1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık 2010
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
1 Ahmet DEMİRCAN Daire Başkanı 22 MAYIS ANTALYA PERFORMANS BÜTÇE VE RAPORLAMA DAİRE BAŞKANLIĞI.
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
YIL SONU YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER ve HATIRLATMALAR
I.DÜZEYII.DÜZEY III.DÜZEYIV.DÜZEY I.DÜZEYII.DÜZEY III.DÜZEYIV.DÜZEY 38YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI38YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI 61NAMIK KEMAL.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2012 FAALİYET RAPORU Ayşe YILDIZ ÖZKURT DAİRE BAŞKANI.
Milli Emlak Genel Müdürlüğü Performans Sözleşmesi
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
KBS MALİ İSTATİSTİK UYGULAMASI
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
4734 Sayılı KAMU İHALE KANUNU.
HOŞ GELDİNİZ KAMU İHALE MEVZUATI TEMEL EĞİTİMİNE Alattin ÜŞENMEZ
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
KAMUDA İÇ DENETİM (5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu)
Strateji Geliştirme Başkanlığı
KAMU KURUM VE KURULUŞLARI
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık Aralık 2010.
Yeni Mali Yönetim ve Kontrol Sisteminde İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI ( Tedavi Yardımları Şefliği) hacettepe.edu.tr 15 Ocak Ocak 2009.
İhtiyaçların Toplu Alım Yöntemleri ile Karşılanması
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI. 2 M. Tugay ÖZKAN İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Erdoğan BÜYÜKERSOY Şube Müdürü Lütfü YILDIRIM Şube Müdürü İzzet.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
4737 SAYILI KAMU İHALE KANUNU BİRİNCİ KISIM Genel Hükümler
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI hacettepe.edu.tr 2008 FAALİYET RAPORU.
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Merkezî yönetim bütçesinin hazırlanması
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
YETKİNLİKLERİNİ ARTIRMA EĞİTİMİ
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
Strateji Geliştirme Başkanlığı BÜTÇEGERÇEKLEŞMELERİ ( İTİBARİYLE) 1.
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
KASIM 2015 / İSTANBUL İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI BURHAN ORMANOĞLU İç Denetim Birimi Başkanı 1/32.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
ŞERAFETTİN AYDEMİR KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI ŞUBE MÜDÜRÜ TEL
KURULUŞ VE YAPISI Türkiye 1999 Helsinki Zirvesi’nde Avrupa Birliği’ne adaylık sürecinin başlaması ile topluluk programlarından yararlanmaya başlamıştır.
1 İhale Usulleri Arasından Çıkarılan Doğrudan Temin Yönteminin Usulsüzlük ve Yolsuzluk Riskine Etkisi Danışman : Başbakanlık Başmüfettişi R. Bülent TARHAN.
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2011 MALİ YILI BÜTÇE HAREKETLERİ.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2009 BÜTÇE HAREKETLERİ.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2015 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI BİRİM FAALİYET RAPORU.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
BÜTÇE HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
Satın alma Süreci / Kamu Satın alma Süreci
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 ŞUBAT AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
OCAK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 MAYIS AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 NİSAN AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
BÜTÜNLEŞİK KAMU MALİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMİ
FAALİYET RAPORU.
2018 Yılında Uygulanacak Teşvikler ve Yapılacak Diğer Çalışmalar
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
5018 sayılı“Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”nda TAŞINIRLAR KAMU KAYNAĞI OLARAK TANIMLANMIŞTIR.
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
BAP KOORDİNATÖRLÜĞÜ 2018.
Sunum transkripti:

1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı2 SUNUŞ SUNUŞ Üniversitemizin hedefi bilgi ve teknoloji ışığında, sorumluluk bilinci yüksek, güvenilir, akılcı, çözüm üreten, tarih ve kültürüne sahip çıkan vizyon sahibi öğrenciler yetiştirmektir. Evrenselliğin ön plana geçtiği, sınırların kalmadığı dünyamızda, bilim alanında ön sıralarda yerimizi almak büyük önem taşımaktadır. İstanbul Medeniyet Üniversitesi 2010 tarihli 6005 sayılı Kanun ile kurulmuş ve hızlı bir yapılanma süreci içine girmiştir yılı içinde temizlik, güvenlik, kalorifer yakma, araç kiralama, akaryakıt, bilgi teknolojileri, büro mefruşatı gibi alımlar Başkanlığımızca temin edilmiştir. İhtiyaçlarımızı karşılarken saydamlığı, rekabeti eşit muameleyi, güvenilirliği, denetimini sağlamaya özen gösterilmiştir. İhtiyaçların, kıt kaynaklarla etkin ve verimli kullanılmasına çalışılmıştır. Ayşe YILDIZ ÖZKURT Ayşe YILDIZ ÖZKURT İdari ve Mali İşler Daire Başkanı İdari ve Mali İşler Daire Başkanı

3İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı3 BAŞKANLIĞIMIZIN HUKUKİ DAYANAĞI 2547 sayılı Yükseköğretim kanununun 51. maddesine göre hazırlanan, 124 sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. Maddesinde yer alan Komptrolörlük ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarının birleşmesi, 190 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile gerçekleşerek İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı kurulmuştur. Bu karar 13 Ağustos 1984 tarih ve 84/8360 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe girmiş ve 13 Ağustos 1984 tarih ve sayılı Resmi Gazetede yayınlanmıştır sayılı Yükseköğretim kanununun 51. maddesine göre hazırlanan, 124 sayılı Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 26. Maddesinde yer alan Komptrolörlük ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlıklarının birleşmesi, 190 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile gerçekleşerek İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı kurulmuştur. Bu karar 13 Ağustos 1984 tarih ve 84/8360 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe girmiş ve 13 Ağustos 1984 tarih ve sayılı Resmi Gazetede yayınlanmıştır.

4İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı4 BAŞKANLIĞIMIZIN FAALİYET ALANI 1-) Hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme gibi mevcut kaynakların en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak. 2-) Araç,gereç ve malzemenin temini ile ilgili hizmetleri yürütmek ve Rektörlük bütçesinde ödeneği toplu olarak verilen tüm birimlerin demirbaş, makine-teçhizat, bilgisayar, yazılım, donanım satın alımları yapılarak ihalelerini gerçekleştirmek. 3-) Temizlik, güvenlik, personel taşımacılığı, aydınlatma, ısıtma ve benzeri hizmetleri yürütmek, ve ihalelerini gerçekleştirmek. 4-) Rektörlük ve bağlı birimlerinin elektrik, su ve doğalgaz faturalarının ödenmesi işlemlerini yürütmek. Amaçlarımız; İstanbul Medeniyet Üniversitesinin sahip olduğu kaynaklarını etkin, ekonomik, verimli, hesap verilebilir ve şeffaf bir şekilde kullanımını sağlamak için gerekli alt yapıyı geliştirip güçlendirmek. Çalışanların takım bilinci içinde uzmanlıklarını, bilgi ve becerilerini arttırılacağı imkanlar oluşturmak. Amaçlarımız; İstanbul Medeniyet Üniversitesinin sahip olduğu kaynaklarını etkin, ekonomik, verimli, hesap verilebilir ve şeffaf bir şekilde kullanımını sağlamak için gerekli alt yapıyı geliştirip güçlendirmek. Çalışanların takım bilinci içinde uzmanlıklarını, bilgi ve becerilerini arttırılacağı imkanlar oluşturmak.

5 ORGANİZASYON ŞEMASI

6İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı6 Başkanlığımızda 13 personel görev yapmakta olup unvanları ve sayıları aşağıda belirtilmiştir. Daire Başkanı1 Şube Müdürü2 Bilgisayar İşletmeni4 Hizmetli1 Şoför5

7İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı7 BAŞKANLIK BİRİMLERİ VE GÖREVLERİ 1- Satın Alma Bürosu Açık ihale, pazarlık usulü ve doğrudan temin usulü ile: - Özel Güvenlik, Temizlik, Personel taşıma hizmet alımları - Mal alımları Diğer hizmet alımları Diğer hizmet alımları - Muayene ve Kabul Komisyonlarının kurulması, muayene ve kabul işlemlerinin takibi - Yapılan hizmetin takibi - Hakediş ve ödeme emirlerinin Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilmesi.

8İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı8 2- Kamu Borçları Bürosu Telefon faturaları, - Telefon faturaları, - Elektrik faturaları, - Su faturaları, - Doğalgaz faturaları, - İhale ilan bedellerine ait faturaların ödeme emri düzenlenmesi

9İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı9 3- Taşınır Kayıt ve Kontrol Bürosu Depoya giren mal, malzeme ve demirbaşların: - Satın alma yoluyla Taşınır Alımları, -Devir Yoluyla Giriş ve Çıkış İşlemleri -Zimmete Verme, Zimmeten düşme İşlemleri -Sayım ve Devir İşlemleri -Tüketim Çıkış İşlemleri -Taşınır Yönetim Hesabı İşlemleri Ayrıca; Mühür ve Soğuk Damga yaptırılması - Mühür ve Soğuk Damga yaptırılması - Personel araçlarına taşıt tanıma sistemi düzenlenmesi gibi işlemler bu büro tarafından yapılmaktadır.

10İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı10 5- Evrak Kayıt Bürosu - Gelen evrak kaydı - Giden evrak kaydı - Evrakların ilgili personele dağıtımı işlemlerini yapar

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı11 6- YAZILIMLAR Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce Üniversite bütçesinin ödenek teklif aşamasından harcama aşamasına kadar yürütülen e-bütçe sistemi - Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünce Üniversite bütçesinin ödenek teklif aşamasından harcama aşamasına kadar yürütülen e-bütçe sistemi -Gelen Giden Evrak süreci uygulamalarını yerine getirmek üzere Maliye Bakanlığı tarafından geliştirilen SGB.net programı -Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğü Kamu Harcama ve Bilişim Sistemi ve Taşınır Kayıt Kontrol Sistemi (KBS) -Kamu İhale Kurumu tarafından elektronik ortamda (Elektronik Kamu Alımları Platformu) İhale sürecini takip ve şartnamelere erişim sağlamak üzere ‘‘EKAP’’ programı -Ayrıca Başbakanlık Mevzuat Bilgi Sistemi,Maliye Bakanlığı ile Kalkınma Bakanlığı, Devlet Teşkilatı Veri Tabanı,Resmi Gazete Bilgi Sistemi, Sayıştay, YÖK ve diğer üniversitelerin sistemlerinden yararlanılmaktadır.

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı12 TAŞITLAR Taşıtın CinsiYılı Otomobil(KİRALIK)2012 Otomobil(KİRALIK) 2012 Otomobil(KİRALIK) 2012 Otomobil(KİRALIK) 2012 Otomobil 2012 Otomobil 2012 Pick-Up 2012 Otobüs 2012 Kamyonet 2012

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı13 İdari Personelin Eğitim Durumu İlköğretimLiseÖn LisansLisansY.L. ve Dokt. Kişi Sayısı1651 Yüzde%10%45%36%9 İdari Personelin Hizmet Süresi 1 – 3 Yıl4 – 6 Yıl7 – 10 Yıl 11 – 15 Yıl 16 – 20 Yıl21 - Üzeri Kişi Sayısı922 Yüzde%72%10%18

14İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı14 FAALİYET ve PERFORMANS GÖSTERGELERİ

AÇIKLAMA 31 ARALIK 2013 İTİBARİYLE TOPLAM ÖDENEK ,00 HARCAMA ,00 KALAN ÖDENEK ,00 HARCAMA ORANI % 68,41 ÖDENEKLER VE HARCAMA DURUMU (ÖZET) İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI TOPLAM ÖDENEKHARCAMAKALAN TL ,00 TL ,00 TL TERTİPLERİMİZTOPLAM ÖDENEĞİMİZHARCAMAKALAN 01 ÖDENEĞİMİZ ,00 TL ,00 TL1.744,00 TL 02 ÖDENEĞİMİZ56.400,00 TL56.045,00 TL355,00 TL 03 ÖDENEĞİMİZ ,00 TL ,00 TL667,00 TL 06 ÖDENEĞİMİZ ,00 TL ,00 TL ,00 TL GENEL TOPLAM ,00 TL ,00 TL ,00 TL ,00 TL TOPLAM ÖDENEK HARCAMA KALAN ÖDENEK

17İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı17 KİRA GİDERLERİ VE HİZMET ALIMLARI HARCAMA DURUMU AÇIKLAMA 31 ARALIK 2013 İTİBARİYLE KBÖ ,00 Eklenen ,00 TOPLAM ,00 Harcama tutarı ,52 Kalan ,48 Harcama Oranı %96,00

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı18 MALTEPE YERLEŞKESİ KİRA GİDERLERİ 2013 YILI ,31 TL GENEL TOPLAM ,31 TL

19 HİZMET ALIMLARI İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı - GÜVENLİK - TEMİZLİK - PERSONEL TAŞIMA

20İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 2013 YILI itibariyle GÜVENLİK ELEMANI SAYISI30 Kişi İHALE YOLU İLE GÜVENLİK HİZMETİ ALIMI ,00TL 2013 TOPLAMI (KDV DAHİL) ,00 TL GÜVENLİK (İHALE)

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı YILI EK SÖZLEŞME İLE GÜVENLİK HİZMETİ ALIMI 2013 YILI itibariyle GÜVENLİK ELEMANI SAYISI13 Kişi İHALE YOLU İLE GÜVENLİK HİZMETİ ALIMI (EK SÖZLEŞME) ,00TL 2013 TOPLAMI (KDV DAHİL) ,00 TL

YILI itibariyle TEMİZLİK ELEMANI SAYISI28 KİŞİ İHALE YOLU İLE TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI ,00 TL 2013 YILI KDV DAHİL TOPLAM ,00 TL İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı 2013 TEMİZLİK (İHALE)

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı YILI EK SÖZLEŞME İLE TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI 2013 YILI itibariyle TEMİZLİK ELEMANI SAYISI12 KİŞİ İHALE YOLU İLE TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI ,00 TL 2013 YILI KDV DAHİL TOPLAM ,00 TL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı YILI itibariyle ARAÇ SAYISI4(KİRALIK) İHALE YOLU İLE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALIMI ,00TL 2013 KDV DAHİL TOPLAM ,00 TL ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALIMI (İHALE)

25 PERSONEL SERVİSİ HİZMETİ (İHALE) 2013 YILI itibariyle ARAÇ SAYISI5 İHALE YOLU İLE PERSOENEL SERVİSİ HİZMETİ ALIMI69.120,00 TL 2013 KDV DAHİL TOPLAM ,60 TL

26İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İHALE USULÜ İLE YAPILAN ALIMLAR İHALE ADIİHALE GÜNÜİHALE TUTARI ÇALIŞANLARIN MESLEKİ DONANIMLARI VE UYGUN İSİHDAM POL. BELİRLENMESİ 26 Temmuz 2013 Cuma69.461,53 + KDV 2013 YILI PERSONEL SERVSİ İHALESİ05 Nisan 2013 Cuma69.120,00 + KDV İNTERAKTİF YAZI TAHTASI VE MANYETİK TAHTA TEMİNİ İŞİ. 05 Eylül 2013 Perşembe ,00 + KDV YAZICI VE FOTOKOPİ MAKİNESİ ALIMI12 Eylül 2013 Perşembe ,00 + KDV TABLET BİLGİSAYAR ALIMI İHALESİ17 Eylül 2013 Salı49.200,00 + KDV TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİ LABORATUVARI 3 GRUP 76 KALEM MALZEME 10 Ekim 2013 Perşembe ,00 + KDV FEN FAKÜLTESİNE LAB. KULLANILMAK ÜZERE 19 KALEM CİHAZ ALIMI18 Kasım 2013 Pazartesi KDV 3 KALEM PLASTİNE MAKET ALIMI12 Aralık 2013 Perşembe ,00 + KDV 2014 YILI ARAÇ KİRALAMA İHALESİ10 Aralık 2013 Salı ,00 + KDV 2014 YILI TEMİZLİK İHALESİ06 Aralık 2013 Cuma ,52 + KDV 2014 YILI (8 AYLIK) GÜVENLİK İHALESİ04 Aralık Çarşamba ,60 + KDV

TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİ LABORATUVARI 3 GRUP 76 KALEM MALZEME İHALESİ 27

2013 YILI PERSONEL SERVSİ İHALESİ 28

İNTERAKTİF YAZI TAHTASI VE MANYETİK TAHTA TEMİNİ İŞİ. 29

YAZICI VE FOTOKOPİ MAKİNESİ ALIMI 30

TABLET BİLGİSAYAR ALIMI İHALESİ 31

3 KALEM PLASTİNE MAKET ALIMI 32

DMO MAL ALIMI YILI ,80 TL GENEL TOPLAM (KDV DAHİL) ,55 TL

34 DMO MAL ALIMI

35 TAŞITLAR

36 KÜTÜPHANE

37İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı DOĞRUDAN TEMİN (22/D) usulü ile yapılan alımlar İDARİ VE MALİ İŞLER İTİBARİYLE ALIM T Ü R Ü TUTAR MAL ALIMI ,35 TL HİZMET ALIMI ,65 TL TOPLAM ,00 TL

38İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Rektörlük Taşıt Cetveline kayıtlı ve İdari Birimlerde kullanılan araçlara alınan akaryakıt miktarları: Akaryakıt Alımı İTİBARİYLE Motorin16.579,95 Litre Harcama Tutarı59.687,84 -TL

39İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı KAMU BORÇLARI TAHAKKUK BÜROSU İTİBARİYLE İŞİN ADI ADETTUTAR TELEFON EVRAKI ,75 DOĞALGAZ EVRAKI ,24 ELEKTRİK EVRAKI ,25 SU EVRAKI ,00 İLAN EVRAKI ,92 İNTERNET EVRAKI ,00 TOPLAM ,16

40İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Bu hizmet 1 personel tarafından yürütülmektedir. EVRAK KAYIT BÜROSU İTİBARİYLE İŞİN ADI ADET GELEN EVRAK668 GİDEN EVRAK638 TOPLAM1306

41İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı41 Sorunlar - Görev alanımızı belirleyen yazılı bir metnin bulunmaması -Görev alanındaki belirsizlik nedeniyle taleplerin karşılanmasındaki tereddütler -Harcama birimlerinin ödenek yetersizliği nedeniyle plansız ve yoğun talepleri -Hizmet alımları kontrolünde birimlerin kontrol teşkilatı üyelerinin bilgi eksikliği -Mali sorumluluk ve cezai yaptırım nedeniyle personelin motivasyon ihtiyacı Çözüm Önerileri -Tüm Üniversite düzeyinde özellikle destek birimlerinin detaylı görev tanımlarının yapılması -Her bir harcama biriminin yılı bütçesini gerçek ihtiyaçlarına göre düzenlemesi -Başkanlığımızca yazılı ve sözlü bilgilendirme yapılmakta ancak uygulamanın yerleşmesi zaman almakta -Yeni memur alımlarında işin gereklerine uygun vasıfları taşıyan personelin görevlendirilmesi

42İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı42 HEDEFLERİMİZ : Akademik ve idari süreçleri destekleyecek bütünleşik bilgi sisteminin oluşturulması, temel önceliklerimizden birisidir. Eğitimin etkinliğini ve verimliliğini arttıracak ileri teknoloji üretimini ve kullanımını kolaylaştıracak altyapının oluşturulmasına önem verilecektir. Hedef 20.1.:2014 yılı sonuna kadar elektronik belge yönetim sistemi ile, idari ve mali işler ve personel yönetimi ile ilgili otomasyon sistemi kurularak öğrencilerin kurumsal mail yapısından yararlanmalarını sağlayacak altyapı sağlanacaktır. Faaliyet 1 :2014 yılı sonuna kadar idari ve mali işler ile ilgili otomasyon sistemi kurmak.

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı43 TEŞEKKÜRLER Ayşe YILDIZ ÖZKURT İdari ve Mali İşler Daire Başkanı