Prof. Dr. Rıfat Miser YETİŞKİN EĞİTİMİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E Ğ İ T İ M DENETİMİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Eğitim Denetimi-I.
Advertisements

MESLEKÎ VE TEKNİK EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DÜZ ANLATIM - KONFERANS
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
TANIŞMA.
1.Hafta: Özel Gereksinimli Bireyler ve Özel Eğitim
Nasıl olmalı? Nasıl bir öğretmen?
Öğrenme-Öğretme Süreci
Eğitim Bilimlerine Giriş.
ÖĞRENME YÖNTEMLERİ.
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
NASIL BİR YÖNETİM… KENDİNİ İFADE ETME
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Kurumsal Proje Yönetimi Geçiş Süreci. Üst Yönetimin Tam Desteğinin Sağlanması Şirket genelinde Proje Yönetimi gereksinimleri konusunda üst yönetimin inancı.
BİLİŞSEL-DAVRANIŞÇI TERAPİLER ve UYGULAMALARDA DİKKAT EDİLECEK KONULAR
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
Temel Kavramlar.
UZAKTAN EĞİTİM Uz. Fezile ÖZDAMLI.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Fen ve Teknoloji Derslerinde Öğretimin Planlanması
E Ğ İ T İ M DENETİMİ Dr. Mustafa Aydın BAŞAR Eğitim Denetimi-I.
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
İlkokuma Yazma Öğretiminin İlkeleri
16 - ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMELERİNİN ÖLÇME DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILMASI
PROGRAMLAMA Doç.Dr. Murat ÇAKIROĞLU 2015 – 2016 Güz Dönemi Kredi : 3+1
1. HAFTA: Özel Gereksinimli Bireyler
PROJENİN HEDEFİ İstanbul’da faaliyet gösteren, eğitilebilir öğretilebilir düzeyde zihin engeline sahip çocuk ve gençlerin öğrenim gördüğü 2 İş Okulu’nda.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Bölümü
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
 GİRİŞ Hayat bilgisi, adı gibi yaşamın bilgisidir; okul öncesi eğitimden yararlanamamış öğrencilerin ilkokulda karşılaştıkları ilk derstir.
EĞİTİM BİREYİN DAVRANIŞLARINDA KENDİ YAŞANTISI YOLUYLA KASITLI OLARAK
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
Yapılandırmacı kuramın özelliklerini tanıyabilme, Hayat bilgisi dersinde öğretme-öğrenme sürecinin özelliklerini kavrayabilme, Yapılandırmacı kuramın.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
Öğrenme Kaynakları: Okul, Aile, Toplum BÖLÜM 3 Gerek yetişkinler gerekse çocuklar en iyi “yaparak” öğrenirler. Bu nedenle, sosyal bilgiler programı,
Vygotsky’nin Bilişsel Gelişime İlişkin Görüşleri.
Her Noktada Maviokul.com YGS - LYS YGS - LYS Üniversiteye Giriş Sistemi Birikim Eğitim Kurumları 2009.
Her Noktada Gölge Okul… Birikim Dersaneleri YGS - LYS YGS - LYS Üniversiteye Giriş Sistemi Birikim Eğitim Kurumları 2009.
BBY469 Öğretim Yönetim Sistemleri Eğitim Bilimine Giriş Turgay Baş 1.
Öğretim İlkeleri Kim Öğrenecek? – Ön bilgilerini ölçmek – Öğrenme seviyesini tespit etmek – Duyuşsal tepkilerini anlamak – Psikomotor becerilerini görmek.
Prof. Dr. Süleyman Akyürek Erciyes Üniv. İlahiyat Fakültesi
Ders 14: Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
ÖĞRENME ORTAMINDA ÖĞRENENİN ÖZELLİKLERİ
BİREYİN DAVRANIŞLARINDA
ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SUNUSU
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
YAYGIN EĞİTİM.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Görevleri, Rolleri ve Yeterlikleri
Karşılaştırmalı Eğitim
İÇSU VE DENİZLERDE AVCILIK YÖNTEMLERİ
Sınıf yönetimi ve disiplin
GÜNÜMÜZDE ÖĞRETMENİN DEĞİŞEN ROLLERİ.
Eğitim programında ders kitabının yeri. Planlı, programlı olmayan hiçbir öğrenme etkinliği eğitim programının kapsam alanına giremez. Planlı, programlı.
YETİŞKİN EĞİTİMİ.
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
KARAYOLUNUN KULLANILMASI 1-KARAYOLUNDA TRAFİĞİN AKIŞI.
Tanınma / AKTS ve DE Prof. Dr. Lerzan ÖZKALE Bologna Uzmanı
DİNİ KAVRAMLAR VE ÖĞRENME ORTAMLARı Prof. Dr
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Yetişkin eğitiminin kapsamı
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
FON AKIŞ TABLOSU ….
PSİKOLOJİ VE EĞİTİM PSİKOLOJİSİNİN TANIMI VE İŞLEVLERİ
MODÜL 6.1 arabuluculukta hazırlık aşaması
Andargojinin varsayımları
Sunum transkripti:

Prof. Dr. Rıfat Miser YETİŞKİN EĞİTİMİ

Dersin kapsamı, kaynakları ve akışı Birinci Hafta: Dersin kapsamı, kaynakları ve akışı Prof. Dr. Rıfat Miser

Ne öğreneceğiz? *yaşamboyu ve yaşamgenişliğinde öğrenme, *formal, non-formal ve informal öğrenme, *yetişkinlerin genel özellikleri ve öğrenmelerine yansımaları, program planlama ilkeleri, öğretim ilkeleri, *katılma engelleri, *öğrenme engelleri, *Türkiye’de yetişkin eğitimi, *ana-baba eğitimi, ana-babalık rolleri, *eğitim yaklaşımları Prof. Dr. Rıfat Miser

Niçin öğrenmeliyiz? Mesleki yaşam sürecinde yetişkin eğitimi ilke ve yaklaşımlarından uygun yerde ve zamanda yararlanabilmek için. Prof. Dr. Rıfat Miser

Kaynaklar Prof. Dr. Rıfat Miser