Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
Advertisements

Toyota 2 günlük görüşme teknikleri
Final Sunum Şablonu Dönem Final Sunumları
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
I. ULUSLAR ARASI ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ÖLÇÜLMESİ VE RAPORLANMASI SEMPOZYUMU ENTELEKTÜEL SERMAYENİN ÖLÇÜLMESİ:İMKB'DE İŞLEM GÖREN SİGORTA ŞİRKETLERİ ARASINDA.
“DEGERLERİMİZİN SİGORTASI”
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
2 (c) 2011 ErikTronik. ErikTronik'in yazılı izni olmadan kullanılamaz. “ ” Sektöründe yaptığı işlerde, kaliteli ve sonuç odaklı çalışan firmamız aynı.
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
C R M.
22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ 22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ Sunum: Dr. Adnan BÜYÜKDENİZ Genel Müdür.
Girişimcilik.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
FİNANSAL AMAÇ VE FİNANS FONKSİYONU
Güçlü Kişilik Özellikleri Üstün Yönetsel Beceriler
6 Hafta 6Yazılı İletişim IIBLUES. 6 2 Faaliyet Raporu Nedir? Faaliyet raporu kuruluşun mevcut ve potansiyel iş ortaklarını ve menfaat sahiplerini bilgilendirmek.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
“Alternatif Finansman Kaynağı Olarak Girişim Sermayesi "
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
KOÇ GRUBU STRATEJİK YÖNETİMİ. Koç Topluluğu Stratejik Planı Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık  Rekabetçi Avantaj için Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
Finansal Yönetim ve Fonksiyonları
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
Bankacılık sektörü 2010 Ocak-Aralık dönemindeki gelişmeler Ocak 2011.
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Türkiye Bankalar Birliği 49. Genel Kurulu 1 Türkiye Ekonomisi ve Bankacılık Sistemindeki Gelişmeler Ersin Özince Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu.
GÜNEŞ SİGORTA.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
ENM 307 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ Dersin Koordinatörü:. Prof. Dr
İŞLETMENİN SORUMLULUKLARI
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Strategic Business Planning for Commercial Producers
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
Doç. Dr. Yusuf KARACA Afyon Kocatepe Üniversitesi
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Ayşegül ARSLAN.
Tedarik Zinciri Performans Ölçümü
Şirket Adı İş planı sunusu.
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
BCG Pazarın Büyüme Oranı/Göreli Pazar Payı Matrisi
VENTURE CAPITAL Risk (Girişim) Sermayesi Dr. Çağatay ORÇUN.
Şirket Adı İş Planı.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK Fikret ERGÜDER erguderfikret@gmail.com FE

IPG Leading for Results HP Confidential

Liderliğin 8 yeni özelliği D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Büyümeyi sağlamak Müşteri odaklı olmak Operasyonel mükemmellik sağlamak Dengeli finansal kararlar almak Kadroyu geliştirmek Performansı yüceltmek  İletişim, iletişim, iletişim Önderlik yapmak Sam to present IPG Leading for Results HP Confidential

1. Hedeflenen Büyüme Anlamak D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt MARY 5 minutes Anlamak Büyüme fırsatlarını, mücadele alanlarını ve rekabeti inceleyip her bir iş kolu için stratejileri anlamak Set clear expectations that participants are expected to do the specific actions listed below. Accelerate growth by developing your people career development plan cross-business movement of talent stretch assignments critical roles are staffed with the best people Achieve growth objectives within affordable workforce costs Introduce the Module Leader Hedeflenen büyüme İcra etmek Stratejilere göre kendi faaliyetlerinizi belirlemek Büyüme stratejileri ve çalışma modelini ayarlayıp, çalışan ekibinizle bir arada işe odaklanmak Şirket için hangi alanda büyüme önemli, ciro büyümesimi karlılık artışı mı Pazar payı mı? Giriş seviyesi yazıcılarda çok fonksiyonlu yazıcılarda Pazar payı? Ayarla İcra et Geliştir Verimlilik Sermaye stratejisi IPG Leading for Results HP Confidential

2. Müşteri Odaklılık D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Fiyat (Karı ve Pazar payını artırmak için strateji) Ürün (Aksesuar, çözüm, servis hizmet gibi tüm ürüne odaklanmak) Promosyon (Müşteri iç görüşünü ve satın alma kararını nasıl tetikleriz) Dağıtım/ satış kanalı (Kime nasıl satış yapıyoruz, satış kanalı ile kapsama alanımız nedir?) Satış sonrası servis ve destek (Rekabetçi servis nasıl verilir? Karlılık ve ciroya katkısı nasıl olur?) Bireysel KOBİ Kurumsal Kamu Katma değer sağlamak Klinik aç kan sayımı kahvaltı müşerini dinle değer ver, yemek bekleken gazete dergi sun IPG Leading for Results HP Confidential

3. Fark yaratan rekabetçi avantaj: operasyonel mükemmellik D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 3. Fark yaratan rekabetçi avantaj: operasyonel mükemmellik Nitelikli iş süreçleri, firma değerini artırır ve üstün müşteri deneyimi yaratır. Operasyonel Mükemmellik Müşteri Deneyimi İş Süreçleri Havaalanı- Ter kokusu Servis elemanı galoş konusu TIMING OF THE SLIDE: 3 Minutes KEY TAKEAWAYS: Operational excellence is our ability to drive superior business processes that increase shareholder value and create a differentiated customer experience Operational Excellence is a source of competitive advantage NOTES: Operational excellence is the ability to create and execute superior business processes that increase shareholder value and create a differentiated customer experience What does this mean for: Customers: receiving an optimal customer experience across all interactions & transactions with HP. Shareholders: driving profitable growth, reducing costs and improving capital utilization Employees: it means working with efficient and effective business processes across the value chain Hissedar Kazancı IPG Leading for Results HP Confidential 6

4. Yatırımcılar, sermayenin geri dönüşüne bakar Time: 2 min D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 4. Yatırımcılar, sermayenin geri dönüşüne bakar %10 kar veya 10 lira için yatırılan para bankadan ne alır başka işten ne alır Detailed Notes This notion of always thinking about the return on capital is difficult because managers tend to look more at profitability as a percentage of sales, as opposed to as a percentage of capital invested. Sales is more widely known and discussed Müdürlerin odağı Kâr Satış Yatırımcıların Odağı Kâr Sermaye ≠ Key Points - Build slide [click] Managers tend to look more at profitability as a percentage of sales as sales is more widely known and discussed. [click] Investor look at profitability as a percentage of capital invested [click] – not equal IPG Leading for Results HP Confidential

Terfi imkanı (Liderlik kapasitesi) 5. Yetenekli elemanların yönetimi D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Yitirme Terfi et İş için önemli yetenekleri var Önemli başarıları var Liderlik yönünü geliştir Üstün başarıları var Gelişimi için çaba harcıyor Liderlik vasıfları yüksek Performans İş Tecrübesi Kontrol et Geliştir Dışarıdan eleman pahalı olur kötülerden kurtul Başarılı değil Yakından takip edilmeli Gözlenip uyarılmalı Yetenekleri iy ancak sonuç yok Gelişmeye yönlenmeli İlave sorumluluk ile dene Başarılı ise terfi et Terfi imkanı (Liderlik kapasitesi) IPG Leading for Results HP Confidential

6.En iyi performans yüceltici davranışlar D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt 6.En iyi performans yüceltici davranışlar Business Leader 2 minutes 1 dk bile yeter ama sıcağı sıcağına demir tavında dövülür Teaching Points: You have influence, on virtually all of the leader’s levers The factors listed here identify where you can get the best ROI on your time Note the three directly related to honest timely feedback- (Percentage references the change in performance as a result of each of these factors) Fairness and accuracy of feedback (39.1%) Feedback emphasis on performance strengths (36.4%) Feedback that helps employees do the job better (25.8%) This information is the result of research by the Corporate Leadership Council which interviewed more than 35 global companies with more than 19,000 respondents Teaching point: Talk about importance of individual Feedback Adil ve net geri bildirim (40%) Risk alma imkanı sağlama (39%) Güçlü yönleri vurgulayan iletişim (36%) Performans standardlarının çalışan tarafından anlaşılması (36%) Dahili iletişim (34%) Eleman perfromansının müdür tarafından bilinmesi (30%) En iyi olduğu alanda çalışması (28%) Elemanın işini daha iyi yapabilmesini sağlayan yorumlar (26%) Corporate Leadership Council Araştırması *Corporate Leadership Council Research sonuçlarına göre IPG Leading for Results HP Confidential

7. İletişim Önemli mesajları çalışanlarına tekrar tekrar ilet D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Önemli mesajları çalışanlarına tekrar tekrar ilet Ekibine güç ver, enerjik hale getir. Sonuç odaklı çalışmaları sağla Sorunların çözümünün tamamı davranışsal ve iletişimsizlikten kaynaklanır net olmamak IPG Leading for Results HP Confidential

8. Önderlik Öğret, Takip et, Ölç, Ödüllendir D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Öğret, Takip et, Ölç, Ödüllendir Rütbe beklemeden önderlik yap bir olmak isteme bir şey yapmak iste IPG Leading for Results HP Confidential

Liderliğin 8 yeni özelliği D100_DAY1 SHOWFILE v4.ppt Büyümeyi sağlamak Müşteri odaklı olmak Operasyonel mükemmellik sağlamak Dengeli finansal kararlar almak Kadroyu geliştirmek Performansı yüceltmek  İletişim, iletişim, iletişim Önderlik yapmak Sam to present IPG Leading for Results HP Confidential