Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU www.semihacikgozoglu.com.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Advertisements

360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
Liderlik ve Örgütsel Adalet
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
Bizim İçin Kendini Anlatmak Çok Kolay…
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI Ö ğ r. Grv. Semih AÇIKGÖZO Ğ LU
Yeni Pazarlama Teknikleri
PAZAR YÖNLÜLÜK.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Yrd.Doç.Dr. Pınar Seden Meral Hafta II.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
24 Kalite yönetimi.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
ERK İSG&İK – –
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
MODERN YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Kalite Temsilcisi Handan KUZPINARI
ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ VE MOTİVASYON
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE PROGRAMI.
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
HİZMET KALİTESİ.
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Denetim Hizmetlerinin Geleceği Hüseyin Gürer Deloitte Türkiye CEO, SMMM 17 Mart
Deneme 1. Deneme 2 Deneme 3.
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
KAVRAMLAR.
Şirket Adı İş planı sunusu.
TKY UYGULAMASI.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
“innovation and future”
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
AKSULU/ENDLESS AyakkabI FİRMASI BURSA 1959’DAN BU YANA
Hizmetlerin Sınıflandırılması
DENEME.
DENEME
Sunum transkripti:

Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Müşteri Tatmini-Müşteri Sadakati Müşterilerin yeni istekleri;  Müşterinin bilinçlenmesi ve daha seçici hale gelmesi sonucu müşteri kendine değer verilmesini istiyor.  Kendine sunulan ürünün düşük maliyetli ama kaliteli olmasını istiyor.  Müşteri ürün ve hizmetlerin kendi ihtiyaçlarına ve beklentilerine uygun olmasını bekliyor  Kendisiyle dürüst, yakın, sıcak ve güvene dayalı bir ilişkinin kurulmasını, yürütülmesini bekliyor.

Müşteri Odaklı Olmak Şirket ve tüm çalışanları olarak her eylem ve kararın sunulan ürün ve hizmetlerin müşterilere haz verecek, tatmin yaratacak biçimde planlanmasına çalışmak ve sonuçta sürekli tercih edilen bir kuruluş olabilmektir.

Müşteri Tatmini Genel Modeli Geçmiş Tecrübe Tavsiyeler Rekabet Demografi Deneme/YargıBeklentiler Tümsel Değerlendirme

Geçmiş Deneyimler Geçmiş deneyimlerin bir kısmı şimdiki beklentileri oluşturur. Geçmiş deneyimler, özelliklerin öneminin bir kısmını belirler. Geçmiş dönemde elde edilen ürün kalite algısı, şu anki kalite algısıyla ilişkilidir.