OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Konu : Hız Kuralları – Takip Mesafesi Kuralları
Advertisements

REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
FUTBOL TOPLU OYUN TEKNİKLERİ
İNŞAAT TEKNOLOJİSİ UYGULAMALARI I
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DOKTORA PROGRAMI İŞ AKIŞ ŞEMASI ( YÜKSEK LİSANS DERECESİYLE KABUL EDİLENLER) 1.Yarıyıl: Ders Aşaması 1. yarıyıl.
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 4
GEOMETRİK CİSİMLER VE HACİM ÖLÇÜLERİ
TÜRKİYE’DE VOLEYBOL YMCA (genç Hıristiyan işadamları birliği) İstanbul müdürü Dr. Deaver ilk 1919 yılında voleybolu oynatmış, bu oyunla yakından ilgilenen.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Başlangıç noktasının denge tahtasına olan mesafesi18 m 1. İSTASYON SPRINT BAŞLANGıÇ.
Deri Kıvrım Kalınlıkları
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
OKUL TANITIM BİLGİLERİ İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı : 211 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı :3 BT(Bilgisayar)
ATLETİZM.
YÜZEY :Cisimlerin hava ile temas eden bölümlerine yüzey denir.
İLKOKUL FİZİKSEL ETKİNLİKLER ÖRNEK OYUNLARI
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
MASA TENİSİ.
TABLO ve GRAFİK YAPIM YÖNTEMİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME
OKUL SPOR FAALİYETLERİ İLKOKULLAR FİZİKSEL ETKİNLİK OYUNLARI
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
Çiti Kilim Örme.
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
TEK KAÇIŞ NOKTALI PERSPEKTİF
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
KUVER AÇMA Diğer takımlar kuver tabağının çevresinde yer alır. Bazı restoranlarda kuver tabağı kullanılmayabilir. Bu durumda peçete kuver tabağından.
DEVAMSIZLIK NEDENLERİ VE GİDERİLMESİ İÇİN NELER YAPILMALI?
X-IŞINLARI KRİSTALOGRAFİSİ
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Raporlaştırma
-MOMENT -KÜTLE VE AĞIRLIK MERKEZİ
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
okulsportal.gsb.gov.tr EKİM 2016
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
VOLEYBOLDA MANŞET, PAS VE SMAÇ TEKNİĞİ ÖĞRENİMİ
TEKNİK RESİM KESİT ÇIKARMA.
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
10. Sınıf alan-dal seçimi REHBERLİK SERVİSİ.
HAZIRLAYAN AHMET KÜÇÜK
5.İstasyon 6.İstasyon 4.İstasyon 7.İstasyon 2.İstasyon 1.İstasyon
KANAMALAR.
İSTATİSTİK Yrd. Doç. Dr. Cumhur TÜRK
KUVVET, MOMENT ve DENGE 2.1. Kuvvet
SİSMİK PROSPEKSİYON DERS-3
Türkiye Futbol Federasyonu 9-10 YAŞ TEKNİK VE BECERİ ÇALIŞMALARI
Oyunun Başlaması ve Tekrar Başlaması
Türkiye Futbol Federasyonu 7-8 YAŞ TEMEL HAREKET EĞİTİMİ
Türkiye Futbol Federasyonu
SPORDA TEKNİK ve TAKTİK ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
MAYOZ HÜCRE BÖLÜNMESİ.
Stolon (Göbek Bağı) Ana sap ile yumru arasında, yumruya yapraklarda asimile edilen besin maddelerini taşıyan organdır. Görünüşü sapa benzer. Stolonlar.
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
Eşleştirme Programı World Wide Mating Service (WMS)
Maç Sonucunun Belirlenmesi
Kural - 14 Penaltı.
Veri ve Türleri Araştırma amacına uygun gözlenen ve kaydedilen değişken ya da değişkenlere veri denir. Olgusal Veriler Yargısal Veriler.
Kural – 15 Taç Atışı.
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
OKÇULUK RUMEYSA ÇETİN.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
OYUN SÜRESİ HENTBOL SAHASI ÖLÇÜLERİ
Sunum transkripti:

OYUNLAR 2. KISIM İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü EKİM 2016 İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Okul Sporları İl Tertip Komitesi

İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Takımlar 12’şer oyuncudan oluşur. (6 Kız, 6 Erkek) Düz bir duvara yada tel örgüye 3m eninde 2 metre boyunda bir dikdörtgen içerisinde şekildeki gibi puan aralıkları çizilir. Çizgiler dahil değildir. Yeni bir atış yaptırılır çizgiye değerse. Atış uzaklığı büyük saha tenis topu ile 1. sınıflarda 3m, 2. sınıflarda 4m, 3ve 4. sınıflarda 5m olacak şekilde atış alanı hazırlanır. Her oyuncu iki atış yapar. Oyuncuların vurduğu hedefteki puanların toplamı alınır. Toplam atış puanı total olarak hesaplanır. İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Okul Sporları İl Tertip Komitesi EKİM 2016

Okul Sporları İl Tertip Komitesi SIRT SIRTA TOP TAŞIMA Takımlar 12 kişiden oluşur ( 6Kız 6 erkek asil, 4 kız 4 erkek yedek). İkişerli grup oluştururlar. Grupların hepsi karşılıklı etkinlik alanında sıralanır. Aralarında birinci başlayacak grup sırt sırta kollarını kenetleyip topu sırtlarının ortasına yerleştirirler. Diğer gruplar karşılıklı etkinlik sınırlarında bekler . İlk grup topu kurulacak slalom veya honilerin arasından geçerek karşı gruba bitiş noktasında teslim eder. İkinci grup topu aynı şekilde karşı başlangıç noktasına taşır, 3. Gruba teslim ederek 4. Gruba kadar yine salalomlar (honiler) arasından geçerek son gruba teslim eder. Son grup başlangıç noktasına getirdiği anda kronometre bitiş çizgisinde durdurulur. 1. Sınıflar da 4 slalom çubuğu (honi) araları 1 metre mesafede konarak toplam başında ve sonunda 1 er metre boşluk kalacak şekilde toplam 6 metrelik alanda 2. Sınıflar da 6 slalom çubuğu (honi) araları 1 metre mesafede konarak toplam başında ve sonunda 1 er metre boşluk kalacak şekilde toplam 8 metrelik alanda 3. Sınıflar da 8 slalom çubuğu (honi) araları 1 metre mesafede konarak toplam başında ve sonunda 1 er metre boşluk kalacak şekilde toplam 10 metrelik alanda 4. Sınıflar da 10 slalom çubuğu (honi) araları 1 metre mesafede konarak toplam başında ve sonunda 1 er metre boşluk kalacak şekilde toplam 12 metrelik alanda puanlama en kısa zaman takım puanı olarak hesaplanır. Öğrencilerin geri geri yada yan yana yürümeleri sağlanabilir. Düşmemeleri için yan yürüyüşte kullanılabilir. Başlangıç ve bitiş noktalarının aralarında kimsenin olmamasına özen gösterilir. 1. 1 Adet Voleybol Topu 2. 5 Adet Slalom çubukları ( Honi de olabilir.) 3. Kronometre İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Okul Sporları İl Tertip Komitesi EKİM 2016

UZAĞA TOP FIRLATMA OYUNU Takımlar 12 kişiden oluşur ( 6 Kız 6 erkek asil, 4 kız 4 erkek yedek). Etkinlik alanı belirlenir. Öğrencilerin birinin elinde top, dizlerinin üzerinde ayaklarına oturur pozisyondan da atabilir, dizleri yere değecek vaziyette dik duruşta da topu baş üstü pozisyondan ileri fırlatabilir (taç atışı). 1. OYUNCUNUN ATTIĞI YERDEN 2. Oyuncu topu alıp 3. Oyuncu 4. Oyuncu ….8. oyuncu toplam alan kaç metre ise takım puanı olarak total metre alınır ve hesaplanır. Atış alanı içerisinde kimsenin olmaması sağlanır. 1. 1 Adet Basketbol topu 2. Antrenman Kapakları Yeterli sayıda 3.Düdük Şubat 2016 İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Okul Sporları İl Tertip Komitesi

Okul Sporları İl Tertip Komitesi TOP YUVARLAMA OYUNU Takımlar 12 kişiden oluşur ( 6 Kız 6 erkek). Etkinlik alanı belirlenir. Öğrenciler bacaklarını açarak art arada dizilir. En öndeki oyuncu topu arkadaşlarının bacaklarının arasından atarak en arkadaki oyuncuya ulaştırır. En arkada topu alan öğrenci koşarak en öne gelerek topu arkadaşlarının bacakları arasından atar. Bu şekilde yer değiştirme işlemi ilk oyuncu en öne gelinceye kadar devam eder . İlk oyuncu en öne geldiğinde süre durdurularak takım puanı hesaplanır. Atış alanı içerisinde kimsenin olmaması sağlanır. Öğrenciler topu sektirmeden yuvarlamaları istenir. 1. 1 Adet Basketbol topu 2. Antrenman Kapakları Yeterli sayıda 3.Düdük EKİM 2016 İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü Okul Sporları İl Tertip Komitesi

6 7 7 5 5 6 6 6 10 10 4 4 219 1 9 2 9 1 8 8 3 3 Masa 1.3. sınıflar Masa 2.4. sınıflar