ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TimExp Nedir ? Çalışma saatlerini portatif lego parçalarına çeviren zaman takip yazılımıdır. Çalışan performansını %292 arttırır. 1 saatlik çalışmayı 1.
Advertisements

Havayolu maLİYETLERİNİN YAPISI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ
HASTA TRANSFERİ: AMERİKAN HASTANESİ ÖRNEĞİ
VAKIFBANK - DEVLET DENETİM ELEMANLARI DERNEĞİ KREDİ KARTI ÇALIŞMASI
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ORYANTASYON TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ MEHMET AKİF ERSOY.
Cep telefonunla yapabileceklerin (aklına gelmez!)
2005 YILI MALİ SONUÇLARI İstanbul 1.Nisan.2005.
İSTAMP 2014 TATBİKAT REHBERİ ve GENEL ESASLAR. Genel Bilgiler.
. B İ Z İ ÇEVRELEYEN İ NSANLAR B İ Z İ ÇEVRELEYEN İ NSANLAR GERÇEK BİR HİKAYE.
SAKATLAR HAFTASI MAYIS 2004 HOŞ GELDİNİZ RİZE BEDENSEL ENGELLİLER DERNEĞİ 13 Mayıs 2004.
Hasta Taşıma ve Transferi
VİNÇ KULLANIM TALİMATI
UMRE TEKNİK SUNUM. UMRE TEKNİK SUNUM YOLCULUK ÖNCESİ.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
HASTANIN TRANSFERİ Giriş : Acil Serviste ilk müdahalesi yapılan ve acil servisten, hastane içindeki bir başka birime veya hastane dışında bir sağlık kurumuna.
Hasta Bakıcı Görev Yetki Ve Sorumlulukları
YABANCI UÇAKLARDA GÜVENLİK DEĞERLENDİRİLMESİ
ERİŞİLEBİLİRLİK Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
“Yolcusunu en çok seven havayolu şirketi”
Ahmet Hakan BAYRI İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
SAĞLIK BAKANLIĞI T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ.
9.Sınıf Sağlık Hizmetlerinde İletişim
SİVİL HAVACILIK DENETİMLERİ
Engelli Bireylerin Öğrenim Hayatında Çektikleri Zorluklar.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Toplumsal Duyarlılık Projesi
Hepimizin DünyasI 1. Dünya Çocukları.
HAZIRLAYAN EĞİTİM HEMŞİRESİ
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
YİYECEK VE İÇECEK HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
LABORATUARDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR GENEL KİMYA LABORATUARI.
Kore Havayolları.
YAŞLILAR İLE EL ELE PROJESİ VERİ ANALİZLERİ Proje Sorumlusu: Yahya KARACA- Murat OTURAKLI Proje Yürütücüleri: Neslihan TÜRKÇÜER-Gamze ÖZBEDEN.
12.BÖLÜM YAKLAŞMA KONTROL HİZMETİ Ayrılan Uçak ( Departing Aircraft ): Kalkış yapacak olan bir uçağa verilecek olan kleransta; a)Kalkış için serbest kılındığı.
GİRİŞ Etkili ve verimli bir ulaşım sistemi (bu sistemin daha belirgin parçalarından sadece birkaçı olan trenler, otomobiller ve uçaklar) olmadan turizm.
18-21 Eylül 2013 Duesseldorf Uluslararası İlaç ve Eczacılık Fuarı.
HAVAYOLU UÇUŞ PLANLAMADA UÇUŞ ROTASYON OPTİMİZASYONU
PARİS EĞİTİM GEZİSİ (18 – 22 MAYIS 2016). Gezimizin amaçları Fransız dilini ve kültürünü pratikte öğrenmek. Tarihi yapıları, müzeleri ve Paris'in simgeleri.
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir.
EDM E-BİLET.
Ankara 112 Acil Sağlık Hizmetleri
EDM E-BİLET.
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
2. TEMA: YOLCU.
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ.
Havalimanı Check-in İşlemleri
MERKEZİ KAFETERYA Merkezi Kafeteryada günlük olarak Öğrenci, Personel ve Akademisyenlere dört çeşit yemek sunulmaktadır. Öğrenci Salonlarında birinci.
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ-2.
Düşük Maliyetli Havayolu Taşımacılığı
Advance Passenger Information System Peşin Yolcu Bilgilendirme Sistemi
Editing Girişleri
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
Acil Servis Temizliği. ACİL SERVİS BİRİMLERİ a) Alçı Odası b) Acil Müdahale Odası c) Acil Gözlem Odası d) Nöbetçi Doktor Odası.
1. Hasta kimlik bilgilerinin tanımlanması ve doğrulanması 2. Hastanın rızasının alınması 3. İletişim güvenliğinin sağlanması 4. İlaç güvenliğinin sağlanması.
İSTANBUL ATATÜRK HAVALİMANI ENGELSİZ HAVALİMANI PROJESİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.Ç.2. Engelsiz Hayat Teknolojileri.
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ENGELLİLER İÇİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR
WORK AND TRAVEL.
2010 Faaliyet Raporu.
Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi Teknik Sunum 2019
Sunum transkripti:

ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş hazırlığı dönemi için Havaş Yer Hizmetleri A.Ş. engelsiz bir ortam sağlıyor.

Engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımızın uçaklarına rahat bir şekilde ulaşması amacıyla tasarlanan hizmetler günlük hayatımızın bir parçasıdır. Havayolu prosedürlerine göre özel uygulamalar dışında, uçuşa kabul (check in) işlemlerinde öncelikli olarak, tekerlekli sandalye temini ve engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımıza personel desteği gibi uygulamalarla Havaş sizi uçağınıza kadar uğurluyor.

Bilet alımı sırasında engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımız ya da refakatçileri havayolu şirketine yolcunun durumu ile ilgili bilgi verir. Havayolu şirketi, uçuştan 48 saat önce PSM (Yolcu Servis Mesajı) mesajı ile Havaş’ı bilgilendirir. Refakatçi ile beraber seyahat ediyorsanız uçuş öncesi ve sonrası hizmetlerimiz; Havalimanında, check in kontuarında kendinizi tanıttığınızda size ve refakatçinize öncelik verilir ve işlemleriniz hemen gerçekleştirilir. Check in işleminiz sonrasında, Havaş personeli sizi ve refakatçinizi uçağa kabul edileceğiniz biniş kapısına yönlendirerek, izlemeniz gereken prosedür hakkında bilgilendirir ve varış istasyonunuza gelişinizi haber verir.

Yalnız seyahat ediyorsanız uçuş öncesi ve sonrası hizmetlerimiz; Havalimanında, check in kontuarında kendinizi tanıttığınızda size öncelik verilir ve işlemleriniz hemen gerçekleştirilir. Check in işleminiz sonrasında Havaş personeli size uçağa binişinize kadar eşlik eder.

Tekerlekli sandalye kullanıyorsanız uçuş öncesi ve sonrası hizmetlerimiz; Yolcularımızın uçağa kadar kendi tekerlekli sandalyelerini mi yoksa Havaş’ın temin edeceği tekerlekli sandalyeyi mi kullanacağına karar vermesi ve belirtmesi gerekir.

Kendi tekerlekli sandalyenizi kullanıyorsanız uçuş öncesi ve sonrası hizmetlerimiz; Check in işlemleri sırasında tekerlekli sandalyenize uçağa en son yükleneceği ve varış noktasında uçaktan ilk indirileceğini belirtir özel bir etiket takılır. Uçağa binişinize kadar Havaş personeli size refakat eder ve uçağa alınmanızın ardından tekerlekli sandalyeniz uçağın ambarına yerleştirilir. Kendi tekerlekli sandalyenizi kullanmazsanız uçuş öncesi ve sonrası hizmetlerimiz; Check in işlemleriniz esnasında, kendi tekerlekli sandalyenizi uçağın ambarında taşınmak üzere teslim ederken Havaş tarafından temin edilen tekerlekli sandalye ile Havaş personeli size uçağa binene kadar refakat eder.

Tekerlekli sandalye hizmetinden üç farklı hizmet kategorisinde yararlanabilirsiniz. 1-WCHR (Ramp Wheelchair): Uçağın merdivenlerine kadar verilen tekerlekli sandalye hizmetidir. Uzun mesafe yürümekte güçlük yaşamakla beraber merdiven/basamak inip çıkamayan yolcular için verilmektedir. 2- WCHS (Step Wheelchair): Merdiven/basamak inip çıkamayan yolcular için uçağın kapısına kadar verilen tekerlekli sandalye hizmetidir. 3-WCHC (Cabin Wheelchair): Uçağın içine kadar verilen tekerlekli sandalye hizmetidir. Hareket kabiliyeti hiç bulunmayan yolcuların, uçağın kapısına kadar getirildikten sonra uçağın içerisinde de dar tekerlekli sandalye vasıtasıyla koltuğuna yerleştirilmesi şeklinde gerçekleştirilir.

El bagajınız varsa El bagajınız, ağırlığına göre ya tekerlekli sandalyede tarafınızdan ya da Havaş personeli tarafından taşınır. Yardımcı köpeğiniz ile beraber uçağa binmek isterseniz. Havayolu prosedürlerine göre özel uygulamalar dışında, belirli şartlar dahilinde refakatçi köpeğiniz sizinle birlikte uçakta kabinde seyahat edebilir. Havalimanında beklemeniz gereken durumlarda. Uçuşunuzun gecikmesi ya da aktarmanız için beklemeniz gerektiğinde sosyal ve fiziksel ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz alanlara ulaşımınız ve bu alanlardan uçağa transferiniz Havaş personeli eşliğinde gerçekleşir.