BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

MÜZELER HAFTASI (18-24 MAYIS).
Sanat ve Sanat Dalları Hazırlayan:İ.Uhut.YILDIZ
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
SANAT VE TARİH MÜZESİ.
YILLIK VE GÜNLÜK PLANLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

VELİ ORYANTASYON ÇALIŞMASI ( EKİM 2012) DİYARBAKIR
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI.
HAZIRLAYANLAR: Hasan KAR İ P Ali İ hsan GENÇ Ali KAYGISIZ D. Gülseren D İ VLEK Ahmet KOÇAK Özcan KILIÇ Ercan GÜNEŞ Osman ARICI Mustafa KAPTAN.
Masallardaki Görüş Açısı. Sanatta Görüş Açısı Sanatta bir kimsenin resim yada manzaraya baktığı görüş açısıdır. “Görüş açısını” belirlemek için bir fotoğrafa.
OCAK AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR? OCAK AYINDA NELER YAPTIK?
Müze Nedir?.
HAZIRLAYANLAR SULTAN BİLİR NURSEL ÇINAR ESRA YAĞAN M. CAN KAZAN
HOBİLERİMİZ VE BİZ Kazanım: Hobilerin insan hayatındaki önemini belirtir. 11. Sınıf 26 nolu kazanım etkinliği.
KASIM AYINDA NELER YAPTIK? ETKİNLİKLERİMİZ KASIM AYI KAVRAMLARIMIZ KASIM AYI GEZİMİZ ŞENLİKKÖY POSTANESİ KASIM AYI TİYATROMIZ ÇİZGİ TİYATRO.
Avcılar Mehmetçik İlkokulu
BRANŞ BÜLTENİ.
4+4+4 Kesintili Eğitim Yasasının yürürlüğe girmesiyle birlikte , Eğitim ve Öğretim yılından itibaren, ilköğretim kurumlarında okutulacak haftalık.
TÜRKİYE’ DE MÜZECİLİK VE MÜZECİLİK TARİHİ
Sümbüller.
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtdaş BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci FEN LABORATUVARI Gülfer.
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKULUMUZUN BÖLÜMLERİNİ GEZEREK TANIDIK.
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
Genel bir anlatışla, düşünülen bir şeyi meydana getirmek özelliğindeki bilgilerin uygulanmasına ve o işi meydana getirmek için bilgi ve zekânın kullanılmasına.
EYLÜL AYI BRANŞ BÜLTENİ.
ATATÜRK’ÜN SANAT İLE İLGİLİ SÖZLERİ
OSMAN HAMDİ BEY ŞİLEN GÖK.
ŞUBAT AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Felsefe Performans Ödevi
EĞİTİM FAALİYETLERİ BİLGİLENDİRME BÜLTENİ 4/C SINIFI Eğitim-Öğretim Yıllı İkinci Dönemi.
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Beylerbeyi Sarayı/Oyuncak Müzesi
MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun HALK OYUNLARI Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Sibel Avcı BALE Seçil Akbaş BEDEN EĞİTİMİ Selim Kuruoğlu FEN LABORATUVARI George.
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
ERGENLE İLETİŞİM.
KASIM AYI BÜLTENİMİZDE NELER VAR?
ARALIK-OCAK AYI PARTİMİZ
BALE Seçil Akbaş MÜZİK Ebru Fidan DRAMA Osman Dursun BEDEN EĞİTİMİ Seda Cenci MODERN DANS Dinçkal Tunca BİLGİSAYAR Şebnem Özyurtda ş İNGİLİZCE Meltem.
GÖRSEL SANATLAR ETKİNLİKLERİ
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKUL BÖLÜMLERİ GEZİLEREK TANITILDI…
Türk-İslam Arkeolojisi
Yrd.Doç.Dr. Özcan PALAVAN
KOLLARI SIVAYALIM ZÜLAL ŞENLİK 2D 1344.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
Etnoğrafya Müzesini Geziyoruz
Türkiye' de Müzecilik ve Osman Hamdi Bey
MAYIS 2017 ÖZEL ATABEK ANAOKULU.
ÇAĞDAŞ TÜRKİYE YOLUNDA ADIMLAR / Sanat, Spor ve Atatürk
HAZIRLAYANLAR SULTAN BİLİR NURSEL ÇINAR ESRA YAĞAN M. CAN KAZAN
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
DRAMA UYGULAMALARI, DRAMANIN DİĞER SANAT ALANLARI İLE İLİŞKİSİ
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
SANATLAR VE MÜZE. Kültürel ya da tarihsel değeri olan nesnelerin toplanarak sergilendiği yerlere müze adı verilir. Müzeler, toplumların bilim ve sanat.
Dijital Öyküleme
OSMAN HAMDİ BEY HAZIRLAYAN AHMET REŞİT BOSTANOĞLU.
- Coğrafi konum (yeryüzü şekli, iklim…) Dinsel inanışlar
MÜZE EĞİTİMİ VE DÜNYADA MÜZE EĞİTİMİ UYGULAMALARI
BRANŞ BÜLTENİ.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
DUYGULARIM BEDENİMİ ETKİLER Mİ ?.
Müze Nedir? Sanat ve bilim eserlerinin veya sanat ve bilime yarayan nesnelerin saklandığı, halkagösterilmek için sergilendiği yer veya yapılara müze denir.Müzeler,
KASIM AYI BRANŞ BÜLTENİ.
Sunum transkripti:

BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014 BENDEN SANATA BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014

Çalışmanın Kapsamı Projeye hazırlık amacıyla görseller üzerinde empati çalışması yapıldı. Sınıf içinde hikaye okundu. Hikaye canlandırıldı. Karakterlerin çocuklar tarafından yapılan kuklalarla sunumu yapıldı. Bu çalışmayla heykel kavramına dikkat çekildi. Sınıftaki kil ile her öğrenciden heykel yapılması istendi. Yapılan heykel ile müze köşesi oluşturuldu. Mersi üniversitesinin heykel bölümüne gezi düzenlendi. Değişik materyallerden yapılan heykel çalışmaları uygulamalı olarak çocuklara gösterildi. Her heykelin bir ritmi var denilerek ritim ve müzik alanına geçiş yapıldı. Öğrenciler görsellerle hikayeler oluşturup sınıfta sunumlarını yaptılar. Öğrenciler Türkiye’de arkeoloji müzesini kuran kimdir soru ile hazırlık amaçlı ödevlendirildi. Arkeoloji Müzesine gezi düzelendi. Osman Hamdi eserlerinden sınıfta minik bir sergi oluşturuldu.

AMAÇLAR Bu yaş gurubundaki çocukların sanata karşı hazırlık bulunmuşluk düzeyini sınıf içi ve sınıf dışı etkinliklerle artırırken sanat yoluyla çocuğun kendini ve çevresindeki sanat eserlerini fark etmesini sağlamak.Aayrıca velilerde sanat ve sanat eserlerinin bulunduğu alanların çocuk gelişimi ve eğitimi üzerindeki olumlu etkisini , bu proje üzerinden fark ettirmek.

GEREKÇEMİZ Çalışmanın hedef grubundaki öğrencilerin anne-babalarının çalışan olması nedeni ile çocukları ile geçirdikleri zamanın sınırlı olması. Bununda bir sonucu olarak ailelerin çocukları ile okul dışında kalan zamanlarını büyük alış-veriş merkezlerinde ve bu merkezlerin kısıtlı olan oyun alanlarında geçiriyor olmaları.

İlk adım kendimi keşfetmese

Çocuklar duygu ve düşüncelerini yaptıkları heykellere yansıtırken

Heykel ve heykeltıraşlara merhaba demek için

Arkeoloji müzesinde geçmişe yolculuk

Kendi ritmini yakalamanın mutluluğu

Berlin Doğa Müzesi’ni görsellerle sınıfımıza taşıdık

Dedektif Amcanın da yardıma ihtiyacı olunca))

Osman Hamdi ile tanışmanın zamanı geldi

Dramasız olmaz

Ailem hep yanınmda

Projenin yansımalar

Heykeltıraş mı olsam arkeolog mu:(( Şimdilerde minik ILGIN arkeolog olmak için büyük düşler kuruyor…

Dinlediğiniz için teşekkür ederim. bedriyetomar@gmail.com