MS-WORD TOBLO OLUŞTURMA
Word belgelerine tablo eklenmek istendiğinde kullanılan bir sekmedir.
Tablo oluşturmak için araç çubuğunda ki TABLO seçeneği tıklanır.
Tablo eklemek için TABLO sekmesinden EKLE seçilir.
TABLO’DAN EKLE Sekmesi seçildiğinde karşımıza böyle bir pencere çıkar.Buradan satır-sütun sayısı gibi özellikleri belirtildikten sonra TAMAM butonuna tıklanır.
Bu şekilde tablo oluşmuş olur.
Tablodaki satır,sütun,hücre veya tabloyu tamamen silmek için TABLO dan SİL seçeneği kullanılır.
Tablodaki satır,sütun,hücre veya tabloyu seçmek için TABLO dan SEÇ seçeneği kullanılır.
Tablo ile ilgili sığdırma işlemleri TABLO dan OTOMATİK SIĞDIR seçeneği ile karşımıza çıkan pencereden sığdırma işlemleri yapılır.
Tabloyu metne yada metini tabloya dönüştürmek için TABLO-DÖNÜŞTÜR seçeneği kullanılır.
Tablonun özelliklerini TOBLO-TABLO ÖZELLİKLERİ Seçeneğinden ayarlayabiliriz.
Tablo özelliklerinden tablo ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden satır ayarları yapılır.
Tablo özelliklerinden sütun ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden tablo ayarları yapılır. Tablo özelliklerinden hücre ayarları yapılır.
106502006 ÜMMÜHAN İKİZ 106502010 İRFAN ÇETİN