GEZİ - GÖZLEM KULÜBÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

TALEBE HİZMETLERİ  GAYE VE HEDEFLERİMİZ  EĞİTİM ALANLARI  PROGRAMLARIMIZ  KAYIT ŞARTLARI.
KAZANIMLAR 5. İçinde bulunduğu eğitsel ve sosyal faaliyetlerde işleyen süreçleri demokrasinin ilkeleri açısından analiz eder.
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin GÜLER.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları Eser ÇEKER (M.Sc.)
HAZIRLAYANLAR: Hasan KAR İ P Ali İ hsan GENÇ Ali KAYGISIZ D. Gülseren D İ VLEK Ahmet KOÇAK Özcan KILIÇ Ercan GÜNEŞ Osman ARICI Mustafa KAPTAN.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE KÖY ENSTİTÜLERİ ÖRNEĞİNDE TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2014 – 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TANILAMA SÜRECİ ŞUBAT 2014.
KOORDİNATÖR ÖĞRETMENLER TOPLANTISI
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALTINDAĞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÇAPA İLKOKULU OKUL-AİLE BİRLİĞİ
EĞİTİM FAALİYETLERİ BİLGİLENDİRME BÜLTENİ 4/C SINIFI Eğitim-Öğretim Yıllı İkinci Dönemi.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
DİĞER EĞİTİM KURUMLARINDA DEĞERLER EĞİTİMİ ÇERÇEVE PLANI
– 2012 DEĞERLENDİRME ÖĞRENCİ SAYILARI YıllarYeni Kayıt Toplam Öğrenci.
Yunus emre ortaokulu İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsen, bu nice okumaktır. Yunus Emre.
ORTA ÖĞRETİM KURUMLARI SOSYAL ETKİNLİKLER YÖNETMELİĞİ
KÜLTÜR-EDEB İ YAT KULÜBÜ. Kulüp Danı ş man Ö ğ retmenleri Arzu ÜSTÜN Gülçin TILFARLIG İ L.
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
HACI SEMİHA KULAKLI ANAOKULU
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
TKY BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
DEĞERLER EĞİTİMİ.
BESLENME DOSTU OKUL OLMAK İÇİN
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
İlköğretim Fen ve Teknoloji Öğretim Programı
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
TERCAN M.KUTSİ BEĞDEŞ İLKOKULU
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
DERS SEÇİMİ GALATASARAY LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
Yapılan Çalışmalar Sunusu
PROJENİN AMACI: Farklı kültürlerden gelen çocuk oyunlarını tanıtarak kültürler arası etkileşimi sağlamak projenin birinci amacıdır.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YENİKENT İLKSAN İLKÖĞRETİM OKULU
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
ZAMANI ÖĞRENELİM.
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
SİSTEM NEDİR? Sistem, karşılıklı etkileşim içerisinde bulunan unsurların, tasarlanan amaçları gerçekleştirmek amacıyla bir bütün meydana getirecek şekilde.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ TANILAMA SÜRECİ
Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler
BİLİM VE SANAT MERKEZİ: ÖĞRENCİ TANILAMA
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
MUSTAFA KEMAL LİDERLİK YOLUNDA
OKULLARDA SOSYAL KULÜP ÇALIŞMALARI.
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Öğr.Gör. Naci KANATLAR.
İSTANBUL VALİLİĞİ «İSTANBUL’UN ÇOCUK YAZARLARI» PROJESİ
MILLETIN GÖZ BEBEĞI TÜRKIYE’NIN AYDıNLıK GELECEĞI YUNUS EMRE İMAM HATİP ORTAOKULU.
Tanımlar Sosyal Etkinliğin Amacı İlkeler Kulüpler ve Çalışma Esasları Sosyal Etkinlikler ile İlgili Görevler Sosyal Etkinlikler Bayramlar ve Törenler.
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN GENEL AMAÇ VE İLKELERİ
Etnoğrafya Müzesini Geziyoruz
Sosyal Etkinliklerin Amacı
TÜRK Eğitim Sistemi.
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Uzun vadeli kredilerin döviz kompozisyonu
2010 TAKVİMİ İYİ SENELER.
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAK ALGILARI
TÜRK MİLLÎ EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
Hazırlayan: HACİ KARAKUŞ
Ocak 2010 PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA CUMARTESİ PAZAR 1 2 3
Sunum transkripti:

GEZİ - GÖZLEM KULÜBÜ

KULÜP REHBER ÖĞRETMENLERİ: Süreyya KARAKAYA Ali Naci DURMUŞ

KULÜP ÇALIŞMALARININ AMACI Kulüp çalışmalarının amacı, Türk Milli Eğitimi genel amaç ve temel ilkelerine uygun olarak; öğrencilerin, Atatürk İlke ve İnkılâplarına, Anayasanın başlangıcında ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine bağlı; Türk olmanın gururunu duyan, vatan ve milletini seven; Milli, ahlaki ve insani değerlere sahip; demokrasi ilkelerini benimsemiş; yapıcı, yaratıcı; hür ve ilmi düşünceye ve sorumluluk duygusuna sahip kişiler olarak yetişmelerine, milli ve sosyal hayatta etkin bir şekilde katılabilmelerine yardımcı olabilmek için öğrencilere; a. Kendilerini anlayabilme yeteneklerini geliştirebilme ve toplum yararına kullanabilme, b. Planlı çalışma alışkanlığı kazanabilme, c. Ferdi girişimde bulunup başarı ile sürdürebilme, d. Yeni durum ve ortamlara uyum sağlayabilme, e. Kendine ve başkalarına güvenebilme, f. Boş zamanlarını yararlı bir şekilde değerlendirebilme, g. Başkalarını istek ve dikkatle dinleyebilme, h. Kendi görüşlerini başkalarına etkili bir şekilde anlatabilme,

i. Ferdi olarak veya guruplar halinde, çevresindeki sorunlarla ilgilenebilme, bunları çözücü nitelikteki projeler geliştirebilme ve yürütebilme, davranışlarını kazanmalarına katkıda bulunmaktadır. j. Sosyal ilişkilerinde anlayışla, saygılı ve ölçülü olabilme, k. Gurupça verilen görevleri tamamlamak için istekli çalışabilme ve guruba karşı sorumluluk duyabilme, l. Ferdi olarak veya gruplar halinde çevresindeki sorunlarla ilgilenebilme. Bunları çözücü nitelikte projeler geliştirebilme ve yürütebilme, davranışlarını kazanmalarına katkıda bulunmaktır. Kulüplerin amacına ulaşabilmesi için her şeyden önce, bu etkinliklerin yararına ilgili rehber öğretmenleri, okul yöneticilerinin inanmaları, öğrencileri de bu yönde bilinçlendirmiş bulunmaları gerekir.

GEZİ - GÖZLEM KULÜBÜ 2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÇALIŞMA PLANI   EYLÜL – EKİM – KASIM Kulüp tüzüğünün hazırlanması. Okul genelinde kulübe seçilen öğrencilerin belirlenmesi. Genel kurul toplanma tarihinin belirlenmesi. Belirlenen tarihte toplantının yapılması. Yönetim kurulunun seçilmesi. Denetleme kurulunun seçilmesi. Kulüp faaliyetlerinin belirlenmesi. Sosyal kulüp panosunun hazırlanması. Tüyap Kitap Fuarı’na gezi düzenlenmesi. İlçemizdeki turistik değerleri tanıtan resimlerin kulüp panosunda sergilenmesi. Belirli günler ve haftalarla ilgili çalışmaların yapılması.

ARALIK – OCAK   Yönetim kurulunun toplanması. Yapılacak faaliyetlerin tartışılması ve karara bağlanması. Genel kurul faaliyetlerinin gözden geçirilmesi. “Turiste Nasıl Davranmalıyız?” konulu yazı ve resimlerin kulüp panosunda sergilenmesi. Belirli günler ve haftalarla ilgili çalışmaların yapılması. ŞUBAT – MART Genel kurulun toplanması. Uygulanacak yöntem ve yapılacak çalışmaların karara bağlanması. Panorama 1453 Tarih Müzesi ve İstanbul Akvaryum’a gezi düzenlenmesi. Bursa Uludağ veya İzmit Kartepe kayak merkezlerinden birine gezi düzenlenmesi.

NİSAN – MAYIS   Ülkemizin turizm değerini anlatan yazıların hazırlanması. Öğrencilerin ilgi ve merak duydukları bir yere gezi düzenlenmesi. Topkapı Sarayı’na gezi düzenlenmesi. Sosyal kulüple ilgili formların doldurulup değerlendirilmesi. Belirli günler ve haftalarla ilgili çalışmaların yapılması. Riva’da yer alan cam ocağına gezi düzenlenmesi. Çanakkale Gelibolu Yarımadası’na gezi düzenlenmesi. İzmir-Efes-Pamukkale bölgelerine gezi düzenlenmesi. HAZİRAN Genel kurulun toplanması. Ankara ve Anıtkabir ziyaretlerinin düzenlenmesi. Yıl sonu pikniğinin düzenlenmesi. 5. Yıl içinde yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Çanakkale Gezisinden…

Öğretmen sadece öğretmez… Yemez, yedirir Çanakkale Gezisinden dönerken…

İstinye ENKA’da Klasik Müzik dinletisi…

İstanbul Büyük Akvaryum Gezisi…

Uludağ Gezisi…