‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim HESAP VEREBİLİRLİK & PERFORMANS Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Advertisements

Toplumsal Cinsiyet Etki Değerlendirmesi
Duran Uygur
UZAKTAN EĞİTİM.
Eğitim İçeriğinin Sunumu
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI’na GENEL BAKIŞ
TÜRK İNŞAAT SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ MESLEKİ DİL EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ TÜRK İNŞAAT SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ MESLEKİ DİL EĞİTİMİNDEN BEKLENTİLERİ EVLAC GROUP/P1.
KİLİS HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
Resimlerin Kullanımı.
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
ULUSAL İSG AĞI TOPLANTISI AJANS’IN 2007 YILI ETKİNLİKLERİ SAKİNE OVACILLI 17 NİSAN 2007 ANKARA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
AB Eşleştirme Projesi, Ankara 6. Ders Haftası Carin Lindqvist-Virtanen
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
Raporlama. ● HAZIRLIK ● ARAŞTIRMA ● RAPOR- genel görünüm - pratik tavsiyeler ● GENEL YORUMLAR ARAŞTIRMA / RAPORLAMA.
/ 191 EğitimYöntemleri Mevlana Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Eğitimi Kursu 27 – 31 Mayıs 2013.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
İnteraktif eğitim anlayış bakış yöntem değişikliğidir.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi (Ulusal Ajans)
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
Liderin Kendini İfade Etme Becerisi. Grup Lideri; Kabul edici olmalı Kendi ihtiyaç ve duygularının farkında olmalı ve diğerlerinin ihtiyaçlarından ayırt.
Klinik Yetiştiricilik
Sunum Araçlarının Kullanımı
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİMDE EĞİTİCİNİN ROLÜ BİLGİSAYAR NEDİR? Bilgisayar, verileri belirli bir program mantığı içinde okuyarak, onları kendi anlayabileceği.
MERHABA.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Öğretim Teknolojileri ve İletişim Süreci
İletişim Sanatı 1.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
EĞİTSEL YAZILIMLAR GİRİŞ Sibel SOMYÜREK.
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA ETKİLEŞİM
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Hazırlayanlar : Elmas SOFU Müjde BALBAROS
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK NEDİR?
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SEMİNERİ 08-10/12/2009
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitimi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Eğitici Eğitimi
AİLEYE VERİLECEK GENEL ÖNERİLER 1.Çocuğunuzla normal çocuklarla nasıl iletişime giriyorsanız aynı şekilde sözlü iletişime girin. 2.Çocuğunuzla sözlü iletişime.
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
İletişim Becerileri Yapılandırılmış Grup Rehberliği Programı
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Klinik Yetiştiricilik ve COACH’luk Modeli Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 221.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
2. Ders: Poster ve Sunum Hazırlama
Yapılandırmacı Öğrenme
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. ETKİLİ OKUMA BECERİLERİ  Okurken anlamayı kontrol etmek Metin hakkında soru sormak ve cevaplamak Yüksek sesle okumak.
Eğitim Sunusunun Başlığı
BİL1007 BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI
İletişim Becerileri Yapılandırılmış Grup Rehberliği Programı Programın Düzeyi: Lise 1. sınıf öğrencileri Oturum sayısı : Beş Programın Genel Amacı : İletişim.
Dijital Öyküleme
Sunum Teknikleri - Prof.Dr. Durmuş Dündar Arş.Gör. Nurten Çalışkan
* Konunuzu buraya yazın
Projenin Amacı Projenin en temel amacı okul öncesi sınıflarında engeli olan çocuklarla çalışan öğretmenlerin sınıf içi yeterliklerinin artırılmasıdır.
Eğitim Sunusunun Başlığı
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

TR 07- FI- 022 Bir oturumdan en iyi faydayı nasıl sağlarsınız? Ne anlatacağınızı anlatın Anlatacağınızı anlatın Ne anlattığınızı anlatın

TR 07- FI- 023 Oturumu nasıl bitirirsiniz? Temayı kısaca özetleyerek Temel noktaları tekrarlayarak ve pekiştirerek Olumlu bir mesaj vererek

TR 07- FI- 024 Alıştırma: Sonuçlandırma Oturumunuzun son bölümünü hazırlayın. Aşağıdakileri dikkate alın:  Öğrenmenin değerlendirilmesi  Özet Bir meslektaşınızla paylaşın Oturumu değerlendirin

TR 07- FI- 025 Değerlendirme Grubunuzda, eğitim verirken heyecanınızı kontrol etme yöntemlerinin bir listesini yapın

TR 07- FI- 026 Kursun Özeti İyi hazırlık  Konunuzu ve dinleyici grubunu bilin  İçeriğe en uygun eğitim faaliyetlerini seçin  Çeşitlilik – öğrenme ve hafıza yöntemlerini en iyi şekilde kullanın Pratik  Kendi tarzınızı geliştirin  Soru sorma ve dinleme becerileri  Katılımcılarla etkileşim Zorlukları aşın  ‘3’ün Gücü’nü kullanın  Materyalleri, özellikle PowerPoint’i etkili kullanın  Kriz yönetimi yapın