Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik."— Sunum transkripti:

1

2 Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik Destek ve Yardım Teşekkür Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

3 M üfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Bu başlık altında toplam 9 madde vardır Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

4 Madde I Her bir ders için belirlenen ECTS kredisi, bu derslerin ulusal kredi değerlerinden küçük olamaz Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

5 Madde II Dönemsel bazda toplam ECTS kredisi 30'a eşit olmalıdır.
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

6 Madde III Bir dersin ECTS değeri 2 krediden küçük olamaz.
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

7 Madde IV YÖK ortak zorunlu derslerinin ECTS ve ulusal kredileri, üniversitedeki tüm akademik programlar için aynı değerde ve birbirine eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

8 Madde V Öğrenim süresi 2 yıl olan akademik programların toplam ECTS kredisi 120'ye, Öğrenim süresi 4 yıl olan akademik programların toplam ECTS kredisi 240'a eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

9 Madde VI Grup içersindeki seçmeli derslerin ECTS kredileri farklı değerlerde olmamalıdır. Aynı şekilde ulusal kredileri de farklı değerlerde olmaması gerekmektedir. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

10 Madde VII Akademik Birim (Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO) seçmeli derslerinin ECTS ve ulusal kredileri aynı standartlarda olmalıdır. Aynı birim altındaki akademik programlar, bu dersleri farklı ECTS ve ulusal kredi değerleriyle hesaplayamaz ve gösteremezler. Örneğin; Mühendislik Fakültesinde, seçmeli ders olarak verilen Sosyal Seçmeli dersler.. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

11 Madde VIII Lisansüstü programlar hariç, seçmeli derslere ait toplam ECTS kredilerinin, Mezuniyet ECTS kredisine oranı %25 ile %30 arasında olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

12 Madde IX Lisansüstü programlar hariç;
Öğrenim süresi 2 yıl olan akademik programların ulusal kredi toplamı 64 ile 84 arasında, Öğrenim süresi 4 yıl olan akademik programların ulusal kredi toplamı 128 ile 167 arasında olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

13 Madde X Müfredat değişikliği yapılan akademik programlar
Bir dersin muafiyeti söz konusu olduğunda; karşılığında verilen dersin ECTS kredisi ve akademik dönem değerlerinin aynı olması gerekmektedir. Örneğin; 2010 yılında XXX101 kodlu bir dersin ECTS değeri 3 ise, muafiyet sonucunda karşılığı olan dersin ECTS değeri de 3 olması gerekir. Aynı zamanda dersin verildiği dönemlerde eşit olmalıdır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

14 A nket Çalışmaları Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

15 Anket Çalışmaları 1- Yönetim Değerlendirme Anketi
2- Ders Değerlendirme Anketi 3- Ders Yükü Değerlendirme Anketi Tüm anketler dönemsel olarak yapılmaktadır. Bahar döneminden itibaren bu anketlerin sonuçları, Nokta Otomasyon şifresi kullanılarak, farklı bir arayüz ile kullanıcılara iletilecektir. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

16 Ç alışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

17 DERS İÇERİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (TÜRKÇE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

18 DERS İÇERİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (İNGİLİZCE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

19 PROGRAM YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

20 DERS YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (TÜRKÇE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

21 DERS YETERLİLİKLERİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR VE DERS SAYILARI (İNGİLİZCE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

22 BİLGİ PAKETİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR (TÜRKÇE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

23 BİLGİ PAKETİNİ TAMAMLAMAYAN AKADEMİK PROGRAMLAR (İNGİLİZCE)
Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

24 T eknik Destek ve Yardım
YÖBSİS hakkında yardım ve teknik destek almak isteyen kişiler, aşağıdaki e-posta adresini kullanmaları rica olunur. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

25 Teknik Destek Hizmeti Günümüzün en yaygın iletişim araçlarından biri olan cep telefonu ile teknik destek hizmeti almak, en kolay yol gibi görünse de, süreci ve iş akışını son derece olumsuz etkilemektedir. Ayrıca, resmî bir nitelik taşımamaktadır. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

26 Teknik Destek Hizmeti aelen@karabuk.edu.tr
e-posta ile yapılan başvurularda, program temsilcilerinin yardım talepleri iş gruplarına ayrılarak, daha hızlı çözüm imkanı sağlanmaktadır. Ayrıca, gereken durumlarda geriye dönük çalışmalar rapor edilebilmektedir. Yükseköğretim Bilgi Sistemi -

27 Dinlediğiniz için TEŞEKKÜRLER...
Öğr.Gör. Abdullah ELEN Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Yükseköğretim Bilgi Sistemi -


"Konu Başlıkları Müfredat Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Çalışmalardaki Olumsuz Örnekler ve İstatistiksel Bilgiler Anket Çalışmaları Teknik." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları