Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2012-2013 ÖĞRETİM YILI HAZİRAN 2013. GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2012-2013 ÖĞRETİM YILI HAZİRAN 2013. GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ."— Sunum transkripti:

1 2012-2013 ÖĞRETİM YILI HAZİRAN 2013

2 GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ

3 MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI

4 MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI Akademik personel sayılarımız; 1 Prof.Dr, 3 Doç., 2 Yard.Doç., 1Yard.Doç. başvurusunu yaptı, 2 doktorasını tamamlayan Araş.Gör. İçin kadro başvurusunda bulunuldu, İç Mimarlık Bölümü’nde 5, Mimarlık Bölümü’nde 1 ad. ÖYP Arş.Gör. Araş.Gör. Kadrosunda bulunan öğretim elemanları Öğr.Gör. Kadrosuna atandı.

5

6 İDARİ PERSONEL SAYILARIMIZ

7 MEVCUT DURUM EĞİTİM-ÖĞRETİM-ARAŞTIRMA

8 MEVCUT DURUM ÖĞRENCİ SAYILARIMIZ

9

10 SAYILARLA FAKÜLTEMİZ

11

12 2011-2013 TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRMASI

13 2011-2013 TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIMASI

14 2011-2013 TABAN VE TAVAN PUANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

15 FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

16 MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

17 FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

18 İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

19 FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

20 ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

21 FAKÜLTEMİZ BÖLÜMLERİNİ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

22 MODA TASARIMI BÖLÜMÜNÜ İLK 5 SIRADA TERCİH EDEN ÖĞRENCİ SAYILARI

23 2011 KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ LİSE

24 2011 KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

25 2012 KAYITLI MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

26

27 2012 KAYITLI İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

28

29 2011 KAYITLI MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

30

31 2012 KAYITLI MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

32

33 2011 KAYITLI ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

34

35 2012 KAYITLI ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ

36

37 FAKÜLTEMİZİ TERCİH EDEN ÖĞRENCİLERİN GELDİKLERİ İLLERE GÖRE DAĞILIMI

38

39

40

41

42

43

44

45 ÖĞRENCİ BAŞARI DURUMLARI 2011-2012 –2012-2013 ÖĞRETİM YILI GÜZ VE BAHAR DÖNEMİ(%) (GNO>2.00)

46 ÖĞRENCİ BAŞARI DURUMLARI 2011-2012 –2012-2013 ÖĞRETİM YILI GÜZ VE BAHAR DÖNEMİ ONUR BELGESİ ALAN ÖĞRENCİ SAYILARI

47 ÖĞRENCİ BAŞARI DURUMLARI 2011-2012 –2012-2013 ÖĞRETİM YILI GÜZ VE BAHAR DÖNEMİ YÜKSEK ONUR BELGESİ ALAN ÖĞRENCİ SAYILARI

48 MİMARLIK BÖLÜMÜ-MART 2013 ITIBARIYLE MODA TASARIMI BÖLÜMÜ İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ

49 ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ

50 İKİNCİ ANADAL /YANDAL ÖĞRENCİ SAYILARIMIZ- MART 2013 İTİBARİYLE

51 SOKRATES-ERASMUS DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA 2011-2012/ 2012-2013 ÖĞRETIM YILLARINDA GİDEN/GELEN ÖĞRENCİ SAYILARIMIZ

52

53 SOKRATES-ERASMUS DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA 2010-2011/ 2012-2013 ÖĞRETIM YILLARINDA DERS VERME VE EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ KAPSAMINDA GİDEN ÖĞRETİM ELEMANI SAYILARIMIZ

54 FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI KAPSAMINDA YURT DIŞINA GİDEN/GELEN ÖĞRENCİ SAYILARI

55 MEZUN SAYILARIMIZ

56 LİSANS ÜSTÜ ÖĞRENİMİ GÖREN ÖĞRENCİ SAYILARI

57

58 MEVCUT DURUM ETKİNLİKLER-YAYINLAR-ARAŞTIRMALAR

59

60 2011 TEMMUZ- 2012 HAZİRAN/ 2012 HAZİRAN-2013 HAZİRAN MİMARLIK BÖLÜMÜ ETKİNLİKLERİ

61 2011 TEMMUZ- 2012 HAZİRAN/ 2012 HAZİRAN-2013 HAZİRAN İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ ETKİNLİKLERİ

62 2011 TEMMUZ- 2012 HAZİRAN/ 2012 HAZİRAN-2013 HAZİRAN MODA TASARIMI BÖLÜMÜ ETKİNLİKLERİ

63 2011 TEMMUZ- 2012 HAZİRAN/ 2012 HAZİRAN-2013 HAZİRAN ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ ETKİNLİKLERİ

64 MİMARLIK BÖLÜMÜ YAYINLAR

65 ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ YAYINLAR

66 MODA TASARIMI BÖLÜMÜ YAYINLAR

67 İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ YAYINLAR

68 PROJELER: BAP PROJESİ: Mimarlık Bölümü: 2 İç Mimarlık Bölümü: 2 Moda Tasarımı Bölümü: 1 Endüstriyel Tasarım: 2 TÜBİTAK PROJESİ:


"2012-2013 ÖĞRETİM YILI HAZİRAN 2013. GÜNDEM MEVCUT DURUM İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM, ARAŞTIRMA İYİLEŞME ÇALIŞMALARI STRATEJİLERİMİZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları