Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
Advertisements

İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
SATILIK EMLAK MODÜLÜ SINAV ÖNCESİ ÇALIŞMA SORULARI BAŞARILAR DİLERİM.
6.Sizce çözüm sürecini kim bitirdi ?. 7.Sizce çatışmalı sürecin yeniden başlamasında başlıca sorumlu kim?
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
Büyüme ve İstihdam Dostu Kısa ve Orta Dönem Seçilmiş Ekonomi Politikası Önerileri Prof. Dr. Murat YÜLEK Prof. Dr. Kerem ALKİN.
DR. ÖZGÜR KARAMANLI ŞEKEROĞLU MARKA VE YÖNETİMİ. MARKA “Bir ürün veya serviste belirgin olmayı ve rakipten farklılaşmayı sağlayan isim, anlam, sembol,
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Pazarlama İlkeleri.
Mobil Uygulama Entegrasyonu İle
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
10.OLİGOPOL PİYASASI.
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
GENEL MUHASEBE.
İhracat Genel Müdürlüğü
Problem Çözme ve Algoritmalar
MİKROEKONOMİ YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM BÖRKE TUNALI
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
DOĞAL SAYILAR TAM SAYILAR
Pazarlama Planlaması.
ETİKET.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
Uçak Bileti Değiştirme
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
İŞLETME TÜRLERİ BÖLÜM 3.
Isının Yayılma Yolları
11.OLİGOPOL PİYASASI.
PAZARLAMADA FİYATLAMA
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
Tedarik Zinciri Yönetimi:
Bölüm 8. Hedef Pazar Seçimi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Pazarlama anlayışındaki gelişmeler-1
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADA GİRİŞ I DERS 4 Y.Doç.Dr.Umut Öneş.
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Tutundurma Karması ve Marka
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
Yüzde Problemleri Ve Çözümleri
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
6.2.3.PAZAR BÖLÜMLENDİRMESİ VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ
Pazarlama İletişimi ve Marka
5 Esneklik BÖLÜM İÇERİĞİ Talebin Fiyat Esnekliği
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Tüketici Davranışları
Sunum transkripti:

Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları MAN 341T 23/10/2017 BÖLÜM 8 Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları

Tropicana, kendi ürünü portakal sularının ambalajlarını güncellemek istedi. Tropicana uzun süredir marka sembolü olarak ortası pipet ile delinmiş bir turuncu portakal kullanmakta idi. Şimdi ise sağa doğru kesik bir portakal suyu bardağı kullanmakta. Tropicana bu yeni uygulamasından sonra, mağaza raflarında satışların düştüğünü, sadık müşterilerin bu durumdan hoşlanmadığını gördü. Ve en kısa sürede tekrar ambalajındaki orijinal tasarıma dönerek raflardaki yerini aldı.

Rekabetsel bir ürünün garantisi, bir firmanın pazarlama karmasında kritik bir farklılık olabilir.

Bush Bestin gıda ürünleri hattında birçok kalem aynı zamanda hem tüketici ürünleri hem de sanayi ürünleri olarak satılmaktadır ve farklı hedef pazarlara ulaşmak için farklı pazarlama bileşenleri gerekmektedir.