08.04.2017 T.C. İZMİR VALİLİĞİ İl Halk Sağlığı Müdürlüğü İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ; Satın Alma Birimi, İdari Büro, Maaş Birimi, Aile Hekimliği.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
31 Aralık 2008 Tarih ve sayılı (7
Advertisements

Karar Tarihi : Karar No : 5189/1
MTA BALIKESİR KUZEYBATI ANADOLU BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Döner Sermayeli İşletmeler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliği
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
T.C. Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğü
TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ
Kantin işleri ile ilgili öneriler
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Gider süreci)
MALİYE SGB.NET SİSTEMİ DEVİR PROTOKOLÜ İMZA TÖRENİ
HARCAMA YETKİLİSİ-GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİLERİ
Çerçeve Anlaşmalar ve Toplu Alımlar.
İhale /Onayı/İlanı/Davet İşlemleri
MARMARİS TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ
Finansal Planlama Birimi Sorumlusu HOŞGELDİNİZ
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
Yıl Sonu Taşınır Hesap Kapatma İşlemleri
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
4734 Sayılı KAMU İHALE KANUNU.
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
KAMU KURUM VE KURULUŞLARI
Tek Düzen Muhasebe Sistemi (TDMS) Ön Muhasebe Modülü Eğitim Sunumu
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ Mali Durumları
Yeni Mali Yönetim ve Kontrol Sisteminde İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI ( Tedavi Yardımları Şefliği) hacettepe.edu.tr 15 Ocak Ocak 2009.
Taşınırların Giriş İşlemleri.
TAŞINIRLARIN KAYDI.
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
İL STOK HAVUZU VE İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI 2009/45 SIRA NOLU GENELGE Hakan KARAGÖZ Şube Müdürü.
Harcama Süreci VE ÖN MALİ KONTROL
AÇIK İHALE USULÜ İhale Ön Oluru Komisyon Teşekkülü İdari Şartname Sözleşme Taslağı Standart Formları Hazırlama Komisyonu Yaklaşık Maliyet Tespit Komisyonu.
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
MART - NİSAN 2015 / NEVŞEHİR 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
YETKİNLİKLERİNİ ARTIRMA EĞİTİMİ
Yıllı SODES Uygulama Süreci
OKUL VE KURUMLARDA DEVİR TESLİM İŞLEMİ
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
AÇIK İHALE USULÜ İŞ AKIŞ SÜRECİ
PAZARLIK USULÜ İHALE SÜRECİ
DÖNER SERMAYE BÜTÇE VE MUHASEBE İŞLEMLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
TDMS DE SIK KULLANILAN RAPORLAR
DÖNER SERMAYE BÜTÇE, MUHASEBE İŞLEMLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI MEVZUAT BİRİMİ MUSTAFA KARAKAYA.
Fatura İncelemeleri Dr. Önder GÜNGÖR
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
KASIM 2015 / İSTANBUL 1/21 İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
KASIM 2015 / İSTANBUL İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI BURHAN ORMANOĞLU İç Denetim Birimi Başkanı 1/32.
GENEL BÜTÇE ÖDENEKLERİNİN KULLANILMA ESASLARI Emine ŞAHİN Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı Mali Hizmetler Uzmanı.
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZLÜK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI SİCİL İŞLEMLERİ BİRİMİ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
ÖDEME EMRİ BELGESİNİN EKLERİ VE TANIMLARI
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
ŞERAFETTİN AYDEMİR KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI ŞUBE MÜDÜRÜ TEL
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
YILSONUNDA KARŞILAŞILABİLECEK OLASI PROBLEMLER
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
5018 sayılı“Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”nda TAŞINIRLAR KAMU KAYNAĞI OLARAK TANIMLANMIŞTIR.
Bütçenin Uygulanması.
HARRAN ÜNİVERSİTESİ 2019 YILI PRATİK BİLGİLER
Sunum transkripti:

08.04.2017 T.C. İZMİR VALİLİĞİ İl Halk Sağlığı Müdürlüğü İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ; Satın Alma Birimi, İdari Büro, Maaş Birimi, Aile Hekimliği Maaş Birimi,Yolluk Birimi, Ulaştırma Birimi, Teknik Bakım ve Emlak Kiralama Birimi, Gelir Tahakkuk, Ambar Birimi, Ek Ödeme Birimi, Arşiv Birimi, Yemekhane Yönetimi, Fotokopi Birimi, Tahakkuk Birimi ile Müdürlüğümüzün Lojistik hizmet sunan şubelerinden biridir.

İDARİ BÜRO İdari ve Mali İşler Şubesine gelen evrakları Evrak Kayıt Programında kayıt altına alır, ilgili birimlere gönderir. Resmi Mühür yazışmalarını yapar. Mali ve İdari konulardaki diğer yazışmaları yapar. Her ay düzenli olarak Nakit Talep Formunu Sağlık Bakanlığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumuna gönderir.

MAAŞ BİRİMİ İl dışı ve İl içi tayin gelen Doktor, Hemşire, Ebe, Sağlık Memuru vs. kişilerin göreve başlatılması, bordro girişleri ve saymanlık işlemlerinin yapılması, başlama yazıları, tayin onayı SGK giriş belgesi, Banka hesap no gibi belgelerin takibi Aile Hekimliği maaşlarının yapılması, Aile hekimliğine geçen, istifa eden kişilere borç çıkarma, Kıdem terfi işlemlerinin girişleri, geçmişe dönük terfilerin yapılması, yabancı diller belgelerinin işleme girmesi, Sendika giriş çıkışlarının yapılması, Doğum yardımı, ölüm yardımı, aile ve çocuk yardımı, özürlü indirimi, icra ve nafaka takibi, lojman giriş ve çıkış işlemleri. 08.04.2017

SGK’ ya emekli keseneklerinin gönderilmesi, 08.04.2017 Saymanlıkta maaşların kapatılması ve bankadan kişilerin hesaplarına aktarılması, SGK’ ya emekli keseneklerinin gönderilmesi, 4-B maaşlarının yapılması sözleşmeli personellerin göreve başlatılması SGK giriş ve çıkışları, sigorta primlerinin gönderilmesi, 4-C sözleşmeli personellerin başlatılması SGK giriş ve çıkışları, sigorta primlerinin gönderilmesi, Stajyer örgencilerin maaşları Banka promosyonlarının yapılması Giyim kuşam ödemeleri Key ödemeleri Yurt dışı terfiler.

KULLANILAN PROGRAMLAR Personel Bilgi Sistemi Evrak Kayıt Kamu Bilgi Sistemi ÇKYS(Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi)

YOLLUK BİRİMİ Yolluk birimi 6245 sayılı Harcırah Kanunu’na göre işlemleri yürütmektedir. 6245 Sayılı Kanuna göre harcırah hak eden personel birime görev Makam Oluru ile bireysel başvuruda bulunur. Başvuru belgeleri eksiksiz teslim alınır. Tayin yolluğu, emekli yolluğu, mesaili geçici görev yolluğu, nöbetli sistem geçici görev yolluğu, tam günlü geçici görev yolluğu, seyyar görev yolluğu işlemleri için Personel Bilgi Sistemi, Probel Tahakkuk Modülü, Kamu Bilgi Sistem,Harcama Yönetim Sistemi kullanılarak veri girişleri yapılmaktadır. Ek ders eğitici eğitimleri ödemesi yapılır 08.04.2017

FATURALANDIRMA Halk sağlığı Müdürlüğümüz ve Laboratuarlarımızca; kurumlara özel ve tüzel kişilere verilen hizmetler (su analizi, kan tahlili, işyeri hekimliği hizmetleri, eğitim hizmetleri,vs.) faturalandırılmaktadır. Hizmet detay belgesi çalışmaları yapılmaktadır.( Ay içerisinde Toplum Sağlığı Merkezlerimizce verilen kişiye yönelik muayene, pansuman, ilaç ve sarf malzemesi, tahlil ve Diş hekimliği çalışmaları) Aile Hekimlerine verdiğimiz laboratuar ve görüntüleme tetkiklerinin bedelinin Döner Sermayeye gelir kaydedilmesi işlemleri Personel Bilgi Sistemi, Probel Tahakkuk Modülü, Evrak Kayıt Programı kullanılarak yapılmaktadır.

08.04.2017 İNŞAAT EMLAK 1. Basamak Sağlık Binalarının tadilatları ve eksikleri kapsamında Kamu İhale Kanununun 4734 ve 4735 sayılı kanun gereği,keşif yapmak, yaklaşık maliyet hazırlamak, teknik şartname yazmak, proje çizmek, ihalelerin teknik altyapısını hazırlayıp ihale komisyonlarında görev almak, işin gerçekleşmesi aşamasında kontrollük yapmak, geçici kabul, kesin kabul, muayene kabul komisyonlarında görev almak. Yeni Sağlık binalarının yapılması aşamasında yaklaşık maliyet, hazırlamak, teknik şartname yazmak, proje çizmek, ihalelerin teknik altyapısını hazırlayıp ihale komisyonlarında görev almak, işin gerçekleşmesi aşamasında kontrollük yapmak, geçici kabul, kesin kabul komisyonlarında görev almak. sıfır bina projeleri ve keşfi için yapılan proje hizmeti alım ihalelerinde görev almak ve ihale dokümanlarının hazırlanmasında kontrollük yapmak. Teknik konularda güncel gelişmeleri takip etmek, ihale ve teknik konularda mevzuatları takip etmek. Arsa araştırması, bağış binalarıyla ilgili protokol hazırlanması, 1 basamak sağlık tesislerinin ÇKYS girişlerini yapmak. ASM’lerdeki aile hekimleri ile ilgili 5258 sayılı kanun gereği Aile Hekimlerinin kira sözleşmelerini yapmak.

1. Basamak sağlık tesislerinin deprem tahkik çalışmasının yapılması. Engelli vatandaşların 1. Basamak Sağlık Tesislerinde ulaşılabilirlik çalışmalarının yapılması. 1. Basamak sağlık tesislerinin bina envanter çalışmalarını, OSKA Yaklaşık Maliyet ve Hakediş Hazırlama Programı, Autocad Proje Çizim Programı, Acrobat Reader Programının kullanılarak yapılması.

AMBAR Edilen Taşınırları teslim almak, Kullanıma verilen Taşınırları teslim etmek, Giriş ve çıkış kayıtlarını MKYS Programı kullanarak yapmak, Sayım yapmak, ihtiyaç planlamasını yapmak, Taşınırların korunmasına ilişkin tedbirleri almak, kaybolan veya çalınanları harcama yetkilisine bildirmek, Taşınır yönetim hesabını hazırlamak.

EK ÖDEME Her ayın son iş günü Müdürlüğümüze bağlı birim ve şubelerden gelen Ek Ödeme Döner sermaye ve Sabit ödeme forumları 3 iş günü içerisinde PROBEL tarafından yapılan programa birim ve şube bazlı girişlerinin yapılması, Eksik gün girişi var ise kontrolünün yapılması, Ayrılış yapan personellerin tespiti, Vergi matrahlarının kontrolünün yapılması, Askeri geçim indirimi bilgisinin girilmesi. Şube müdürü ve birim sorumluları, Halk Sağlığı Lab. Bir.Sor. ile TSM sorumlu tabiplerinin girişi. Piyasa Denetim Gözetim,Ayniyat Saymanları,Taşınır Kayıt Yetkilisi,Şoför vb. yetki verilen personellerin girişi ve kontrolünün yapılması. Müdürlüğümüz ve bağlı birimlere açıktan atama,tayin ve geçici görevlendirilen personel bilgi girişinin yapılması.

Sabit Ödeme, Ek Ödeme alıp denge tazminatı alamayanların tespiti, Denge tazminatı alıp Ek Ödeme alamayanların tespiti, Kadro yeri farklı olan personellerin tespiti, Denge ve Ek Ödeme alıp eksik gün çalışan personellerin tespiti, Kurumdan ayrılan ve geçici görevle gelen personellerin kontrolünün Personel Bilgi Sisteminden yapılması. Bakanlığa e-mail gönderilmesi ve N.P.P. puanın hesaplanması. Muhasebe programından ödeme emri tahakkukunun kesilmesi, 1 nolu DSS ye gönderilmesi ayın 15 inde Sabit ödeme yapılması. Bakanlıktan gelen kat sayıya göre hesaplama yapılarak Ek Ödeme Döner Sermaye ödemesinin ilgili ayın en geç 20’ ne kadar yapılması.

İlgili dönem yazışmaları olan; Sağlık Kurumları Saymanlığına personellerden kesilen icra kesintilerinin bildirilmesi, Geçici görevle gelen personellerin aylık matrahları ile brüt ve net ücretlerin kadrosu bulunduğu kurumlara bildirilmesi, Kadrosu Müdürlüğümüz’ de olup geçici görevle diğer kurumlarda çalışan personellere yapılan ödemelerden aylık matrahları ile brüt ve net bilgilerinin işlenmesi ve ödeme yapılacak ödeme ile muhasebe kayıtlarının kapatılması için mahsup yapılması, Tahakkuk eden kişi borçlarının tespiti ve tahsilinin yapılması, Sehven ödeme yapılmayan personellerin tespiti ve ödeme yapılması gereken ek bordroların yapılması, Fazla ve sehven ödeme yapılan personellerin tespiti ve personelden geri alınması.

Banka ve 1 Nolu DSS ile yapılması gereken yazışma ile muhasebe kayıtlarının yapılması. SGK doktor sabitlerinden kesilen pirimler bildirilir ve muhasebe kayıtlarına alınır. Tüm bu işlemler Probel Muhasebe modülü, Maaş Modülü, ÇKYS, PBS, E-SGK programları üzerinden yapılır.

ARŞİV Birimlerde bekleme süreleri dolan dosyaların mevzuat çerçevesinde teslim alınır, Teslim alınan dosyaların standart dosya planına uygun olup olmadığı kontrol edilir, Dosyalar Konu ve Tarih sırasına göre arşiv dolaplarına sıralanır, Her yılın başında Ayıklama ve İmha Komisyonu oluşturularak, bekleme süresi dolan dosyalar ayıklanarak bir liste halinde Halk Sağlığı Kurumuna onaylanmak üzere gönderilir.Halk Sağlığı Kurumu onayından sonra anlaşmalı firmaya teslim edilerek imhası sağlanır, Halk Sağlığı Müdürlüğüne bağlı Toplum Sağlığı Merkezlerinin Arşivleri Arşiv mevzuatına uygun olup olmadığı arşiv birimimizce takip edilir.  

İL KONSOLİDE Taşınır kayıt kontrol yetkililerinin onay ve değişikliği,  Yıl sonunda İldeki 150-255-253-254 kodlu malzeme ve ilaçların hesaplarının düzenlenerek Sayıştay ve Bakanlığa gönderilmesi, Saymanlıkla Döner sermaye ve Genel bütçe hesaplarının takip edilmesi,  Birimler ve kurumlar arası demirbaş malzemelerinin devir işlerini takibi

Halk sağlığına bağlı kurumlardaki tıbbi malzeme ve ilaçların muayene kabul işlemleri  Halk sağlığına bağlı kurumlarda ki tıbbı malzeme ve ilaçların  taleplerinin toplanması ve ihaleye hazır hale getirilmesi Birimler ve kurumlar arası ilaç ve tıbbı malzemelerinin devir işlemlerinin takibi  Halk sağlığı deposunda mevcut olan ilaçların miad takibi miadı yaklaşan ürünlerin kullanılmasını sağlamak

ULAŞTIRMA BİRİMİ Taşıt talepleri doğrultusunda hizmet aracı ihtiyacının karşılanabilmesi için planlama yapmak, Probel Araç Takip Programı üzerinden Taşıtların bakım, onarım ve arıza durumlarını takip etmek, Taşıtların muayene, vize, ruhsat, sigorta, vb. işlemlerinin zamanında yapılmasını sağlamak, Taşıtların herhangi bir kazaya karışması durumunda yasal süreçleri ile durumu takip etmek.

TAHAKKUK Aboneye bağlı telefon ödemeleri , İta amiri mutemet avansları İcralar , firmalara ait fatura ödemeleri Aboneye bağlı elektrik-su-telefon-adsl – cep telefonu ödemeleri Aile Sağlığı Merkezi giderleri , radyoloji teknikleri, tıbbı atık ödemesi , Kurum avansları , 08.04.2017

Kişi avansları , ketem ödemesi Analiz ücret bedelleri Tüberküloz ödemeleri , kablolu tv ödemesi , kontur alımı Posta pulu alımı , kira ödemeleri , iade paralar

SATINALMA 1- Müdürlüğümüz Şube ve birimlerinden gelen talepleri inceleyerek, değerlendirmeye almak. 2- Değerlendirmeye alınan taleplerin satın alınması için hangi ihale yönteminin izleneceğini saptamak. 3- Bu doğrultuda ihale dökümanını oluşturan idari şartname, sözleşme tasarısı ve diğer standart formların hazırlanması talepler ekinde talep eden Şube ve birim tarafından hazırlanmış olan teknik şartnameyi ihale dökümanına eklemek. 4- Satın alınacak malzemeler için yaklaşık maliyetin oluşması için ilgili firma ve Ticaret odalarına yazı yazarak yaklaşık maliyeti toplamak. 5- Yaklaşık maliyet komisyonunca 4734 sayılı kamu ihale kanuna uygun olarak hazırlanan yaklaşık maliyet doğrultusunda ihale yöntemini belirleyerek ihale onay belgesini düzenlemek. 08.04.2017

10- Ödemeye esas oluşturacak evrakları hazırlamak 6- İhale dokümanını oluşturan İdari Şartname, Sözleşme Tasarısı ve Standart formları ihale türü ve usulüne göre hazırlamak. 7- Satınalma işlemlerini 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu çerçevesinde yürütmek. 8- Mal ve Hizmet alımlarında muayene ve kabul işlemlerini Muayene ve Kabul Yönetmelikler doğrultusunda yürütmek. 9- Taşınır Mal Yönetmeliği doğrultusunda taşınır işlem fişinin oluşturulmasını sağlamak 10- Ödemeye esas oluşturacak evrakları hazırlamak 08.04.2017

11- İş deneyim belgesi talep eden yüklenicilere iş deneyim belgesi hazırlamak. 12- Hizmet ihalelerinde İlgili sigorta kurumuna yazışmalar yaparak teminat çözümünü sağlamak. 13- Bankalardan gelen teminatlarla ilgili teyit veya iptalinin yapılmasını sağlamak. 14- Döner Sermaye gelir ve gider bütçesinin takibini yapmak ve gerektiğinde aktarma işlemlerini gerçekleştirmek 08.04.2017

İLGİLİ YASAL MEVZUATLAR : 1- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve ikincil mevzuat 2- 4735 sayılı Kamu İhale Şözleşmeleri Kanunu ve ikincil mevzuat 3- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ve ikincil mevzuat 4- Taşınır Mal Yönetmeliği 08.04.2017