Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ"— Sunum transkripti:

1 REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
HER OKULA REHBERLİK ! İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

2 REHBER ÖĞRETMENİ OLMAYAN OKULLARDA GENEL PROBLEM ALANLARININ TESPİT EDİLMESİ
ÇALIŞMANIN ADI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

3 İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı olan, rehber öğretmeni bulunmayan 11 ilkokul(4.sınıf) ve 2 ortaokul (7. ve 8. sınıf) öğrencilerine yönelik; sorun alanlarının belirlenmesi, okul yönetimlerine çözüm amaçlı önerilerde bulunulması, öğrenci ve öğretmenlere ilgili sorun alanlarında eğitim çalışması düzenlenmesi hedeflenmektedir. Aynı zamanda bir sonraki eğitim öğretim yılında kullanılmak üzere, rehberlik hizmetleri okul çalışma programı için belirlenecek yerel hedefler ve okulların belirleyeceği hedefler konusunda ön çalışma yapılması da amaçlanmaktadır. ÇALIŞMANIN HEDEFİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

4 ÇALIŞMANIN HEDEF KİTLESİ
Akçakoca İlkokulu Akşemsettin İlkokulu Ertuğrulgazi İlkokulu Farabi İlkokulu Gültepe İlkokulu Gündoğdu İlkokulu İbrahim Süreyya Yiğit İlkokulu Muammer Aksoy İlkokulu Saraybahçe İlkokulu Topçular İlkokulu Zübeyde Hanım İlkokulu Farabi Ortaokulu Hacı Bektaş Veli Ortaokulu ÇALIŞMANIN HEDEF KİTLESİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

5 Millî Eğitim Bakanlığı Rehberlik Hizmetleri Yönetmeliği
Rehberlik Hizmetleri Yıllık Çalışma Programı Yerel Hedefleri ÇALIŞMANIN DAYANAĞI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

6 ÇALIŞMA TAKVİMİ İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

7 GÖREVLİ PERSONEL Cem SARI Esra YILDIRIMLI N. Seda YUMUK
Mehmet Onur KAYA GÖREVLİ PERSONEL İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

8 YAPILACAK ÇALIŞMA 1.Problem Tarama Envanteri Hazırlanması
2.Problem Tarama Envanteri Uygulanması , Eğitimlerin ve diğer faaliyetler (Teknoloji Bağımlılığı, Çocuk İhmal ve İstismarını Önleme Eğitimi, Snellen Göz Taraması Testi, Öğretmenlere Müşavirlik Hizmeti, vb.) 3.Envanter Sonucu Doğrultusunda Okul Raporu Çıkarılması 4.Çıkan Sonucun İlgili Okullar İle Paylaşılması 5.Çıkan Sonuca Dayalı Okul Bazlı ve Genel Raporun İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Paylaşılması 6. Çıkan genel sonuçlar dahilinde en yoğun problem gösteren 2 alanda çalışmaların okullarda yapılması 7. Bir sonraki eğitim öğretim yılında kullanılmak üzere, rehberlik hizmetleri okul çalışma programı için belirlenecek yerel hedefler ve okulların belirleyeceği hedefler konusunda ön çalışma yapılması YAPILACAK ÇALIŞMA İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

9 TARAFLARIN SORUMLULUKLARI
İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Gerekli izin ve onayların alınması Okul yönetimleri ile koordinasyonun sağlanması İzmit Rehberlik ve Araştırma Merkezi Envanterin uygulanması ve raporlaştırılması Eğitim ve diğer faaliyetlerin gerçekleştirilmesi İlgili Okullar Çalışma yapılacak ortamın hazırlanması (İnternet bağlantılı 5 bilgisayar hazırlanması) Görevli personele yardımcı olunulması TARAFLARIN SORUMLULUKLARI İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ

10 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK BÖLÜMÜ


"REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları