Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Duran Uygur
Advertisements

Merkez Kütüphane Kütüphane Otomasyon Sistemi Ödünç Alınan Yayınların İnternet Üzerinden Uzatılması Ve Rafta Olmayan Yayının Ayırtılması
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Nevşehir Üniversitesi Bologna Süreci DERS PLANLARINDASIKLIKLA YAPILAN HATALAR Funda NALBANTOĞLU YILMAZ Eğitim Öğretim Planlamacısı Nevşehir,
LOGO TÜBİTAK Proje Pazarları Destekleme Programı Prof. Dr. Seydi DOĞAN Proje Koordinasyon Ofisi Birim Sorumlusu MSc. Gülşah ÇELİK Proje Uzmanı.
BAŞARILI OLMAK İÇİN NELER YAPILMALI?
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
‘VERİMLİ ÇALIŞMA’.
Kariyer Danışmanlığında Nitel Yöntemler
Sözlü sınavlar Pınar Tunçer Afyon Kocatepe Üniversitesi Doktora Programı Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Mayıs 2007.
KUANTUM FİZİĞİ ve BİLİNÇ İLİŞKİSİ
BILIMSEL AÇıKLAMA VE ARGÜMANLAR 13/03/2015 Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar.
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Verimli Ders Çalışma Seminerine Hoş Geldiniz
Yetişkin Eğitimi. Yetişkin, kendi yaşamının sorumluluğunun kendisine ait olduğunu bilen kişidir.
HEDEF VE AMAÇ BELİRLEMEK BAHÇE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KADIN SORUNLARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ.
TOPLULUK KARŞISINDA KONUŞMADA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER Mahmut AÇIL Zirve Üniversitesi Öğretim Görevlisi
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
İnternet Kullanımının Aile ve Çocuğa Etkisi Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim.
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA ETKİLEŞİM
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
Fen ve Teknoloji Derslerinde Öğretimin Planlanması
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER Prof. Dr. Özcan DEMİREL 27 Kasım – 1 Aralık 2006 Mersin.
Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Projenin Adı : Verimli ve Doğru Çalışma Bölüm Adı : Sunanın Adı : 1.
Bilgehan Arslan, Süreyya Gülnar
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
Dr. Yener ATASEVEN Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi
Trafik Hakkında Ne Biliyoruz? Trafik yaşamımızı nasıl etkiler?
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi Kullanıcı Giriş İşlemleri.
Bilgi Destek Sistemlerin Kurulması Yrd. Doç. Dr
ESKİ ÇAĞDA ETİK.
DÜZCE ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisi Seyhan ÖZCAN Okul Psikolojik Danışmanı “VERİMLİ” ÇALIŞIYOR MUYUZ? 2014.
Tarım Politikası Dersi-Uygulama Yayın Arama/Tarama
VERİMLİ DERS ÇALIŞMAK ZAMANI, BELİRLENEN AMAÇLAR VE ÖNCELİKLER İÇİN; PROGRAMLI ve VERİMLİ OLARAK KULLANMAKTIR.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
DERS PROGRAMI OLUŞTURMA
İlköğretimde Mesleki Yönlendirme Toplantısı 25 Mart 2005, İstanbul Lisesi Yüksek Öğrenimde Rehberliği Tanıtma ve Rehber Yetiştirme Vakfı.
GİRİŞ Hayat Bilgisi Öğretim Programı’nın amaç ve kazanımlarına ulaşabilmesi için öğretme-öğrenme süreçlerinin düzenlenmesine büyük bir önem verilmeli,
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
6 Tüketici Pazarlarının Analizi 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 6-2 Bölüm Soruları  Tüketici özellikleri satın.
MOTİVASYON MOTİVASYON: İnsanların belirli bir amacı gerçekleştirmek için davranışa geçmeleridir. MOTİVASYON SORUNLARI Motivasyonu sağlayabilmek için öncelikle.
Koray Yılmaz – Cevdet Kaymaz KURUMSALLIKTA BİLİŞİMİN ÖNEMİ ve BİLGİ GÜVENLİĞİ.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
  Albany New York Eyalet Universitesi, Birleşmiş Milletler Küresel Sağlık ve Ulusal Hukuk Birliği Merkezi Bu Program Uluslarası Ögrenciler için sunulmuş.
10 Kasım Atatürk’ü Anma Töreni Prof. Dr. Tülay Alim BARAN
Neden kitap okuyoruz.
* Konunuzu buraya yazın
Görev 13.
Kişilik Gelişimi Dr. Gökçe Karaman Benli
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
DİNİ KAVRAMLAR VE ÖĞRENME ORTAMLARı Prof. Dr
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Görev 12.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

Uygulama: Bir kitap olarak HAYATIM Prof. Dr. Binnur YEŞİLYAPRAK Ankara Üniversitesi 2012 Ankara

“Bir KİTAP olarak HAYATIM” Yaşamınızın bir kitap olacağını düşünün..Bu kitaba nasıl bir ad verirsiniz? ……………………………..

KİTABIN BÖLÜMLERİ Bu kitabı (hayatınızı) belli bölümlere ayırsanız kaç bölüme ayırırsınız? Neye göre ayırırsınız? Her bölüme bir ad verin (ve hangi yaşları kapsadığını belirtin) …………….. ……………….. ……………………

YAŞAM DERSLERİ Her bölüme ilişkin yaşadıklarınızdan öğrendiğiniz üç önemli yaşam dersi ne oldu? Düşünüp yazınız…

GELECEK BÖLÜM Kitabınızın henüz yazılmamış olan “gelecek bölümü”nü tanımlayın; Yaşamınızın bundan sonrası nasıl olabilir?Gelecek bölümün nasıl bir bölüm olmasını istersiniz? Bu kitap nasıl tamamlanırsa hoşunuza gider?

“Ne yapmalıyım?” Gelecek bölüm için yapmanız gereken (öğrenme/ değişim/ gelişim) 3 önemli sorumluluğunuz ne olabilir? Üç önemli şeyi belirleyin.

Değerlendirme Yaşamımızı gözden geçirmek nasıl bir duygu? Neler farkettik? Geleceğe yönelik planlarımız neler? Bunları gerçekleştirmek için ne yapmalıyız?

TARTIŞMA Sorular-katkılar byaprak@education.ankara.edu.tr katıldığınız için teşekkürler 