Konular; 1.Çocuk istismarının önlenmesi. 2.Gençlerin madde bağımlılığına yönelmesinin sebepleri. 3.Gençlerin batılılaşma isteği. 4.Küresel ısınma. 5.Şiddetin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Advertisements

EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
Hazırlayan : İ hsan ÇET İ N Erzincan Dijital Vatandaşlık.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İSTATİSTİKLERİMİZ ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN MU? Alper GÜCÜMENGİL Dış İlişkiler Daire Başkanlığı Projeler Grup Sorumlusu.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Deva Hastanesi 1. Hastane açabilmek için gerekli olan belgeler;  Faaliyet izin belgesi  Ruhsat  Özel hastaneler yönetmeliğine uygun belgeler.
ASDEP Kapsamında Aileyle Görüşme Yöntem ve Teknikleri Doç. Dr. Yusuf GENÇ T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ASDEP EĞİTİCİ EĞİTİMİ.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
MED 167 İnternette İstatistik. İnternetteki istatistik verileri, özellikle ülke hakkındaki makro istatistiklerden bahsediyorsak, çoğunlukla resmi kurumlardan.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Özgür IRKIÇATAL Donanım Koordinatörü
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve İstatistik Doç.Dr. Ertuğrul GELEN.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Gökmen ÖZER/Coğrafya Öğretmeni İnsan etkinlikleri neticesinde oluşan iklim değişikliği riskleri değerlendirmeleriyle sorumlu devletler arası bilimsel.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
“BEN ÇOCUĞUM HAKLARIMLA VARIM”
ÇEVRE KANUNUNDA DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR KANUN Resmi Gazete;13. 05
Ders Kitaplarında Cinsiyetçilik....
Çağımızın en güçlü kitle iletişim kaynaklarından biri olan bilgisayarlar ve yaşamımıza birden bire giren internet, bugün bilgilenme, işlem yürütme,
HAZIRLAYAN Ayşe ŞEBBOY Psikolojik Danışman Şahin İlköğretim Okulu.
Eğitimde toplumsal cinsiyet eşitliğiyle ilgili engellerin kaldırılması uluslararası öncelikler arasında yer almaktadır yılına kadar okula kayıt,
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
ERGEN AİLE İLİŞKİLERİ.
Öğretimin Uyarlanması
TAM ÖĞRENME MODELİ.
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
HIGH SCOPE.
Ergun, S.1, Koçak, S.1, Devrilmez, E.1, Tek, T.1
TEMİZ İNTERNET KULLANIMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
DEVAMSIZLIK NEDENLERİ VE GİDERİLMESİ İÇİN NELER YAPILMALI?
DİNİ REHBERLİĞİ GEREKLİ KILAN NEDENLER
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
2. Sağlık hizmetleri.
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Çocuk şiddeti bir İMDAT ÇIĞLIĞI olarak karşımızdadır ve toplumsal hastalığın belirtisi olan bir yüksek ateştir. Şiddet uygulayan çocukların da “çaresizlik.
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Futbol Yetenek Avcısı AOFScout.
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
TOPLUMSAL CİNSİYET PROBLEMLERİ VE HUKUK
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı
Nitel Araştırmalar.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
MEDYA OKUR YAZARLIĞI EĞİTİMİ
ZİHİNSEL ANTRENMAN Zihinsel Antrenman: Hareket akışının gerçek bir uygulama olmadan yoğun bir düşünme ile öğrenilmesi yada geliştirilmesidir.
Sunum transkripti:

Konular; 1.Çocuk istismarının önlenmesi. 2.Gençlerin madde bağımlılığına yönelmesinin sebepleri. 3.Gençlerin batılılaşma isteği. 4.Küresel ısınma. 5.Şiddetin önlenmesi. 6.Doğal kaynakların yanlış kullanılması. 7.Gençlerin spora yönlendirilmesi.

Aslıhan Göksu Şenol Murat Abdullah Hüseyin Toplam GRUP ADI: EVREM SLOGAN: MEDYADA ŞİDDET BİTSİN, KÜÇÜKLER ETKİLENMESİN

Yeni nesli etkileyen en büyük tehlike; ŞİDDET

Nedenler İsimler AileÇevreMedyaEğitim Hüseyin3241 Abdullah2341 Şenol2341 Aslıhan4231 Göksu2134 Murat1234 Toplam

Başlıca nedenleri; Medyanın tüm dünyada küresel bir güç olduğu bir gerçektir. Medyanın toplumun her kesimine ulaşması şiddetin herkese ulaşmasına sebep olmaktadır. Medyanın potansiyel gücü aslında bir suç değil, bu gücün yanlış kullanılması bir suçtur. Yazılı ve görsel basının olayları abartması şiddete yönelik eğilimi de arttırmaktadır. Örneğin basit bir olayın, kişisel bir olayın tüm toplumun bir sorunu gibi gösterilmesi de iyi bir sonucu ortaya çıkarmaz.

Çözüm yolları 1.TV kanallarının internet sitelerine projemizi tanıtmak ve görüşlerimiz konusunda gönderilmesi.

2. Gazetelerin internet sitelerine projemizi tanıtmak ve görüşlerimiz konusunda gönderilmesi.

3. Ulaştırma bakanlığı ile iletişime geçilip filtreleme olayının internet cafelere bırakılmayıp genel bir merkez tarafından güncelleme ile engelleme yapılması.

4. Kendi internet sitemizde anketler (halk oylamaları) düzenleyerek Türk kamuoyunun görüşlerinin alınması.

5. İlköğretim okullarında internetin ne amaçla kullanıldığına dair anket düzenlenmesi.

6. Anket sonuçlarına göre bilgisayarda sunu hazırlayarak tüm ilköğretim okullarında sunum yapılması.

7. İnternet cafe işletmecileri ile görüşme yapılması, 12 yaş altı çocukların cafeye alınmaması konusunda hatırlatma yapılması.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTEK KALİTE OKULLARI MERKEZİ MİCROSOFT’A DESTEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

HALKA ELEMANLARININ E-MAİL ADRESLERİ Hüseyin BARUT Abdullah GÖK Aslıhan DALYAN Göksu AKIN Şenol YILDIZ Murat KAYIM

Halka lideri öğretmen Dilek GEÇGİL Destek öğretmen Veysel ÖZ