Toonaangevend landelijk onderwijsadviesbureau Professioneel begeleiden en adviseren van docenten en management van scholen en onderwijsinstellingen.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Advertisements

AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
AVRUPA YETERLİKLER ÇERÇEVESİ YAŞAM BOYU ÖĞRENME
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
E Y L E M 5. 1 Gençlerin ve Gençlik Politikalarından Sorumlu Olanların Toplantıları PROGRAMI.
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
Engelli Yetişkinler için Mesleki Uygunluk Modülü Geliştirme
ISTE Standartları Uluslararası Eğitim Teknolojileri (Derneği) Birliği (The International Society for Technology in Education-ISTE) Teknolojinin eğitimde.
HAYATBOYU ÖĞRENME AVRUPA YETERLİKLER ÇERÇEVESİ ULUSAL MESLEKİ YETERLİLİKLER SİSTEMİ HAYATBOYU ÖĞRENME ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARININ ROLÜ Prof. Dr. Mustafa.
Nasıl olmalı? Nasıl bir öğretmen?
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMI / GRUNDTVIG INTEGRA 1.
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
1 Hayat Boyu Öğrenme Programı / Grundtvig INTEGRA.
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Bilgisayar Destekli Eğitim
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. İşgücü Piyasası ve Eğitim sektörü arasında Karşılıklı Güvenin Oluşturulması.
Öğretmen Yeterlikleri
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenmenin Geliştirilmesi Projesi Paul Weide Ekip Lideri.
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
İ NG İ L İ ZCE Ö Ğ RETMENL İĞİ DERSLER İ N İ N SWOT ANAL İ Z İ Grup: Fireflies.
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
Veri Tabanı Programcılığı
Professor Kay Livingston İstanbul. İskoçya’daki Dil Politikası Avrupa Birliği’nin 1+2 modeline dayalı olarak okullarda dil öğretimi ile ilgili bir.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI MEB / PKMB 1984.
Bilgilendirme Toplantısı
Türk-İslam Arkeolojisi
Öğretmenin öğrenme üzerindeki etkisi Pek çok deneysel çalışma, öğretmenin öğrenci başarısı üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu göstermektedir.(Bkz.
“Ideal” eÖğrenme Ortamı… Ulaşmak için Neler yapılabilir?
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Kariyer Yönetimi Araçları
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ.
1.Slaytlara tasarım uygulayınız 2.Slayt geçişi uygulayınız 3.Metin kutularına animasyon uygulayınız 4.2 ve 3’üncü slayda küçük resim sesi ekleyiniz (telefon)
BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?. BÖLÜM 1 Sosyal Bilgiler Nedir?
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
TIP EĞİTİMİNDE YENİLİKLER Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 231.
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
AKADEMİK DERS BİYOREMEDİASYONDA GELİŞMELER
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
BE BEP NEDİR ?.
Mobil öğrenme; kendine özgü içeriği olan ve buna uygun formatlarla mobil cihazlar aracılığıyla eğitim ortamına aktaran uygulamadır.
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
3. toplanti Anne ve babalar
Tarımsal İnovasyon Eko-Sistemi
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
GezameNlijke bijeenkomst
PROGRAM ve PROGRAM ÇEŞİTLERİ
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
2018 Yılı Performans Sunumu
Eurocert European Academy
Sunum transkripti:

Toonaangevend landelijk onderwijsadviesbureau Professioneel begeleiden en adviseren van docenten en management van scholen en onderwijsinstellingen

Ülke çapında, profesyonel bir eĝitim danışma kurumu Ülke çapında öĝretmen, okul idarecileri ve eĝitim kurumlarına profesyonel bir şekilde rehberlik yapmak, tavsiyelerde bulunmak.

Waar werkt APS? Wat doet APS? Wat is de missie van APS? Wat is APS?

APS hangi alanlarda çalışır? APS ne yapar? APS’in misyonu nedir? APS nedir?

Wat is APS?

APS nedir?

Hizmet sektöründe, sosyal ve kar amaçlı bir kuruluş •25o hizmetli •Yıllık cirosu 30 milyon avro •Hizmet sektöründe, sosyal ve kar amaçlı bir kuruluş •Sektörler ve pazar grupları •1994 itibaren devlet finansesinden serbest piyasaya geçiş

Trainers en adviseurs: •Onderwijspsychologen •Pedagogen •Sociologen •Expert leraren •Leidinggevenden •Taalkundigen •Wiskundigen •Experts groen onderwijs

Eĝitmenler ve Danışmanlar: •Egitim psikologları •Pedagoglar •Sosyologlar •Uzman öĝretmenler •Yöneticiler •Dilciler •Matematikçiler •Tarım alanında uzmanlar

Bilgisayar Teknolojisi Uluslararası Serbest piyasa

Wat is de missie van APS?

APS’in misyonu nedir?

De ontwikkeling van krachtig leren door: •Betekenisvol construeren. •Ontwerpen met klanten. •Pendelen tussen praktijk en theorie. •Intervisie, training en coaching. •Professionele ontwikkeling.

Güçlü öĝrenmenin geliştirilmesi •İşlevsel eĝitimi oluşturmak •Müşteri ile beraber tasarlamak •Teori ile uygulama arasındaki dengeyi saĝlamak •İntervizi, alıştırma, destekleme •Profesyonel düzeyde gelişim

Wat doet APS?

APS ne yapar?

APS werkt in Nederland en buitenland •Scholen: •Primair onderwijs •Voortgezet onderwijs •Hoger onderwijs •Beroepsonderwijs waaronder Groen onderwijs •Ministerie van OC&W en LNV •Landelijke overheid •Regionale and locale overheden

APS Hollanda’da ve dış ülkelerde çalışır •Okullar: •İlköĝretim •Ortaöĝretim •Yüksek okullar •Meslek okulları, ziraat okulları dahil •Eĝitim Bakanlıĝı, Tarım Bakanlıĝı •Ülke düzeyindeki diĝer devlet kurumları •Yerel ve bölgesel kurumlar

APS operates in The NetherlandsBulgaria Dutch AntillesRomania ArubaSwitzerland BalkansTanzania UkraineUganda BrazilSouth Africa GermanyLesotho GreeceUSA HungaryIndonesia Russian FederationUK

Dienstverlening APS DienstResultaat •Scholing van lerarenActief leren van leerlingen •Ontwikkeling van Duurzaam veranderingen leiderschap •Het ontwerpen van Op leeractiviteiten leeromgevingen afgestemde leeromgeving •Danışmanlık •Evaluatie en Voldoenaan kwalitietsborging toetsingskaders •Projectontwikkeling Behalen van en management projectresultaten •Research en developmentNieuwe concepten die wetenschappelijke kennis verbinden met de praktijk van onderwijs

APSHizmetleri Hizmet •Öĝretmenlerin eĝitimi •Liderlik gelişimi •Öĝrenim ortamları tasarımı •Danışmanlık •Deĝerlendirme ve kalite kontrolü •Proje geliştirme ve yönetimi •Araştırma ve geliştirme Sonuç •Öĝrencilerin daha aktif öĝrenmesi •Deĝişimde sürekliliĝi saĝlamak •Öĝrenme etkinliklerine uygun ortamlar •Yeterli ölçme çerçevesi •Proje hedeflerine ulaşmak •Bilimsel verileri içeren konseptleri eĝitimin pratiĝine uyarlamak

The Netherlands Beroepsonderwijs Het innoveren van leren Actief en competentiegericht leren vormen een uitdaging voor veel scholen in het beroepsonderwijs. Scholen werken aan programma’s om de leerlingen te motiveren en goed voor te bereiden op de toekomst. APS is actief op veel scholen.

Hollanda Meslek Eĝitimi Öĝenmeyi yenilemek Meslek eĝitimi veren okulların çoĝunda aktif katılımı ve beceriyi hedefleyen öĝrenimi oluşturmak çok istenen bir amaçtır. Okullar öĝrenciyi motife etmek ve geleceĝe iyi hazırlamak için programlar hazırlıyorlar. APS bu alanlarda, okulların büyük bir kısmında aktif durumdadır.

APS werkt samen met •Vergelijkbare organisaties •Universiteiten •Onderzoekers •Experts in curriculumontwikkeling •Experts in toetsen en examineren •Uitgevers •Consultants in de profit and non- profitsector

APS’in işbirliĝi yaptıĝı kuruluşlar •APS’e benzer kurumlar •Üniversiteler •Araştırmacılar •Müfredat/içerik uzmanları •Ölçme-deĝerlendirme uzmanları •Yayınevleri •Kamu ve özel sektörlerden danışmanlar

Onderwerpen in het onderwijs •Taal en rekenniveaus •Competentiegericht leren •School en omgeving •Kwaliteit •Duurzame ontwikkeling •Leiderschap •Pedagogische / didactische aanpak waaronder omgaan met leerlingen van verschillende etnische achtergrond

Eĝitimde Konular •Dil ve matematik düzeyleri •Beceriye yönelik eĝitim - öĝretim •Okul ve çevresi •Kalite •Deĝişimde süreklilik •Liderlik •Pedagojik ve didaktik yöntem, deĝişik etnik gruplardan öĝrenciler dahil

Onderwerpen specifiek voor groen •Kies kleur in Groen •Ondernemerschap •Regionale transitie •Professionalisering van docenten •Communities of practise

Tarım alanına özel konular •Tarım okullarının imajını yükseltmek •Ticari cesaret •Bölgesel deĝişim •Öĝretmenlerin profesyonelleştirilmesi •Uygulama grupları

Kennisontwikkeling in de agrarische sector •Samenbundeling van actoren: GKC, LNV •LPC samenwerking APS/CPS/KPCgroep: afhankelijk van het thema los van elkaar of gezamenlijk LPC in het groene kennissysteem

•Tarım alanına yönelik bilgiler geliştirmek •Önemli kurumların işbirliĝi : GKC, LNV •APS gibi kuruluşların işbirliĝi : APS/CPS/KPCgroep: Konuya baĝlı olarak beraber ve ayrı ayrı APS gibi kuruluşların tarım sektöründeki yeri ve işbirliĝi