KAYIT TUTMA VE BİLGİ AKIŞININ SAĞLANMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
PERSONEL İHTİYAÇ ANALİZİ
OKAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KURULUŞ VE ÇALIŞMA ESASLARI
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ MİKRO ÖĞRETİM ASLIHAN AKBAĞ
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Yrd. Doç. Dr. Yasemin ÇAYIR Aile Hekimliği
V A K A Y Ö N E T İ M İ Doç. Dr. Ertan Kahramanoğlu
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
Doç.Dr. İnayet Pehlivan AYDIN
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
BOLOGNA SÜRECİNDE ÖĞRENME ÇIKTILARINA DAYALI EĞİTİM
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
BÖTE BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ELEMANLARININ WEB SİTELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
Akademik Personel Sayıları 2. Akademik Personel Durumu 2.STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi eğitim-öğretim yılında açılan Bilgisayar.
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Bilgi Topluluğu Tanıtımı:
Akran destekli öğrenme
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
EYOKA Mezun Takip Sistemi
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
PANEL KONUSU: TÜRKİYE’DE AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEMEL POLİTİKASI Modelleri – Kurumları – Mevzuatı KATILIMCILAR Prof. Dr. Üstün ÖZEN-Atatürk Üniversitesi.
E.Ü.T.F. ÇALIŞAN SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım TUNCAY TAŞBAŞ , ALPER ALEMDAR , Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve.
BIŞKEK, HAZIRAN FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA UYUM EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
Örgütsel Kariyer Planlaması
;EEn Hazırlayan: Şahin GÖKÇEARSLAN Gazi Üniversitesi Enformatik Bölümü.
SOSYAL HIZMET ALANLARINDA RAPOR YAZMA Rapor yazmanın önemli bir fonksiyonu yazılı iletişim yoluyla bir insandan diğerine bilgi aktarımının kapsamlı ve.
… Bölümü Öğretim Elemanının İsmi Sunum tarihi../../2016 … Bölümü Erasmus+ Öğretim Elemanı Hareketliliği Faaliyet Rapor Sunumu Gidilen Kurumun Fotografı.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇALIŞAN ve ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ ARAŞTIRMASI SONUÇLARI Ocak, 2009
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
TAŞKIN TAHMİN YÖNTEMLERİ
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Matriks Organizasyon Yapısı
Öğretim Yönetim Sistemleri ve Moodle
Öğretim Yönetim Sistemleri ve Moodle
(Öğrenci Transkript) Akademik Bilgi Ve Kayıt Sistemi Student
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
HAVA TRAFİK KONTROL BÖLÜMÜ
PROGRAMA SÜREKLİLİK KAZANDIRILMASI.
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
Temel Bilgi Teknolojileri
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

KAYIT TUTMA VE BİLGİ AKIŞININ SAĞLANMASI Doç. Dr. Fatih ŞAHİN Başkent Üniversitesi Sosyal Hizmetler Bölümü Öğretim Üyesi

Kayıtlar, mesleki çalışmaya yön verir, eğitime katkıda bulunur, araştırma ve geliştirme olanağı sağlayan araçlardır. Mesleki çalışmada, verilerin derlenmesi, belli birikimi olduğu anda değerlendirilmesi ve ona göre çalışmanın sürdürülmesi bir süreçtir. Bu süreç ise kayıtlarla izlenebilir.

Müracaatçı sistemine ilişkin kayıtların sürekliliğinin olması çalışma seyrinin kesintisiz izlenmesini sağlar. Böylece hem çalışan bilgi ve değerlendirmelerine yön verir, hem de müracaatçı sistemiyle yeni çalışmaya başlayacak meslek elemanı o zamana kadar yapılanları ve elde edilen bilgileri fazla vakit geçirmeden öğrenir ve çalışmaya kalına yerden devam eder.

Kayıtlar ne ölçüde tutuluyor?( personel eksikliği ve yetersizliği, zaman darlığı, kayıt sistemine inanmama Sakıncalı görme İlgili kayıdın kimin eline geçeceğine güvenememe (küçük bir hırsızlık)

Kayıtın amacı daha iyi hizmet vermek

“Meslek elemanları kayıtları uygun şekilde kullanacaklardır” görüşünden hareket Yazılı belge tartışma ortamı sağlar Uygun kayıt sisteminin kurulması ve bilginin paylaşılması

SİZİN KURUMLARINIZDA DURUM NE* HANGİ KAYITLAR TUTULUYOR, BİLGİ AKIŞI NASIL SAĞLANIYOR? VAKA ÜZERİNDEN TARTIŞALIM