SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
•Size verilen Kullanıcı adı’nı giriniz TAB tuşu ile şifre alanına geçiniz. Şifrenizi girdikten sonra ENTER tuşuna iki kez basınız. •Size verilen kullanıcı.
Advertisements

Kayıt olun’a tıklayın…
Halil CEYLAN Uyumsoft – Kamu Projeleri Danışmanı.
Ülke, Şehİr ve bÖlge tanimlamasi
Tur Programının Kaydı.
MILLENIUM MOBILE SUNUMU
Menü’den Evrak Projesine ulaşılır.
TALEP MODÜLÜ SATINALMA İŞLEMLERİNİ BİR MERKEZDE YAPAN, ANCAK TALEPLERİ DEĞİŞİK BİRİMLERCE OLUŞTURULAN İDARELERİN İŞLEMLERİNİ KOLAYLAŞTIRMAYI AMAÇLAYAN.
Tur Tartı Tanımlama. Tur kartı açmak için Tanımlar menüsünün altındaki Paket Tur Listesi seçeneğine tıklanır.
SGB NET Doküman Yönetim Sistemi
YEŞİL KART REÇETELERİ İTS İŞLEM REHBERİ
1.Adım: Bölgede dağıtıcı yetkisi olan kişi Bilgi Edinme Başvuru Bilgileri sekmesini seçerek giriş yapabilir.
Garanti Bankası Tahsilat Sistemi
YARDIM MASASI Internet Explorer tarayıcısı açılır ve Yardım Masası adresi yazılarak sayfası açılır. Gelen.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
2. AŞAMA BELGE KAYDI.
MERSİS sayesinde şirket kuruluş işlemleri artık, online olarak süratli bir şekilde gerçekleşebilecektir. Sisteme giriş,
MERSİS sayesinde şirket kuruluş işlemleri artık, online olarak süratli bir şekilde gerçekleşebilecektir. Sisteme giriş,
Otel alış fiyatlarını sisteme tanımlamak için Rezervasyon menüsünün altından Hotel Price seçilir.
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
Konak.NET.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından şirket bilgilerinin uluslararası standartlara uyumlu hale getirilmesi amacı yürütülmekte olan Merkezi Sicil Kayıt.
Halk Sağlığı Müdürlüğü
Sisteme kaydedilen otel kartları yandaki listede görülmektedir. Burada ki kaydın üzerine çift tıklayarak otel kaydında değişiklik yapılabilir. Listenin.
KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ TEDARİK YÖNETİM ZİNCİRİ
SHU. Nuray TÜRKEN TEKNEKAYA Hasta Hakları İl Koordinatörü
YEŞİL KART – İTS – KAREKOD İŞLEM BASAMAKLARI
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
Kullanıcı Tanımlama İşlemi yapılırken: 1- Eğer tanımlayacağımız kullanıcı birlik personeli ise birlik ekranında iken, hastane kullanıcısı ise hastane ekranına.
Yıldırım BAHADIR Programcı-Proje Sorumlusu Karabük Valili ğ i Bilgi İş lem Ş ube Müdürlü ğ ü.
Size verilen Kullanıcı adı’nı giriniz TAB tuşu ile şifre alanına geçiniz. Şifrenizi girdikten sonra ENTER tuşuna iki kez basınız. Size verilen kullanıcı.
(KARAR DESTEK SİSTEMİ) KULLANIMI
Hazırlayan Şencan ŞENOCAK Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
1.Adım: Yukarıdaki araç çubuğundan kayıt ekle sekmesine basılır.
1.Adım: Yukarıdaki araç çubuğundan kayıt ekle sekmesine basılır.
DERS AÇMA İŞLEMLERİ Akademik birimlere; yıl, dönem ve eğitim türü seçilerek ders açma ve açılan dersleri düzenleme ekranıdır. Bu ekran içerinde 3 bölüm.
Bir dönem ya da daha fazla yurtdışında öğrenim görmüş öğrencilerin yurtdışında olduğu dönemde gördüğü derslerin, yurtiçinde okuyacağı dönemdeki öğretim.
1.Adım: Yukarıdaki araç çubuğundan kayıt ekle sekmesi seçilir.
Öğrencinin aldığı tüm derslerin dönem bazında görülebildiği ve dersler üzerinde tüm değişikliklerin yapılabildiği ekrandır. İlk yapılması gereken Hızlı.
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
Halk Sağlığı Müdürlüğü
TARAYICI ADRES ÇUBUĞUNA zhys. kirimkongo. gov
Derslere grup öğrenci tanımlaması yapılabilen ve ders öğrenci sınıf listelerinin raporlarının alınabildiği ekrandır. Ekran 3 sekmeden oluşmaktadır. Bu.
Hazırlayan Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilisi
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
ATAKUM İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
E-POSTALARIN OUTLOOK 2010 PROGRAMINA KURULUMU
Muhtar Bilgi Sistemi.
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
WORDPRESS TE WEB TASARIM. Aşağıdaki linke gidin:
Yönetim Paneli Kullanımı
Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi İnternetten Danışman Kayıt Yenileme Onayları.
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
SHU. Seyit ULUPINAR Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi
BİMER SİSTEMİ KULLANICI REHBERİ
TÜRKİYE İŞ KURUMU DENİZLİ İL MÜDÜRLÜĞÜ E-İSTİHDAM TANITIM PROGRAMI-2008.
Öncelikle sisteme girmek için Google Chrome sayfası açıp adres çubuğuna kocaeli.meb.gov.tr/ets yazıyoruz.
Sunum Planı KULLANIMA VERME VE SORUMLULUK :
Airties Air5750 Modem Kurulumu
Halil CEYLAN Uyumsoft – Kamu Projeleri Danışmanı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Ünite 5 UYAP Genel İşlemler.
Bitirme Dersi Danışman Seçme Sistemi (Ta-Bi-S)
www. mersis. gumrukticaret. gov
www. mersis. gumrukticaret. gov
Sunum transkripti:

SAĞLIK BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI STOK KOORDİNASYON BİRİMİ

STOK KOORDİNASYON PROGRAMI AMAÇ: Sağlık kurumlarının ellerinde bulunan azami stok miktarların dan fazla olan malzemeleri diğer kurumlarında talep edip yararlanmasını sağlamaktır. Kaynakların daha etkin kullanımını sağlamaktır.

KİMLER KULLANIR? Bakanlığımıza bağlı kurum ve kuruluşlar da görevli personel ve yöneticiler , stok koordinasyon birimlerince kullanılır.

Kullanıcılar MKYS kullanıcı adını ve şifresini sisteme girerek programa giriş yapar.

Programın ana sayfası

Ayarlar kısmından ‘İletişim Bilgileri Giriş’ kısmı seçilerek kullanıcı iletişim bilgilerini girmek zorundadır.

Kullanıcı iletişim bilgilerini girer ve ‘Kaydet’ sekmesine tıklar.

İletişim bilgilerini giren kullanıcılar ‘İletişim Bilgileri Listesinde’ görülmektedir.

Kurumların birbiri ile mesajlaşması bu kısımda gerçekleşmektedir.

Bu alanda ‘Kişi Seç’ sekmesine tıklanır.

İstenilen kişinin adı ve soyadı ya da kurumun adı yazılarak ‘Kullanıcı Bul’ sekmesine tıklanır.

Bulunan kullanıcının üzerine tıklanır.

Gelen kutusu ekranı bu şekildedir.

Kullanıcılar bulundukları il dışında konumuna yakın olan illeri tanımlayarak bölge tanımlama yapabilir.

Silmek istenilen iller ise sağ taraftaki ‘Sil’ butonuna basılarak silinebilir.

Talepçinin koordinasyon birimine gönderdiği talep örneği

İlk olarak yeni talep oluşturulur.

Talep nedeni ve açıklama yazıldıktan sonra ‘Kaydet’ butonuna basılır.

‘Malzeme Ekle’ butonuna basılarak malzemeler seçilir.

İstenilen malzemenin türü belirlenir ,barkodu,malzeme adı veya jenerik adından herhangi birini belirterek arama yapılır ve çıkan ekranda istenilen malzemelerin miktarları belirlenir sonrasın da ‘Seçilenleri Aktar’ butonuna basılır.

Bu ekranda malzeme türü seçilerek arama yapıldı ve ‘Seçileni Aktar’ denilip ekrana yansıtıldı.

Seçilen malzemeler ekrana yansıdıktan sonra ‘Stok Koordinasyona Gönder’ butonu seçilir.

Bu uyarı ile talebinizi başarılı bir şekilde stok koordinasyona bildirmiş olursunuz.

Koordinasyon ekibinin ekranında aşamalar şu şeklide görünmektedir.

Gelen talepleri aramak için ihtiyaç türü seçilir,onay durumu belirlenir,talep tarihine ya da başka bir duruma göre sıralama seçilir ve ‘Ara’ butonuna basılır.

Kurumlardan gelen talepler koordinasyon ekranına bu şeklide yansımaktadır. Ekranda, gelen talebi değerlendirmek için ‘Sorgula’ butonuna basılır.

Malzeme sorgula ekranında talep ‘Ara’ butonuna basılarak aranır ve istenilen yerde bulunan talep ‘istek gönder’ butonuna basılarak kurumdan istenir.

DİJİTEK BİLGİSAYAR Bu ekranda karşılanacak miktar belirlenir ve ‘kaydet’ butonuna basılır.

Talep gönderme işleminiz başarı ile gerçekleşmiştir.

Sorgulanan talep bulunduysa ekranda rengi pembe olur.

Talep sorgulandığında hiçbir kurumda bulunamadı ise ‘No data to display’ yazısı ile karşılaşılır.

Bulunamayan talep için ekranda ‘Açıklama’ butonuna basılır.

Açıklama kısmına nedeni yazılır ve ‘kaydet’ butonuna basılır.

Bu uyarıdan sonra işleminiz başarı ile gerçekleşmiş olur.

Malzemeyi aramak istediğiniz şehri seçebilir veya TÜRKİYE den arama yapabilirsiniz.Sorgu sonucu bulunamadığında açıklama yazılır.

Bu ekranda yapılan açıklama kaydedildikten sonra talep ekranında ‘karşılanamayanlar’ kısmına yansır.

Bu ekran karşılanamayan talepleri göstermektedir.

Kurumlar arasındaki talep örneği Ana sayfadan sorgulamalardan ‘Sorgu gir’ sekmesi seçilir.

İstenilen malzemenin sorgulama türü ve malzeme türü belirlenir,barkodu, jenerik adı veya malzeme adı kısımlarından herhangi birisin de malzemenin bilgisi girilir ‘Ara’ dedikten sonra bulunan malzemeye istek gönderilir.

Talepçi istek gönder ekranında talep miktarı belirlenir ve ‘Kaydet ’sekmesi tıklanır.

Talebiniz istek yaptığınız kuruma gönderilmiştir

Karşılayan kurumun ekranı Ana sayfadan ‘Birime yapılmış istek sayısı’ yazan kısımdaki ok işaretinin üzerine tıklanır ve birime yapılmış talepler sayfasına gidilir.

Talep için ‘Değerlendir’ sekmesine basılır.

Devir türü belirlenir, açıklama yazılır ve ‘Kaydet’ sekmesine basılır.

Talebin durumunu görmek için ‘Talep kartına göre’ arama yapılır.

Talep No’su bilenen talebin ‘Detay’ kısmına bakılır.

Karşılanamayan talepleri karşılanamayan yazısı ile çıktı alınır.