Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI 7/24 hizmet sunan multilingual ÇAĞRI MERKEZİ ACİL vakaların 112 ile temasa geçilerek tercümanlar aracılığı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI 7/24 hizmet sunan multilingual ÇAĞRI MERKEZİ ACİL vakaların 112 ile temasa geçilerek tercümanlar aracılığı."— Sunum transkripti:

1

2 ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI 7/24 hizmet sunan multilingual ÇAĞRI MERKEZİ ACİL vakaların 112 ile temasa geçilerek tercümanlar aracılığı ile hızlı bilgilendirme ve hizmet sağlanması Vaka acil değil ise uygun olan en yakın tıbbi hizmet alacağı merkezle temasa geçilerek hastanın transferinin sağlanması Hastanın yurtdışı sigortası ile direkt temasa geçilerek hasta ile ilgili bilgi verilmesi, sigorta kapsamı ve ödeme koşulları hakkında bilgi alınması Tedavi süresince takip ve yurtdışı bağlantılar ile irtibat sağlanması

3 ARTUSA - Assistance HAKKINDA •Artusa Asistans, uluslararası seyahat ve sağlık sigorta şirketleri müşterilerine Türkiye’nin Ege bölgesinde geniş çaplı asistanslık hizmeti sunmaktadır. •Çok dilli tıbbi ve teknik uzmanları ile Artusa Assistance alarm merkezi 7 gün 24 saat hizmet sağlamak için hazır beklemektedir. •Yabancı dil bilen sağlık personeli, teknisyenler, lojistik uzmanları, iletişim uzmanları ve destek birimi ile en yüksek kalitede asistanslık hizmeti sunmaktadır.

4 MİSYONUMUZ •Artusa Assistance misyonu assistans hizmetlerinde hızlı, doğru ve hizmet alıcı için birebir görüşerek çözüm üretici bir yaklaşım sunmaktır. VİZYONUMUZ •Hizmetimizin kalite standartlarını sürekli yükselterek müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyeye çıkartmaktır.

5  Artusa Asistans’ın yüksek eğitimli uzman personeli yılın 365 gün 24 saati hazır bulunmaktadır.  8 dilde (İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Japonca, Rusça, İskandinav dilleri) iletişim kurabilme becerisi ile Artusa Assistance ekibi Ege Bölgesinde kaliteli bir hizmeti garanti etmektedir.  İnsiyatif sahibi asistanslık, etkili tavsiye ve ödeme işlemleri müşterilerimize hızlı ve etkili fiyat hizmeti vermektedir.

6 MEDİKAL YARDIM MEDİKAL YARDIM  Vaka Yönetimi  Sağlık Kurumlarına Yönlendirme ve İzlem  Tercümanlık  Hastane Ziyaretleri  Tıbbi Transfer ve Anavatana Dönüş  Yerinde Muayeneler  Medikal Eskort Hizmetleri  Hasta Yakınlarına Yardım  Tedavi Takibi

7 ORGANİZASYON HİZMETLERİ  Kara Ambulansı ile Hasta Nakil Hizmetleri  Hava Ambulansı ile Hasta Nakil Hizmetleri  Taksi Transferleri  Resmi İzin ve Bilgi Alımı  Cenaze Hizmetleri

8


"ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI 7/24 hizmet sunan multilingual ÇAĞRI MERKEZİ ACİL vakaların 112 ile temasa geçilerek tercümanlar aracılığı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları