Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Ss Crm 90 ritmateknoloji.com. MÜŞTERİLER TEKLİFLER AKTİVİTELER SATIŞLAR AKILLI UYARI MEKANİZMASI VERİ ANALİZLERİ • Görüşmeler • Randevular • Şirket Ajandası.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Ss Crm 90 ritmateknoloji.com. MÜŞTERİLER TEKLİFLER AKTİVİTELER SATIŞLAR AKILLI UYARI MEKANİZMASI VERİ ANALİZLERİ • Görüşmeler • Randevular • Şirket Ajandası."— Sunum transkripti:

1 ss Crm 90 ritmateknoloji.com

2 MÜŞTERİLER TEKLİFLER AKTİVİTELER SATIŞLAR AKILLI UYARI MEKANİZMASI VERİ ANALİZLERİ • Görüşmeler • Randevular • Şirket Ajandası • Müşteri bilgileri • Müşteri segmentasyonu • Müşteri temasları • Verilen Teklifler • Teklif Görüşmeleri • Teklif Süreçleri • Satış işlemleri • Fatura işlemleri • Satış listesi Crm 90

3 CRM 90’a GENEL BAKIŞ HIZLI ARAMA MODÜLLERE KOLAY ERİŞİM OUTLOOK TARZI MENÜ YAPISI ÖZET BİLGİLERİN GÖRÜNTÜLENMESİ HER ALAN İÇİN ÖZEL FİLTRELEME Crm 90

4 MÜŞTERİ BİLGİLERİ YÖNETİMİ MÜŞTERİ BİLGİLERİ YÖNETİMİ Düzenli Müşteri Bilgileri Çok boyutlu segmentasyon Firma ve Yetkili çalışanlarının kolayca tanımlanması Sınırsız Telefon, Adres ilişkisi Esnek alanlar tanımlayabilme Pazarlama Faaliyetleri için listeleri Grup, Sektör, Bölge, Müşteri Temsilcisi, Yürütülen Aktivite bazlı erişim Detaylı Sorgulama imkanı Mükerrer kayıt kontrolü Yetkiye bağlı erişim ve işlem kontrolü Firma-Firma, Şahıs-Şahıs, Firma-Şahıs ilişkileri tanımlama Bilgi güvenliği için loglama mekanizması Crm 90

5 MÜŞTERİLER MÜŞTERİLER MÜŞTERİ BİLGİLERİ MÜŞTERİ SEGMENTASYONU DETAY MÜŞTERİ BİLGİLERİ MÜŞTERİ FİRMA PERSONELLERİ MÜŞTERİ TEMASLARI * En son müşteri ile nasıl temas kurulmuş? MÜŞTERİ TEMASLARI * En son müşteri ile nasıl temas kurulmuş? Crm 90

6 Görüşme Bilgileri Randevu ve ziyaretler Personel üzerindeki görevler Ajanda uygulaması Bilgi, Şikayet ve Talep Takibi Dosyaları Müşteri ile ilişkilendirme Gelen – Giden mailleri Müşteri ile ilişkilendirme Uyarı Mekanizması Detaylı Yetki Mekanizması AKTİVİTE YÖNETİMİ AKTİVİTE YÖNETİMİ

7 GÖREV LİSTESİ PERSONEL BAZLI GÖRÜNÜM AJANDA GÖRÜNÜM SEÇİMİ OUTLOOK FORMATINDA AJANDA KULLANIMI İSTENEN TARİHE HIZLI ERİŞİM

8 GÖRÜŞMELER GÖRÜŞMELER GÖRÜŞME ÖZET LİSTE GÖRÜŞME MEDYASI GÖRÜŞME DURUMU KONU ÖZETİ KAYIT TARİHİ GÖRÜŞME DETAY PENCERESİ DETAY GÖRÜŞME İÇERİĞİ Crm 90

9 RANDEVULAR RANDEVULAR RANDEVU ÖZET LİSTE MÜŞTERİ BİLGİSİİLGİLİ PERSONELRANDEVU TARİHLERİKAYIT TARİHİ RANDEVU DETAY PENCERESİ DETAY RANDEVU İÇERİĞİ Crm 90

10 Personel bazında teklif dağılımı Bekleyen, Ertelenen, Kabul Edilen, İptal edilen, Revize tekliflerin gösterimi Teklif sürecinde yapılan görüşmeler Fiyat Listeleri ile Ürün ve Hizmetleri çift tıklama ile teklife atabilme Kurum içi teklif onay süreci Sınırsız döviz kuruna göre hesaplama Hazır teklif şablonları, kurumsal teklif şablonu kullanabilme Teklifi Word, Excel, PDF formatına dönüştürebilme Ertelenen Teklif Takibi Önceki tekliflere göre fiyat kontrolleri Hızlı teklif kopyalama - yapıştırma Detaylı yetki kontrolleri ( teklifi silme, değiştirme, onaylama vb. ) TEKLİF YÖNETİMİ TEKLİF YÖNETİMİ

11 TEKLİFLER TEKLİFLER TEKLİF DETAY PENCERESİ TEKLİF TİPİ TEKLİF VERİLEN MÜŞTERİ TEKLİFİ VEREN TEKLİF İLGİLİSİ TEKLİF VERİLEN ÜRÜN/HİZMETLER TEKLİF GEÇERLİLİK SÜRESİ TEKLİF BEDELİ ONAY TARİHİ

12 SATIŞLAR SATIŞLAR SATIŞ LİSTESİ SATIŞ FİLTRELEME SATILAN ÜRÜN / HİZMET BİLGİSİ SATIŞ DETAY PENCERESİ LİSTEDEN TEK TIKLAMA İLE ÜRÜN SEÇİMİ Crm 90

13 AKILLI UYARI MEKANİZMASI AKILLI UYARI MEKANİZMASI Akıllı Uyarı Sistemi, sorunları görmenizi ve sorunlar daha ortaya çıkmadan müdahele etmenizi sağlıyor. Örneğin; Bir sabah işe geliyorsunuz ve mail kutunuzda beş tane mail görüyorsunuz. Satış elemanlarınızın bugünkü randevuları, Bugün sonuçlanmasını beklediğiniz Teklifler, Bu hafta içerisinde sonlanan Bakım Anlaşmaları, Akıllı Analizler, şirketinizin durumunu uzun ve sıkıcı raporlar almadan bir bakışta görebilmenizi sağlıyor. Bir Yönetici olarak, şirketinizdeki teklifleri, satışları, servisleri, çalışan performanslarını, ve daha bir çok kritik durumu kolayca, tek bir ekrandan izleyebilmenizi saplayan eşsiz bir uygulama. Örneğin; Bu ayın en çok satış yapan personeli, Bu ay en çok satılan ürünler, Bu hafta en çok servis verilen müşteriler, Servis ve satış departmanınızın yoğunluğunu, Sonuçlanmayı bekleyen tekliflerinizi, Ve bir çok istatistiksel bilgiyi anlık olarak özet listeler ve grafikler halinde görebilirsiniz. Crm 90

14 VERİ ANALİZLERİ VERİ ANALİZLERİ KATEGORİ SEÇİMİ BİR BAKIŞTA KRİTİK VERİ GÖSTERİMİ ÖZET DURUM RAPORU CHART GÖSTERİMİ Crm 90

15 Halitağa Cad. No:12 D.5 Kadıköy / İSTANBUL Tel: (216) Crm 90


"Ss Crm 90 ritmateknoloji.com. MÜŞTERİLER TEKLİFLER AKTİVİTELER SATIŞLAR AKILLI UYARI MEKANİZMASI VERİ ANALİZLERİ • Görüşmeler • Randevular • Şirket Ajandası." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları