E-okul bilgi girişi yapan kurumlar aynı zamanda meis modülü için açılan bilgi ekranlarınıda doldurulacaktır. :( E-OKUL BİLGİ GİRİŞİ YAPACAK OKULLAR *Özel-Resmi Bağımsız Anaokulları *İlkokul ve Ortaokullar *Ortaöğretim Okulları *Özel Rehabilitasyon Merkezleri E-OKUL ÖĞRENCİLERİN *A YATILI ÖĞRENCİ *B BURSLU ÖĞRENCİ *C TAŞIMALI EĞİTİME TABİ ÖĞRENCİ *D BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA OKUYAN ÖĞRENCİ TANIMLAMALARININ MUTLAKA YAPILMASI GEREKİR E-okul Modülünde bilgi girişi yapılacak örnek ekranlar
Veya Ortaöğretim Kurum İşlemleri Anaokulu Kurum İşlemleri
1-İstatistiki Bilgi Girişlerini yapacağınız İlçe ve Okul/Kurumu Seçin 2-Güvenlik kodunu girip Tamam butonuna basınız Kaydet Butonu
*Bu ekrandaki Okul/Kurum bilgilerini kontrol ediniz. Size aktif olan butonlarda varsa bir değişiklik yaparak kaydet butonuna basınız *Şayet bilgileriniz hepsi doğru ise YİNE Kaydet butonunu tıklayınız *Ayrıca size pasif(kapalı) olan sarı hücrelerde yanlışlık varsa İl çe MEM Kültür Şubesiyle irtibata geçiniz Görüldüğü üzere güvenlik kodu her zaman kullanıyoruz Bilgi Girişi yapılacak ilk ekran
Bilgi Girişi yapılacak 2. ekran Öğretim Şeklini seçtikten sonra KAYDET Butonuna basmayı unutmayınız Okulunuza ait Özel Eğitim Şubesi varsa ayrıca ilgili kutucuk işaretlenecek Okullarınızda Hem Normal Eğitim hemde İkili Eğitim yapanlar sadece İkili Öğretimi işaretlenecekt ir
A*Okul/Kurum Bina kendine ait olanlar (Binalar İl özel idare+Belediye+Köy Tüzel Kişiliği+ Diğer Kamu ve Kuruluşlarına ait olabilir. Bu Binalar kullanımı ilgili Okul/Kuruma ait Olduğu için KENDİ BİNASI sayılır ve AŞAĞIDAKİ EKRANI KULLANMAYACAKLARDIR) B*Madde a daki bina sahibi konumundaki Okul/Kurumlarla bir binayı ortak veya geçici Kullanan Okul/Kurumlarımız Tahsis Tablosunu Dolduracaktır. İlgili ekrana İl/İlçe /Kurum türü /Kurum adına BİNA SAHİBİ Okul/Kurum ların bilgisi girilecektir geçici olan Okul/Kurum o binada Kullandığı derslik sayısını yazacaktır.
Sunu 9. sayfasındaki B Maddesine göre Tahsis Durumu ekranını dolduran Okul/Kurumlar Buraya bilgi girişi yapmayacaklardı r. Sunu 9. sayfasındaki A Maddesine göre olan Okul/Kurumlar Buraya bilgi girişleri eksiksiz olarak dolduracaktır.
Okul/Kuruma ait Lojman varsa bilgileri girecektir.
Okul binasına ait dersliklerin dışında herhangi bir yeri (Örn:Lojmana ait bir oda v.b) derslik sayıları girilecektir. Sınıftan bağımsız olarak kullanılan Kütüphane sayısı girilecektir
Tüm Özel -Resmi Okul ve Kurumlar meis modülünü kullanacak ve kendilerine açılan bilgi ekranlarını doldurup kurum onayı vereceklerdir. Meis Modülünde bilgi girişi yapılacak örnek ekranlar
MEİS MODÜLÜ GİRİŞİ İÇİN TIKLAYINIZ MEİS MODÜLÜ GİRİŞİ İÇİN TIKLAYINIZ
Tarihli 15.dönem AÇILACAKTIR Bilgi girişleri 14. dönem seçilerek yapılacaktır
Genel Bilgiler ve her Okul/Kurum için açılan alt menülerini eksiksiz doldurulacaktır. Her sayfa bilgisi güncellendiğinde kaydet butonuna basılacaktır. Bu alan Kurumlara göre farklı açılabilir her açılan menü titizlikle doldurulacaktır
Kurum onay işlemi menüsü tıklayarak gelen bu onay ekranına kurum müdürü tarafından bizzat kendisi tarafından kontrolü yapılarak onaylanacaktır Taner ARSLAN
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tüm okul/kurumların bilgi girişini sağladıktan sonra İlçe onay işlemini bizzat İlçe Millî Eğitim Müdürü tarafından yapılacaktır.
Halk eğitim Merkezleri Bilgi girişlerini HEM modülü ve MEİS Modülünden yapacaklardır Halk Eğitim Merkezlerinin Bilgi girişi yapacağı HEM Modülüne ait örnek ekranlar Bakanlığımız tarafından çalışmaları devam eden e- yaygın modülü bilgi girişleri süresine kadar hayata geçirilirse ayrıca bu modül üzerinden de bilgi girişleri yapılacaktır.
YAYGIN EĞİTİM KURUMLARININ BİLGİ GİŞİRİ YAPACAĞI MODÜL İÇİN TIKLAYINIZ
*Bu ekrandaki Kurum bilgilerini kontrol ediniz. Size aktif olan butonlarda varsa bir değişiklik yaparak kaydet butonuna basınız *Şayet bilgileriniz hepsi doğru ise YİNE Kaydet butonunu tıklayınız *Ayrıca size pasif(kapalı) olan sarı hücrelerde yanlışlık varsa İl MEM Kültür Şubesiyle irtibata geçiniz (Dahili Tlf No 231)
Bilgiler üzerinde değişiklik varsa değiştirilip ve kaydedilecek yeni bilgi girişi yoksa da KAYDET butonu tıklanarak mevcut bilgiler güncellenecek
A*Kurum Bina kendine ait olanlar (Binalar İl özel idare+Belediye+Köy Tüzel Kişiliği+ Diğer Kamu ve Kuruluşlarına ait olabilir. Bu Binalar kullanımı ilgili Okul/Kuruma ait Olduğu için KENDİ BİNASI sayılır ve AŞAĞIDAKİ EKRANI KULLANMAYACAKLARDIR) B*Madde a daki bina sahibi konumundaki Kurumlarla bir binayı ortak veya geçici Kullanan Kurumlarımız Tahsis Tablosunu Dolduracaktır. İlgili ekrana İl/İlçe /Kurum türü /Kurum adına BİNA SAHİBİ Okul/Kurum ların bilgisi girilecektir geçici olan Okul/Kurum o binada Kullandığı derslik sayısını yazacaktır.
Bilgiler üzerinde değişiklik varsa değiştirilip ve kaydedilecek yeni bilgi girişi yoksa da KAYDET butonu tıklanarak mevcut bilgiler güncellenecek
Kurum binasına ait dersliklerin dışında herhangi bir yeri (Örn:Lojmana ait bir oda v.b) derslik sayıları girilecektir. Kurumdan bağımsız olarak kullanılan Kütüphane sayısı girilecektir
*Bilgi giriş işlemleri başlamadan yeni açılan okul/kurumlarının tüm modüllerin kullanıcı adı ve şifrelerini ivedilikle alınması *İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri kendilerine bağlı okul ve kurumların bilgi girişlerinin zamanında ve doğru girilmesini takip ve kontrol etmekle yükümlüdür. *Bilgi girişleri son günlerde sistem yoğun olacağı ve her türlü aksaklığın varsayımı düşünerek işlemlerin mutlaka gününden önce yapılması faydalı olacaktır. *Bilgi girişleri 1. derecede Okul Müdürleri sorumludur.