Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

RMOS ORDERTAKER Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-2278731- 2277708 Fax: 0-242-2278733.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "RMOS ORDERTAKER Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-2278731- 2277708 Fax: 0-242-2278733."— Sunum transkripti:

1 RMOS ORDERTAKER Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax:

2 RMOS ORDER TAKER VE OPERASYON SİSTEMİ İLE HERŞEY KONTROLUNUZ ALTINDA. Bu sistem otomasyonu sayesinde işletme içindeki işleyiş tek merkezden kontrol altına alınacaktır. Oluşacak bilgi ve raporlama sayesinde işletme gelecek planlamasını daha sağlıklı yapacaktır.

3

4 Teknik Servis Departmanına kurulacak sistem sayesinde; • İşletme içindeki arıza bildirimleri, arızanın son durumu, ne sürede onarıldığı, kimin tarafından onarıldığı, onarım sırasında kullanılan malzemelerin neler olduğu bu malzemelerin maliyetleri sistem üzerinden takip edilebilir. • Sistem üzerinden aynı zamanda işletme ile ilgili tüm raporlar alınacaktır. Bunların başlıcaları: En çok arıza çıkan departmanlar, Sorun giderilme süresi, İlgili departmanlarda ne tür arızaların yoğunluk gösterdiği, Personel performans raporları, Kullanılan malzeme sarfiyat raporları vs.dir.

5 Departmanlardan gelen arızalar Arıza Takip ekranına otomatik olarak düşer. Kullanıcı bütün arızaları aynı anda görür ve ilgili personele bildirerek gereken müdahaleyi başlatır.

6 Arızalarda bulunulan müdahaleye göre arıza durumu OKEY, BEKLEMEDE, SERVİS şeklinde değiştirilerek okeyleme işlerimi yapılır. Tabi ki bu işlem yapılırken geri bildirim yapılıp yapılmadığı, onaran kişi, ve hangi malzemelerin kullanıldığı belirtilerek bunlarla ilgili periyodik alınan raporların oluşması sağlanır.

7 Eğer herhangi bir demirbaş onarılmak için servise gönderildiyse, istek durumu “SERVIS” yapılır ve demirbaş adı ve gönderildiği yer belirtilir. Böylelikle servis gönderilen demirbaşların takibi etkin bir biçimde sağlanır.

8 Arıza Raporu belli iki tarih arasında ve belirtilen kriterlerde arızaların raporlanmasını sağlar.

9 Stok Sarfiyat Raporunda ariza onarımlarında kullanılan stok türleri miktarları, kullanılan departman,konum ve birim maliyetleri raporlanarak genel giderler arasında onarım maliyetlerinin ne kadar yer tuttuğunu ve gelecek için ne kadar bütçe ayrılması gerektiğini görebiliriz.

10 İstatistik raporlarında istek okeylemeleri ile ilgili (İstek alanı, İstek Cinsi, Bildiren Departman, Onaran Personel vs.) raporlar grafik olarak görüntülenir.

11 İstatistik raporlarında grafik tipi “Aylık Dağılım” seçilirse istek sayılarının aylara göre dağılımı grafik halinde görüntülenir.

12 Bakım takip sistem otomasyonu ise tesiste bulunan ve periyodik bakım gerektiren demirbaşların bakımlarının organize edildiği bölümdür. Bu bölümde demirbaşlar sisteme tanımlanır. Sisteme tanımlanan demirbaşlar ile ilgili bakım peridoları sistem tarafından otomatik olarak oluşturulur. Demirbaş bakımlarında yapılacak olan bakım sistem içerisinde belli standartlar (reçeteler) dahilinde gerçekleştirilir. Bu bakım reçeteleri bir defaya mahsus ISO standartlarında sisteme tanımlanır. Sistem bakımı gelen demirbaşları otomatik olarak uyarır. Aynı zamanda raporlamalar bölümünden bakımı yapılacaklar, bakım yapan personel, bakım tarihleri vs. gibi raporlar alınır.

13

14 Bakım periyotları sisteme girildikten sonra bakım haftası gelen demirbaş sistem tarafından uyarılarak bakim takip ekranına düşer

15 Bakımı gerçekleştirilen demirbaş bakım yapan personel belirtilerek okeylenir.

16 Bakım Raporu belli iki tarih arasında ve belirtilen kriterlerde bakımların raporlanmasını sağlar.

17 Sistem içersindeki HOUSEKEEPING bölümü ile de HK ile ilgili tüm isteklerin takip edildiği bölümdür. İşletme bünyesinde gelen tüm istekler ile ilgili departmanın ekranına düşer. Yetkili gelen tüm istekleri tek ekranda görerek ilgili personeli görevlendirmek suretiyle müdahaleyi başlatır. Bu bölümde de Housekeeping işleyişi ile ilgili detaylı raporlar alınabilir.

18

19 İsteklerde bulunulan müdahaleye göre istek durumu OKEY, BEKLEMEDE şeklinde değiştirilerek okeyleme işlerimi yapılır. Tabi ki bu işlem yapılırken geri bildirim yapılıp yapılmadığı ve işlem yapan kişi belirtilerek bunlarla ilgili periyodik alınan raporların oluşması sağlanır.

20 HK istek raporu iki tarih arası Housekeeping departmanına gelen istekler belirtilen kriterlere göre raporlanabilir.

21 HK departmanına gelen istekler belli tarih aralıklarında grafiksel olarak raporlanabilir.

22 Şikayet – Talep Modülünde Misafirlerden yada Acenteden gelen şikayetler ilgili personel tarafından sisteme yüklenir. Buraya girilen şikayetler departmanlar tarafından anında görülür.

23 Sisteme Girilen Şikayetlerin anlık takibi yapılarak şikayet hakkında işlem yapıldı mı yapıldıysa bu işlemlerin neler olduğu ve şikayet ile telafisi arasındaki geçen zaman anlık görülebilir.

24 Misafir şikayet ve talep modülünde ise acente ve misafirlerden gelen tüm talep ve şikayetlerin girildiği ve sistem üzerinden takip edildiği bölümdür. Bu bölümden gelen tüm talep ve şikayetler girildikten sonra bunların çözüm ve cevaplanma süreçleri, bunların neleri kapsadığı, hangi departmanları ilgilendirdiği, kimler tarafından cevaplandığı, çözümü ile ilgili detayları ile ilgili detaylı raporlar alınacaktır. Tüm modüllerde detaylı grafik bazlı raporlar rahatlıkla alınabilir.

25 Departman kendi ile ilgili şikayeti gördükten sonra şikayet konusu ile ilgili işlem yapar ve aynı modülden okeylemesini yapar. Bu işlem anlık olarak şikayet takip modülüne düşer.

26 Sisteme girilen şikayetler bütün özellikleri, iki tarih arası ve istenilen kriterlere göre listelenebilir.

27 Şikayetler tarih aralığı verilerek ve grafik tipi seçilerek raporlanabilir. Bu raporda şikayetlerin giderilme süre ortalamaları da alınabilir.

28

29

30

31 RMOS MİSAFİR ANKET

32 RMOS Misafir Anket Otomasyonu ile misafirin doldurdukları anket formları sisteme pratik bir şekilde girilerek bununla ilgili memnuniyet raporları alınabilir. Böylelikle hangi departmandan memnun kalmışlar hangi departmanlarda eksiklikler var anında görülerek gerekli tedbirler anılabilir. Daha sonraki gelecek olan misafirlerin işletmeden maksimum memnuniyetle ayrılmaları sağlanabilir.

33

34 Misafir Anket Raporunda iki tarih arası istenilen kriterlerde anketler listelenebilir ve istenilen ankete direk geçiş yapılarak detaylarına bakılabilir.

35 Misafir Anket İstatistik Raporunda iki tarih arasında belirlenen tarih kriterinde sisteme girilen anketlerin cevap sayıları, genel içindeki yüzdesi, departman ortalaması ve genel ortalama gibi istatistiki bilgilere ulaşılabilir

36 RMOS ORDER TAKER VE OPERASYON SİSTEMİ ile Teknik, Bakım Onarım, Kat Hizmetleri, Misafir Talep, İstek ve Şikayetleri ile ilgili karmaşık iş süreçlerini bilgisayar ortamında takip edilerek işleyiş kontrol altına alınacaktır. GENEL MERKEZ Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: Fax: İletişim: RMOS ANTALYA İRTİBAT Fevzi Çakmak Cad. Yiğit Apt. No: 53 / 3 ANTALYA Tel: Fax: İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Ardıç sok. Sistem Apt. No: 14 Kat : 3 D: 7 Mecidiyeköy / İSTANBUL Tel: Fax: BODRUM ŞUBE Artemis Cad. 26 / A Bodrum / MUĞLA Tel: Fax: MARMARİS ŞUBE Tepe Mah Ulusal Egemenlik Cad. No 22/ 6 Marmaris / MUĞLA Tel:


"RMOS ORDERTAKER Akdeniz Üniversitesi Akdeniz Teknokenti Kat:2 No: 3 ANTALYA Tel: 0-242-2278731- 2277708 Fax: 0-242-2278733." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları