KATILAN KURSİYER SAYISI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI
Advertisements

DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.
Öğrencilerin devamsızlıkları ile ilgili işlemlerde, 08/12/2004 tarihli ve sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim.
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
Millî Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü
TC ÇAVDARHİSAR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 – 2012 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
HEMŞİRELİK VE EBELİK LİSANS TAMAMLAMA PROGRAMI UYGULAMA ESASLARI
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Atatürk Üniversitesi KKEF BÖTE-2
T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Eğitim Hizmetleri Genel Müdürlüğü
METAL TEKNOLOJİSİ ALANI
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
OKULLARDA UYGULANAN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ uygulamaları
Kız Teknik ve Meslek Lisesi Giyim Üretim Teknolojisi Alanı
TEPEBAŞI HALKEĞİTİM MERKEZİ EĞİTİM SUNUSU
KAYNAŞTIRMA öğrencileri Ölçme ve Değerlendirme Esasları
1 Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü – Stratejı Şubesi: İstatistik Bürosu.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
DESTEK EĞİTİM ODASI VE ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI AÇILMA SÜRECİ VE BU SINIFLARDA DERSE GİRECEK ÖĞRETMENLER Destek eğitim odası: Kaynaştırma uygulamaları yoluyla.
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ ALANI
ADAPAZARI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
Bu Slayt Bodrum esnaf ve sanatkarlarını bilgilendirmek amacıyla Bodrum Esnaf ve Sanatkarlar Odası Mesleki Eğitim Merkezinde Hazırlanmıştır.
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİ TANITIM VE YÖNELTME SEMİNERİNE
EĞİTİM ÖĞRETİM YİLI 1. DÖNEM HAYAT BOYU ÖĞRENME, HALK EĞİTİM PLANLAMA VE İŞBİRLİĞİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
TEOG SINAVI VE TERCİH İŞLEMLERİ
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
ALIN TERİ EN BEREKETLİ YAĞMURDUR. “Sanat Altın Bileziktir” SÜREÇİSTATİSTİK VERİLER (ÇIRAK) ŞUBAT SON TOPLANTIDAN SONRA ÇIRAK SAYISI 102.
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ KURS İSTATİSTİKİ BİLGİLERİ 2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı ( – ) Kurs İstatistikleri KURS TÜRÜ KURS SAYISI.
Halkapınar Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GENEL KURSLAR MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR OKUMA YAZMA KURSLARI.
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
ÖNCELİK 2: HAYAT BOYU ÖĞRENME FIRSATLARININ VE SUNUMUNUN ARTIRILMASI.
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
Perşembe Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Hasta ve Yaşlı Bakımı Alanı
PERŞEMBE MESLEKİ TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
T.C. HAKKARİ VALİLİĞİ HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Destekleme ve Yetiştirme Kursları.
ÇAYIROVA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Destek Eğitim Odaları.
Bu Slayt Çarşamba esnaf ve sanatkarlarını bilgilendirmek amacıyla Mesleki Eğitim Merkezinde Hazırlanmıştır.
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
MUHASEBE VE FİNANS ÜMİT KÖSE Ö NSÖZ bu slaytta anlatılmak istenen bu alan üzerinde neler yapılabilir faydaları nelerdir Hayatımıza.
HÜDAVEND HATUN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Mobİlya ve İç Mekan TasarImI AlanI
HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ARDAHAN MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DESTEK EĞİTİM ODALARI.
ŞEHİT SABRİ ERYELER MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ KUMRU-ORDU
Programlar ve Öğretim Materyalleri Daire Başkanlığı
Sunum transkripti:

HAYAT BOYU ÖĞRENME, HALK EĞİTİM PLANLAMA VE İŞBİRLİĞİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN OKUMA-YAZMA KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN OKUMA YAZMA KURSLARI 77 875 230 645

BELGELERİ İSTATİSTİKLERİ BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN VERİLEN OKUMA-YAZMA BELGELERİ İSTATİSTİKLERİ BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 417 88 329

TÜİK VERİLERİNE GÖRE OKUMA-YAZMA BİLMEYENLERİN YAŞ İSTATİKLERİ TOPLAM KADIN ERKEK 30 YAŞ ALTI 532 416 116 50 YAŞ ALTI 1197 1055 142 50 YAŞ VE ÜZERİ 5503 4740 763

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN SBS KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN SBS KURSLARI 22 319 141 178

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN LYS KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN LYS KURSLARI 15 279 144 135

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN ARGE’DE AÇILAN KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN ARGE’DE AÇILAN KURSLARI

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR 241 5489 2716 2773

BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN MESLEKİ VE TEKNİK KURSLARDAN BELGE ALANLARIN SAYISI BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 3069 1422 1647

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN GENEL KURSLAR İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN SOSYAL VE KÜLTÜREL KURSLARI 247 5627 2605 3022

BELGE ALAN KURSİYER SAYISI BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN VERİLEN GENEL KURSLARDAN BELGE ALAN KURSİYER SAYISI BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 2108 903 1205

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN AÇILAN SOSYAL VE KÜLTÜREL, MESLEKİ VE OKUMA-YAZMA KURS İSTATİSTİKLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN MESLEKİ KURSLAR 241 5489 2716 2773 SOSYAL VE KÜLTÜREL KURSLARI 247 5627 2605 3022 OKUMA-YAZMA KURSLARI 77 875 230 645 565 11.991 5551 6440

2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ TARAFINDAN VERİLEN TÜM KURSLARDAN BELGE ALAN KURSİYER SAYILARI BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR 3069 1422 1647 GENEL KURSLAR 2108 903 1205 OKUMA-YAZMA 417 88 329 5594 2413 3181

KATILAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLAR AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 158 4182 1280 2902

BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARDAN BELGE ALAN KURSİYER SAYISI AÇILAN KURS BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 158 1774 423 1351

KATILAN KURSİYER SAYISI / BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO VE CEZA VE İNFAZ KURUMLARI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLAR AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI / BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 30 311/163 283/145 18/18

KATILAN KURSİYER SAYISI / BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE 9. KOLORDU KOMUATANLIĞINA BAĞLI BİRLİKLER İLE İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI / BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 15 650/303 599/277 51/26

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM VE ASO MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE GENÇLİK EĞİTİM VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 23 333/255 228/183 105/72

KATILAN KURSİYER SAYISI/BELGE ALAN KURSİYER SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE KÜLTÜR TURİZM İL MÜDDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/BELGE ALAN KURSİYER SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 22 609/255 151/48 458/207

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI İL MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 8 68/53 12 56/53

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE ÇALIŞMA VE İŞKURUMU İL MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 8 95/50 75/30 20/20

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE YAKUTİYE BELEDİYE BAŞKANLIĞI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 5 79/57 23/15 56/42

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ VE SİVİL TOPLUM KURUMLARI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 20 279/120 149/55 130/65

78 1635 1827 70 1140 60 1411 48 794 KURS AÇILAN ALAN KURS SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE İŞBİRLİĞİ YAPILAN KURUM, KURULUŞ VE SİVİL TOPLUM KURUMLARI İLE AÇILAN AÇILAN KURS ALANLARI VE KATILIMSAYILARI KURS AÇILAN ALAN KURS AÇILAN ALANLAR VE KATILIM SAYILARI KURS SAYISI KURSİYER SAYISI BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ 78 1635 KİŞİSEL GELİŞİM VE EĞİTİM 1827 EL SANATLARI TEKNOLOJİSİ 70 1140 MÜZİK VE GÖSTERİ SANATLARI 60 1411 SPOR 48 794

KURS AÇILAN ALANLAR VE KATILIM SAYILARI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE İŞBİRLİĞİ YAPILAN KURUM, KURULUŞ VE SİVİL TOPLUM KURUMLARI İLE AÇILAN AÇILAN KURS ALANLARI VE KATILIMSAYILARI KURS AÇILAN ALAN KURS AÇILAN ALANLAR VE KATILIM SAYILARI KURS SAYISI KURSİYER SAYISI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ 25 532 YABANCI DİLLER 23 831 TESİSAT TEKNOLOJİSİ 21 1307 GİYİM VE ÜRETİM TEK. 15 213 SANAT VE TASARIM 14 289 GRAFİK VE FOTOGRAF 10 242

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE YAKUTİYE İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 6 72/64

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE HAYRAT VAKFI İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 4 125/52 110/42 15/10

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE HASTANELER İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 6 114/48 49/20 65/28

KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI 2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YAKUTİYE HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ASO MÜDÜRLÜĞÜ VE GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ İŞBİRLİĞİNDE AÇILAN KURSLARIN İSTATİKSEL VERİLERİ AÇILAN KURS SAYISI KATILAN KURSİYER SAYISI/KUSİYERLERİN ALDIĞI BELGE SAYISI TOPLAM ERKEK KADIN 2 24/24 9/15 15/15

Modül: Modüler program: Bir meslek alanının öğretim programında;kendi içinde bir bütün olan, tek başına öğretilebilir içeriğe sahip kendi alanındaki diğer programlarla bütünleşerek daha geniş meslekî işlevler grubu oluşturma özelliği gösteren program birimidir. Her modül ile bir yeterliğe yönelik bilgi ve beceriler kazandırılır. Modüler program: Bir meslek alanında modüller halinde düzenlenmiş programdır. Modüllerin bir bütünlük ve sıra içinde gruplanması ile modüler programlar oluşturulur.

MODÜLER ÖĞRETİM Öğrenci merkezli, bireyselleştirilmiş bir öğrenme öğretme yaklaşımıdır. Modüler programlar doğrultusunda modüler bir sistemi gerektirmektedir.

MODÜLER ÖĞRETİM SİSTEMİ Eğitim programının modüllerden oluşmasıdır. Modüllerin bölümleri belirli bir sıra takip eder. Her modül ile bir yeterliğe yönelik bilgi ve beceriler kazandırılır.

MODÜLER ÖĞRETİM İşsizlere, Çalışanlara, Kırsal kesimde yaşayanlara, Ev hanımlarına, Özürlülere ve ceza evindeki hükümlülere, Sosyal hizmet kapsamındaki kişilere, Meslek değiştirmek ya da düzey yükseltmek isteyenlere, Meslek lisesi mezunu olmak isteyenlere hizmet götürülebilir.

MODÜLER ÖĞRETİMİN YARARLARI Bireye ilgi ve isteğine göre beceri kazanma şansı tanır. Okul ortamında bulunan bilgi kaynakları ile sınırlı kalınmaz ve gerçek yaşama dair güncel ve yoğun bilgi akışı sağlanır. Bireysel öğretime olanak sağlar. Öğrenenlerin okul dışında konu ile ilgili bireysel olarak sahip olduğu deneyim ve bilgileri sınıf ortamına da taşıyabilmesini kolaylaştırır. Öğrenenler öğretim programına farklı zamanlarda girip çıkabilir. Farklı programlar arasında geçiş yapma olanağı vardır.

Kendi içinde bütünlük sahibi, Ürünle yakından alakalı, YETERLİK Pratik, Kolay anlaşılır, Kendi içinde bütünlük sahibi, Ürünle yakından alakalı, Bir mesleğin bir kısmını teşkil eden bilgi, beceri, tutum-tavırlar bütünüdür.

AHŞAP TEKNOLOJİSİ DİPLOMA PROGRAMI SERTİFİKA PROGRAMLARI DAL   DİPLOMA PROGRAMI SERTİFİKA PROGRAMLARI MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ PROGRAMLARI DAL 4. SEVİYE MESLEK ELEMANLARI 3.SEVİYE MESLEK ELEMANLARI 2. SEVİYE MESLEK ELEMANLARI BECERİ GELİŞTİRME AĞAÇ İŞLERİ 1 Mobilya İmalatı 1- Mobilya İmalatçısı 1-Ahşap Montaj Elemanı 1-Perdah Elemanı 1-Ahşap Hediyelik Eşya Yapımcısı 1-AĞAÇ OYMACILIĞI (3.SEVİYE) 2-Ahşap CNC Makine Operatörü 2-Ahşap Şekillendirmeci 2-AHŞAP YAT VE TEKNE YAPIMI (GEMİ YAPIMI ALANINA) 2 Ahşap İskelet İmalatı 2- Ahşap İskelet İmalatçısı 3-Ahşap İskelet CNC Operatörü 3-Bilgisayar Destekli Mobilya Tasarımcısı 3-DOĞRAMACILIK 4-Ahşap İskelet Montaj Elemanı 4-Bilgisayar Destekli Proje Çizimi (Autocad) 4-MOBİLYACILIK 3 Mobilya Döşeme İmalatı 3- Mobilya Döşeme İmalatçısı 5-Mobilya Döşeme Kesim Elemanı 5-Arı Kovanı ve Bal Çıtası Yapımı 5-MOBİLYA İSKELETÇİLİĞİ 6-Mobilya Döşeme Dikiş Elemanı 6-Model Gemi Yapımı 6-ÜST YÜZEY İŞLEMLERİ 4 Ahşap Üst Yüzey İşlemleri 4- Ahşap Üst Yüzey İşlemcisi 7-Ahşap Boyama ve Vernikleme Elemanı 5 Ahşap Süsleme 5- Ahşap Süslemecisi 8-Ahşap Oymacısı 9-Ahşap Tornacısı 10-Ahşap Kakmacısı 6 Ahşap Doğrama İmalatı 6- Ahşap Doğrama İmalatçısı 11-Ahşap Doğrama Montaj Elemanı 12-Ahşap Doğrama CNC Operatörü

8 7 6 5 4 3 2 1 8 Referans Seviye ve İş Piyasasındaki Unvanlar DOKTORALI YÜKSEK LİSANSLI UZMAN - 6.SEVİYE SERTİFİKALI - LİSANSLI USTABAŞI - 5.SEVİYE SERTİFİKALI – TEKNİKER USTA - 4.SEVİYE SERTİFİKALI – TEKNİSYEN KALFA – 3.SEVİYE SERTİFİKALI ÇIRAK – 2.SEVİYE SERTİFİKALI İLKÖĞRETİM Seviye SEKTÖR VE ODALAR 37

MODÜL SÜRESİ Bir modülün toplam öğrenme süresi toplam 40 saattir. Kazandırılacak yeterliğe bağlı olarak her modül; 40/8, 40/16, 40/24, 40/32 ve 40/40 olabilir. Örneğin süresi 40/32 olarak belirlenen bir modülde; 40 saat; öğrenme faaliyetlerinin tümü için gerekli olan, öğretmen rehberliğinde ve gözetiminde ya da öğrenenin farklı öğrenme ortamlarında kendi kendine geçireceği toplam öğrenme süresini, 32 saat; öğretmen rehberliğinde ve gözetiminde yapılması gereken teorik ve uygulamalı tüm eğitim faaliyetleri için gerekli olan öğrenme süresini, 8 saatlik aradaki fark ise öğrenenin farklı öğrenme ortamlarında, araştırma, ödev, gözlem veya inceleme yapmak amacıyla kullanacağı kendi kendine öğrenme süresini ifade eder.

4 modülden oluşan bir Program Toplam 160 / 104 Programda belirtilen 104 saatlik sürenin altında bir süre uygulaması yapılmayacaktır. 1,2,3,4 Modüllerin her birine gerekçesi belirtilmek şartıyla 8 saat artırılabilecektir. Modüller ve yeterlikler uygulama sırasına göre alınacaktır.

Farklı Programlara Geçiş Zayıf Akım Tesisatçısı Kuvvetli Akım Tesisatçısı “Zayıf Akım Tesisatçısı” ve “Kuvvetli Akım Tesisatçısı” sertifika programları… Programların ilk 15 modülleri ortaktır… “Zayıf Akım Tesisatçısı” sertifika programını tamamlayan kursiyer, 20 modüle ait yeterlikleri kazanacaktır. Ortak Modüller Ortak Modüller Fark Modülleri Aynı kursiyer “Kuvvetli Akım Tesisatçısı” programına da devam etmek isterse, ortak modüllerden muaf olacak ve sadece 10 adet fark modülünü alacaktır…

HIZLI KLAVYE KULLANIMI (F KLAVYE) PROGRAMI YETERLİK VE MODÜL TABLOSU SEKRETERLİK PROGRAMI YETERLİK VE MODÜL TABLOSU YETERLİKLER MODÜLLER SÜRE 1 Kişisel bakım yapmak Kişisel Bakım 40/24 2 Sosyal çevresi ile etkili iletişim kurmak Sosyal Hayatta İletişim 40/16 3 İş yerinde etkili iletişim kurmak İş Hayatında İletişim 40/32 4 Randevu ve konuk kabulü programı yapmak Randevu ve Konuk Kabulü 5 İş planı yapmak İş Planı 6 Bilgisayarda yazı yazmak F Klavye -1- 40/24+ 7 F Klavye -2- 8 Telefonla iletişim kurmak Telefonla İletişim 9 Bilgisayarda metin dosyası oluşturmak Kelime İşlemci 10 İnternet üzerinden bilgiye ulaşmak Bilgisayarla İletişim 11 Sunu oluşturmak Sunu 12 Bilgisayarda resmi yazı hazırlamak Yazı Biçimleme 13 Bilgisayarda matematiksel ve mantıksal dosya oluşturmak. Elektronik Tablo 14 Dosyalama ve takibini yapmak Dosyalama Hareketleri 15 Dosyalama Sistemi 16 İş mektubu yazmak İş Mektubu 17 Belge akışını izlemek Belge Akışı 18 Büroyu çalışmaya uygun hale getirmek Büro Düzenleme 19 Arşivleme ve takibini yapmak Arşivleme Sistemi 20 Arşivleme Hareketleri 21 Rapor yazmak Raporlama 22 Beden dili ile iletişim kurmak Beden Dili 23 Türkçeyi doğru konuşmak Diksiyon-1 24 Diksiyon-2 25 Mesleği ile ilgili gelişmeleri izlemek ve kendini kişisel olarak sürekli geliştirmek Kişisel Gelişim 26 Günlük aktivitelerde dramatik etkinlikleri kullanmak Yaratıcı Drama TOPLAM 1200/824 YETERLİKLER MODÜLLERİ SÜRE 1 Bilgisayarda yazı yazmak F Klavye -1- 40/24+ 2 F Klavye -2- 3 Kelime işlem programını kullanmak Kelime İşlemci 40/32 4 Bilgisayarda resmi yazı hazırlamak Yazı Biçimleme TOPLAM 240/160 3.Seviyede SEKRETERLİK programını yarıda bırakan kursiyer, HIZLI KLAVYE KULLANIMI (F Klavye) Beceri Geliştirme programı sertifikasını alabilecektir.

Kursiyerin devam-devamsızlık durumu Devam-devamsızlık işlemleri mevcut yönetmelik hükümlerine göre yapılacaktır. Kursu tamamlamayan kursiyere transkript vermek Bir kursiyer, 20 modüllük programa başladıysa istediği modülde ayrılabilir. Ancak geri dönüşünde baştan başlamayıp kaldığı modülleri tamamladığında sertifika alır.Modülleri tamamlamayanlar transkript alır. Kursu tamamlayanlara sertifika vermek Modüler Program Kodları (Foet Kodları), uluslararası standartlarda verilmiş kodlardır. Bütün ülkelerde aynı kodlar geçerlidir. Otomasyon sistemi bu kodu taşıyan alanlar altında programlar düzenlenmiştir. Kursiyerin yeni kurs talebini karşılamak Kursiyer isterse 4. seviyedeki bir meslek kursuna katılabilir. Daha önce ilgili alanda alt seviyedeki programları bitirme şartı aranmaz. Programlar birbirinden bağımsız olup bir programa başlamak için başka bir programı tamamlamak şartı yoktur.

Açılacak kurslarda öğretmen/usta öğretici görevlendirmesi Eğitim faaliyetlerinde görevlendirileceklerin Mili Eğitim Bakanlığı Yaygın Eğitim Kurumları Yönetmeliğine ve ilgili genelgelere göre görevlendirilmesine devam edilir. 07/07/209 Tarihli Talim Terbiye Kurulunun 80 Sayılı Kararında yer alan “MEB Bağlı Eğitim Kurumlarına Öğretmen Olarak Atanacakların Atamalarına Esas Olan Alanlar ile Mezun Oldukları Yüksek Öğretim Programları ve Aylık Karşılığı Okutacakları Derslere İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Eseslar”a göre yapılacaktır. Ayrıca her programın başında, diğer hususlarla ilgili olduğu gibi görevlendirilecek eğitimciler/usta öğreticiler ile ilgili açıklamalar da yer almıştır. (*Sektör deneyimli alan öğretmeni - **sektör deneyimli teknisyen veya meslek elemanı - ***bu programla ilgili modül ve yeterlilikleri almış olan usta öğreticiler) Mesleki gelişim modülleri Mesleki gelişim modülleri istihdama yönelik olup sadece 4. Seviye meslek kursları için zorunludur. Beceri geliştirme kursları,2. Seviye meslekler ve 3. Seviye meslekler için alınma zorunluluğu yoktur. Mesleki gelişim modüllerini ayrıca kurs olarak da açabilirsiniz. Yapılacak sınav ve değerlendirmeler Mevcut uygulamalara devam edilir. Çevrenin ihtiyacına uygun yeni program hazırlamak Genel Müdürlüğümüz ana sayfasında “Modüller Program Hazırlama” başlığı altında yer alan program formatına uygun modül bankasından ilgili modülleri seçerek program hazırlayıp genel müdürlüğe gönderilecektir. Gerekli inceleme ve onay sürecinin sonunda programlar uygulanabilecektir. Hazırlanacak programlarda modülleri seçmek Modüllerin seviyesi yoktur. Her seviyede modüller kullanılarak meslek programı oluşturulabilir. Modüler programların uygulanmasında, değerlendirilmesinde ilgili mevzuat Merkezlerde eğitim ve öğretim faaliyetleri mevzuatta önerildiği doğrultuda yürütülmektedir. Eğitim ve öğretim faaliyetleri ile ilgili yönetmelik ve genelgeleri edininiz ve ayrıntılı olarak inceleyiniz.

KURS AÇMA İŞLEMİNE YÖNELİK ÖNERİLER İşlemler Öneriler Çevrenin eğitim ihtiyaçlarına, göre seçebileceği kursları belirlemek Merkezde açılmasına onay verilen alanlar ve altında yer alan programlar hakkında, program koordinatörleri ve ekte verilen iletişim adreslerinden bilgi edinebilirsiniz. Eğitimi verilecek kurslara ait modül programlarını, program içeriklerini ve modülleri incelemek Modüller programlar, modüller ve diğer dokümanlar genel müdürlüğümüz sitesinde(http://cygm.meb.gov.tr) hizmete sunulmuştur. Eğitimi verilecek kursun gerektirdiği programın süresini incelemek Modülün süresi toplam 40 saattir.Eğitimci ile yüz yüze geçen süre 8 ve katlarından oluşmaktadır.Kursun toplam süresini incelerken 40’ların toplamı değil, 8 ve katlarının yer aldığı bölüm dikkate almalısınız. 1. Modül 40 / 32 2. Modül 40 / 32 3. Modül 40 / 24 4. Modül 40 / 16 Toplam 160/ 104 Kurs onayı 104 saat olarak alınacaktır. Modül tekrarı Programdaki modül sürelerinin altında bir süre uygulaması yapılmayacaktır. Ancak; belirlenen sürenin üzerinde bir eğitim gerekirse zümre öğretmenleri, kurs başlamadan önce yapılacak olan zümre toplantısı kararı ile 8 saat arttırabilecektir. Modüler Programların “Yeterlik ve Modül Tablosu”nda modül sürelerinin yanında artı ( + ) işareti olan modül süreleri mevcut sürenin tekrarı anlamına gelir. Modülün süresinin artırılması Modül süresi zümre kararı ile gerekçeleri belirtilmek kaydıyla programın içinde yer alan her bir modüle bir defaya mahsus 8 saat ilave yapılabilir. Otomasyonda adı olup modüler programı olmayan kurslar Genel Müdürlüğümüz ana sayfasında yer alan FOET Listesi incelenerek, uygulaması devam eden modüller olmayan programları aynı sürelerde uygulanır.

TEŞEKKÜR EDERİM