Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Türk Cerrahi Yeterlik Kurulu 2000 Genel cerrahi eğitiminin Ulusal cerrahi yeterliği Kurumları standartlarını belirlemek belgelendirmek eşyetkilendirmek.
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
Tıpta Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği Taslağı Dr.İskender Sayek TTB Merkez Konseyi Üyesi TUEK 2008 Ankara.
BİRİNCİ BASAMAKTA MESLEKİ EĞİTİM VE MESLEKİ YETERLİK GP/AH ve diğer uzmanlık alanlarında mesleki yeterliklerin sınanması ile ilgili deneyimler.
ASİSTAN GÖZÜYLE ZİYARET SÜRECİ
TIPTA UZMANLIK EĞİTİMİ ve YETERLİK KURULLARI
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
4. Grup Öğretmenlik Mesleği Kariyer Basamakları. 4c Kariyer basmaklarının atama, yerleştirme, terfi ve fırsatlarla ilişkilendirilmesi Öncelik / Tedbir.
ÇOCUK CERRAHİSİ UZMANLIK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
Hekim Hekim İlişkisi Sağlığın Temel İnsan hakları Evrensel Bildirgesi’nde bir hak olduğunu vurgulayarak sözlerime başlamak istiyorum. Her meslek grubu.
Güncel Tıpta Uzmanlık Eğitimi Dr.İskender Sayek Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi 9 Ocak 2013.
Tarihsel gelişim içerisinde değerlendirdiğimizde okullarda öğrencilere sunulan rehberlik hizmetleri
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İntörn Doktor Eğitimi Doç. Dr. Metin AYDOĞAN.
UZMANLIK TEZLERİ Dr. Süheyla Ocak Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 9 Ocak 2013.
EĞİTİCİ GÖZÜYLE ZİYARET SÜRECİ
İTF Eğitiminde Mevcut Durum Tespiti WFME-UTEAK-TTB Tıp Fakültelerinin Misyon ve Hedefler Temel Alanı Ölçütleri ile İlgili Değerlendirmeleri Misyon.
EĞİTİM VE MÜFREDAT KOMİSYONLARI ÇALIŞMALARI-İŞLEVLERİ
PROGRAM TASARIMI
Dönem VI
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
TTB-UDEK Sürekli Tıp Eğitimi Çalışma Grubu Raporu 1. Aralık
Bilgisayar Destekli Eğitim
ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE ÇALIŞMA KOŞULLARI VE UZMANLIK EĞİTİMİ
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
20 - PSİKO-MOTOR DAVRANIŞLARIN ÖLÇÜLMESİ
İntörn Doktor Oryantasyon Programı
SINIF REHBER ÖĞRETMENİYİM
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
HİZMET İÇİ EĞİTİM VE YÜKSEK YÖNETİCİLERİN YETİŞTİRİLMESİ.
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
Aile Hekimliğinde Sürekli Sağlık Bakımı
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 3- Ö ğ retim Üyeli ğ ine Yükseltilme ve Atanma YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
EDD DERS 4: GÖNDERME SÜRECİ VE FORMAL-İNFORMAL DEĞERLENDİRME
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Okul Yöneticilerinin Denetim ve Değerlendirme Rolü
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Dönem VI
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
Sağlık Sistemindeki Değişimin Genel Çocuk Cerrahisi Uzmanlık Eğitimi Üzerine Etkisi Dr. Hamit Okur.
Sunum transkripti:

Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi Stratejisi Tanımlar Uzmanlık Eğitiminin Amacı Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Uzmanlık Eğitimi İçin Gereklilikler M. Erdal GÜZELDEMİR

Tıpta Uzmanlık Eğitimi Tıp bilim dallarında bilimsel gelişmeleri takip edip, belirli bir alanda özel yetki ve yetenek kazanmak için eğitim, öğretim ve uygulamalı çalışmaları ve belirli konudaki bilimsel araştırmanın sonuçlarını ortaya koyup değerlendirmeyi kapsayan, tıpta uzmanlık öğrencisine / asistana, rehberlik ve gözetim altında sunulan organize bir lisansüstü eğitim programıdır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Tıpta Uzmanlık Öğrencisi “Kurumlarındaki istihdam şekli ne olursa olsun, tıp uzmanlık ana veya yan dallarından birinde uzman olarak yetiştirilmek amacıyla, tüzük ve özel mevzuat hükümleri çerçevesinde öğrenim, eğitim, araştırma ve uygulama yapmak üzere görev verilen tıp doktorudur.” M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, başarılı uygulama yapabilen, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, başarılı uygulama yapabilen, yüksek düzeyde bir klinik/laboratuvar yönetimi yeterliliğine sahip, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, başarılı uygulama yapabilen, yüksek düzeyde bir klinik/laboratuvar yönetimi yeterliliğine sahip, ancak, akademisyen olabilme potansiyeli de göz önünde bulundurularak, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, başarılı uygulama yapabilen, yüksek düzeyde bir klinik/laboratuvar yönetimi yeterliliğine sahip, ancak, akademisyen olabilme potansiyeli de göz önünde bulundurularak, evrensel bilgiye ulaşma, içselleştirme ve bunu ulusal düzeydeki gereksinimlerle örtüştürecek bir yapının kazandırıldığı, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Amacı Sorumluluk alanı içine giren her çeşit hastaya uygun şekilde yaklaşımda bulunabilecek yeterli bilgi verilmiş, deneyim kazandırılmış, başarılı uygulama yapabilen, yüksek düzeyde bir klinik/laboratuvar yönetimi yeterliliğine sahip, ancak, akademisyen olabilme potansiyeli de göz önünde bulundurularak, evrensel bilgiye ulaşma, içselleştirme ve bunu ulusal düzeydeki gereksinimlerle örtüştürecek bir yapının kazandırıldığı “uzmanlar yetiştirmektir”. M. Erdal GÜZELDEMİR

Temel ilke, “ortak standartları” ortaya koymaktır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Hekime, “nasıl öğreneceğini” öğretmelidir. M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitim formasyonunun içeriği “öğrenmeyi öğretme ve bilgiyi yenileme “ olanağı sağlamalıdır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Pratik eğitime, teorik bilgilerin aktarılmasından daha çok önem verilmelidir. M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitim programı, uzmanlık öğrencisini ekip çalışmasına yönlendirecek, M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitim programı, uzmanlık öğrencisini ekip çalışmasına yönlendirecek, iletişim M. Erdal GÜZELDEMİR

denetim gibi konuları da içermelidir. Eğitim programı, uzmanlık öğrencisini ekip çalışmasına yönlendirecek, iletişim, denetim gibi konuları da içermelidir. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Tıbbi uygulamaların, hizmetin çağdaş ölçüt ve gereklere uygun olarak gerçekleştirilmesi için verilmesi gereken unsurların özellikleri, o eğitimin “niteliği”ni belirler. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Eğitimin niteliğinin yükselmesi için; M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Eğitimin niteliğinin yükselmesi için; üreten, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Eğitimin niteliğinin yükselmesi için; üreten, talep eden, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitiminin Niteliği Eğitimin niteliğinin yükselmesi için; üreten, talep eden, ve denetleyenin farklı olması gerekir. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık Eğitimi İçin Gereklilikler Eğitimin İçeriği Eğitimde Değerlendirme M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin İçeriği Eğitimin Temel Alanları I. Kuramsal eğitim II.Uygulamalı eğitim M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları I. Kuramsal eğitim Sistemli ve yapılandırılmış bir öğretici eğitim (ders, seminer..) M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları I. Kuramsal eğitim Sistemli ve yapılandırılmış bir öğretici eğitim (ders, seminer..) Eğitim programına eklenmesi uygun olan yardımcı unsurlar (ekip toplantıları, klinik olgu sunumları..) M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları II. Uygulamalı eğitim İlgili alanın uzmanlarında olması gereken becerilere yönelik tam yeterliğin kazanılması M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları II. Uygulamalı eğitim İlgili alanın uzmanlarında olması gereken becerilere yönelik tam yeterliğin kazanılması Denetim altında hasta izleme M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları II. Uygulamalı eğitim İlgili alanın uzmanlarında olması gereken becerilere yönelik tam yeterliğin kazanılması Denetim altında hasta izleme Hasta izlemede artan derecelerde klinik sorumluluk yüklenme M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları II. Uygulamalı eğitim İlgili alanın uzmanlarında olması gereken becerilere yönelik tam yeterliğin kazanılması Denetim altında hasta izleme Hasta izlemede artan derecelerde klinik sorumluluk yüklenme Yeterli sayı ve çeşitlilikte hasta izleme M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimin Temel Alanları II. Uygulamalı eğitim İlgili alanın uzmanlarında olması gereken becerilere yönelik tam yeterliğin kazanılması Denetim altında hasta izleme Hasta izlemede artan derecelerde klinik sorumluluk yüklenme Yeterli sayı ve çeşitlilikte hasta izleme Herhangi bir zamanda birinci derecede sorumlu olunan hasta sayısına ulaşma M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimde Değerlendirme Uzmanlık Öğrencisi Eğitimini Değerlendirme Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğitim Veren Kurumun Nitelikleri M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Eğitilen a. Uzmanlık için gerekli olan teorik her türlü bilgiyi almalı ve pratik uygulamalarda deneyim kazanmalıdır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Eğitilen a. Uzmanlık için gerekli olan teorik her türlü bilgiyi almalı ve pratik uygulamalarda deneyim kazanmalıdır. b. Yabancı dilde literatür izleyecek ve kitap okuyacak kadar yabancı dil bilmelidir. . M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Eğitilen a. Uzmanlık için gerekli olan teorik her türlü bilgiyi almalı ve pratik uygulamalarda deneyim kazanmalıdır. b. Yabancı dilde literatür izleyecek ve kitap okuyacak kadar yabancı dil bilmelidir. c. Eğitim ve uygulamaları ile ilgili,kişisel bir karne doldurmalıdır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Süreç değerlendirmesi M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Süreç değerlendirmesi Kriterleri saptanmamış gözlem M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Süreç değerlendirmesi Kriterleri saptanmamış gözlem Kriterleri saptanmış gözlem M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Süreç değerlendirmesi Kriterleri saptanmamış gözlem Kriterleri saptanmış gözlem Bilgisayar yardımlı değerlendirme M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Süreç değerlendirmesi Kriterleri saptanmamış gözlem Kriterleri saptanmış gözlem Bilgisayar yardımlı değerlendirme Çok yönlü, çok disiplinli değerlendirme M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Asistan karnesi, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Asistan karnesi, Eğitimin niteliğini yükseltmek üzere eğitim veren ile eğitim alan arasında gerçekleştirilen karşılıklı bir yükümlülüğü yerine getirir, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Asistan karnesi, Eğitimin niteliğini yükseltmek üzere eğitim veren ile eğitim alan arasında gerçekleştirilen karşılıklı bir yükümlülüğü yerine getirir, Uzmanlık öğrencisinin eğitiminin, görüş birliği sağlanmış öğrenme hedefleri doğrultusunda sürdürülmesine yardımcı olur, M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Asistan karnesi, Eğitimin niteliğini yükseltmek üzere eğitim veren ile eğitim alan arasında gerçekleştirilen karşılıklı bir yükümlülüğü yerine getirir, Uzmanlık öğrencisinin eğitiminin, görüş birliği sağlanmış öğrenme hedefleri doğrultusunda sürdürülmesine yardımcı olur, Uzmanlık eğitimi programının uzmanlık öğrencisi ve eğitim kurumu tarafından tamamlanmış olduğunun onaylanmasına olanak sağlar. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Sınavlar, Uzmanlık öğrenciliği dönemindeki sınavlar M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Sınavlar, Uzmanlık Sınavı Madde 28- Uzmanlık sınavı, merkezi sistemle Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından yılda en fazla iki kez ilgili uzmanlık dalı bilgilerini kapsayacak biçimde ve test usulü ile yapılır. M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Yeterliğin değerlendirilmesi Kayıt tutulması M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Yeterliğin değerlendirilmesi Kayıt tutulması Değerlendirme oturumları M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Yeterliğin değerlendirilmesi Kayıt tutulması Değerlendirme oturumları Ara sınavlar M. Erdal GÜZELDEMİR

Uzmanlık öğrencisi eğitimini değerlendirme Tez ve Bilimsel Çalışmalar; Uzmanlık tezi ve değerlendirilmesi Madde 26- Tez, asistanlık süresinin son üç aylık devresinden önce, kurumu tarafından asistanın eğitim gördüğü dalın eğitim sorumlularından oluşturulan üç kişilik bir jüri tarafından değerlendirilir. ........ Tezi kabul edilen asistanlar, uzmanlık sınavına girmeye hak kazanırlar M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimde Değerlendirme Uzmanlık Öğrencisi Eğitimini Değerlendirme Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğitim Veren Kurumun Nitelikleri M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticilerin Özellikleri *Eğitim kadrosu; sorumlu başkan ve eğitimde görev alan uzmanlar M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticilerin Özellikleri *Eğitim kadrosu; sorumlu başkan ve eğitimde görev alan uzmanlar *Başkan, en az 5 yıldır aktif eğitici olan Üniversitelerde Profesör, Doçent, veya Eğitim Hastanelerinde Klinik Şefidir M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticilerin Özellikleri *Eğitim kadrosu; sorumlu başkan ve eğitimde görev alan uzmanlar *Başkan, en az 5 yıldır aktif eğitici olan Üniversitelerde Profesör, Doçent, veya Eğitim Hastanelerinde Klinik Şefidir *Uzmanlar eğitim kadrosundadır M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticilerin Özellikleri *Eğitim kadrosu; sorumlu başkan ve eğitimde görev alan uzmanlar *Başkan, en az 5 yıldır aktif eğitici olan Üniversitelerde Profesör, Doçent, veya Eğitim Hastanelerinde Klinik Şefidir *Uzmanlar eğitim kadrosundadır *Başkan ve birimde eğitimden sorumlu uzmanların hepsi, uygulama ile ilgili çalışmaları, TUT Madde 10’da belirtilen ilkelere uygun olarak gerçekleştirir. M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticiler ve programın yönetimi Eğitim programı yöneticisi M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticiler ve programın yönetimi Eğitim programı yöneticisi Eğitim kurulu M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticiler ve programın yönetimi Eğitim programı yöneticisi Eğitim kurulu Geri bildirim M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticiler ve programın yönetimi Eğitim programı yöneticisi Eğitim kurulu Geri bildirim Eğitici sayısı M. Erdal GÜZELDEMİR

II. Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğiticiler ve programın yönetimi Eğitim programı yöneticisi Eğitim kurulu Geri bildirim Eğitici sayısı Eğitici niteliği M. Erdal GÜZELDEMİR

Eğitimde Değerlendirme Uzmanlık Öğrencisi Eğitimini Değerlendirme Eğiticinin Değerlendirilmesi Eğitim Veren Kurumun Nitelikleri M. Erdal GÜZELDEMİR

III. Eğitim veren kurumun nitelikleri Tam gün eğitim M. Erdal GÜZELDEMİR

III. Eğitim veren kurumun nitelikleri Tam gün eğitim Kurumsal yapılanma M. Erdal GÜZELDEMİR

III. Eğitim veren kurumun nitelikleri Tam gün eğitim Kurumsal yapılanma Rotasyonlar M. Erdal GÜZELDEMİR

III. Eğitim veren kurumun nitelikleri Tam gün eğitim Kurumsal yapılanma Rotasyonlar Akademik afiliyasyon M. Erdal GÜZELDEMİR

III. Eğitim veren kurumun nitelikleri Tam gün eğitim Kurumsal yapılanma Rotasyonlar Akademik afiliyasyon Eğitim kurumunun eşyetkilendirmesi M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(1) *Eğitim programının amaç ve hedefleri ve bunların ne ölçüde gerçekleştirildiği M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(1) *Eğitim programının amaç ve hedefleri ve bunların ne ölçüde gerçekleştirildiği *Uzmanlık alanındaki hedeflerin bilgi, beceri, tutum ve ölçülebilir davranışlar olarak açıkça tanımlanmış olup olmadığı M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(1) *Eğitim programının amaç ve hedefleri ve bunların ne ölçüde gerçekleştirildiği *Uzmanlık alanındaki hedeflerin bilgi, beceri, tutum ve ölçülebilir davranışlar olarak açıkça tanımlanmış olup olmadığı *Uzmanlık öğrencisinin kazanımlarının beklenen düzeyde olup olmadığı M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(2) *Alt yapının (sağlık hizmeti ve eğitim açılarından) yeterlilik ve uygunluğu M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(2) *Alt yapının (sağlık hizmeti ve eğitim açılarından) yeterlilik ve uygunluğu *Eğitici ve tıbbi personelin sayısı ve yetkinliği M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(2) *Alt yapının (sağlık hizmeti ve eğitim açılarından) yeterlilik ve uygunluğu *Eğitici ve tıbbi personelin sayısı ve yetkinliği *Hizmetin kapsamı ve çeşitliliği M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(2) *Alt yapının (sağlık hizmeti ve eğitim açılarından) yeterlilik ve uygunluğu *Eğitici ve tıbbi personelin sayısı ve yetkinliği *Hizmetin kapsamı ve çeşitliliği *Sağlık hizmeti sunumunun örgütlü ve sistemli olup olmadığı M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(3) *Eğitim ortamının uygunluğu M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(3) *Eğitim ortamının uygunluğu *Görev tanımları, hizmet-eğitim dengesi, vb. M. Erdal GÜZELDEMİR

Eşyetkilendirme raporu(3) *Eğitim ortamının uygunluğu *Görev tanımları, hizmet-eğitim dengesi, vb. *Araştırma olanaklarının bulunup bulunmadığı ve eğitim alanların araştırmalara yeterince katılıp katılmadıkları *** M. Erdal GÜZELDEMİR

M. Erdal GÜZELDEMİR