Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
OKULDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
Ders Hazırlama Şablonu
GÖZÜN KISIMLARINI YERLEŞTİRME OYUNU
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
OKUL TEKNOLOJİ PLANI.
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE REHBERLİK HİZMETLERİ
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ NEDİR ?
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
İlköğretim Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Davranışları Bu çalışmanın amacı, ilköğretim okul müdürlerinin okullarında eğitim teknolojilerinin sağlanması.
Sunuyu Hazırlayan:Belgin Topal
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ZİRAİ ÜRETİM İŞLETMESİ PERSONEL VE MAKİNE EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ SAFER 2009 AÇILIŞ TOPLANTISI.
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
BURSA LİDERLİK FORUMU EKİBİ1. 2 Forum Gündemi  Başlarken | Forumun Tanıtımı  Modül 1 | İyi Uygulama ve Kaynakları İncelemek  Modül 2 | Web.
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÖZET Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalındaki öğretmen adaylarına Öğretmenlik Uygulaması I ve II dersleri kapsamında anlattıkları derslere sistemli ve çok.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
FIRINLI İLKÖĞRETİM OKULU Okullarda görev yapan Öğretmenlerimizin en büyük sıkıntılarından biri de bireysel eğitim gerektiren ve “Kaynaştırma” eğitimine.
Sınav Rehberliği Konusunda
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
KONUTKENT İLKOKULU. Comenius, Avrupa Birliği Bakanlığı bünyesindeki Türkiye Ulusal Ajansı tarafından yürütülen ve finanse edilen bir programdır. Uluslararası.
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
EK-1 a. İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince Kurum Standartları Sistemi Uygulama Öncesi Tamamlanması Gereken Çalışmalar 1. Kurum Standartları Sisteminin.
KURUMDA YAPILAN FİZİKİ DEĞİŞİKLİKLER ÖNCEKİSONRAKİ.
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
1 FATİH Projesi Tablet Bilgisayarların Öğretmen ve Öğrenciyle İlişkilendirilmesi İşlemleri.
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
E-Müfredat Eğitim-Öğretim Programlarının Sayısallaştırılması Projesi.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
İKS AR-GE İLİŞKİSİ. İKS Uygulamaları Kapsamında İl/İlçe AR-GE’lerin görevleri.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
Destek Eğitim Odaları.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Leonardo da Vinci Ortaklık Projesi ÖĞRETMEN EĞİTİMİ ENGELLİ ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ EĞİTİMİ.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
Türkiye'deki Yasal Düzenlemeler
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Dünyadan Bir Örnek: KUZEY NORVEÇ BİLİM MERKEZİ
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Hizmetlerinin Yürütülmesinde Dikkat Edilecek Konular HakKındaki Tarih ve sayılı yazıda yer alan açıklAmaların.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Sunum transkripti:

80.YIL İŞİTME ENGELLİLER İLKÖĞRETİM OKULU FATİH PROJESİ OKUL EYLEM PLANI KAYSERİ

Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak. Kısa Vade Orta Vade Uzun Vade I. Liderlik ve Vizyon Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak. Fatih projesi kapsamında bilgiye ulaşmak için tüm eğitim paydaşlarının (yönetici, öğretmen, öğrenci ve veliler) bilgilendirilmesiyle ilgili toplantılar ve seminerlerin düzenlenmesi. Fatih projesi ile ilgili süreci izleme, aşamalarıyla ilgili paydaşların sürekli bilgilendirilmesi, geribildirim almaya yönelik çalışmalar yaparak süreçteki çalışmaların güncellenmesini sağlamak II. Öğrenme ve Öğretme Fatih projesinin başarılı bir şekilde uygulanması için öğretmenlerin teknolojiyi kullanmaları ve gerekli bilgi ve becerilerle donatmak amacıyla mahalli veya okul içi gerekli hizmet içi eğitim olanakları oluşturmak. Fatih projesi kapsamında gerekli fiziki altyapının ihtiyaç analizini yapmak ve gerekli işleri yapmak.(Elektrik tesisatı v.b.) Öğretmenlerin eğitimi, yetiştirilmesi ve teknik materyallerin sağlanması için ilgili birimlerle iş birliği yapmak. III. Üretkenlik ve Üstlenilen Görevler Fatih projesi kapsamında etkilenen durumundaki öğretmen ve öğrencilerin süreç içindeki etkilenme durumunu takip etmek Projeyi kullanan öğretmenlerin , öğrencilerinin çalışmaları paralelindeki gelişimsel süreçlerini izleyebilecekleri bir yönetim, izleme ve değerlendirme sistemi kurmak. Elde edilen başarı durumunu değerlendirerek başarısızlık varsa gerekli tedbirleri almak. IV. Destek, Yönetim ve İşlemler Fatih projesi uygulamasında hazırlanmış olan eylem planından tüm paydaşların (Öğretmen,öğrenci,veli) haberdar edilmesi. Projeyi uygulama aşamasında hazırlanan teknoloji planıyla ilgili paydaşlara e posta göndermek önerilerini yazabilecekleri bir okul wiki sayfası ve okul blog sayfası hazırlamak. Öğretmenlerin, velilerin önerilerini almak için değerlendirme toplantıları yapmak, toplantılardan alınan dönütleri kayda almak,gerekli tedbirleri almak. V. Değerlendirme Fatih projesinin sınıflarda kullanımını gözlemlenmesi ve bu gözlemlerin kayıt altına alınması ve geri bildirim sağlamak için kullanılan yöntemleri okul wiki veya blog sayfasında yayınlanması. Öğretmenlerin proje uygulaması esnasında hazırladıkları planlarının incelenmesi ve inceleme sonucunda yapılan tespitlerin wiki ve blog sayfasında paylaşılmasını sağlamak Projenin sınıftaki uygulamalarını teknolojik ortamda takip etmek, alınan geri bildirimleri teknoloji ortamda paylaşmak. (Wiki ve blog) VI. Sosyal, Yasal ve Etik Konular Proje kapsamında kullanılan eğitim materyallerinin öğrencileri olumsuz etkilememesi eğitimsel çalışmalar yapmak, bilgi, teknoloji okur-yazarlığı noktasında eğitimler düzenlemek.(Kitap okuma yarışması v.b. ) Projenin yasal olarak belirlenmiş uygulama standartları konusunda bilgilendirmeler yapılması ve bu standartların dikkate alınması hususunda gerekli uyarıların yapılması. (5651 Sayılı Bilgisayar ve Ağ Güvenliği Kanunu) Proje uygulama standartlarına uyulması hususunda gerekli değerlendirmeler yapılarak, değerlendirme sonuçlarının wiki ve blog, gerekirse toplantılar düzenlenerek öğretmenler ve veliler ile paylaşılması.