ANKET HAKAN KALYONCU ESRA ŞEN BERKAY ÇAMLICA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOCUK GELİŞİMİNE GİRİŞ
Advertisements

Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
Prof. Dr. Rana Özen Kutanis İLETİŞİM ÇEŞİTLERİ A.Kişi-Kişi (İnsan - İnsana) İletişim B.Kişilerarası İletişim C.Kişi – Grup ve Gruplar Arası İletişim D.Örgüt.
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Sağlık Gözetimi ve Çalışma Ortamı Gözetimi
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
BEBEKLER VE TELEVİZYON anket
DAVRANIŞ BİLİMLERİNE GİRİŞ
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Pazarlama Çevresi.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ACİL YARDIM VE KURTARMA HİZMETLERİ (112) AMBULANS EKİPLERİNDE ÇALIŞAN SAĞLIK PERSONELİNİN İŞ DOYUMLARININ VE ETKİLEYEN ETMENLERİN.
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Kitle İletişim Araçları
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
Çocuklarda Davranış Ve Uyum Sorunları
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 3
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
DRAMA UYGULAMALARI DRAMANIN ÇOCUĞUN GELİŞİM ALANLARI İLE İLİŞKİSİ
OKUL REHBERLİK SERVİSİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
DİNİ REHBERLİĞİ GEREKLİ KILAN NEDENLER
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
OKULA UYUM ve VELİLERE ÖNERİLER
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
. DERS.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Ders 8 Değerlendirme ve kavram öğretimi
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
Psyc 351T Ölçme Teknikleri
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Sinema Ve Televizyon Bölümü
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
İSTATİSTİK.
Eğitsel Rehberlik.
Aile Eğitim Semineri HOŞ GELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Sınıf Yönetimi Kavramı, Tanımı, Kapsamı, Sınıf Yönetimi Modelleri
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Bilgilendirme Toplantısı
Sınıfın İlişki Düzeni.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK PSİKOLOJİSİNE GİRİŞ
Pazarlama İletişimi ve Etik
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
MEDYA OKUR YAZARLIĞI EĞİTİMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sosyal Bilgilerde Değer Eğitiminde Biyografi Kullanımı
Sunum transkripti:

ANKET HAKAN KALYONCU 2004140004 ESRA ŞEN 2004140020 BERKAY ÇAMLICA 2004140038

RADYO VE TELEVİZYONUN AİLE DÜZENİNE ETKİSİ KONU RADYO VE TELEVİZYONUN AİLE DÜZENİNE ETKİSİ

HEDEF KİTLE KAMU PERSONELLERİ (MEMURLAR) *Beyaz Yaka *En Az 5 Yıl Deneyimli *Evli *Çocuklu *Sağlıklı *Çekirdek Aile

Yaş Cinsiyet Eğitim Durumu Aylık Gelir Çocuk Sayısı Çocukların Yaşları ANKET Yaş Cinsiyet Eğitim Durumu Aylık Gelir Çocuk Sayısı Çocukların Yaşları AMAÇ: Demografik sorular sorarak hedef kitleyi tanımak. Değerlendirme sırasında gerekli olacak Aile Yapısı ve Özellikleri hakkında bilgi toplamak.

Günde kaç saat televizyon izliyorsunuz Günde kaç saat televizyon izliyorsunuz? Televizyonda hangi tür programları izliyorsunuz? Hangi amaçla televizyon izliyorsunuz? AMAÇ: Seçilen hedef kitlenin izlediği program türlerini belirlemek. Bu programları hangi aralıklarla, neden izlediklerini tespit etmek.

Sizce televizyonun insanlara olumlu etkileri nelerdir Sizce televizyonun insanlara olumlu etkileri nelerdir? Sizce televizyonun insanlara olumsuz etkileri nelerdir? AMAÇ: Televizyonun kişiye kazandırdıkları ve kaybettirdiklerinin farkındalığını ölçmek.

AMAÇ: Popüler kültürün hedef kitle üzerindeki etkisini belirlemek. Reyting sizin için belirleyici bir unsur mu? Yerli yapımlar mı yabancı yapımlar mı ilginizi çekiyor? AMAÇ: Popüler kültürün hedef kitle üzerindeki etkisini belirlemek.

AMAÇ: Aile – Çocuk – Televizyon ilişkisini yorumlamak. Çocuğunuzun televizyon izleme saatlerine dikkat ediyor musunuz? Çocuğunuzun televizyonda ne izlediğini kontrol ediyor musunuz? AMAÇ: Aile – Çocuk – Televizyon ilişkisini yorumlamak.

AMAÇ: Aile içinde televizyon konusundaki genel yaklaşımı saptamak. Bireysel mi yoksa ailece birlikte mi televizyon izlemeyi tercih edersiniz? Ailece birlikte televizyon izlediğinizde kanal seçimini kim yapar? AMAÇ: Aile içinde televizyon konusundaki genel yaklaşımı saptamak.

KAYNAK - Grandra Muzzafar, Ali Şeriati, Glyn Ford…. – İnsan ve Teknoloji (Derleme) - Prof. Dr. Feyzullah Eroğlu – Davranış Bilimleri - Douglas Keliner – Medya Gösterisi - Alfred Adler – Çocuk Eğitimi - Aile ve Toplum – Eğitim Kültür ve Araştırma Dergisi (Yıl: 2004, 2006, 2007, 2008, 2009) (11 Cilt) - Bir Kitle İletişim Aracı Olarak Televizyonun Popüler Kültür Ürünlerini Benimsetme ve Yayma İşlevi Üzerine Bir Değerlendirme (Yrd. Doç. Dr. Özlem GÜLLÜOĞLU) (Makale) - Öğrencilerin Televizyon İzlemeleri ve Bilgisayar Kullanmalarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Etkisi (Ayşe Gül Aksaçlıoğlu ve Bülent Yılmaz) (Makale) - medyaokuryazarligi.org.tr (Aile, Çocuk ve Televizyon) - Secularism – Human & Society