BAŞARI İÇİN İNSAN İLİŞKİLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

FAD İ ME AKAGÜNDÜZ SEVG İ SUBA Ş I Aralık OTİSTİK BİREYLERİN ÖZELLİKLERİ SINIFLANDIRMA TANI DEĞERLENDİRME ARAÇLARI OTİZMİN NEDENLERİ EĞİTİM.
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
ANTRENMAN Bedensel ve psikolojik gücün, teknik ve taktik becerilerin, fizyolojik ve psikolojik yüklenmelerle düzeltilmesi ve en üst düzeye getirilmesi.
İŞİ KAYBETMEME İşte Kalabilirlik Becerileri. İşverenler Ne İster? American Society For Training and Development ( ASTD) İşyeri Esasları 1. Nasıl Öğreneceğini.
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
KALİTE DERS KİTABI GENEL HATLAR TQM SAS TKY. 4 ANA BAŞLIK DIŞ MÜŞTERİLER KALİTE VERİLMESİNDE YÖNETİCİNİN ROLÜ KALİTE İYİLEŞTİRİLMESİNE DİSİPLİNLİ BİR.
UEFA KURSLARI BAŞARILI ANTRENÖRLÜK İÇİN 50 ÖNERİ BAŞARILI ANTRENÖRLÜK İÇİN 50 ÖNERİTFF-TÜFAD ZORUNLU ANTRENÖR GELİŞİM SEMİNERİ 15 HAZİRAN 2016 İZMİR COŞKUN.
MOTİVASYON 1. KONULAR... 2  Genel olarak Motivasyon teorileri  Kapsam teorileri.
Leyla İÇERLİ Araş. Gör. Dr. Aksaray Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Pazarlama İlkeleri.
EGE SÜRÜCÜ KURSU NEDİM METE (BİZİM HOCA) KADİR MALÇOK 1.
EĞİTİMDE DRAMA.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
NEOKLASİK YÖNETİM ANLAYIŞI
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
İNSAN KAYNAKLARI SAĞLAMA VE SEÇME
Performans Değerlendirme
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
SAĞLIK İŞLETMELERİNDE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
Öğretimin Uyarlanması
Yönetimin Fonksiyonları Yöneltme (Motivasyon) Denetim
ÖRGÜTSEL BAĞLILIK.
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖĞELERİ
KÜRESEL DEĞİŞİM EĞİTİM VE BİREY.
Yrd. Doç. Dr. Şule Aydın Turan
ÖRGÜTSEL DEĞİŞMEYİ YÖNLENDİREN İÇ GÜÇLER
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
II.BÖLÜM GELİŞİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
Kariyer Yönetimi ve İKY Sistemi
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
SAĞLIK KURUMLARINDA KARAR VERME YÖNTEMLERİ
ÖRGÜT SAĞLIĞI SADEGÜL AKBABA-ALTUN.
KRİZ YÖNETİMİ Öğretim Görevlisi Meral GÜNEŞ.
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Yönetimin Tanımı ve Unsurları
Yrd.doç.Dr. H. Deniz GüllerOĞlu
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Mine KAVAKTAN / Psikolojik Danışman
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Sınıfın İlişki Düzeni.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
19.BÖLÜM GENÇLİK VE GENÇLİK SORUNLARI: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
ÖĞRENME.
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

BAŞARI İÇİN İNSAN İLİŞKİLERİ ÇALIŞAN KİŞİNİN İNSAN OLDUĞUNU HATIRINIZDAN ÇIKARMAYIN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN İNSAN İLİŞKİLERİ ÇALIŞAN HER KİŞİNİN KENDİNE ÖZGÜ BİR TAKIM ÖZELLİKLERİ OLDUĞUNU UNUTMAYIN. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN ADİL, TARAFSIZ, DÜRÜST OLUN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN SÖZÜNÜZÜ TUTUN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

SİZE SUNULAN GÖRÜŞLERE DEĞER VERİN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN SİZE SUNULAN GÖRÜŞLERE DEĞER VERİN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

YANLIŞLARINIZI KABUL EDİN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN YANLIŞLARINIZI KABUL EDİN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ELEMANLARINIZI ÖNCEDEN HABERDAR EDİN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN ELEMANLARINIZI ÖNCEDEN HABERDAR EDİN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN ONLARI DEĞERLENDİRİRKEN BAŞKA ELEMANLARIN ÇIKARDIĞI İŞLERE DAYANARAK KARŞILAŞTIRMA YAPMAYIN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

GEREKTİĞİ ZAMANLAR ÖVMEKTEN ÇEKİNMEYİN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN GEREKTİĞİ ZAMANLAR ÖVMEKTEN ÇEKİNMEYİN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ŞİKAYETLERİNİ ANLAYIŞLA KARŞILAYIN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN ŞİKAYETLERİNİ ANLAYIŞLA KARŞILAYIN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN SORU SORUN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN ÖRNEK OLUN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

BAŞARI İÇİN İŞÇİLERİNİZİ TANIYIN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İŞÇİLERİN SİZİ TANIYABİLMESİNE FIRSAT VERİN İNSAN İLİŞKİLERİ BAŞARI İÇİN İŞÇİLERİN SİZİ TANIYABİLMESİNE FIRSAT VERİN İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ÇALIŞMA YAŞAMINDA İNSAN İLİŞKİLERİ ÇALIŞMA YAŞAMINDA İNSAN İLİŞKİLERİNİ ÇAĞDAŞ YÖNETİM ANLAYIŞI ÇERÇEVESİNDE KAVRAMAK İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ ÇALIŞMA YAŞAMINDA İNSAN İLİŞKİLERİ YÖNETİM VE YÖNETİCİ İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİ GÜDÜLEME - GÜDÜLENME GRUP DİNAMİĞİ ÇATIŞMA YÖNETİMİ İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

DEĞİŞİM İÇİN GEREKEN ZAMAN VE DEĞİŞİMİN ZORLUK DERECESİ çok GRUP DAVRANIŞI İNSAN İLİŞKİLERİ BİREYSEL DAVRANIŞ zorluk derecesi TUTUM BİLGİ az kısa değişim için gereken zaman uzun 02.01.2019

YÖNETİM İNSAN İLİŞKİLERİ ÖRGÜTSEL HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ÖRGÜT ÜYELERİNİN ÇABALARININ PLANLANMASI, ÖRGÜTLENMESİ, YÖNLENDİRİLMESİ, KONTROL EDİLMESİ VE DİĞER TÜM ÖRGÜTSEL KAYNAKLARIN KULLANILMASI SÜRECİDİR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ÖRGÜTLEME YETKİ, SORUMLULUK KAYNAK TAHSİSİ İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

YÖNELTME YOL GÖSTERME GÜDÜLEME İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

KONTROL ÖLÇME ÖLÇÜT DEĞERLENDİRME İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ PLANLAMA HEDEFLER FAALİYETLER ÖRGÜTLEME YETKİ, SORUMLULUK KAYNAK TAHSİSİ İNSAN İLİŞKİLERİ KONTROL ÖLÇME ÖLÇÜT DEĞERLENDİRME YÖNELTME YOL GÖSTERME GÜDÜLEME 02.01.2019

TEKNİK BECERİ İNSAN İLİŞKİLERİ BİLGİYİ YÖNTEMLERİ EKİPMANI VE BELİRLİ GÖREVLERİ YERİNE GETİRMEDE, ALDIĞI EĞİTİM VE KAZANDIĞI DENEYİM YOLUYLA, BİLGİYİ YÖNTEMLERİ EKİPMANI ETKİLİ BİR BİÇİMDE KULLANMA İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ BECERİSİ İNSANLARLA ÇALIŞMADA BECERİ GÜDÜLEME VE ETKİLİ LİDERLİK YOLUYLA İNSANLARLA ÇALIŞMADA BECERİ İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ ÖRGÜTSEL YAPIYI KAVRAMA BECERİSİ ÖRGÜTÜN KARMAŞIK OLAN YAPISINI ANLAYABİLME VE KENDİ İŞİNİN BU BÜTÜNDEKİ YERİNİ GÖREBİLME BECERİSİ İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ÖRGÜTÜN DEĞİŞİK DÜZEYLERİNDE GEREKSİNİM DUYULAN YÖNETİM BECERİLERİ ÜST Kademe Yönetim ORTA İLK TEKNİK İNSAN İLİŞKİLERİ ÖRGÜTSEL KAVRAMA YAPIYI İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

rockefeller İNSAN İLİŞKİLERİ “İnsanlarla ilgilenecek yetenek için, yeryüzündeki diğer herhangi bir yetenekten çok daha fazla para harcamaya hazırım.” 02.01.2019

İNSANLAR ARACILIĞIYLA YÖNETİM İŞLERİ, İNSANLAR ARACILIĞIYLA YAPMA SANATIDIR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

ÖRGÜTÜN İŞLETME HAVASINI ETKİLEYEN YÖNETİM TARZLARI İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI (EMREDİCİ) Y KURAMI (DESTEKLEYİCİ) 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI - Y KURAMI İŞ, KALITSAL OLARAK, İNSANLARIN ÇOĞU İÇİN ZEVKSİZDİR. EĞER KOŞULLAR UYGUNSA, İŞ, OYUN KADAR DOĞALDIR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI - Y KURAMI GÜDÜLENME, ANCAK FİZYOLOJİK VE GÜVENLİK DÜZEYLERİNDE GERÇEKLEŞEBİLİR. GÜDÜLENME, FİZYOLOJİK VE GÜVENLİK DÜZEYLERİNİN YANISIRA, TOPLUMSAL, SAYGINLIK VE KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜZEYLERİNDE DE GERÇEKLEŞEBİLİR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI - Y KURAMI ÖRGÜT AMAÇLARI İÇİN, İNSANLAR YAKINDAN DENETLENMELİ VE BASKI ALTINDA TUTULMALIDIR. UYGUN BİÇİMDE GÜDÜLENİRLERSE, İNSANLAR KENDİLERİNİ YÖNLENDİREBİLİR VE YARATICI OLABİLİRLER. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI - Y KURAMI İNSANLARIN ÇOĞU, BAŞARMA İSTEĞİNDEN YOKSUNDUR. SORUMLULUK ALMAK İÇİN ÇOK AZ İSTEKLERİ VARDIR. YÖNELTİLMEYİ TERCİH EDERLER. ÖRGÜTSEL AMAÇLARA ULAŞMADA ÇALIŞANIN KENDİ KENDİSİNİ DENETLEMESİ VAZGEÇİLMEZ BİR UNSURDUR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019

İNSAN İLİŞKİLERİ X KURAMI - Y KURAMI ÇOĞU İNSANDA, ÖRGÜTSEL SORUNLARI ÇÖZMEK İÇİN GEREKEN YARATICILIK KAPASİTESİ AZDIR. ÖRGÜTSEL SORUNLARI ÇÖZMEK İÇİN GEREKEN YARATICILIK YETENEĞİ İNSANLAR ARASINDA ÇOK YAYGINDIR. İNSAN İLİŞKİLERİ 02.01.2019