1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
Advertisements

AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAPRAZ FONKSİYONLU İYİLEŞTİRME 1.GRUBU TAKIM DEĞİŞİM SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
DESTEK EĞİTİM ODASI.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
1 BOLOGNA SÜRECİ’NDE İÇ DENETİMİN ROLÜ Mustafa PAKSOY Sakarya Üniversitesi İç Denetçi.
HUKUK İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU. Takım Bilgileri İyileştirme Takımının Yapıldığı Daire Başkanlığı: Hukuk Müşavirliği İyileştirme Takımının Adı:
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
08 Temmuz 2013 Online (gerçek zamanlı) Yüzey Suyu İzleme Sistemleri Konulu TAIEX Çalıştayı T.C. ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI SU YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
U Ş AK FAT İ H ORTAOKULU MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K KURULU.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
HAZIRLAYANLAR SEDA NUR GÖK KEMAL ŞAHİN. AÇILIMI Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu Türkiye’de bilim ve teknolojiyi teşvik etme Yönlendirme.
Yrd. Doç. Dr. Hikmet MARAŞLI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Proje Yürütücüsü Türkiye.
M ESLEKİ E ĞİTİMDE D EĞİŞİM Eğitim Örgütlerinde Değişim Yönetimi Doç. Dr. Aydın BALYER Yalçın SEVER tinyurl.com/ degisimodevi.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Konu 9 ISO-9000 Kalite Güvencesi Standartları
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Başkanlığı
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
İŞYERİNİN ÖNEMİ İşyerleri, emekçilerin bir araya geldikleri, üyelerin örgütlenmeyi, sendikayı hissettik-leri ilk yerlerdir. Sendikaların gücü, işyeri örgütlülüğünün.
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
Ödev yapma alIşkanlIğI
HALKLA İLİŞKİLER VE BASIN TANITIM SUNUMU 2017
Aile Atölyeleri Projesi
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
EKİP ÇALIŞMASI Ekip çalışmasının önemini gözeterek meslekler arası işbirliği yapabileceksiniz.
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
ÇOCUK KORUMA VE BAKIM HİZMETLERİ Sevgi Evleri
ÇOCUK KORUMA HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON STRATEJİ BELGESİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
ORTAK ARAŞTIRMA MERKEZİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak No:10/6 Balgat - ANKARA Tel : Fax : Cep : web: M & M EĞİTİM VE DANIŞMANLIK

PROJENİN ADI: Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi”

PROJENİN AMACI- 1 Kurumda; Çalışma veriminin arttırılması, Yönetim etkinliği arttırılması, Sürekli kurumsal gelişiminin sağlanması, Çalışanların motivasyonunun arttırılması Kurumda başlatılmış olan gelişim ve yeniden yapılanma çalışmalarının desteklenmesi ve bütünselleştirilmesi, Yukarıda açıklanan çalışmaların tüm Kurum çalışanlarına yayılımının ve sürdürülebilirliğinin sağlanması amaçlanmaktadır.

PROJENİN AMACI- 2 Kurumda; Öncelikli stratejilerin belirlenmesine ve eylem planlarının hazırlanmasına, uygulanmasına ve gözden geçirilerek gerekli iyileştirmelerin yapılmasına katkı sağlanması, Kurum bünyesinde TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sisteminin kurulması, sürekliliğinin sağlanması ve belgelendirilmesi, Kalite Yönetim Sistemi dokümantasyonun hazırlanması,

PROJENİN AMACI- 3: Kurumda; Pilot bölge kapsamındaki birimlerde kurumsal kimlik ve standard fiziki ortamlar oluşturulması, Proje kapsamında personelin gerekli eğitimleri alması, Bu amaca yönelik olarak başlatılacak “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi” ile müşteri memnuniyetini ön planda tutan, kaliteli ve hızlı hizmet anlayışının kurumsal yapıya eklenerek, sürekliliğin sağlanması amaçlanmaktadır.

PROJE KAPSAMINDA YAPILACAK ÇALIŞMALAR Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi içerisinde, projenin sonuç alacak şekilde tamamlanabilmesi için; Çalışan Memnuniyeti Anketi, Müşteri/Paydaş Memnuniyeti Anketi, Kalite Kavramları ve Kurum Kültürü Hakkında Çalışanların Bilgilendirilmesi ve Dil Birliğinin Sağlanması, Paydaş Toplantısı, Eğiticilerin Eğitim, Süreç Yönetimi ve İyileştirmelerin Yapılması, Süreç Performans Yönetimi Sisteminin Oluşturulması, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Kurulması ve Belgelendirmesi

PROJENİN SÜRESİ ve UYGULAMALARI Projenin Süresi: Bir yıl Uygulamalar: 1- Çalışma Gruplarının oluşturulması (Kalite Konseyi, Koordinasyon Birimi, Süreç Yönetimi Kurulu, İyileştirme Takımları Yürütme Kurulu, Rehberler Kurulu ve Kalite Yönetim Temsilcileri) 2- Eğitimlerin planlanması ve gerçekleştirilmesi. 3- İyileştirme takımlarının oluşturulması ve çalışmalarının takip edilmesi. 4- ISO 9001 Kalite Yönetim Sisteminin kurulması ve uygulamalarının takip edilmesi

EĞİTİM KONULARI ve YERLER- 1 Eğitime Katılacak Personel Sayısı: Tüm Çalışanlar Otelde Eğitim Alacak Personel Sayısı: 550 Otele Götürülecek Grup Sayısı: 13

EĞİTİM KONULARI ve YERLER- 2 1-Temel Kalite Kavramları ve Kurum Kültürü Eğitimi, (360 personele otelde verilecek, 30 kişilik iki ve 60 kişilik beş grup) 2-Bilinçlendirme ve Dokümantasyon Eğitimi (60 personele, 20 kişilik üç ve 25 kişilik iki grup, Genel Müdürlük ve otelde) 3-Eğiticilerin Eğitimi (30 kişilik iki grup, otelde) 4-Süreç Yönetimi Eğitimi (25 kişilik grup, otelde) 5-İyileştirme Teknikleri Eğitimi (25 kişilik grup, Genel Müdürlük)

EĞİTİM KONULARI ve YERLER- 3 6-İyileştirme Takım Teknik (25 kişilik grup, Genel Müdürlük) 7-İyileştirme Takımları Rehberliği (20 kişilik grup, Genel Müdürlük) 8-İç Tetkikçi Eğitimi (20 kişilik grup, Genel Müdürlük) 9-Baş Tetkikçi Eğitimi (25 kişilik grup, otelde) 10-İstatistik Teknikler Eğitimi (25 kişilik grup, Genel Müdürlük)

PROJENİN KURUMA SAĞLAYACAĞI FAYDALAR- 1 Çalışanlarda; 1- Kalite bilinci ve kurum kültürü anlayışını, 2-Çözüm odaklı çalışma anlayışını, 3- Hedeflerle çalışma ve yönetme anlayışını, 4- Ben değil, BİZ ANLAYIŞI ile çalışmayı, 5- Ekip çalışması yapma alışkanlığını, 6- Gelişime ve değişime açık olma ve arzu etme anlayışını, geliştirmeyi hedeflemekteyiz.

PROJENİN KURUMA SAĞLAYACAĞI FAYDALAR- 2 Kurumda; 1- Kurumsal Kimlik Çalışması, 2- Kurumun Logosundan Tabela Ebatlarına, 3- Antetli Kağıdından İç Mekan Yerleşimine, 4- Ergonomik Çalışma Ortamından, Birimlerdeki Bekleme Salonlarına 5- Kurumumuzun Dışa Yansıyan Görsel Unsurlarının Tüm Tüm Türkiye Genelinde Birliktelik ve Estetik Kriterlerine Uygun Olarak Standard Hale Getirilmesi,

PROJENİN KURUMA SAĞLAYACAĞI FAYDALAR- 3 Kurumda; 1- İşlerin daha hızlı ve daha az emekle yapılmasını sağlamak, Evrakları azaltacağız Hataları ve gereksiz tekrarları azaltacağız Yapabildiğimiz kadar onayları azaltacağız Teknolojinin kullanımını yaygınlaştıracağız Aynı ve devamı olan işleri aynı yerde yapılmasını sağlayacağız 2- Kurum çalışmalarının ve hizmetlerini güvenirliliğini arttıracağız. 3- Kurumunuzda hizmet alanların memnuniyetini arttıracağız, 4- Çalışanların memnuniyetinin arttıracağız, 5- Maliyetlerin azaltılmasını sağlayacağız, 6- Kısaca hizmetlerde verimlilik ve etkinlik sağlayacağız,

YÖNETİMDEN BEKLENTİLERİMİZ 1- Projeye; İnanmalarını, destek vermelerini, katılımı sağlamalarını ve çalışanları motive etmelerini, 2- Projenin; Takipçisi olmalarını, bekliyoruz. “SAVAŞ KOMUTANIN BEYNİNDE KAZANILIR, ANCAK, ZAFER PİYADENİN SÜNGÜSÜNÜN UCUNDADIR.”

ÇALIŞANLARDAN BEKLENTİLERİMİZ 1- Bu projeye inanmalarını, 2- Katılmalarını, 3- Vakit ayırmalarını, 4- Ekip çalışmasına destek vermelerini, 5- Mesai arkadaşlarını da inandırmalarını ve motive etmelerini, beklemekteyiz.

HEDEFLERİMİZE NASIL ULAŞACAĞIZ 1- Kurumda sağlıklı ve sürekli iletişimi geliştireceğiz. 2- Paydaşlarımızla iletişimimizi geliştireceğiz. 3- Düşünce, ifade ve davranışlarımızı değiştireceğiz. 4- Değişime ve gelişime istekli olacağız. 5- Çalışanlara ekip çalışması ruhunu kazandıracağız. 6- Vizyonumuzu, imajımızı ve görünüşümüzü geliştireceğiz. 7- Ölçme ve analiz yaparak, verilere dayalı karar vereceğiz. 8- Eğitime önem vereceğiz. 9- Çalışma ortamını iyileştireceğiz.

PROJENİN UYGULANMASINDAKİ RİSKLER 1- Projenin yeterince benimsenmemesi, 2- Yöneticilerin ve diğer personelin gelişime ve değişime direnmesi, 3- Projede görevlendirilen personelin gönüllü olmaması, 4- Gerekli desteğin sağlanmaması, 5- Motivasyon eksikliği, 6- Projeden beklenen sonuçların kısa zamanda alınacağı düşüncesi,

SONUÇ; Bir araya gelmek bir başlangıçtır Bir arada kalmak bir ilerlemedir Bir arada çalışmak ise başarının ta kendisidir. Hiçbirimiz hepimiz kadar akıllı değiliz.