HAKKIMIZDA Cepkask İleri Teknoloji Ürünleri San. Tic. A.Ş, 60 yıllık sigortacılık tecrübesi ile 2003 yılında Türkiye’de ilk defa Cepkask Cep Telefonu Hizmet Paketi’ni, 2007 yılında Teknokask Elektronik Cihaz Hizmet Paketlerini ve Teknopaket +3 Yıl Uzatılmış Garanti Hizmetini kullanıcılarının hizmetine sundu. Cepkask A.Ş yüze yakın konusunda deneyimli personeli, yüksek teknolojik alt yapısı, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi yeterlilik sertifikalarına sahip, güçlü sermaye yapısı ile global çapta satış sonrası destek hizmetleri veren, İstanbul merkezli bir şirkettir. Cepkask A.Ş kurumsal işbirlikleri, distribütörleri ve bayileri ile Türkiye ve KKTC de faaliyet göstermekte olup Türkiye’de ve KKTC’de sektörünün lideridir.
Cepkask Cep Telefonu Hizmet Paketi Cep telefonlarını, Çarpma, Düşme, Kırılma, Sıvı teması, Kavrulma, Yüksek voltaj, Doğal afetler sebebiyle oluşan hasarlara ve Gasp, Kapkaç, Hırsızlık gibi risklere karşı güvence altına alırken, müşterilerine ayrıca Danışmanlık, Teknik Destek, Hukuki Danışmanlık, Kurulum, Veri Kurtarma, Teknik Servis gibi hizmetleri de bir bütün olarak sunmaktadır.
Teknokask Elektronik Cihaz Hizmet Paketi elektronik cihazları Çarpma, Düşme, Kırılma, Sıvı teması, Kavrulma, Yüksek voltaj, Doğal afetler sebebiyle oluşan hasarlara ve Gasp, Kapkaç, Hırsızlık gibi risklere karşı güvence altına alırken, müşterilerine ayrıca Danışmanlık, Teknik Destek, Hukuki Danışmanlık, Kurulum, Veri Kurtarma, Teknik Servis gibi hizmetleri de bir bütün olarak sunmaktadır.
Teknopaket +3 Yıl Televizyon Hizmet Paketi 0 – 20. 000 Teknopaket +3 Yıl Televizyon Hizmet Paketi 0 – 20.000.- TL aralığındaki her marka ve model Televizyonlar için, hiç bir üreticiye ithalatçıya ve satıcıya bağlı olmaksızın, bir abonman tamir, bakım, onarım ve servis destek hizmet paketidir.
ÖNEMLİ FARKLARIMIZ Ülkemizde benzer farklı hizmetler olmasına karşın, Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri gerek hizmet kapsamı gerek satış fiyatları bakımından rakipsizdir. Kurumlara özel 1 yıl öncesine kadar alınmış cihazlara güvence verir, Sadece Cepkask ve Teknokask Hırsızlık, Gasp, Kapkaç’a güvence verir, Onarımlar yetkili servislerde sağlanır, Yurt dışında gerçekleşen olaylara da hizmet verir, Danışmanlık, Veri kurtarma, Teknik Destek gibi hizmetleri verir, +3 Yıl Uzatılmış Garanti Hizmetini, müşteri lehine en iyi şartlarda verir.
MARKALAR İLE İŞBİRLİĞİ Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri perakende olarak satışa sunulduğu tarihten itibaren markaların da yoğun ilgisi ile karşılaştı. Dünya’nın önde gelen bir çok markası Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerini müşterilerine ücretsiz sundular. Lider notebook üreticisi Hewlett Packard’ın Türkiye ofisi Teknokask Notebook Hizmet Paketini 2007 yılından itibaren tüm Notebooklara ücretsiz Bundle ederek müşterilerine sunmuştur. Samsung Türkiye 50.000 adet televizyona Teknokask Televizyon Hizmet Paketi’ni de yine ücretsiz Bundle ederek müşterilerine sunmuştur. Sony Eurasia, Sony Vaio notebookları Teknokask Notebook Hizmet Paketleri ile beraber piyasaya sunmuştur. Başta Nokia ve General Mobile olmak üzere bir çok cep telefonu markası da Cepkask Cep Telefonu Hizmet Paketlerini müşterilerine ücretsiz sunmuştur.
MARKALAR İLE İŞBİRLİĞİ Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri perakende olarak satışa sunulduğu tarihten itibaren markalar ile de bir çok işbirliği gerçekleştirmiştir. Samsung, Sony, Hewlett Packard, Asus,General Mobile, gibi Dünya’nın önde gelen elektronik cihaz markaları Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerini müşterilerine ürünleri ile beraber ücretsiz sundular.
“KALİTEYİ MÜŞTERİ TANIMLAR” Türkiye’de ilk olan diğer projeler Cepkask A.Ş elektronik cihaz sektörü dışında da Türkiye’de ilk olan bir çok yeni projeyi hayata geçirmiştir. Bu projeler ile Türkiye’de, müşteri memnuniyeti alanında çok önemli mesafe alınmıştır. Cepkask A.Ş, Fransız Groupe Seb’in Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups marka küçük ev aletlerine, Zorlu Holding’in Linens Tekstil ürünlerine, Stıhl ve Viking marka tarım ve el aletlerine, Naksan Holding’in Pierre Cardin ve Royal Halı ürünlerine kullanıcı hatalarına karşı hizmet vermiştir. “KALİTEYİ MÜŞTERİ TANIMLAR” Armand V. Feigenbaum
Geniş Satış Ağı Cepkask A.Ş günümüze kadar, gerek kendi kurumsal satış ekipleri, gerekse distribütörleri aracılığıyla zincir Tekno Marketler, markalara ait store’lar (Samsung, Apple, LG, Sony), operatörlere ait 3000’e yakın bayi ve alt bayiye Cepkask/Teknokask hizmet paketlerinin perakende ve toptan satışını Türkiye ve KKTC de yapmaktadır. Günümüzde okullar, üniversiteler, bankalar gibi bir çok farklı sektörden özel ve resmi kuruluşlar Cepkask/Teknokask Hizmet Paketlerini toplu olarak satın almaktadır. Cepkask A.Ş ayrıca Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerini e-ticaret sitesi www.ekask.com.tr adresi üzerinden de doğrudan son kullanıcıya ulaştırmaktadır.
KURUMSAL SATIŞ HİZMETLERİ Dinamik ve yenilikçi yapısıyla hizmet kalitesini sürekli geliştiren Cepkask A.Ş, kurumların Cep telefonu, Notebook, Tablet, Fotoğraf Makinesi, Televizyon gibi elektronik cihazlarını Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri ile güvence altına alınmasına, Kurumsal Satış Kanalı ile cevap veriyor. Cepkask A.Ş, bu alanda yapılandırdığı www.cepkaskkurumsal.com web sitesi üzerinden, kurumlara özel tanımladığı şifre ve yine kurumların ihtiyaçlarına göre hazırladığı özel şartlar ve fiyatlar ile Türkiye çapında tüm şirketlere hizmet vermektedir. Cepkask Kurumsal Satış Hizmetleri, kurumların kendi ihtiyaçları için alınmış veya alınacak olan elektronik cihazların yanında, çalışanlara ve çalışanların ailelerine ait elektronik cihazları da aynı kapsamda güvence altına almaktadır. Kurumsal Hizmetler için info@cepkask.com mail adresleri üzerinden başvuru yapılması yeterli olup, en kısa zamanda geri dönüş yapılacaktır.
KURUMSAL SATIŞ HİZMETLERİ
ŞİKAYET YÖNETİMİ Cepkask A.Ş ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi sertifikalarına sahip bir şirkettir. Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Temsilcisi, Cepkask A.Ş’ne ulaşmış veya ulaşmamış tüm şikayetleri mecralarında takip eder, şikayetin ön incelemesini yapar, varsa eksik bilgileri şikayetçi ile görüşerek tamamlayıp, şikayetin ilgili birimlere iletilmesini sağlar. Şikayetçi bu aşamada, şikayetin değerlendirilmeye alındığına dair Kalite Yönetim Bölümü tarafından mutlaka en geç 24 saat içerisinde sözlü yada yazılı olarak bilgilendirilir. Şikayetin değerlendirmeye alındığının bilgilendirilmesinden sonra, en fazla 24 saatte şikayet sonuçlandırılarak müşteriye iletilir. Altı aylık periyotlarda tüm şikayetler tasnif edilerek, Şikayet Yönetimi Temsilcisi tarafından incelenir ve tespit edilen uygunsuzluklar için Uygunsuzluk Kontrolü Prosedürü ve Önleyici Faaliyetler Prosedürü’ne göre raporlama yapılarak Kalite Yönetimi toplantılarında değerlendirilir.
CEPKASK İLERİ TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ SAN.TİC. A.Ş E5 Üzeri Adnan Kahveci Bulvarı No 198 Aker Plaza A-B Blok Kat 4 34188 Bahçelievler - İstanbul Genel Müdürlük +90 212 552 39 39 Pbx www.cepkask.com.tr www.cepkask.com www.teknokask.com.tr musterihizmetleri@cepkask.com Müşteri hizmetleri +90 212 639 54 54 Pbx