KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
Advertisements

EV TURİZMİ KOMİTESİ.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
Bodrum’da turizm Yakın zamana kadar Bodrum Turizminin referans unsurları; Deniz, kum ve güneş, Balık ve yöresel yemekler Bodrum Kalesi, Antik Tiyatro,
REKLAMCILIK Hafta 2.
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
TURİZMİN GELİŞMESİNE ETKİ EDEN UNSURLAR
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
Pazarlama Teknikleri.
EV TURİZMİ KOMİTESİ.
DÜNYANIN EN BÜYÜK MÜZESİ :TÜRKİYE PROJESİ Bakanlığımız- BKG-TURSAB işbirliği Kitap projesi Sergi projesi.
TURİZM COĞRAFYASI.
15 OCAK YILI FAALİYET PLANI SUNUMU * KUMRU İLÇE HALK KÜTÜPHANESİ.
Mardin’de Sürdürülebilir Turizmin Geliştirilmesi için Teknik Yardım Otel Temsilcileri Odak Grup Toplantısı No: Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye.
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Bünyamin GÜNAYDIN ( Sınıf Öğretmeni )
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İKİNCİ HAFTA SEYAHAT ACENTACILIĞI
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
KONGRE TURİZMİ VE FUAR ORGANİZASYONU
Kongre ve Fuar Organizasyonu (4.Hafta)
Pazarlama İletişimi Araçları
KONGRE ve FUAR ORGANİZASYONU(2.Hafta)
Pazarlama İlkeleri.
KONGRE FUAR ORGANİZASYONU 3.Hafta
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
 Konferans, ilim, sanat, hukuk, edebiyat gibi çeşitli konularda bilgi vermek amacıyla yapılan uzun konuşmalardır.  Bir hitap çeşidi olan konferans,
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
GİRİŞ Ülkenizde ya da coğrafi bölgenizde turizm ne kadar önemlidir? Şehrinizde ya da kasabanızdaki mevcut istihdamın ne kadarlık kısmı turizm ile.
Reklam ve Halkla İlişkiler
TIBBİ CİHAZ REKLAM VE TANITIM FAALİYETLERİ
1. M.I.C.E.Meetings (Toplantı) - Incentives (Teşvik Gezisi) - Congress (Kongre) - Exhibitions (Sergi) sözcüklerinin baş harflerinden oluşur ve tüm bu.
Öğr. Gör. MEHMET ALİ ZENGİN
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KONGRELER NASIL YAPILMALI?
TÜRKİYE’NİN KONGRE ve FUAR TURİZMİNE İLİŞKİN SORUNLARI
FUAR TURİZMİ FUAR NEDİR?.
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
KÜLTÜR TURİZMİ.
FUAR ORGANİZASYONU.
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
TUI-2.
KONGRE NEDİR? KONGRE TURİZMİ NEDİR?
Prof. Dr. İge Pırnar Yrd. Doç. Dr. Ferika Özer Sarı Yrd. Doç. Dr
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
ANKARA ANADOLU MEDENİYETLERİ MÜZESİNİ ZİYARET.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
İslam kültür ve medeniyetinde yönetim anlayışının esasları.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ turizm mevzuatı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
 İNSANLARI TURİZME YÖNELTEN NEDENLER  Turizmin öznesi olan insan yüzyıllardır seyahat etmektir.  Sanayi devrimine kadar dini, askeri ve ticari amaçla.
Sunum transkripti:

KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ

KONGRE TURİZMİ VE KİTLE TURİZMİ Kitle turizmi insanların geniş ölçüde kitleler halinde turizme katıldıkları turizm türüdür. Kitle turizmi ile kongre turizmi amaç olarak ayrılmaktadır.

KONGRE TURİZMİ İLE İŞ TURİZMİ İş turizmi, bir şirkette ya da işletmede, yöneticiler (yetkililer) için tamamen iş ile ilgili seyahatler veya bir seyahat acentası tarafından düzenlenen özellikle iş amaçlı, iş grupları seyahatleri olarak ifade edilir.

İş turizmi; Uluslararası kongreler, Birlik ve mesleki konferanslar ve kongreleri, Firma toplantıları, Incentive seyahatler, Eğitim seyahatleri, Fuar ve sergi ziyaretlerini kapsamaktadır.

KONGRE TURİZMİ İLE INCENTIVE TURİZM Incentive turizm, bir şirketin çalışanları veya hizmet edenleri için bütün masrafları karşılanmak koşuluyla iş ve dinlence amaçlı olarak düzenlenen turistik amaçlı seyahatlerin tümüdür.

Incentive seyahatlerin artmasının nedenleri şunlardır: Satışları arttırmak, Şirketin imajını korumak ve geliştirmek, Yeni ürünleri tanıtmak, sunmak, Satış eğitimi yapmak, Tüketiciler için promosyon yapmak, Rekabeti arttırmak, İş hacmi düşük sezonları değerlendirmek, Seyahate gönderilenlere mesleki bilgiler edindirmek.

KONGRE TURİZMİ İLE TATİL TURİZMİ Kongre ve tatil amaçlı turizm türleri farklı sezonlarda gerçekleştirilir. Bu nedenle birbirlerini sezon olarak tamamlayan iki turizm türüdür.

KONGRE TURİZMİ İLE KÜLTÜR TURİZMİ Kültür turizmi, eski sanat eserlerinin, tarihi yapıların, müzelerin, eski medeniyetlere ait kalıntıların görülmesi amacıyla yapılan seyahatlerdir. Kongre turizmi ile kültür turizmi amaç olarak birbirinden farklıdır.