Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı Operasyonel Planlama Stratejik Yönetim Dairesi.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Bologna Sürecinde Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Deneyimi Doç. Dr. Sema ERGÖNÜL MGSÜ BEK üyesi MSGSÜ ADEK Koordinatörü 28 Mayıs 2010.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
1 ECTS VE DİPLOMA EKİ ETİKETLERİ YENİLEME SÜRECİ Hazırlayanlar: Yrd. Doç. Dr. Sinan YILMAZ Okt. Dinçer BİÇER
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Staj Bilgilendirme 2016 Lütfen Sitemizde Bulunan Staj Açıklamalarını Dikkatlice Okuyunuz!
Figen ŞENGÜL 1, Gülşah SEYDAOĞLU 2 Çukurova Üniversitesi, (1) Adana Sağlık Yüksek Okulu, (2)Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi AD Hemşirelik Eğitim Modellerinin.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
HAZIRLANMASI GEREKEN BELGELER BİRİNCİ BÖLÜM.
HAZIRLANMASI GEREKEN BELGELER BİRİNCİ BÖLÜM.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
NİSAN Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır. Şuan 94 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
BEK Bilgi Formları Değerlendirmesi “Ön Bulgular” BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ KAPANIŞ TOPLANTISI 16 Haziran ANKARA Yrd. Doç.
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
KONULAR BÖLÜM: Kesirler, Ondalık Kesirler, Yüzde
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Ücret İktisadi anlamda, çalışanların üretimden aldığı paydır.
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
Temel Tıp Eğitiminin Human Papilloma Virüs (HPV) Farkındalığı üzerine etkisinin incelenmesi Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi ÖÇM 2 çalışma grubu.
ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ACİL YARDIM VE KURTARMA HİZMETLERİ (112) AMBULANS EKİPLERİNDE ÇALIŞAN SAĞLIK PERSONELİNİN İŞ DOYUMLARININ VE ETKİLEYEN ETMENLERİN.
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Bitlis Eren Üniversitesi
BAŞ AĞRISI BİLİNÇLİLİK PROJESİ
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
ISTATİSTİK I FIRAT EMİR DERS II.
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
TEOG SINAVI.
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
TEST GELİŞTİRME.
ÇOCUK KORUMA VE BAKIM HİZMETLERİ Sevgi Evleri
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
YÖK FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BAŞVURULARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ BOLOGNA SÜRECİ ÇALIŞMA TAKVİMİ VE İŞ PAKETLERİ
PARAMETRİK HİPOTEZ TESTLERİ
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
ENSTİTÜLERARASI ORTAK DOKTORA PROGRAMLARI
UZEM KULLANIM KILAVUZU
Diğer Teknikler II Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
İMÜ198 ÖLÇME BİLGİSİ İMÜ198 SURVEYING Bahar Dönemi
Dicle Üniversitesi Online Talep Takip Sistemi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Test Puanlarının Yorumlanması: Standart Puanlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Tezin Olası Bölümleri.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
6569 Sayılı Kanunla değiştirilen 2547 Sayılı Kanunun 44
Veri ve Türleri Araştırma amacına uygun gözlenen ve kaydedilen değişken ya da değişkenlere veri denir. Olgusal Veriler Yargısal Veriler.
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
TYS102 ÖLÇME BİLGİSİ Yrd. Doç. Dr. N. Yasemin EMEKLİ
Paylaşım Semineri İş Akışı
Nimet IŞIK Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İlköğretim Bölümü
Medİkal görüntülerde doktor – hasta bİlgİ gİzlİlİğİnİn sağlanmasI
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
Sunum transkripti:

Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ ZONGULDAK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRETİM ELEMANI DERS DEĞERLENDİRME ANKETİ Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK

I. Aşama (Anket Formunun Hazırlanması ve Basımı) Anketin hazırlanma aşamasında farklı üniversitelerin ve bizim üniversitemizin yapmış olduğu anketleri incelendi. 20.000 adet anket formu bastırıldı. Formların adeti 0,0625 krş. Olarak fiyat alındı. Toplu basımlarda fiyatın daha da düşebileceği bilgisi alındı.

II. Aşama (Anket Formunun Uygulanması) Tam öğrenci mevcudunu yakalayabilmek amacıyla Final sınavlarından 10 dakika öncesinde anket uygulaması yapıldı. Öğrenciler ders hocasından etkilenmemesi için başka bölüm akademisyenleri tarafından gerçekleştirildi. Bunun için uygulamalar çaprazlama usulü ile uygulandı. Hiçbir akademisyen kendi bölümüne anket uygulaması yapmadı.

III. Aşama (Anket Formunun Okunabilmesi için Kod Oluşturulması ve Okutulması) Anket formlarının cihaz tarafından okunabilmesi için FMT formatında dosya oluşturuldu. Anket formları görevli tarafından okutuldu. Güz ve bahar dönemi toplamında ortalama 16000 adet anket değerlendirildi.

IV. Aşama (Verilerin İşlenmesi) Formların okutulması sonucunda ham veriler Excel programına kaydedildi.

V. Aşama (Akademisyen ve Ders bilgilerini E-kampüsten Çekilmesi) Akademisyen ve ders bilgileri bölümlere göre E-kampüs’ten alınarak tek bir tabloda toplandı.

VI. Aşama (Verilerin Görselleştirilmesi) Excel programında uygun formüller kullanılarak şablon oluşturuldu. Ham veriler şablona eklenerek akademisyenlerin puanları ortaya çıkarıldı.

VII. Aşama (Görüş ve Öneriler Bölümü) Görüş ve Öneriler Bölümünde yazılanlar toplu olarak fotoğrafı çekilerek görevli bir memur tarafından Word programında uygun bir dille yazılı hale getirilir. Word programında yazılmış görüşler akademisyenlere çıktı alınarak anket değerlendirme formu ile birlikte verilir.

VIII. Aşama (Anket Formunun Okutulması) Bütün Akademisyenlerin değerlendirme formları tek bir excel dosyasında toplandı. Genel bir istatistik oluşturularak bütün sonuçların tek bir sayfadan görülebilmesi sağlandı.

IX. Aşama (Okulun Genel Grafiği) Tüm okul bölüm/akademisyen bazında pivot tabloya dönüştürülerek daha kolay ulaşılabilir duruma getirildi. Tablonun sağ tarafındaki butonlarla bölüm bazında yada akademisyen bazında genel grafikler çağırılabilmektedir.

Akademisyenin Genel Grafiği

X. Aşama (Akademisyenlerin Sonuçlarının Yıllık Karşılaştırılması)

Teşekkürler