MELODİ TAŞDEMİR 130907055.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Advertisements

BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
RUSYA ENERJİ SEKTÖRÜNDE YATIRIMLAR Kasım 2013 A. Yağmur ÖZDEMİR Genel Md. Yrd. Yatırımlar ve Proje Finansman Zorlu Enerji Elektrik Üretim A.Ş.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
 Ülkemizdeki nüfusun sayısı ve nüfusla ilgili veriler yapılan nüfus sayımları ile elde edilir. Bu sayımlar sonucunda, toplam nüfus, nüfusun yaş gruplarına.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Italya. İ talya, 1861 yılında birli ğ ini sa ğ layana dek tek bir ülke de ğ ildi. İ talya topraklarındaki küçük devlet ve krallıklar birbirleri arasında.
SAĞLIK TURİZMİNDE ÖNEMLİ TIBBİ DESTİNASYONLAR 1. Sağlık Turizminde Öne Çıkan Destinasyonlar Global ölçekte değerlendirildiğinde son yılda bazı ülkelerin.
SAĞLIK TURİZMİ VE HEMŞİRELİK
Hazırlayanlar: Nurettin Hakan YILDIZ Hamza ÇOLAK Yunus TAŞDEMİR KALİTE GÜVENCESİ VE STANDİZASYON.
AĞAÇLANDIRMA VE GENÇLEÇTİRME ÇALIŞMALARININ BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİĞE ETKİSİ İsmail KÜÇÜKKAYA Orm. Yük. Müh.
Mustafa Süreyya SEZGİN Mustafa Süreyya SEZGİN HAT SANATI Arap harfleri çevresinde oluşmuş güzel yazı yazma sanatıdır. Bu sanat Arap harflerinin 6. yüzyıl.
ABDULLAH ONUR DURUK
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Wal-Mart Stores Inc. Sam Walton tarafından kurulmuş dünya çapında şubeleri olan bir Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir. Amerika Birleşik.
Pazarlama İlkeleri.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
Abdullah Onur DURUK
1868’de kurulan şirketini şu anda 80 ülkede operasyon yürüten ve 395 bin kişiye istihdam sağlayan bir üreticiye dönüştüren Tata Group Başkanı Ratan Tata,
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
Şirketin kurucuları (Dietmar Hopp, Hans-Werner Hector, Hasso Plattner, Klaus Tschira and Claus Wellenreuther) şirketi ilk kurduklarında Imperial Kimyasal.
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ No:
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
SAHİBİNDEN.COM ve HEPSİBURADA.COM
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
Uluslararası Pazarlama Araştırması
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Merve ÇAKMAK.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Ağahan Köse
HAZIRLAYAN MUHAMMED YAYLA
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
Aile Atölyeleri Projesi
Ürün veya Hizmet Satışı
PEGAS.
SETUR Setur, 1965 yılında, gümrükten muaf mağazaların ülkemizde faaliyet göstermesine olanak tanıyan kararın çıkarılması üzerine Koç Holding tarafından.
Uçak Bileti Değiştirme
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Yeni macera türkiye
PAZARLAMADA FİYATLAMA
İK MAKALESİ.
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
Sunum transkripti:

MELODİ TAŞDEMİR 130907055

Tchibo'nun Tarihi 1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı. Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşiyle(Tchi-bo) oluşturuldu.

1952 yılında, dar bütçeler için tarifler, son moda tüyolar gibi içerikler barındıran Tchibo Dergisi aylık olarak yayınlanmaya başlandı. 1954- Gold-Mocca Almanya’nın en popüler kahvesi haline geldi.. Gold-Mocca’nın özelliği farklı dokuz kahvenin harmanı olmasıydı. Gold-Mocca’ya kadar, mocca harmanları genellikle farklı beş kahveden oluşmaktaydı.

1955– Kahveye olan yoğun ilginin ve Tchibo’nun başarısının sonucu olarak Hamburg Almanya'da kahve tadım mağazasını açtılar. Bu yeni konsept ile Tchibo müşterilerine kahve satın almadan önce, eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu. 1958- Hemen hemen her hafta bir yenisi açılan Almanya’daki Tchibo mağazalarının sayısı 77’ye ulaştı. 1965 yılına kadar mağaza sayısı 400’e ulaşmıştır.Tchibo’nun Gold-Mocca markası Almanya kahve piyasasında bir numara oldu.

1961– Ünlü aktör Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık onbeş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu.

1964– Tchibo, ilk büyük ölçekli kahve kavurma fabrikasını Hamburg Almanya’da kurdu. 1965- Kuruculardan Max Herz vefat etti ve ailesi Tchibo yönetimini devraldı. 1972- Tchibo Kahve Servisi kuruldu.

1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu. 1975- Tchibo’nun yeni seyyar pastaneleri kırsal alanlara kahve ve taze hamur işleri sunmaya başladı. Her hafta ortalama 30 ürün sunulmaya başlandı.

1977- İkinci büyük kahve kavurma fabrikası Berlin’de faaliyete başladı. 1984- Tchibo, espresso makinesi ‘Picco’ yu piyasaya sundu. İlk yıl 200,000’den fazla makina satıldı. 1985- Taze kavrulmuş kahve çekirdeği, Tchibo’nun yüksek kalitesinin kolay akılda kalır ve hatırlanabilir sembolü olarak lanse edildi.

1987- Tchibo Kahve ve Gıda Dışı ürünler pek çok süpermarkette bulunmaya başladı. 1990-Tchibo ürünleri, Tchibo mağazalarında, süpermarketlerde ve pastanelerde bulunmaya başlandı.

1991- Tchibo Macaristan (Tchibo Budapeşte) ve Slovakya (Tchibo Slovensko) pazarına girdi. Çek Cumhuriyeti’nin ilk tesisi Prag’ta kuruldu. 1994- Tchibo Coffee Service GmbH; otellere servis veren ayrı bir şirket haline geldi. Tchibo, St. Petersburg, Rusya’da bir mağaza açtı. Polonya Marki’de şirkete ait bir kahve kavurma fabrikası kuruldu. 1995- Rusya Moskova’da ikinci tesis açıldı.

1996- Tchibo Direct GmbH kuruldu. Artık Gıda dışı ürünler ve Tchibo kahvesi Almanya’da katalog üzerinden sipariş verilmeye başlandı. 1997- Tchibo Holding AG, şirketler grubu Eduscho’yu satın aldı. Tchibo, seyahat sektörüne girdi. 2007 yılında, 225.000’den fazla müşteri seyahatlerini Tchibo aracılığıyla gerçekleştirdi. Tchibo ayrıca ilk kez interneti yeni satış kanalı olarak kullanmaya başladı.

1998- Eduscho kahve satışlarına Slovakya’da başladı. 2000- Londra’da ilk Tchibo mağazası açıldı. 2001- Tchibo golf sporuna ucuz yollu bir başlangıç yapmak isteyenler için, ilk kez komple bir golf setini ve “golf kartı” nı müşterilerine sundu.

2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı. Tchibo, Fleesensee Golf & Country Club’ta ilk golf kursunu açtı. Kulüp ile işbirliği içerisinde golf dersleri verilmeye başlandı. Tchibo yılbaşı döneminde ilk kez Almanya’nın en büyük mücevher ürünleri tedarikçisi haline geldi.

Tchibo , FIAT Automobil AG ile işbirliği içerisinde ilk kez satılık arabalar sundu, Fiat Stilo ‘TCM Edition’ 14,990€ fiyatıyla piyasaya sürüldü. 2003 Eylül ayından beri müşteriler www.tchibo.de. adresi üzerinden çiçek siparişi vermeye başladı. 2004- Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo Mobil kuruldu. Tchibo ve O2 Germany arasındaki ortak girişim, bütçeye uygun mobil paketler sunan ilk sağlayıcı oldu. 2005- Cafissimo’nun lansmanı gerçekleşti. Tek bir makina ile üç farklı kahve çeşidi hazırlayabilen Almanya’daki ilk tek-servis sistemi oldu.

2006- Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı süprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti. 2008 yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı.

2008- ‘Her hafta yeni bir dünya’ sloganına, tüm Tchibo ülkerindeki reklamlarda ve promosyonlarda kullanılan ‘Sadece Tchibo Dünyasına Özel’ sloganına dönüştü. 2009- Türkiye online satış mağazasının lansmanı gerçekleşti. Tchibo’nun 60. Kuruluş Yıldönümünü kutlandı.

Tchibo Sadece %100 Arabica Çekirdekleri Kullanıyor Her ülkenin kendine has, kusursuz bir kahve aroması vardır. Yetiştirilmesi diğerlerine göre daha zor ve zahmetli olan Arabica çekirdeklerinden üretilen kahve, eşsiz bir aromaya sahiptir. Arabica, daha çok yüksekliği 1300 – 2500 metre arasındaki bölgelerde yetişir. Toprağa ekilmesinden ancak üç yıl sonra kahve kirazlarının oluştuğu ilk zarif çiçeklerini açmaya başlar. Her yağmurlu dönemin ardından çiçek açar ve bu kahve ağaçları 50 yıl boyunca meyve verebilir. Arabica meyvesi yetiştirmek narin yapısından dolayı daha zor ve pahalıdır. Arabica çekirdekleri en değerli ve en lezzetli kahve çekirdekleri olarak bilinir. Tchibo kahve uzmanları tüm Privat Kaffee çeşitlerinde büyük bir itinayla sadece Arabica çekirdekleri kullanır ve bu çekirdekler ayrı ayrı kavurma teknikleriyle kavurularak, kahvenin aromasına aroma katar.Tchibo Privat Kaffee’lerden her biri Brezilya dağlarından, Doğu Afrika’ya ve Guatemala’nın volkanik topraklarına kadar, geldiği ülkenin özgün doğal aromasıyla bezenir. Tchibo Arabica çekirdeklerinin tamamı, üstün kalitenin bir ürünüdür.

Gıda Dışı Ürünler Tchibo ürünleri, her zaman sürprizlerle doludur. Ürün yelpazesi düşünüldüğünde birçok kişi, Tchibo’nun ne satmadığını merak edebilir. Özel kahvelerinin yanı sıra, ürün yelpazesi, moda, teknoloji, mutfak, banyo, çocuk ürünleri gibi her hafta değişen farklı konseptleri kapsamaktadır. 1970’li yılların başında Tchibo, farklı ürünleri tüketicisine sunarak ürün yelpazesini genişletmeye başladı. Bugün Tchibo, her hafta değişen temaları ile müşterilerine farklı ürün konseptleri sunmaktadır.

Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120.000 satış noktasında tüketicilere hizmet vermektedir. Tchibo mağazalarında, tüm damak tadlarına uygun farklı yoğunluk ve yumuşaklıkta öğütülmüş, hazır ve çekirdek kahveler, kahve ekipmanları ve kahve makinaları , alışveriş yorgunluğunu nefis kahve ve atıştırmalıkları tadarak atmak isteyenler için Kahve Barı ve her hafta değişen, birbirinden farklı ürünleri ile tüketicileri şaşırtan temalarıyla birlikte üç ayrı bölüm bulunmaktadır.

Teşekkürler : ) Melodi Taşdemir 130907055