Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ"— Sunum transkripti:

1 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
pazarlama yönetimi internette ve doğrudan pazarlama NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

2 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
doğrudan pazarlama Doğrudan pazarlama kavramının tanımlanması, amaç ve yararlarının anlatılması Doğrudan pazarlamada müşteri veri tabanı Doğrudan pazarlama çeşitleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

3 doğrudan pazarlama çeşitleri
Doğrudan pazarlama çeşitleri nelerdir? -doğrudan posta ile pazarlama -katalogla pazarlama -telepazarlama -elektronik pazarlama -basılı medya ile pazarlama yüz yüze satış NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

4 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
İnternet pazarlaması İnternette pazarlamanın tanımı, çeşitleri ve unsurları nelerdir? İnternetin ticarileşmesi İnternette pazarlamanın yararları ve sakıncaları Dünya’da internet kullanıcıları ve bazı özellikleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

5 İnternette pazarlama stratejileri
İnternette pazarlama karmasında mamul kararları Fiyat kararları Tutundurma kararları Dağıtım kararları nelerdir? NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

6 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
kaynaklar Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©


"NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları