ÇAĞIN DEĞİŞEN MOBİLYA ANLAYIŞINA SİZ YÖN VERİN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
ADOPEN.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
“DEGERLERİMİZİN SİGORTASI”
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
ÜCRET SİSTEMLERİ VE VERİMLİLİK
Müşerref Üstek.
RENKLİ VE EĞLENCELİ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAYA HAZIR MISINIZ ?
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A. Ş
RABİA ALYAĞIZ HALİT SEYMEN
ECZACIBAŞI İLAÇ.
SAĞLIKLI NESİLLERLE MUTLU BİR GELECEĞE
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Türk Tuborg Bira ve Malt Sanayii A
 Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek süngerin.
GÜLOĞLU YAYIN GRUBU.
1 YASED BAROMETRE 18 MART 2008 İSTANBUL.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
TARİHÇE Dünden bugüne "Marshall" 1954  Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor 1958  Türkiye'nin ilk alkid üretimi Marshall.
EKOTEN TEKSTİL A.Ş. 7 li grup 3 lü vardiya çalışma sistemi
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
1 ÜNİVERSİTE – SANAYİ İŞBİRLİĞİNDE KOSGEB DESTEKLERİ (Serhan EKER – 2008 Aralık)
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.
DÜŞLE,YAP,OLSUN…. KURUCUSU 17 Ocak 1925 tarihinde Rodos'ta doğan Selçuk Yaşar, orta ve lise tahsilini İstanbul'daki Fransız Saint Joseph Lisesi'nde yapmış,
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’

Keskino ğ lu şirketi 1963 yılında İ smail Keskino ğ lu ve o ğ ulları Fevzi ile Mehmet Keskino ğ lu tarafından Manisa’nın Akhisar ilçesinde kurulmuştur.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
KOBİ’LER VE KOBİ’LERİN ORTAK ÖZELLİKLERİ
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
ERK İSG&İK –
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
1984 yılında kurulan ve 1994 yılında Zorlu Holding bünyesine katılan Vestel, bugün Holding’in amiral gemisi olarak tüketici elektroniği, dijital ürünler.
1954-Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor
TARİHÇESİ Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak işlem görmekte.
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Ticari Kararlarda Piyasa Emisyonu ve Kredi-Risk Yönetiminin Önemi
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
ODTÜ İŞLETME Özel sektör ve kamu kuruluşlarının, değişen çevre koşullarına uyum göstererek, etkili, kârlı ve verimli bir şekilde yönetilmelerine.
GİRİŞİMCİ.
Logo.
Tarihçe Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.
TCHİBO Ağahan köse
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
KARİYER YÖNETİMİ WEB SİTELERİ
Sunum transkripti:

ÇAĞIN DEĞİŞEN MOBİLYA ANLAYIŞINA SİZ YÖN VERİN SAHİP BENİ YATAŞA GÖTÜR

TARİHÇESİ: Yataş ‘ın temelini oluşturan Sütaş A.Ş. 1976 yılında Anadolu’da ilk sünger fabrikası olarak kurulmuştur. 1979 yılında tesis yatırımlarını büyüterek süngerin yanı sıra süngerli yatak üretimine başlamıştır. 1981 yılında yaylı yatak üretmiştir. 1987 yılında ev tekstil ürünleri üretmeye başlamıştır. 1993 yılında yataklı kanepe ve koltuk takımları üretimine başlamıştır. Yataş zamanla ürün gamını geliştirmiş ve Yataş markasına olan güveni,zengin hizmet anlayışı ve kalitesi ile pekiştirmiştir. Sektörünün önde gelen üreticilerinden biri olan Yataş,bugün;5 fabrikası , 1450 çalışanı , 800 satış noktasıyla, hizmet vermektedir. -Kuruluşundan bu yana her geçen gün gelişen teknolojisi ve artan kalitesi ile bir dünya şirketi olma yolunda emin adımlar ile ilerleyen Yataş, dış pazarlara açılma serüveninde önemli yollar kat etmiş ve 48 ülkeye ihraç yapan bir şirket haline gelmiştir. -ABD,İngiltere,Hollanda,Almanya,Macaristan,Bulgaristan,İsviçre,Rusya, ve Romanya’ya ihraç edilen Yataş ürünleri,Avrupa ve Amerika ‘da dünyaca ünlü markaların adı altında satılmaktadır.

Sektöründe liderlik pozisyonunu muhafaza etmek için kendi alanında daima ilkleri gerçekleştiren Yataş ; 1988 senesinde Türkiye’de perakende mağazacılık sistemini başlatmıştır, 1996 senesinde kendi sektöründe halka açılan ilk firma olmuştur, Yataş Walt Disney karakterlerinin mobilya alanındaki ilk kullanıcısıdır, Kişinin kilosuna ve tercihine göre sertliğini /yumuşaklığını ayarlayabildiği “selt bed” yatağı türk tüketicisinin ihtiyacına sunmuştur, “ Visco Therapy” yatak ve yastıkları Nasa’nın geliştirdiği uzay teknolojisinden doğan kapalı hücre viskodastik “Memory Foam Teknolojisi “ile üretilmektedir, Türkiye’de Dacron ürünlerini satmakla yetkili tek firma Yataş’tır, (Dacron 5kıtada ve 75 ülkede faaliyet gösteren yorgan ve yastıklarda dolgu malzemesi olarak kullanılan polyester alanında Avrupa ‘nın en büyük üreticisidir.) Yataş yataklarının kışlık tarafında kullanılan yün vatka %100 Woolmark@‘tır.Yataklarında Woolmark@ kullanan tek firma yataştır. 2010 yılında, dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu olan Superbrands tarafından, Türkiye’nin "süper markası" olarak seçilen Yataş, her geçen yıl dünyaya yayılmaya devam ediyor. Dünyanın pek çok ülkesine ihracat yapan Yataş; kalitesi, yenilikçi ve fonksiyonel tasarım anlayışı ile değişiyor ve gelişiyor

Vizyon: Yataş Grup olarak 2015 yılında yurt içi ve yurt dışı satış ciromuzla sektörün ilk üç, Türkiye’ nin ilk yüz sanayi kuruluşu arasında yer almak. Çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve paydaşlarımızın beklentilerini de aşarak, Yataş’ı sektöründe örnek bir kuruluş haline getirmek. Misyon: Müşterilerimizin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek bir mükemmellik anlayışını benimseyerek; fark yaratan, rahat, kaliteli, güvenilir ürün ve hizmetler sunmak; markamızın saygınlığını ve değerini artırmak. Temel İlkeler: Çalışanlarımızın eğitimleri ile sürekli gelişmelerini sağlamak, sorumluluk alma, girişimcilik ve takım çalışmasını teşvik ederek işe bağlılıklarını ve memnuniyetlerini artırmak.  Müşterilerimizin beklentilerini en üst seviyede karşılayacak şekilde; ürün ve hizmet sunumunda lider, ilkleri gerçekleştiren firma olmak. Müşteri odaklı, şeffaf ve dürüst yaklaşımımızla koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamak. Kalite Değerleri: Şirket süreçlerimizi sürekli iyileştirerek müşterilerimizin taleplerini en kısa sürede, yurt içi ve yurt dışı standartlara ve mevzuatlara uygun, kaliteli ürünler üreterek cevaplandırmak. Çalışanlarımızın ve tedarikçilerimizin eğitimlerine destek vermek. Çevre Değerleri: Çevreye ve doğaya zarar vermeyen hammadde ve ürünler kullanmak, doğal kaynakları ölçülü tüketmek, çalışanlarımızın sağlığını tehdit edebilecek unsurları ortadan kaldırmak, tüm kaynaklarımızla yasal mevzuatlara uyum sağlamak.

KAMPANYALAR

Yönetim Kurulu Üyeleri GÖREVİ ADI SOYADI YÖNETİM KURULU BAŞKANI & CEO YAVUZ ALTOP YÖNETİM KURULU BAŞKAN VEKİLİ HACI NURİ ÖZTAŞKIN YÖNETİM KURULU ÜYESİ ŞÜKRAN BALÇIK NADİR ÖNCEL HASAN ALTUNDAĞ NİMET EŞELİOĞLU GENEL MÜDÜR FEVZİ MENTEŞ

İnsan Kaynakları Politikamız Hakkında YATAŞ GRUP tarafından benimsenen, "İşletmelerin en önemli gerçeğinin insan faktörü olduğu ve İnsana yapılan yatırımın en büyük yatırım olacağı inancıyla insan kaynaklarımıza gereken önemi vermek" ilkesi ışığında, Şirketimizin insan kaynağı seçimini, gelişimi yüksek, işe uygun yetkinliğe sahip, şirket değerlerini benimseyip yaşatacaklar arasından yaparız. Rekabet üstünlüğü insan kaynağımızın asıl temelidir. Çalışanlarımız Şirketimizin değerlerini benimser. YATAŞ'ın çalışmak için tercih edilen bir Şirket olmasını hedefleriz. YATAŞ'ın ilkelerine uygun şekilde, Çalışanlarımızın ve Şirketimizin beklentilerini dengeleriz. Çalışanlarımızın işteki başarılarını ve çalışma performanslarını değerlendirir ve teşvik ederiz. İhtiyaçlarımızın karşılanmasında Şirket içi insan kaynağımızdan yararlanmayı amaçlarız. İnsan kaynakları yönetiminde yeni gelişmeleri takip eder ve Şirketimizin ihtiyaçlarına uygun şekilde değerlendirerek uygularız.

Başvuru Süreci İş başvuru mektuplarını ve özgeçmişleri, çeşitli başvuru kanalları ( sitedeki  ”Açık pozisyonlar” bölümü ve / veya ik@yatas.com.tr ) aracılığı ile ulaştırabiliriz yada en yakın perakende mağazasına veya İnsan Kaynakları Birimlerinden alacağımız iş başvuru formlarını doldurarak, kendimize uygun bulduğunuz pozisyonlara başvuru yapabiliriz. Başvurular insan kaynakları tarafından mutlaka incelenir ve şirketteki boş pozisyonlarda gerektirdiği yetkilere uyumlu olduğu takdirde başvuruda bulunanlar görüşmeye davet edilir. Özgeçmişler Yataş’ın veri tabanında 1 yıl boyunca saklanır ve değerlendirmeye açık tutulur. İşe Alım Süreci Yataş Grubu'nda işe alım süreci, "Doğru İşe Doğru İnsan" prensibine uygun olarak personel seçme ve yerleştirme işlemlerinin hatasız yürütülmesini kapsamaktadır. İş başvurusunda bulunan deneyimli ya da yeni mezun adaylar; ilgi alanları, eğitimleri ve yetkinlikleri doğrultusunda değerlendirilmektedir. İlgili pozisyonun gerekleri dikkate alınarak öğrenim, deneyim, lisan bilgisi vb. kriterler ve iş görüşmelerinde gözlenen kişisel nitelik ve yetkinlikler adayın seçiminde önemli rol oynamaktadır. Tüm adaylara güvenilir ölçme ve değerlendirme araçları uygulanarak başvurdukları göreve ve kurum kültürüne uygun olup olmadıkları ölçümlenmektedir.  Mülakatlar sonucu yapılan değerlendirmelere bağlı olarak olumlu bulunan adaylar için referans araştırmaları gerçekleştirilir. Tüm değerlendirmeleri olumlu olan adaylara iş teklifi yapılır ve işe alım işlemleri yürütülür. İşe yerleştirilemeyen adayların başvuruları 1 yıl boyunca veri tabanımızda saklanır ve adaylar, sonuçlar hakkında bilgilendirilir. Oryantasyon İşe yeni başlayan her çalışana; Yataş'ı, değerlerini, çalışma kurallarını, iş kurallarını ve prosedürlerini, çalışma arkadaşlarını, çalışma ortamını, haklarını, görevi ile ilgili tüm konuları anlatan ve kendisini bilgilendiren, işi ve işyeri ile uyum sürecini hızlandıran oryantasyon programı uygulanır. Şirketde deneme süresi 2 aydır.

Eğitim ve Gelişim Olanakları Mevcut işleri daha iyi yapabilmek, değişen koşullara uyum sağlayabilmek ve kurumun gelecekteki yöneticilerini yetiştirebilmek amacıyla, hedefler ile kurumsal değer ve prensiplerimizin temelini oluşturduğu eğitim ve gelişim programları doğrultusunda çalışanlarımızın yetkinlikleri geliştirilmektedir.  Eğitimlerimiz "Kurum içi, Kurum dışı ve Kurumsal oryantasyon" olmak üzere üçe ayrılmaktadır.  * Kurum içi eğitimler kendi içerisinde "zorunlu , teknik ve beceri eğitimleri" olmak üzere sınıflandırılmaktadır. Zorunlu eğitimler, İş Güvenliği kapsamında zorunlu tutulan, mavi yakalı tüm personelimiz ve ilgili çalışanların alması gereken mesleki eğitimler ve oryantasyon eğitimlerini kapsamaktadır. Seçimli eğitimler ise, yöneticiler tarafından çalışanlarının gelişimi için önerdikleri eğitimlerden oluşmaktadır

Ücret Yataş grubunda brüt aylık ücret uygulaması geçerlidir. Beyaz yakalı personelin ücretleri; pozisyonlarının görev ve sorumluluk dereceleri, eğitim, kıdem, mesleki bilgi, mesleki deneyim, yabancı dil bilgisi ve temininde güçlük kriterlerine bağlı olarak tespit edilmiş ücret bantları doğrultusunda belirlenmektedir. Ücretlere her yıl Ocak ayında enflasyon oranı ve çalışanın performans değerlendirmeleri sonucuna göre zam uygulanır. Mavi yakalı personel ücretlerinde Toplu İş Sözleşmesi kuralları uygulanır. Prim Yataş Satış Kanallarında çalışan personellerde, verilen satış hedeflerinin yakalanması oranında prim ödemesi yapılır. Ulaşım Grup bünyesinde İstanbul (Anadolu yakası), İzmir, Ankara ve Kayseri bölgelerinde ulaşım ücretsiz sunulan personel servisleri ile sağlanmaktadır. Servis imkânı olmayan mağazalarda çalışan personele yol yardımı ödemesi yapılır. Yemek Öğle yemekleri şirket yemekhanelerinde profesyonel aşçılar tarafından hazırlanmaktadır. Fabrikalarda vardiyalı çalışanlar için akşam yemeği ve sabah kahvaltısı da verilmektedir. Mağazalarda çalışan personele ise günlük yemek ücreti ödenir. Diğer Bazı personele pozisyonun gerekliliklerine göre şirket aracı, laptop, telefon ve/veya mobil internet verilir.

Çalışan Sayısı Beyaz Yakalı: 381 (%26) Mavi Yakalı: 1068 (%74) – TOPLAM: 1463 Çalışanların Dağılımı Üst Yönetim : 14 (%1) Destek Hizmetleri : 123 (%8) Satış/Pazarlama : 178 (%12) Operasyon : 1148 (%79) 30 yaş altı (Y kuşağı) çalışan oranımız:  % 35,6 Kıdem Ortalaması: 4,1 yıl Cinsiyet Dağılımı Beyaz Yaka'da:  %43 kadın %57 erkek Tüm Şirket:  %15 kadın %85 erkek Çalışma Koşulları İstanbul Genel Müdürlük: 08.30 - 18.00 (Pazartesi-Cuma) Fabrikalarda: 08:00 - 18:00 ve 2'li-3'lü Vardiyalı Çalışma Düzeni Perakende Mağazalarda (AVM için) 10.00 - 22.00 Perakende Mağazalarda (Cadde Mağazaları için) 09.30 - 20.00 İzin Politikamız 1-5 yıl (dahil) çalışanlara 14 gün 5-14 yıl çalışanlara: 20 gün 15 yıl ve daha fazla çalışanlara: 26 gün Ayrıca doğum, ölüm, evlenme ve annelik izin uygulamaları vardır.

MİLLİYET GAZETESİ Hayat alanı açan marka Şu anda markanın  popülerliğini yükseltecek birtakım adımlar attıklarını belirten Öztaşkın, “Bu yeni adımlarla her ihtiyaca karşılık veren yeni mağaza yapıları, yeni logomuzun da temelini oluşturuyor” diye konuştu. Yataş’ın logosunu da değiştirdiklerini kaydeden Öztaşkın, “Çünkü 35 yıldır bize duyulan güveni ve inancı artık kucaklamak istedik. Logomuzda parantez kullandık. Bizim için parantezin anlamı büyük” dedi. Öztaşkın yeni logolorında neden parantez kullandıklarını ise şöyle anlattı: “Yazar okuyucusuyla direk iletişime geçmek isterse ne yapar? Konunun içine bir parantez açar ve kendi fikrini yazar. Ya da bir babaanne torununun yüzünü avuçlarıyla tuttuğunda bütün sevgisini o avuçlarıyla oluşturduğu paranteze verir. Ya da eve gittiğinizde karınızın kucağındaki minicik yavrunuzun gülümsemesinde gizlidir bizim parantezimiz. Bizim parantez diye tabir ettiğimiz şey sevgidir. Biz bütün sevgimizi küçücük bir parantezin içinde ifade etmeye çalıştık. Bizim için logomuz yüzlerde oluşturduğumuz gamzelerdir.”  Artık hayatlarda yer kaplayan bir marka değil, hayat alanı açan bir marka olmak istediklerini ifade eden Öztaşkın, “Bu yüzden sloganımızı ve bakış açımızı da  ‘hayata her açın’ olarak belirledik” dedi.  50 yeni mağaza hedefliyor Yataş’ın şu anda 400 mağazası bulunduğunu kaydeden Öztaşkın, şu bilgileri verdi: “2011’de 50 yeni mağaza açmayı planlıyoruz. Şu anda Yataş bayilerinin bir bölümünü Yataş Bedding’e bir bölümünün de Enza Home’a dönüştürülmesi projesi üzerinde çalışıyoruz. 2010’u 170 milyon TL’lik bir ciroyla kapattık. Hedefimiz iki yıl içerisinde ciromuzu iki katına çıkarmak. Merkez ofisimizde, fabrikalarımızda ve mağazalarımızda toplam çalışan sayımız bin 500 kişi.”

HÜRRİYET GAZETESİNDEN BİR ALINTI

MOBİLYA ÜRETİM SEKTÖRÜNDE ÖNEMLİ ÖZEL SEKTÖR KURULUŞLARI SIRANO KURULUŞADI YER YABANCISERMAYEPAYI% İŞÇİ SAYISI KURULUŞTARİHİ 1 İSTİKBAL KAYSERİ 4000 1992 2 BELLONA 1995 3 YATAŞ 50 1350 1987 4 TEPE MOBİLYA ANKARA 1224 1993 5 KİLİM 1200 1977 6 İPEK 753 1991 7 DOĞTAŞ ÇANAKKALE 600 8 KELEBEK DÜZCE 550 1935 9 ALFEMO İZMİR 1989 10 İDAŞ İSTANBUL 500 1960 11 KONFOR 475 2003 12 ÇİLEK BURSA 474 13 KOLEKSİYON TEKİRDAĞ 318 1971 14 SERAY 300 1950 KAYNAK:SEKTÖR TEMSİLCİLERİ VE MOSDER,2006

Yataş‘ ın Ortakları ORTAKLARI SERMAYE PAYLARI% YILMAZ ÖZTAŞKIN 16.17 HACI NURİ ÖZTAŞKIN 8.78 MUAMMER ÖZTAŞKIN 8(BLOKE) ŞÜKRAN BALÇIK 6 IŞIL ÖZTAŞKIN HAKKI ALTOP 5 TÜRKAN ÖZTAŞKIN 4 NİMET ALTOP 3 HATİCE ALTOP YAVUZ ALTOP 2.71 OSMAN ALTOP 2.40 SERHAN SİNAN ALTOP 2 ŞÖLEN ASLI ALTOP HABİBE ALTOP TÜRKAN KULKULOĞLU 0.30 CANAN ÖZTAŞKIN 0.12 DİĞER HALKA ARZ EDİLMİŞ HİSSE SENET ORANLARI: 28.53 Not: Yataş‘ ın halka açık hisse senetleri %40.15.Şirketin ödenmiş sermayeleri 17milyon10bin TL