MS OFFICE Access 2013.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MS OFFICE 2013.
Advertisements

Microsoft Access Bu program Microsoft program paketinin içerisinde yer alan; çok büyük miktarlardaki verilerin depolanabileceği veritabanı oluşturmamıza.
WORD 2010 KULLANIMI (GİRİŞ)
Konu: Windows Sistem Araçları
Bilgilerimi sunuyorum
4. SAYFA YAPISI.
Microsoft® Lync™ 2010 Temsilci Eğitimi
Microsoft Office Word 2010 Bireysel Öğretim Sunumu
MS OFFICE outlook 2013.
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER ŞEKİL , RESİM EKLEME TABLO EKLEME
MS OFFICE Word 2013.
Power Point’a Resim Nesneleri Ekleme ve Kullanma
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ MİCROSOFT WORD
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
Ofis Yazılımları- Hesap Tablosu Programları
Örnek Veritabanı Yazılımı: Microsoft Access
Kelime İşlemci Programı
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
İGOOGLE EBRU KAYA İGOOGLE NEDİR?  iGoogle özelleştirilebilir bir ana sayfadır.  iGoogle, üst bölümünde bir Google arama kutusu, alt bölümünde.
Video için Hızlı Başvuru Kartı Görüntülü arama başlatma 1.Kişinin fotoğrafı üzerine gelin ve kamera düğmesini tıklatın. 2.Kişinin ekranında aramayı kabul.
Microsoft Office Word 2010 Bireysel Öğretim Sunumu
Grup ilkesinin yerel düzenleyicisi Microsoft Windows XP' de, kullanıcı ve bilgisayar grupları için kullanıcı ve bilgisayar yapılandırmaları tanımlamak.
İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i tıklatın,
Kursu başlatmak için İleti çubuğunda Düzenlemeyi Etkinleştir'i
Görsel Okur-Yazarlık *
VERİ TABANI VE YÖNETİM SİSTEMLERİ
WİNDOWS XP GRUP İLKESİ.
Temel Bilgi Teknolojileri 2
Sesli arama denetimlerini kullanma Denetimlere erişim için telefon/mikrofon düğmesinin üzerine gelin: Aramayı beklemeye almak için Aramayı Beklet'i tıklatın.
FAYDALI BİLGİSAYAR PROGRAMLARI
Profili ve gizlilik ayarlarını güncelleştirme j ardından kursu başlatmak için F5 tuşuna basın veya Slayt Gösterisi > Baştan'ı tıklatın. İleti çubuğunda.
Bilgisayarda Ofis Programları
MİCROSOFT WORD 2003.
Dosya Adları ve Uzantıları
Microsoft Office Access
Word Programı Genel Bilgileri
WORD 2010 BELGELERİNİ KORUMAK
POWER POİNT SUNU HAZIRLAMAK
Temel Bilgi Teknolojileri
TEMEL NESNE VE TABLO İŞLEMLERİ
Temel Bilgi Teknolojileri
Microsoft Office Access
Hafta Rapor Hazırlamak Form aracılığı ile tablolara veri girişi yapıldıktan sonra, ekran çıktısı veya yazıcı çıktısı almak amacı ile rapor hazırlanmaktadır.
Hafta 9. 2 Form Hazırlamak Veritabanın da bulunan tablolara veri girilmesini kolaylaştırmak ve görünümünü güzelleştirmek için form özelliğini kullanabilirsiniz.
Microsoft Office Access
Microsoft Office Access
Az kullanılan ögeler menüden kaldırılabilir. Kısayollar yaratılabilir.
WORD WORD UYGULAMA.
Video için Hızlı Başvuru Görüntülü arama başlatma Kişiler listenizde, bir kişinin fotoğrafının üzerine gelin ve kamera simgesini tıklatın. Kişinizin ekranında.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
© 2012 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır. Kişi ekleme Kişiler listeniz iletişiminizi basitleştirir ve sizin için en önemli kişilerin uygunluğunu.
Lync Windows Mağazası uygulaması için
Temel Bilgisayar Teknolojileri
© TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ – VERİ SUNUMU - I 1 / 32 Ünite 5 Veri Sunumu – I (Microsoft Powerpoint) Konya, 2012 Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi.
Mühendislikte Bilgisayar Uygulamaları
MS WORD Kullanımı OFFICE DÜĞMESİ HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
İleri Excel 1 Fuat Tosun.
Access Eğitimi Eğitim İçerikleri Bilgegüç Bilişim Danışmanlık.
WORD KULLANIMI Sayfaya sütun ve satırların oluşturduğu hücrelerden oluşan bir tablo eklememizi sağlar. TABLO EKLEMEK.
WORD KULLANIMI Office Word Programı ile çalışma sayfamıza  Yazı yazabilir,  Yazılarımızın görünümlerini değiştirebilir,  Tablolar oluşturabilir,  Resim.
powerPoint nedir
Temel Bilgisayar Dersi
PİVOT TABLOLAR (Özet Tablolar)
TOPLU POSTALAMA İŞLEMİ İÇİN ETİKET OLUŞTURMA VE YAZDIRMA
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
form nedir ? öğrenmenin en kolay yolu bu slaytta... M İ CROSOFT OFF İ CE ACCES FORM nedir ve nas ı l kullan ı l ı r…
Sunum transkripti:

MS OFFICE Access 2013

ACCESS 2013'teki yenilikler Access 2013'teki yenilikler neler mi? Tek bir sözcük, uygulamalar. Access web uygulaması, Access'te oluşturulan ve sonra SharePoint uygulaması olarak web tarayıcısında kullanılan ve başkalarıyla paylaşılan yeni bir veritabanı türüdür. Uygulama oluşturmak için, sadece izlemek istediğiniz veri türünü seçin (kişiler, görevler, projeler vb.). Access veri eklemenizi ve düzenlemenizi sağlayan görünümlerle tamamlanmış veritabanı yapısını oluşturur. Gezinti ve temel komutlar yerleşiktir, böylece uygulamanızı hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

ACCESS 2013'teki yenilikler Uygulama oluşturma SharePoint sunucunuzu veya Office 365 sitenizi ana bilgisayar olarak kullanarak, gösterişli ve tarayıcı tabanlı veritabanı uygulamasını oluşturabilirsiniz. Daha yakından bakıldığında, Access uygulamaları en iyi performans ve veri bütünlüğü için SQL Server'ı kullanır. Başlangıç ekranında Özel web uygulaması'nı tıklatın.

ACCESS 2013'teki yenilikler Tablo şablonları Önceden tasarlanmış şablonları kullanarak tabloları uygulamanıza ekleyebilirsiniz. Görevleri izliyorsanız, Görevler şablonunu arayın ve tıklatın. Şablonun yanında çok tablo göstergesi görmeniz, Access'in sizin için yaygın kullanılan ilişkili tabloları ekleyecek olması ve böylece gerçekten ilişkisel veritabanı ile başlamış olacağınız anlamına gelir. Access ilişkili tablolardan veri gösteren her tablo için görünümler oluşturur.

ACCESS 2013'teki yenilikler Dış veriler Access masaüstü veritabanları, Microsoft Excel dosyaları, ODBC veri kaynakları, metin dosyaları ve SharePoint listelerinden veri aktarabilirsiniz.

ACCESS 2013'teki yenilikler Tarayıcıda açma Tasarlama işiniz bittiğinde, uyumluluk denetleyicisi veya Yayımla düğmesini aramayın. Uygulamanız zaten yayımlanmıştır, sadece Uygulamayı Başlat'ı tıklatın.

ACCESS 2013'teki yenilikler Otomatik olarak oluşturulan kullanıcı arabirimi Access uygulamaları görünümleri, geçiş panoları ve diğer kullanıcı arabirimi (UI) öğelerini oluşturma zahmetinden sizi kurtarır. Tablo adları pencerenin sol kenarında gösterilir ve her tablonun görünümleri en üstte görünür. Kişilerin öğrenmesini ve uygulamalar arasındaki geçişi kolaylaştırmak için tüm uygulamalar benzer gezinti yapısına sahiptir. Uygulama tarafından sağlanan görünümler haricinde her zaman daha fazla özel görünüm ekleyebilirsiniz

ACCESS 2013'teki yenilikler Eylem Çubuğu Yerleşik görünümlerin her biri öğeleri ekleme, düzenleme, kaydetme ve silme için düğmelere sahip Eylem Çubuğu'na sahiptir. Oluşturduğunuz özel makroları çalıştırmak için bu çubuğa daha fazla düğme ekleyebilirsiniz veya başkalarının kullanmasını istemediğiniz düğmeleri silebilirsiniz.

ACCESS 2013'teki yenilikler Değiştirmesi daha kolay görünümler Uygulamalar, ilk önce düzende ayarlamalar yapmadan denetimleri istediğiniz yere koymanızı sağlar. Sadece sürükleyip bırakın; diğer denetimler yer açmak için kenara çekilirler.

ACCESS 2013'teki yenilikler Ayarlama özellikleri için belirtme çizgileri Belirli bir ayar için özellik sayfasında arama yapmak yerine, ayarlar her bölümün veya denetimin yanında uygun şekilde belirtme çizgileriyle görüntülenir.

ACCESS 2013'teki yenilikler İlişkili Öğeler denetimi İlişkili Öğeler denetimi, ilişkili tablo veya sorgudan verileri listelemenin ve özetlemenin kısa bir yolunu sağlar. Bir öğenin ayrıntılı görünümünü açmak için o öğeyi tıklatın.

ACCESS 2013'teki yenilikler Otomatik Tamamlama denetimi Otomatik Tamamlama denetimi ilişkili tablodan verileri arar. Daha çok anında arama kutusu olarak çalışan birleşik giriş kutusu olarak düşünün.

ACCESS 2013'teki yenilikler Ayrıntıya gitme bağlantıları Ayrıntıya gitme bağlantıları ilişkili öğe hakkında ayrıntıları hızlıca görüntülemenizi sağlar. Access uygulamaları doğru verilerin görüntülendiğinden emin olmak için sahne arkası mantığını ele alır.

ACCESS 2013'teki yenilikler İzin Geliştirmeleri Uygulamalarınızın kimin değiştirebileceği üzerinde daha fazla denetim elde edin. SharePoint artık üç varsayılan izin düzeyi sunuyor: Tasarımcı, Yazar ve Okuyucu. Yalnızca tasarımcılar, görünümler ve tablolarda tasarım değişiklikleri yapabilir. Yazarlar verileri değiştirebilir ancak tasarımı değiştiremezler ve Okuyucular (tahmin ettiğiniz gibi) yalnızca varolan verileri okur. Paketleme ve dağıtım uygulamaları Access uygulamaları paket dosyalar olarak kaydedilebilir ve sonra Şirket Kataloğunuz'a veya Office Mağazası'na eklenebilir. Office Mağazası'nda uygulamanızı ücretsiz olarak dağıtabilir veya bir ücret koyabilir ve harçlığınızı çıkarabilirsiniz.