Girişimcilik ve Kadın Girişimcilğinin Özellikleri
Orientation to entrepreneurship and characteristic of women entrepreneurship Eğitmen: Rita Bonucchi Bonucchi & Associati srl şirketi, Pazarlama, İş Kurma ve Kültürel Pazarlama alanlarında Danışmanlık ve Eğitim uzmanlığına sahiptir. Rita Bonucchi, bu şirkette özellikle pazarlama danışmanlığı konusunda faaliyet göstermekte ve bu alandaki projelerin sorumlusu olarak görev almaktadır yılından bu yana çok sayıda Eğitim Kurumu için eğitmenlik ve kolaylaştırıcılık yapmaktadır. Kendisi Formaper adına Ukrayna, Makedonya (EYMC), Endonezya ve Nepal’de kadın girişimciliği, iş kurma, pazarlama ve uluslararası pazarlama programlarında yer almıştır. Rita Bonucchi, Mükemmel Kadın Girişimciler Galerisi’nde yer almaktadır (bu galeri Birleşmiş Milletlerin Avrupa Ekonomik Komisyonu’nun bir inisiyatifidir).
Orientation to entrepreneurship and characteristic of women entrepreneurship Katılımcılar Roller Tecrübeler İhtiyaçlar Hedefler ….. Lütfen kendinizi tanıtın
Orientation to entrepreneurship and characteristic of women entrepreneurship Girişimcilik Girişimcinin tanımı Girişimci olmak için nedenler İtalya’nın tecrübesi Avrupa ve dünyadaki durum
Orientation to entrepreneurship and characteristic of women entrepreneurship Girişimcilik Girişimci kelimesi genellikle 2 anlamla kullanılır: Serbest bir çerçevede çalışan kişi (serbest çalışanlar, danışmanlar... dahil) Bir işletme kuran kişi İkinci tanım daha çok vergi ve mali konular kapsamında kullanılmaktadır. Biz daha çok birinci tanımdaki anlamıyla ilgilenmekteyiz ve onu kullanmaya devam edeceğiz.
Orientation to entrepreneurship and characteristic of women entrepreneurship Neden gittikçe daha çok insan girişimci olmaya yönelmekte? Girişimcilik yönelimi her ülkenin kendi kültürü, ekonomisi ve sosyal yapısı ile ilgilidir. İtalya’da bile girişimciliğe dair farklı yaklaşımlar bulunabilir. Girişimciliği etkileyen temel unsurlar: cinsiyet yer, mekan tarih