ÖZGÜVENLİ GELECEK.  Projenin temel amacı;  Ö ğ rencilerimizi topluma faydalı,çevreye duyarlı,sevgiyi ve saygıyı kendine ilke edinmi ş  Kendine güveni.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

 HAZIRLAYAN : MEHMET RAC İ KILIÇ.  Anne ve babalar!  Genellikle çocuklarımızın çok zeki oldu ğ unu dü ş ünürüz; ancak okulda bazı derslerden ba ş.
7-19 YAŞ ETKİLİ ANNE BABA EĞİTİMİ
GELECE Ğİ M İ Z İ N SINAVI SEV İ YE BEL İ RLEME SINAVI Ş ÜKRAN ÖZTÜRK REHBER Ö Ğ RETMEN ET İ HOLD İ NG İ LKÖ Ğ RET İ M OKULU KASIM 2007.
BODRUM İ LÇES İ N İ N E Ğİ T İ M OLANAKLARI BAKIMINDAN MU Ğ LA ÜN İ VERS İ TES İ ’NDEN BEKLENT İ LER İ.
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
EĞİTİM SİSTEMİNİN ÖZELLİKLERİ VE SİSTEM İÇİNDE ÖĞRETMENİN YERİ Eğitim sistemi, açık sosyal bir sistemdir. Eğitim Sisteminin Ögeleri: Girdi: Bilgi, insan,
Uzaktan Eğitim Kuramları
DynEd İngilizce Dil Eğitim Sistemi
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKUL TEKNOLOJ İ PLANI. OKULUMUZ PE Ş LER İ NDEN G İ DEB İ LECEK CESARET İ N İ Z VARSA BÜTÜN RÜYALAR GERCEK OLAB İ L İ R.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Özel Okullarda Ö ğ renim Görecek Ö ğ rencilere Verilecek ‘E ğ itim Ve Ö ğ retim Deste ğ i.
1 DEMOKRATİK OKUL KÜLTÜRÜNÜN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ Proje Tanıtım Kokteyli Doç. Dr. Abdurrahman EKİNCİ Proje Danışmanı Yeşilli Atatürk Ortaokulu.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Trabzon Valiliği koordinasyonunda Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan bu Proje, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından.
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
ÖZGÜVENLİ GELECEK. PROJENİN AMACI  Projenin temel amacı;  Ö ğ rencilerimizi topluma faydalı,çevreye duyarlı,sevgiyi ve saygıyı kendine ilke edinmi ş.
OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMI
BU BENİM ESERİM ORTAOKULLAR ARASI PROJE YARIŞMASI
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) SİSTEMİ KAĞITHANE REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Hazırlayan: Psikolojik Danışman Zehra AKÇA.
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
45. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI 2014
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
E Ğİ T İ MDE PROGRAM DE Ğ ERLEND İ RME Belgin TOPAL, E ğ timci Hakan AKSOY, E ğ itim Yöneticisi.
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
SORU VE CEVAPLARLA DESTEK E Ğİ T İ M ODASI H İ ZMETLER İ HAZIRLAYAN H İ DAYET GÜL.
Öğrenci Koçluğu Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
METEM REHBERLİK SERVİSİ
D İ N Ö Ğ RET İ M İ ŞUBE MUDÜRLER İ İ Ç İ N İ MAM HAT İ P OKULLARINDA ARAPÇA E Ğİ T İ M İ N İ GEL İ ŞT İ RMEN İ N YOL HAR İ TASI.
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
 "Dünyada her yıl yakla ş ık 1,6 milyon insanın ş iddet olayları sonucu hayatını kaybetti ğ ini biliyor musunuz? Yapılan halk sa ğ lı ğ ı ara ş tırmaları,
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Atık kağıtlardan dünya haritası !. Farklı ülkelerdeki insanların temiz suya eri ş im yüzdelerinin ne oldu ğ unu ara ş tırdık. Atık ka ğ ıtları kullanarak.
Temel Öğretimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) ORTAK SINAVLAR Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ Hatay İ l MEM Proje Ekibi.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
Kişisel-Sosyal Rehberlik
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
BAŞMAKÇI HALK EĞİTİMİ MERKEZİN’DE
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
NOT VERME VE MEZUNİYET.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
Hazırlayan : Atahan Aybars ERDEM Fatih ALBAYRAK yılında Bursa’da kurulan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları, yıllık 360 bin otomobil ve 450 bin motor.
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
OKULLARDA REHBERL İ K SERV İ SLER İ – H İ ZMETLER İ.
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Sunum transkripti:

ÖZGÜVENLİ GELECEK

 Projenin temel amacı;  Ö ğ rencilerimizi topluma faydalı,çevreye duyarlı,sevgiyi ve saygıyı kendine ilke edinmi ş  Kendine güveni tam giri ş ken,yenilikleri takip eden,analiz gücü yüksek olan  Özelde kendi iç dinamiklerini,genelde ise bulundu ğ u çemberdeki dinamikleri harekete geçirebilen  Kararlı ve ne yaptı ğ ından emin, özgüvenli nesiller olarak yeti ş tirmek.

Didim İ lçesindeki Tüm Okullar

Didim ilçesindeki İ lkokul,ortaokul ve ortaö ğ retim kurumlarında ö ğ renim gören tüm ö ğ renciler.Genelde ise İ lçemiz

Objektif olarak do ğ rulanabilir göstergeler olan; * Daha dinamik ve aktif okul ortamı * Sosyal faaliyet alanını geni ş letilmi ş okullar * Sınıf ortamı içerisinde kendini merkeze alan bir anlayı ş ı benimsemi ş aktif ö ğ renciler  Ö ğ renci notlarındaki artı ş, ba ş arılı oldu ğ u ders sayısındaki artı ş, aldıkları “Te ş ekkür - Takdir” belgelerindeki artı ş  Sorgulayan ve üreten ö ğ rencilerin öznel çalı ş maları (gösteriler vb.)

E ğ itim ve ö ğ retim faaliyetlerinin önemli amaçlarından biri ülkemizin gelece ğ i olan çocuklarımızı karakter ve özgüven sahibi, farkındalı ğ ı yüksek iyi bir insan, iyi bir vatanda ş olarak yeti ş tirmektir. Bireylerin ki ş ilik örüntüsü geli ş iminde temel yapı ta ş larından olan okullarımızın, toplumun varlı ğ ını sürdürebilmesi için ö ğ rencilerimizde zayıflamaya ba ş lamı ş bazı de ğ erlerin güçlendirilmesindeki en önemli harç oldu ğ unun bilinmesi.

 Projenin yöntemi ilkö ğ retim ve ortaö ğ retim ça ğ ındaki ö ğ rencilerin katılımcılı ğ ını hedef alarak,öncelikle sınıf içinde, geni ş çerçevede ise toplumda dinamik sosyal faaliyet alanlarını kullanarak ö ğ rencileri bu çembere çekmek.  Bununla ilintili olarak sınıfta,okulda,ailede ve di ğ er ya ş antı alanlarında faaliyetlerler planlamak.Bu faaliyetlerin ö ğ renci üzerindeki etkilerine dönük takibi yaparak de ğ erlendirme yapmak.  Bu amaçla; proje kapsamında gözlem,ö ğ renci anket uygulamaları, veli toplantıları hedeflenir.

 Sınıf içinde öğrenciler için hazırlanmış etkinliklerin uygulanması  Okulda tüm sınıfları kapsayan, düzeylerine uygun planlanmış yarışmaların düzenlenmesi.Bu çerçevede haftanın ve ayın öğrencilerinin seçilerek onure edilmesi.Teşvik amaçlı hediyelerin verilmesi.  Okul-aile işbirliği ile sınıflar bazında katılımcı veli toplantılarının organize edilmesi

 Ş ube Ö ğ retmenler Kurulu toplantılarında her ş ube için ayrı zaman diliminde, Okul Yönetiminin düzenleyece ğ i bir takvime göre, Projede hedeflenen amaca ula ş mak için her sınıf özenle de ğ erlendirmeye alınacaktır.  “Özgüvenli Gelecek” Projesi, yapılacak her Ö ğ retmenler Kurulu Toplantısında gündeme alınacak, projenin uygulama süreçleri de ğ erlendirilecek, projenin uygulamasında görülen aksaklıklar, ya ş anan problemler ve çözüm önerileri rapor halinde üst makamlara iletilecektir.

 Projede belirtilen takvim çerçevesinde; İletişim Becerileri, Davranış Problemleri,Çatışma Çözme Becerileri, Anne Baba Tutumları, Verimli Ders Çalışma Yöntemleri, Geleceği planlamak, konularında aileler bilgilendirilecektir. Her bir konu, okul müdürünün görevlendirece ğ i okul/sınıf/ ş ube rehber ö ğ retmenler tarafından ailelere sunu ş eklinde aktarılacaktır. Ayrıca aileler Halk E ğ itim Merkezleri tarafından yürütülmekte olan Aile E ğ itimi Kurs programlarına da yönlendirilecektir.

 İ lçe Milli E ğ itim Müdürlü ğ ü Proje Koordinatör Ekibi, gönderilen raporlar do ğ rultusunda Yılsonu İ lçe Raporunu hazırlayacaktır. İ lçe Milli E ğ itim Komisyonları ve İ lçe Danı ş ma Kurulu Toplantılarında “Özgüvenli Gelecek”Projesi’nin uygulama sonuçları de ğ erlendirilecektir.  De ğ erlendirmeler neticesinde, Özgüvenli Gelecek Projesi’nin uygulanmasında performans de ğ erlendirme ölçütlerine göre öne çıkan Okul Yöneticileri ve okul/sınıf rehber Ö ğ retmenleri ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde ödüllendirilecektir.

Projeyi Uygularken Okullardaki Tüm İ dareci ve Ö ğ retmen Arkada ş larımıza Kolaylıklar Diliyoruz. Mahir Özgür Damar İ lkokulu Proje Koordinatör Ekibi