Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları 3. YAPILABİLİRLİK KRİTERLERİ Proje ekibi ve uzmanlık alanları Proje personelinin eğitim düzeyi ve bilgi birikimi Kurumun var olan imkanlarının kullanılma durumu Projenin etik ve evrensel değerlere uygunluğu Ekibin projedeki görev dağılımı ve bu dağılımın gerekçeleri Proje etkinliklerinin programı ve yürütülme süreci Proje planlanırken risklerin dikkate alınması Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004, 4005 ve 4007 Değerlendirme Süreci 4004, 4005, 4007 Değerlendirme Süreci *Genellikle yılın son çeyreğinde (Ekim-Aralık) çağrıya çıkılmaktadır. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004, 4005 ve 4007 Değerlendirme Süreci 4004, 4005, 4007 Değerlendirme Süreci (Devam) Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü 4004, 4005 ve 4007 Değerlendirme Süreci Sık Karşılaşılan Ön Değerlendirme Ret Sebepleri Başvuru koşullarının sağlanmaması. Yürütücünün belirtilen idari görevlerden birinde bulunması. Kabul Taahhüt ve Hak Sahipliği Beyanlarındaki imzaların eksik olması. İmzası bulunan kurum yetkilisinin kurumun en üst düzey yetkilisi olmaması. Belgelerin son teslim tarihine kadar sunulmaması. Projenin çağrı kapsamına uymaması. Belgelerin belirtilen formatın dışında sunulması. Proje bilgilerinin boş olması, eksik bilgi verilmesi, ayrıntılı açıklama yapılmamış olması. Bütçenin altyapı oluşturmaya yönelik olması. Projedeki etkinlik dönemi başına toplam konaklamalı gün sayısının 10 günden fazla olması (4004 ve 4005 projeleri için). Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Görev Kısıtlamaları Bir kişi bir çağrıya aynı dönemde yalnızca bir proje ile başvuru yapabilir. Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı dışındaki diğer TÜBİTAK destek programlarındaki görevler aşağıdaki kısıtlamaları etkilemez. *** *** *** *** *** *** *** Bir kişi aynı anda aşağıdaki görevlerde bulunabilir: 3 projede yürütücü (2 puan) (4004, 4005, 4006, 4007) 6 projede uzman (1 puan) (4004, 4005) 6 projede eğitmen 3 projede atölye lideri/konuşmacı (4007) Bir kişi yukarıdaki kısıtlamalara uyacak şekilde toplamda 6 puanlık kotayı geçemez. Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü TEŞEKKÜRLER Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü TÜBİTAK Ek Hizmet Binası Akay Cad. No:6 Ankara www.tubitak.gov.tr/4004 www.tubitak.gov.tr/4005 www.tubitak.gov.tr/4006 www.tubitak.gov.tr/4007 Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü