Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

A.İ.B.Ü. GEREDE MESLEK YÜKSEKOKULU
T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ HEYKEL BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM YILI HAZİRAN GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Eğitim Bilimleri Bölümü
ADÜ Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi Bölümü Stratejik Planı,

Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Mersin Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Stratejik Planı.
NÜKLEER TIP ANABİLİM DALI
S.Ü. MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ SİNEMA-TV BÖLÜMÜ 2008 – 2012 STRATEJİK PLANLAMA RAPORU Kasım, 2006.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ 2008–2012 STRATEJİK PLANI Şubat 2008.
T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GRAFİK BÖLÜMÜ
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Kız Teknik ve Meslek Lisesi Seramik ve Cam Teknolojisi Alanı
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
EDDY AKIM AYRIŞTIRICISI. MİSYONUMUZ, VİZYONUMUZ, TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde; sanayici, veli, esnaf ve sanatkârlarıyla.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
ME.Ü. EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ STRATEJİK PLANLAMA RAPORU
İÇERİK DURUM ANALİZİ Tarihi Gelişim
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Okulun Tarihçesi Okulumuz Uşak merkezde Cumhuriyet Mahallesi´nde kendi adını taşıyan sokak üzerinde bulunmaktadır.Yapımı 1995´te tamamlanmış ve 9 derslikli.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
İÇERİK GİRİŞ DURUM ANALİZİ Tarihsel Gelişim
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
ŞAHİNBEY-GAZİANTEP ÖZEL İDARE ANADOLU LİSESİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
YAVUZ SULTAN SELİM MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
OKUL MÜDÜRÜ 31 ÖĞRETMEN1 MEMUR 4 YARDIMCI PERSONEL BULUNMAKTADIR. 3 MÜDÜR YARDIMCISI.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
KURULUŞ Karabük Üniversitesinin 2007 yılında kurulmasıyla, Fen Bilimleri Enstitüsü 3 Yüksek Lisans Programı ile eğitime başlamıştır. Kurulduğu günden.
T.C. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ FİZYOLOJİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLANI.
SAĞLIK YÖNETİMİ TOPLULUĞU Yönetim, en geniş anlamda ortak bir amacı gerçekleştirmek için işbirliği içinde çaba gösteren birey ya da grupların.
OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Edinilen Unvan: Otomotiv Teknikeri Edinilen Ünvanın Düzeyi: Önlisans.
Gazi Üniversitesi Gazi Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Endüstriyel Tasarım Mühendisliği Bölümü Tanışma ve Tanıtım Toplantısı
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MİMARLIK BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ Özgün Değerlerimiz Etkinliklerimiz
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
elazığ organize sanayi bölgesi maden meslek yüksekokulu
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Makine Mühendisliği nedir?
Metalurji Teknikeri nedir?
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı hale gelmeleri sağlanır Bu programda öğrenciler; Temel Sanat Eğitimi, Temel Seramik Eğitimi,Temel Tasarım, Endüstriyel ve Sanatsal Seramik, Seramik Teknolojisi, Genel Sanat Tarihi ve Seramik Tarihi, Günümüz Dünya Sanatı, Restorasyon ve Konservasyon, Ergonomi, Bilgisayar Destekli Tasarım ve Mesleki İngilizce v.b. dersleri alırlar. 4. sınıfa gelinceye kadar Sanat ve Endüstriyel Seramik derslerini ortak alan öğrencilerimiz, son sınıfta Sanat ya da Endüstri Seramiği derslerini seçerek bir mezuniyet projesi hazırlayarak mezun olurlar.

Akademik Personel Sayıları Akademik Personel Sayıları

YILLARA GÖRE YAYINLAR, BİLİMSEL VE SANATSAL ETKİNLİKLER VE ÖDÜLLERİN DAĞILIMI Etkinlikler UlusalU.arasıUlusalU.arasıUlusalU.arasıUlusalU.arasıUlusalU.arasıUlusalU.arası Öğretim Elemanı Sergisi Öğrenci Sergisi Sempozyum 1 Araştırma Gezisi Workshop Öğrenci Ödüller 11 Konferans 1 Toplam

Paydaşlar Hizmet Alanları Çalışanlar Temel Ortak Stratejik Ortak Akademik Personel - - İdari Personel - - Öğrenciler - - Veliler Y.Ö.K - - Rektörlük - - Sektördeki Fabrikalar Paydaşlar

BÖLÜMÜMÜZÜN ZAYIF YÖNLERİ VE KARŞILAŞABİLECEĞİ TEHDİTLER Fakültemizin halen kendine ait bir binası olmadığından, gerek atölye ve gerekse de derslikler açısından çok ciddi sıkıntıları vardır. Şu an kullanılmakta olan bina, Güzel Sanatlar Fakültesi’nin gereksinimlerine yetmemektedir. Güzel Sanatlar eğitimi ve bunun içerisinde de Seramik Bölümünde verilen eğitim, görselliği ağırlıklı olarak kullanmaktadır. Ne var ki, Fakültemiz, Seramik Sanatı ile ilgili yazılı ve görsel kaynak gereksinimlerini karşılayacak düzeyde değildir. Bölüm arşivi ve dersliklerin teknolojik donanımı gibi konularda eksiklikler söz konusudur. Bu sorun bölümdeki öğretim elemanlarının kişisel olanakları aracılığıyla giderilmeye çalışılmaktadır.

DEĞERLER Misyonumuzun yerine getirilmesinde aşağıdaki değerlere sahip olunmasının gerekliliğinin vazgeçilmez olduğuna inanılmaktadır. Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı olmak, Adil olmak, Yaratıcılık, Seçkinlik, Akademik özgürlük, Akılcılık, Dürüstlük, Güvenilirlik, İdealist olmak, İşbirliğine açık olmak, Liderlik, Saygılı olmak, Eşitlik, Toplumsal sorumluluk Çevre bilinci, Eğitim, Araştırma Ve İfade Özgürlüğü Hoşgörülü olmak, Bilime ve Sanata İnanmak

Stratejik Amaç Bölümümüz sanat eğitimi ve öğretiminde kaliteyi istenilen düzeye getirebilmek için; Dünya standartlarında gelişen teknoloji, bilim ve sanatın ışığında sürdürmeyi amaçlamaktadır. Sahip olduğumuz misyonla belirlediğimiz vizyonumuza ulaşmak, Mersin Üniversitesi’nin vizyonuna ulaşmasına katkıda bulunmak ve zayıf yönlerimizi güçlendirmek amacıyla belirlediğimiz stratejik amaçlarımız ve bu amaçlara ulaşmadaki hedeflerimizin rolü ve önemi aşağıda yer almaktadır

Stratejik Hedef Etik ve hukuk kurallarına uygun kurum disiplinini oluşturmak Yan dallarımızı ve destek dallarımızı daha geliştirebilmek. Seramik ve seramik teknolojisi üreten sanayiye danışmanlık, tasarım ve geliştirme hizmetlerini sunarak karşılığını kurum ve çalışanlar adına değerlendirmek Sanat Eğitimi-Öğretimi ve araştırmayı yeniden çağdaş düzeyde planlamak ve bu planı uygulamak Toplumun büyük kesiminin tercih ettiği bir sanat eğitimi kurumu olmak Çağdaş bilgi, teknoloji ve iletişim ağının her alanda sunduğu hizmetlerden faydalanmak Çalışanların performanslarına göre değerlendirmek Seramik sanatı ve endüstrisi alanlarında aranılır bireyler yetiştirmek Öğretim Elemanı ve Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sergi ve yayın kalitesi, sayısı ve bilgi paylaşımını arttırmak ve Erasmus Programına katılımlarını sağlamak Öğrencilerin ilgi duydukları ve yetenekli oldukları alanda bilgi birikimlerini artırmaları için yan dal da eğitim almalarını sağlamak. Lisansüstü eğitim programlarının 2012’e kadar açabilmek için gerekli eğitim kadrosunu oluşturmak Başarılı öğrencilerin daha kısa sürede mezun olmalarına ve öğrencilerin başarısız oldukları ya da alamadıkları dersleri alabilmelerine olanak sağlayan ve verimliliğin artmasına katkıda bulunan yaz dönemi eğitim programlarını açmak Seramik atölyelerinin fiziki durumunun iyileştirilmesi için alt yapı projelerinin geliştirerek tamamlamak Kuruluşumuzdan bu yana gelişen teknolojilere uygun şekilde, akademik personel ve Öğrenci kullanımına yönelik bölüme ait bilgisayar ve kimya laboratuarlarının oluşturmak

MALİYETLENDİRME Alçı atölyesinin geliştirilmesi Serbest tasarım atölyelerinin geliştirilmesi Baskı atölyesi kurulması Seramik teknolojisi laboratuarı kurulması Sırlama atölyesi kurulması Bilgisayar laboratuarının kurulması Araştırma alt yapısının geliştirilmesi Uygulama atölyeleri için sarf malzeme gideri Araştırma ve teknik gezi giderleri TOPLAM