Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
Fiziksel Kanıt Türleri Temel Kanıtlar Müşteri sahipliğine geçmeyen ancak hizmetin satın alınmasını önemli derecede etkileyen kanıtlardır. Otelin görünüşü, kiraya verilen araç, ulaşımı sağlayan vasıtalar Yan kanıtlar Hizmetin bir bölümü olarak hizmetle birlikte satın alınır. Hizmetten bağımsız değerleri yoktur. (Sinema Bileti) 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Hizmet Çevresinde Karşılaşılan Sorunlar Hizmet Çevresinin Etkileri Bireyler Arası Farklılıklar 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Hizmet Tesisinin Boyutları Çalışanların ve müşterilerin hareketlerini geliştirebilmek amacıyla işletme tarafından kontrol edilebilen tüm fiziksel faktörlerdir. Çevreleyen Koşullar Yerleşim Planı ve İşlevsellik Tabelalar/İşaretler ve Semboller 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Talep 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Kapasiteyi Sınırlayan Faktörler Zaman Araç 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Talep Yönetimi Stratejileri Üründe Farklılık Yapmak Hizmetin sunulma Yerini ve Zamanını Değiştirmek Fiyat Farklılıklarıyla Talebi Etkilemek İletişim Kanallarını Etkin Kullanmak Rezervasyon Sistemleriyle Talebi Dengelemek Kuyruk Oluşturma 08.04.2017 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU