Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
Advertisements

/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
Gereksinim Analizi ve Varlık Ba ğ ıntı Diyagramı Sibel SOMYÜREK.
SİMÜLASYONLAR Simülasyonlar Gerçek hayata en yakın yöntem olması, ilginç ve motive edici yönleri nedeni ile diğer yöntemlere göre gittikçe fazla.
Program Tasarım Modelleri
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Hedef-Kazanım Belli bir alanda eğitilecek bireylere kazandırılmak istenen özellikler ya da yeterliklerdir. Kazanımın eğitim yoluyla kazandırılabilecek.
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
SİMÜLASYON Yrd Doç. Dr. Halil İbrahim KORUCA Pazartesi : Sınıf :
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Uluslararası Pazarlama Araştırması
AKVARYUM TEKNİĞİ.
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
TEOG.
Öğretimin Uyarlanması
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Bilginin Organizasyonu
Program Tasarım Modelleri
Tanımlar-Kavramlar Yrd. Doç. Dr. Ayşe Kuzu.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ARAÇ-GEREÇLERİN ÖĞRETİMDEKİ YERİ & ÖNEMİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Yrd.doç.Dr. H. Deniz GüllerOĞlu
Okulöncesinde Fen Kavramlarının Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
KAVRAM HARİTALARI.
Meriç ÇETİN Pamukkale Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitimde Hedefler Hedef Kaynakları
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
BENZETİM (SİMULASYON) TEKNİĞİ
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÖĞRENME STİLLERİ.
Test Puanlarının Yorumlanması: Standart Puanlar
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ÖLÇME-DEĞERLENDİRME 1.DERS
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
10. SINIF: 3. ÜNİTE: 3.2. Su Dalgası
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
ARAŞTIRMANIN YAZILMASI II: BİÇİMSEL KOŞULLAR
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.)

Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı Demircioğlu ANI Yayıncılık

Okul Deneyimi Dersiyle ilgili tüm Duyurular Ders Notları Tartışmalar Ödev çalışmaları için http://okuldeneyimi.wikispaces.com http://uzem.neu.edu.tr

Okul Deneyimi -I-

Etkinlik 16 ÖĞRETİMDE BENZETİŞİMDEN (SİMÜLASYON) YARARLANMA

Etkinlik 16 – TARTIŞMA - Neden simülasyondan yararlanılır?: (beyin fırtınası yaratalım) 1) Doğrudan uygulanmasında tehlikeler olabilecek olayları canlandırma 2) Basitleştirme 3) Modelleme 4) Çok sayıda tekrar ihtiyacı 5) Çok hızlı ceryan ettiğinden izlenemeyen olayları yavaşlatma 6) Gerçek yaşam olayına benzetme 7) Olayın daha farklı yönlerini farkedebilme, yakalayabilme Tanım: Gerçeklerden süzülmüş, çalışma ve analiz amaçlarıyla basite indirgenmiş bir fiziksel ya da sosyal sürecin çalışan modeli (Gardner, Demirtaş ve Doğanay, 1997)

Etkinlik 16 – TARTIŞMA - Kendi alanınızla ilgili derslerde kullanılabilecek simülasyon örnekleri düşününüz ve örnekleyiniz… Matematik Örnek: …………………………………………. Sosyal Bilgiler Örnek: …………………………………….. BÖTE Örnek: ……………………….............................

Etkinlik 16 Benzetişimden yararlanacak öğretmen nelere dikkat etmeli?: Simülayon, istenen hedef ve davranışları kazandırmalı Simülasyon yapay ortamı, gerçeğe yakın oluşturulmalı Öğretmen, sadece yol gösterici olmalı; sadece amaçtan sapmalarda müdahale etmeli Öğrenciler olguyu incelemeli, duruma katılmalı, rol almalı, çözüm üretmeli Sonuçlar üzerinde tartışılmalı. Yanlışlar anında düzeltilmeli, eksikler tamamlatılmalı. Doğru yapılana dek öğrenci yinelemeli