Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KAMU İDARELERİNDE STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR HAKKINDA YÖNETMELİK Kamu idarelerinde stratejik planlamaya ilişkin usul ve esaslar hakkında.
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
Yataklı Tedavi Kurumları Enfeksiyon Kontrol Yönetmeliği
İŞ KANUNUNDA ÜÇLÜ DANIŞMA KURULU VE EKONOMİK SOSYAL KONSEY AYŞE KÜÇÜK ZİYA AK MEHMET ÜSTBAŞ
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI

AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KÜLTÜRÜ
1) İÇ DENETİM KAVRAMI İç denetim, kamu idaresinin çalışmalarına değer katmak ve geliştirmek için kaynakların ekonomiklik, etkililik ve verimlilik esaslarına.
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İÇ KONTROL SİSTEMİ ve KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARI
HASTA HAKLARI UYGULAMALARI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI İÇ KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
GAP BÖLGESİ SEL PROJESİ YÖNLENDİRME KOMİTESİ TOPLANTISI
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
EĞİTİM SÜRECİ Yönetim ve Denetim PDR ve diğer öğrenci kişilik hizmetleri Akademik:Öğretim ve araştırma.
1) İşveren veya vekili (okul/kurum müdürü)
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP) MEBGEP.
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
Bayram AKBAŞ MYK Başkanı MÜSİAD Mesleki Eğitimde Yeni Açılımlar Çalıştayı, Şubat 2011/İstanbul MESLEKİ EĞİTİME İLİŞKİN ANAHTAR KAVRAMLAR 1.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
İŞÇİ SAĞLIĞI VE İŞ GÜVENLİĞİ

İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
1 T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ESNAF VE SANATKÂRLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 14 Ocak 2016.
TÜBİTAK. TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNİK ARAŞTIRMA KURUMU(TÜBİTAK) Üniversite, kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarınca yürütülen ar-ge faaliyetlerine destek.
ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ. Kuruluş: 2003 Özürlüler Araştırma ve Uygulama Merkezi 2014 yılından itibaren Engelliler Uygulama ve Araştırma.
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ BİRLİĞİ DERNEĞİ, 2015 NİSAN 2016.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
BEP GELİŞTİRME BİRİMİ Aralık 2005-Ankara. BEP Geliştirme Birimi Başkan Aile Sınıf Öğretmeni Gezerek Özel Eğitim Görevi Verilen Öğretmen Özel Eğitim.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
3. ÜNİTE TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ÖRGÜTLENME VE MEVZUAT.
Türkiye'deki Yasal Düzenlemeler
YÜKSEKÖĞRETİM TEŞKİLATINA İLİŞKİN ESASLAR
KALİTE GÜVENCESİ SİSTEMİ MEVZUATI
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
Faaliyet Raporları Demet ARSLANTAŞ

STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Sunum transkripti:

Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Hizmet İçi Eğitim Kurulu 1. Olağan Toplantısı 15 Haziran 2017

Toplantı Gündemi: Geçmiş Faaliyetler Hakkında Bilgilendirme Hizmet İçi Eğitim Yönergesi 2016 Geçen Yılın Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi 2018 Gelecek Yıl Eğitim Planı Taslağı Dilek ve Öneriler

Bilindiği üzere; Personel Daire Başkanlığının Görevleri,(*) a) Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikası ile ilgili çalışmalar yapmak, personel sisteminin geliştirilmesi ile ilgili önerilerde bulunmak, b) Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işleri ile ilgili işlemleriyle ilgili işlemleri yapmak, c) İdari personelin hizmet-öncesi ve hizmet-içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak, d) Verilebilecek benzeri görevleri yapmak. *124 sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname'nin 29. maddesi"

Bu görevi yürütmek üzere kurulan Hizmet içi Eğitim Şefliği, 21 Kasım 2008 yılında faaliyete geçerek, bugüne dek yetkin eğiticiler tarafından özveriyle, her yıl kişisel gelişim ağırlıklı olmak üzere, en az sekiz farklı eğitim konusunda plan doğrultusunda, üniversitemiz idari personeline kaliteli hizmet ve hizmette verimlilik anlayışı ile çalışmalarına devam etmektedir.

Hizmet içi Eğitimin Amacı Üniversitemiz İdari Personeline Verilen; Mütevelli Heyeti’nin 2 Mart 2017 tarih ve 2017/19 sayılı kararı ile yürürlüğe giren Çankaya Üniversitesi idari personeline uygulanacak hizmet içi eğitimin usul ve esaslarına ilişkin yönergeye, http://pdb.cankaya.edu.tr/mevzuat/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Anılan Yönerge Uyarınca; Eğitim Kurulunun Oluşumu Eğitim Kurulu; Rektörün görevlendireceği rektör yardımcısının başkanlığında: Genel Sekreter, Daire Başkanları, İdari Birim Yöneticileri ve idari personel istihdam eden Yükseköğretim Kurum Yöneticilerinin görevlendirecekleri temsilcilerinden oluşur. Eğitim Kurulu her yıl Haziran ayı içerisinde olağan, gerekli görülen hallerde Rektörün çağrısı üzerine olağanüstü toplanır. Eğitim Kurulu’nun kararları Rektörün onayıyla kesinleşir. Kurulun sekretarya hizmetleri, Personel Daire Başkanlığı tarafından yürütülür. Görevleri Yönerge eki ilke ve hedeflere göre hizmet içi eğitim politikasını saptamak, bir önceki yılın hizmet içi eğitim faaliyetlerini değerlendirmek, hizmet içi eğitim ihtiyaçlarını analize göre belirlemek, gelecek yılın eğitim planını hazırlamak, hizmet içi eğitim yönergesinde yapılacak değişikleri hakkında görüş bildirmek, eğitim etkinliklerine ilişkin istek, öneri ve şikâyetleri değerlendirmek ve karara bağlamak, diğer kurum ve kuruluşlar ile işbirliği olanak ve kaynaklarını araştırmak.

Üniversitemiz İdari Personeline Verilen; Hizmet içi Eğitimin İlkeleri Eğitimi; verimlilik, süreklilik, etkinlik ve tutumluluk anlayışı ile yürütmek, Eğitim ortamını, eğitim süresi ve içeriği eğitimin gereklerine uygun olarak düzenlemek, Tüm personelinin, belirlenen hizmet içi eğitim ihtiyacına göre katılımını sağlamak, Yıllık eğitim planını; Üniversitenin Stratejik Planında gösterilen amaç ve hedeflere göre belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda hazırlamak ve uygulamak, Birim amirlerinin, mahiyetinde çalışanları görev sırasında yetiştirmelerini sağlamak, İlgili kuruluşlarla eğitimde işbirliği yapmak; bilgi, belge, araç-gereç ve eğitici değişimini gerçekleştirmek, Hizmet içi eğitim faaliyetlerini, Üniversitenin asıl görevlerini aksatmadan sürdürmek, Eğitimle kazanılan nitelikleri ölçmek ve değerlendirmek

Üniversitemiz İdari Personeline Verilen; Hizmet içi Eğitimin Hedefleri Göreve yeni başlayan personelin; üniversiteye uyum sağlamasını temin etmek üzere görev, yetki ve sorumlulukları ile alanındaki yeni gelişmeler hakkında bilgilendirmek Personelin; alan bilgisini ve verimliliğini arttırmak suretiyle üst görevlere hazırlamak, İdari iş ve işleyişte; kaliteli hizmet, hizmette verimlilik, etkinlik ve sürekliliği sağlamak, Üniversitenin ihtiyaçları doğrultusunda; araştıran, sorgulayan, katılımcı, çözüm odaklı, alanında yetkin personel yetiştirmek, Çalışanlar arasında güçlü iletişim ve motivasyonun sağlayan, karşılıklı güven ve iş birliği içinde uygar bir çalışma kültürü oluşturmak.

2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN EĞİTİMLER

POZİTİF YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ 30 Kasım 2015 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Eğitim, Uzm. Psikolog Tansen TAYGUR ALTINTAŞ tarafından verilmiştir. Eğitime 10 personel katılmıştır.

SEKRETERLER ARASI İLETİŞİM 20 Kasım 2015 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Toplantı, Üst Yönetici Sekreteri, Şef Sekreter Mürvet ÖZYURT tarafından yapılmıştır. Eğitime 40 personel katılmıştır.

BEN SORUMLUYUM ŞİMDİ NE YAPABİLİRİM 17 Aralık 2015 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Eğitim, Koru Hastanesi İş Geliştirme Müdürü Levent Galip YEŞİL tarafından verilmiştir. Eğitime 16 personel katılmıştır.

19 Şubat 2016 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. İLK YARDIM (GÜNCELLEME) 19 Şubat 2016 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Eğitim, Kızılay ODTÜ Şubesi tarafından verilmiştir. Eğitime 14 personel katılmıştır.

RESMİ YAZIŞMA KURALLARI 20 Şubat 2016 tarihlerinde Balgat Kampüs Mavi Salonda yapılmıştır. Eğitim, Hacettepe Üniversitesi Meslek Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Mehmet ALTINÖZ tarafından verilmiştir. Eğitime 68 personel katılmıştır.

TAKIM OLMA 14 Nisan 2016 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Eğitim, MORFİLL Danışmanlık ve Kurumsal Hizmetler tarafından verilmiştir. Eğitime 13 personel katılmıştır.

MOTİVASYON 24 Mayıs 2016 tarihlerinde Kütüphane Toplantı Odasında yapılmıştır. Eğitim, Psikoloji Bölümü Öğr. Gör. Tuğba YILMAZ tarafından verilmiştir. Eğitime 11 personel katılmıştır.

Sekreterler Arası İletişim (Kasım) Pozitif Yaşam Becerileri (Kasım) 2015-2016 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı Sekreterler Arası İletişim (Kasım) Pozitif Yaşam Becerileri (Kasım) Ben Sorumluyum Şimdi Ne Yapabilirim (Aralık) İlk Yardım (Şubat) Resmi Yazışma Kuralları (Şubat) Takım Olma (Nisan) Motivasyon (Mayıs)

KATILIM ORANLARI

TEŞEKKÜRLER