2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bakışları
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Dönem başında dersin hedefi, içeriği ve öğrencilerden beklentiler.
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
Örgün Eğitimde Verimliliğin Uzaktan Eğitim İle Artırılması
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
Mustafa Kemal Üniversitesi
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
3D DEFTER VE SES.
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
Probleme Dayalı Öğrenme Çalışma Grubu. Katılımcılar Doç. Dr. Betül Kalender Doç. Dr. Betül Kalender Yrd. Doç.Dr. Gülden Sönmez Tamer Yrd. Doç.Dr. Gülden.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Öğrencilerin Ders ve Öğretim Elemanını Değerlendirmesi
UZAKTAN EĞİTİM Uzaktan Eğitim, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü (YUZEM) tarafından koordine edilmektedir. Üniversitemiz birinci.
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
BİLG 224 AĞ İŞLETİM SİSTEMLERİ II Öğr. Gör. Mustafa SARIÖZ.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNDE AKTİF EĞİTİMDE MESLEKSEL BECERİLERİN KAZANILMASI T. Çiçek, A. Seyrankaya, İ. Cöcen, H. Yenice, U. Malayoğlu, A. H. Onur, B. Kahraman,
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Anabilim Dalı 16 Mart 2006 “İstanbul Tıp Fakültesi’nde Eğitim Merkezi’nden Anabilim Dalına”
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
EĞİTİM / ÖĞRETİM DURUMLARI (ÖĞRETME)
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Standardize / Simüle Hasta Temelli Tıp Eğitimi Doç. Dr. Muharrem Ak Zirve Üniversitesi Emine-Bahaeddin Nakıbo ğ lu Tıp Fakültesi 1.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI MODÜLÜ UYGULAMA DEĞERLENDİRME GRAFİKLERİ
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II DERSİ Ders Koordinatörü Prof. Dr
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
MEZUNİYET TEZİ AKIŞ ŞEMASI
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
Uzaktan eğitim koordİnatörü: Okt. nalan tur
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ EĞİTİM –ÖĞRETİM YILI HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİ PROFİLİ İstanbul-2018.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
EĞİTSEL DEĞERLENDİRME VE TANILAMA
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Sunum transkripti:

2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017

DERS KOORDİNATÖRÜ Prof. Dr. Esra ENGİN DERS ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU Doç. Dr. Şeyda DÜLGERLER DERS SEKRETERİ Ar. Gör. Dr. Ayşe KAHRAMAN Ar. Gör. Hale SEZER Ar. Gör. Nihan YALÇINER Ar. Gör. Gülsüm ÇONOĞLU

“SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ 1. MODÜL: HEMŞİRELİK VE İLETİŞİM 2. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM I 3. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM II 4. MODÜL:YAŞAM BOYU ÖĞRENME 5. MODÜL: İLKYARDIM 6. MODÜL: SAĞLIKLI BİREYİ TANILAMA

2016-2017 öğretim yılında “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK DERSİ” ne kayıtlı öğrenci sayısı 298’dir. Bu öğrencilerin 17 ‘si devamsızlıktan kalmıştır. Yıl sonu ders bitirme sınavına 281 öğrenci girmiştir. 22 öğrenci bütünleme sınavına girmiştir. Bütünleme sınavından 7 kişi kalmıştır.

Not Dağılımı

Öğrenci Geri Bildirimleri Modüllere Yönelik Öğrenci Geri Bildirimleri

Konu İçerikleri Bakımından Öğrenci Görüşleri Konu Tamamlama: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül İçerik Yeterlilik: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül İçerik Anlaşılma: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül

Dersin İşleniş Biçimi Bakımından Öğrenci görüşleri Öğrenciyi Motive Etme : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders İşlenişi: En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders Süresi: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

Konuların Sunumuna ilişkin Öğrencilerin Görüşleri Konu vaka ilişkisi : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Öğrenci katılımına fırsat: En iyi 4. modül, yetersiz 6. modül Öğretim elemanı hazırlığı: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

Materyal Kullanma ve Hedefe Ulaşma Durumuna ilişkin Öğrenci Görüşleri Hedefe ulaşma : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Materyal kullanma: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

Sınava İlişkin Öğrenci Görüşleri Sınav süresi : En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül Sınav sorularının hedefe ulaşması: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

Laboratuara Yönelik Öğrenci Görüşleri

Laboratuarın Fizik Ortam, Öğrenci Sayısı, Teorik Bilgi Uyumu ve Malzeme Yeterliği Lab/teori uyumu : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Malzeme yeterliliği: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Öğrenci sayısı: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Fizik uygunluk: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

Laboratuarın süresi, Öğretim elemanı Hazırlığı ve İletişimi İletişim: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Hazırlık: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Süre: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

Öğrenciye Fırsat verme, beceri kazandırma ve Geribildirim Geribildirim: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Beceri kazandırma: En iyi 2. ve 5. modül, yetersiz 3. modül Fırsat verme: En iyi 6. modül, yetersiz 3. modül

TEŞEKKÜRLER...