ÖYP BİLGİLENDİRME TOPLANTISI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENETÇİ BELGESİ VİZE İŞLEMİ
Advertisements

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Bölüm koordinatörünün gidilecek kuruma bildirmesi için gerekli olan bilgiler bölüm koordinatörüne ulaştırılır. Ad , Soyad Doğum tarihi Fakülte Bölüm Gideceği.
Farabi Değişim Programı Tanıtım Prof. Dr. Şaban ÇALIŞ YÖK Başkan Danışmanı Ulusal Öğretim Elemanı ve Öğrenci Değişim Komisyonu Üyesi Ankara Üniversitesi.
MTA BALIKESİR KUZEYBATI ANADOLU BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
T.C KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri İçin Akış Şeması Tuşları Kullanarak akışı takip.
ÖYP YAZIŞMALARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Erhan AKKAŞ Araştırma Görevlisi
Nevşehİr Ünİversİtesİ
Farabi Değişim Programı Tanıtım. Farabi Değişim Programı2 Sunumun İçeriği 1.Yasal Dayanakları 2.Kapsamı 3.Özellikleri 4.Araçları 5.Organizasyonu 6.Bileşenleri.
YIL SONU YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER ve HATIRLATMALAR
Ö Ğ R E T İ M Ü Y E S İ Y E T İ Ş T İ R M E P R O G R A M I (Ö Y P ) Ö Z E T Ş E M A S I • Şemada, Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) ile ilgili aşamalar.
ADAY ÖĞRENCİ BAŞVURU BELGELERİNİN HAZIRLANMASI Adet Aday Öğrenci Başvuru Formu (Duyurular Bölümündeki linkten indirebilirsiniz) 2- 2 Adet Transkript.
1 MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK YILI PERSONEL HAREKETLİLİĞİ ORYANTASYON TOPLANTISI DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ MEHMET AKİF ERSOY.
BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR PROJELER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
ÖYP SÜREÇ. AMAÇ Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, lisansüstü eğitim verme imkânına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı.
Lİsansüstü Yönetmelİğİne İntİbakta Boğazİçİ Ünİversİtesİ UygulamalarI
OMU – ÖYP OFİSİ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI (BİLGİLENDİRME TOPLANTISI KASIM, 2012) Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM.
Uluslararası Akademik İlişkiler Kurulu
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ (Tebliğ No: 2005/4)
Farabi Değişim Programı Tanıtım Toplantısı Öğrenci Değişimi Prof. Dr. Ş aban ÇALI Ş ’ın tarihli sunumundan alınmı ş tır.
Erasmus Bölüm Koordinatörleri Toplantısı
Yrd. Doç. Dr. İsmail SEZER ÖYP KURUM KOORDİNATÖRÜ
 Farabi Değişim Ofisi  Giden Öğrenci  Gelen Öğrenci.
ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI (ÖYP)
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Erasmus Hareketliliği
BOZOK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
KAMU KURUM VE KURULUŞLARI
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
2012PARASAL SINIRLAR (1) 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu (35 inci madde) Parasal Sınırlar ve Oranlar Genel Tebliği a) Yapım işleri.
ERASMUS PROGRAMINA KATILACAK OLAN ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEMELERİ GEREKEN YOL Yrd. Doç. Dr. Sevinç Hatipoğlu Erasmus Öğrenci Sorumlusu
Ödeme Talep Formu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Öğrenci Hareketliliğinde Erasmus Koordinatörlerinin İzlemeleri Gereken Yol Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus.
ERASMUS DEĞİŞİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÖNEMLİ VE TESLİM EDİLECEK BELGELER Yrd. Doç. Dr. Sevinç HATİPOĞLU İstanbul Üniversitesi Erasmus Kurum Koordinatörü
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
ÖN ÖDEME (AVANS) İŞLEMLERİ
BAP KOORDİNASYON BİRİMİ BİLGİLENDİRME NOTU SEYAHATLERDE YAPILMASI
AVANS MAHSUBU ( KAPATILMASI) İÇİN GEREKLİ BELGELER 1.FATURA 2.MUAYENE TESLİM TUTANAĞI 3.MAKİNE TECHİZAT ALIMI VARSA YÜRÜTÜCÜNÜN BAĞLI OLDUĞU BİRİMDEN ALINACAK.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI. Mevlana Değişim Programı, Türkiye’de yurt içinde eğitim veren yükseköğretim kurumları ile yurt dışında eğitim veren yükseköğretim.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
TURNUVALARA KATILIM İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.  Kurum/Kuruluşlar tarafından ilan edilen sportif faaliyetler değerlendirilir.
BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR PROJELER KOORDİNATÖRLÜĞÜ
ÖDEME EMRİ BELGESİNİN EKLERİ VE TANIMLARI
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI FARABİ GİDEN - GELEN ÖĞRENCİ VE ANLAŞMA SORUMLUSU BİL. İŞL. GÖKHAN ÖZDEMİR.
Erasmus Programı Personel Hareketliliği Faaliyeti Bilgilendirme Toplantısı Dış İlişkiler Ofisi.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Ö ğ retim Üyesi Dı ş ındaki Ö ğ retim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalar GÜMÜ Ş HANE ÜN İ VERS İ TES İ REKTÖRLÜ Ğ Ü PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
2008/2 Sayılı Tasarım Desteği Hakkında Tebliğ
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
2547 SAYILI KANUNUN EK 38. MADDESİ
2547 SAYILI KANUNUN EK 38. MADDESİ
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
2008/2 TASARIM DESTEĞİ TEBLİĞ VE GENELGE
Sunum transkripti:

ÖYP BİLGİLENDİRME TOPLANTISI PROGRAM Açılış Rektörümüz Sn. Prof.Dr. Sadettin HÜLAGÜ’nün konuşması ÖYP Koordinatörlüğünün bilgilendirme sunumu Sorular ve Cevaplar Kapanış

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ÖYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ

SUNUM İÇERİĞİ ÖYP Programı Genel Tanıtımı Üniversitemizde ÖYP Programı ÖYP Yabancı Dil Eğitimi İşleyişi ÖYP Kaynak Kullanımı İşleyişi ÖYP Bilgi Formu Soru-Cevap

ÖĞRETİM ÜYESİ YETİŞTİRME PROGRAMI (ÖYP) AMAÇ ÖYP, lisansüstü eğitim verme imkanına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı olan diğer yükseköğretim kurumlarının araştırma görevlilerine lisansüstü eğitim yaptırılması yoluyla öğretim üyesi yetiştirilmesine yönelik bir programdır.

Üniversitemizde ÖYP Kocaeli Üniversitesi’nde 2015 Şubat ayı itibarıyla 130 adet ÖYP’li araştırma görevlisi lisansüstü eğitimlerine devam etmektedir. Tabi Olduğu Maddeye Göre ÖYP Dağılımı Enstitüler Bazında 33. Madde kapsamında KOÜ’de görevli (35. Madde kapsamında başka kurumlara giden) 109 (15) Fen Bilimleri Enstitüsü 46 Sağlık Bilimleri Enstitüsü 24 35. Madde kapsamında KOÜ’ye gelen 21 Sosyal Bilimler Enstitüsü 60 Toplam 130

KOÜ ÖYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ Koordinatör : Doç. Dr. Ümit ALNIAÇIK Koordinatör Yrd : Yrd. Doç.Dr. Başar UYAR Mali İşler : Sezen GÜRLÜK Adres : Öğrenci Yemekhanesi Üst Katı Telefon: 38 84 E-posta: oyp@kocaeli.edu.tr Web : oyp.kocaeli.edu.tr

ÖYP USUL VE ESASLAR http://www.yok.gov.tr/web/oyp/usul-ve-esaslar ÖYP Araştırma Görevlilerinin Sorumlulukları Araştırma görevlileri, yükseköğretim kurumlarında yapılan araştırma, inceleme ve deneylerde yardımcı olan ve yetkili organlarca verilen ilgili diğer görevleri yapan öğretim yardımcılarıdır. ÖYP kapsamında atanan araştırma görevlileri, lisansüstü eğitim yaptıkları yükseköğretim kurumunun ilgili kararlarına uymakla yükümlüdür.

ÖYP YABANCI DİL EĞİTİMİ (YURT İÇİNDE) ÖYP kapsamında yükseköğretim kurumlarına atanan ve yabancı dil puanı 65'in altında olan araştırma görevlileri ÖYP puanları ve tercihleri esas alınarak merkezi yerleştirme sistemi ile YÖK’ün belirlediği yurtiçindeki yükseköğretim kurumlarına altı ay süreyle dil eğitimi almak üzere yerleştirilir. 2547 sayılı Kanunun 39 uncu maddesine göre görevlendirilirler Eğitimlere katılım ve devam zorunlu... Dil eğitimine mazeretsiz olarak toplam 10 (on) iş günü devam etmeyenlerin kadro ile ilişikleri kesilir.

ÖYP YABANCI DİL EĞİTİMİ (YURT DIŞINDA) ÖYP araştırma görevlileri, istekleri halinde yabancı dil eğitimi için en fazla altı ay süreyle yurtdışına gönderilebilir. Koşullar: a) Başvuru tarihinden önceki beş yıl içinde alınmış olmak kaydıyla, eğitim almak istedikleri yabancı dile ilişkin yabancı dil sınavından en az 65 puan almış olmak ya da eşdeğerliği ÖSYM tarafından kabul edilen yabancı dil sınavlarından eşdeğer puan almış olmak, b) Yurtdışındaki bir yükseköğretim kurumundan yabancı dil eğitimi için antetli ve imzalı kabul belgesi almak.

YABANCI DİL EĞİTİMİNİN TAMAMLANMASI Yurtiçindeki yabancı dil eğitimini tamamlayan ÖYP araştırma görevlileri, başkaca bir işleme gerek kalmaksızın kadrolarının bulunduğu yükseköğretim kurumlarına dönerler ve kurumlarını bilgilendirirler. Ancak ÖYP araştırma görevlisi olarak atandığı tarihten itibaren; yabancı dil puanı 50'nin altında olan araştırma görevlilerinin bir yılın sonunda, yabancı dil puanı 65'in altında olan araştırma görevlilerinin ise iki yılın sonunda kadroları ile ilişikleri kesilir.

ÖĞRENİM SÜRESİ ÖYP araştırma görevlilerinin öğrenim süreleri Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliğinde belirlenen azami öğrenim süreleridir. Yabancı dil puanlarının 65′in altında olması nedeniyle yabancı dil eğitimi almaları durumunda Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliğinde belirlenen azami öğrenim sürelerine 6 ay eklenir

ÖYP KAYNAK KULLANIMI YÖK tarafından her bir ÖYP araştırma görevlisi için öğrenimi süresince eğitim‐öğretim ve araştırma faaliyetlerinde kullanılmak üzere ilgili yükseköğretim kurumuna belirli miktarda finansal kaynak aktarılır. Bu kaynak: a) Proje Giderleri: Lisansüstü eğitim için gerekli alımlar, temel ofis ekipmanları, sarf malzemeleri, makine-teçhizat ve hizmet alım, bakım ve onarım harcamaları, b) Seyahat Giderleri: ÖYP araştırma görevlilerinin ile bunların danışmanlarının yılda 15 günü aşmayacak şekilde yurtiçi ve yurtdışı bilimsel amaçlı toplantılara katılmaları için kullanılır

YENİ ATANAN ÖYP’LİLER İÇİN KAYNAK AKTARIM TALEBİ ÖYP’li araştırma görevlisi kuruma atandıktan sonra, YÖK’ten üniversiteye kendi adına kaynak aktarımı için aşağıdaki belgelerle birlikte ÖYP Koordinatörlüğü’ne başvurur. Göreve Başlama yazısı. Öğrenci Belgesi Yabancı Dil Belgesi Transkript Koordinatörlük tarafından “Yöksis Bilgi Sistemine” bilgi girişleri yapılarak Üniversitemiz Yönetim Kurulunun onayına sunulur. Onaylanan kaynak kullanım talepleri Rektörlük aracılığıyla YÖK’e bildirilir.

ÖYP KAYNAK KULLANIMI YÖK Tarafından her bir ÖYP araştırma görevlisi için üniversitelere aktarılan kaynak miktarı şöyledir: Kullanım Amacı Yüksek Lisans Doktora Bütünleşik Doktora Proje Giderleri 10.000 20.000 Seyahat/Etkinlik Katılım 30.000 Toplam 50.000 Bu kaynakların kullanılabilmesi için, ilgili bütçenin YÖK tarafından Üniversitemiz hesaplarına aktarılmış olması ve kaynak kullanım onayının verilmiş olması gereklidir. YÖK tarafından kaynak aktarımı yapılmayan ve koordinatörlüğümüzce ödeneğinin olduğuna dair onay verilmeyen Araştırma Görevlileri Mal ve hizmet alımı yapamazlar.

PROJE GİDERLERİ İÇİN KAYNAK KULLANIMI Ödenek dağılımı; 03.02 Tüketime Yönelik Mal ve Malzeme Alımı (Kırtasiye vb. sarf malzemesi alımları) 03.05 Mal ve Hizmet Alımları (Yurtiçi Bilimsel Etkinlik katılım ücreti ödeme) 03.07 Menkul Mal Alım Gideri (Demirbaş alımları) şeklinde yapılmaktadır.

MAL VE HİZMET ALIM SÜRECİ İlgili ÖYP’li için YÖK tarafından Üniversitemiz hesabına kaynak aktarımı yapılmış ve kaynak kullanım onayı verilmiş olmalıdır. SATIN ALMA ÖNCESİNDE Kaynak kullanma başvuru dilekçesi doldurulur. Danışman ve Araştırma Görevlisi tarafından imzalanır. En az 3 firmadan fiyat teklifi alınır (Proforma faturalar temin edilir) Piyasa Fiyat Araştırma tutanağı KDV hariç tutarlar üzerinden doldurulur. (Danışman ve Araştırma Görevlisi tarafından imzalanır) En düşük teklifi veren firmadan “vergi borcu yoktur” yazısı alınır.(2000TL üzeri) Bu evrakların hepsi bir dosya halinde onay için ÖYP Koordinatörlüğüne teslim edilir. ÖYP KOORDİNATÖRLÜĞÜNÜN ONAYINDAN SONRA En düşük teklifi veren firmadan alım yapılır (fatura KOÜ ÖYP Koordinatörlüğü adına kesilmelidir) Ürünler teslim alındıktan sonra bağlı olunan Enstitü/Fakülte Muhasebe servisine müracaat edilerek ayniyat işlemleri yapılır. (Malzeme Muayene raporu ve Taşınır İşlem fişi hazırlanır) Ayniyat işlemleri tamamlandıktan sonra fatura ve diğer evraklar (asılları) koordinatörlüğe teslim edilir. Koordinatörlük tarafından ihale onay belgesi ve muhasebe işlem fişi düzenlenerek ödeme gerçekleştirilir.

Kaynak Kullanma Başvuru Dilekçesi

ÖYP SEYAHAT KAYNAKLARININ KULLANIMI 1) ÖYP Seyahat desteği kullanacak olan araştırma görevlisi öncelikle kadrosunun bulunduğu fakülte/enstitüye yurtiçi/yurtdışı görevlendirme için başvurur. Fakülte/Enstitü yönetim kurulunda ÖYP’li araştırma görevlisinin seyahat başvurusu görüşülerek görevlendirme ile ilgili yönetim kurulu kararı ve rektörlük onayı alınır. Enstitü/Fakülte Yönetim Kurulu kararı ve Rektörlük onay yazısında “yolluk, yevmiye, katılım ücreti, konaklama giderleri ÖYP bütçesinden karşılanmak üzere” ifadesinin yer alması gerekmektedir.

ÖYP SEYAHAT KAYNAKLARININ KULLANIMI 2) Araştırma görevlisi seyahat kaynağı kullanma başvuru dilekçesini doldurarak ekleriyle birlikte ÖYP Koordinatörlüğü’ne ileterek başvurusunu yapar. Dilekçe Ekleri: İlgili Fakülte/Enstitü Yönetim Kurul Kararı ve Rektörlük oluru Bildiri kabul (davet) yazısı, Sempozyum/kongre yada bilimsel etkinliğin ilan edildiği web sayfasında organizasyon komitesinin bulunduğu kısım Sunulacak olan bildirinin 1. sayfasının fotokopileri. Bilimsel etkinliğe danışman da dahil olacaksa dilekçenin altına danışmanın da adı soyadı ve imzası dahil edilecektir. Yurtiçi görevlendirmelerde en az 30 gün, yurtdışı görevlendirmelerde en az 60 gün öncesinden başvurunun yapılması gerekmektedir.

ÖYP SEYAHAT KAYNAKLARININ KULLANIMI 3) Kısa süreli bu seyahatlerden, Danışmanlığını yaptığı ÖYP araştırma görevlisinin alanı/tez çalışması ile ilintili olmak üzere ve birlikte gidilmesi koşuluyla danışmanı da faydalanabilir Danışman yurtdışı seyahatte yüksek lisans süresince en fazla 1 kez; doktora süresince en fazla 2 kez ÖYP desteğinden faydalanabilir. Danışmana ödeme yapılabilmesi için görevlendirme talep dilekçesi ile birlikte, ilgili ÖYP Araştırma Görevlisinin Danışmanı olduğuna ilişkin Enstitü Yönetim Kurulu kararı da gerekmektedir. Bunun yanı sıra Danışmanın görevlendirme talep dilekçesi, Fakülte Yönetim Kurulu kararı ve Rektörlük onay yazısında da “yolluk, yevmiye ve katılım ücretinin Danışmanı olduğu ÖYP Arş.Gör. …………….. ’nın ÖYP bütçesinden karşılanmak üzere” ifadesi yer alacaktır.

ÖYP SEYAHAT KAYNAKLARININ KULLANIMI 4) Seyahat desteği, seyahatten önce (avans olarak) veya seyahatten döndükten sonra ödenebilir: Avans talebinde bulunmak için ÖYP web sayfamızdaki formlar kısmındaki avans talep formu(üç nüsha olarak hazırlanacaktır) ve hesap dilekçesi doldurularak seyahate gitmeden 15 gün önceden koordinatörlüğümüze başvurulmalıdır. Alınan avansın, hesaba geçtikten sonra bir ay içinde kapatılması gerekmektedir. Aksi halde kanuni faiz işletilir. Avans, talep dilekçesinde belirtilmiş olan hesaba geçmeden fatura kestirilmemelidir.(Uçak,Katılım,konaklama vb) Avanstan artan miktar olması durumunda, Üniversitemiz Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı Veznesine “avans iadesi” yapılarak dekontu avans kapatma evrakına eklenir.

AVANS TALEP FORMU

ÖYP SEYAHAT KAYNAKLARININ KULLANIMI 5) Seyahatten döndükten sonra yolluk beyannamesi formu doldurularak ekinde; Türkçe tercümeleri ile beraber kongre davet yazısı Türkçe tercümeleri ile beraber katılım belgesi Türkçe tercümeleri ile beraber katılım ücreti alındı belgesi (ASLI GİBİDİR kaşesi ve imzası olmak şartıyla; kongre davet yazısı, katılım belgesi ve katılım ücreti alındı belgelerinin fotokopileri de kabul edilebilir.) Otobüs/Tren/Uçak bileti/ faturası ve kabine biniş kartları Pasaportun, kimlik bilgilerinin ve ilgili ülkeye giriş-çıkış yaptığı sayfaların fotokopisi Sempozyum/kongre program kapak ve sunulan bildirinin olduğu sayfaların fotokopisi Muhasebe işlem fişi, yolluk bildirimi ve döviz kur belgesi koordinatörlüğümüzde hazırlanacaktır.

YOLLUK BEYANNAMESİ

Her Dönem sonunda koordinatörlüğe bilgi formu verilmelidir. KOÜ ÖYP ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ BİLGİ FORMU Her Dönem sonunda koordinatörlüğe bilgi formu verilmelidir.

KOÜ ÖYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ Teşekkür Ederiz. SORULAR & GÖRÜŞ VE ÖNERİLER KOÜ ÖYP KOORDİNATÖRLÜĞÜ Koordinatör : Doç. Dr. Ümit ALNIAÇIK Koordinatör Yrd : Yrd. Doç.Dr. Başar UYAR Mali İşler : Sezen GÜRLÜK