Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
Advertisements

PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI FİYAT
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
PROJE YÖNETİMİ VE RİSK ANALİZİ
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI Ö ğ r. Grv. Semih AÇIKGÖZO Ğ LU
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Hizmetlerin Tasarımı ve Yönetimi
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
KOBİ’LER VE KOBİ’LERİN ORTAK ÖZELLİKLERİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Yardımcı Tesis Doğru Çevreyi Yaratma.
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Bölüm 7 – Hizmetlerde Dağıtım ve Sunum
Bölüm 10 – Hizmetlerin Fiyatlandırılması
BİLGİSAYAR Kendisine verilen bilgiler üzerinde aritmetiksel, mantıksal ve karşılaştırma işlemleri yaparak sonuçları çıktı birimlerine gönderen elektronik.
ANLAŞMALI OTEL SEÇİM SÜRECİ Anlaşmalı Oteller Listesi
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Girişimcilik.
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Pazarlama İlkeleri.
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
YETERLİK VE MODÜL TABLOSU
HİZMET İŞLETMELERİNDE TALEP VE KAPASİTE YÖNETİMİ
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
PORTFÖY ANALİZLERİ ve Diğer Stratejik Araçlar
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ.
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
Parametrik Olmayan İstatistik
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi

Fiziksel Kanıt Türleri Temel Kanıtlar Müşteri sahipliğine geçmeyen ancak hizmetin satın alınmasını önemli derecede etkileyen kanıtlardır. Otelin görünüşü, kiraya verilen araç, ulaşımı sağlayan vasıtalar Yan kanıtlar Hizmetin bir bölümü olarak hizmetle birlikte satın alınır. Hizmetten bağımsız değerleri yoktur. (Sinema Bileti) 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Hizmet Çevresinde Karşılaşılan Sorunlar Hizmet Çevresinin Etkileri Bireyler Arası Farklılıklar 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Hizmet Tesisinin Boyutları Çalışanların ve müşterilerin hareketlerini geliştirebilmek amacıyla işletme tarafından kontrol edilebilen tüm fiziksel faktörlerdir. Çevreleyen Koşullar Yerleşim Planı ve İşlevsellik Tabelalar/İşaretler ve Semboller 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Talep 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Kapasiteyi Sınırlayan Faktörler Zaman Araç 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Talep Yönetimi Stratejileri Üründe Farklılık Yapmak Hizmetin sunulma Yerini ve Zamanını Değiştirmek Fiyat Farklılıklarıyla Talebi Etkilemek İletişim Kanallarını Etkin Kullanmak Rezervasyon Sistemleriyle Talebi Dengelemek Kuyruk Oluşturma 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU